slider

2019 metais
pristatytas
atsinaujinęs
Lexus RC

 2019 metais Lexus pristatė atsinaujinusį Lexus RC, kuris sužavėjo subtiliais detalių pokyčiais, Nauja elegancija bei malonesne vairavimo kokybe. Lexus pakvietė spaudos atstovus atvykti į Malagą Gran HotelMiramar, kur prasidėjo pažintis su RC. Viešbutis yra įsikūręs Viduržemio jūros La Malagueta paplūdimyje, vos už 15 minučių kelio pėsčiomis nuo Alcazaba citadele  įlankos ir miesto centro. Į šią vaizdingą vietą, Lexus sukvietė savo svečius, kurie susirinko pilni žingeidumo, trokštantys naujų patirčių, bei noro susipažinti su naujuoju Lexus RC.  Malaga pristatyti atsinaujinusi RC ir naująjį ES pasirinkta neatsitiktinai. Malagiečiai gyvena pagal principą ,,gerai dirbk gerai ilsėkis”. Darbo dienomis jie vairuoja verslo klasės Lexus ES, kuris suteikia visą reikalingą komfortą ir rafinuotumą. Savaitgalį ar atostogaujant atsiskleidžia žaismingoji pusė ir aistra mėgautis savo antruoju automobiliu Lexus RC. 

Pritvirtinkite savo saugos diržus ir mėgaukitės,  Pietų Ispanijos vingiuotais keliais, prabangiuoju RC 300h kupė, arba atsipalaiduokite ramioje kelionėje su naujuoju ES 300h.

 

Griežtesnis bei rafinuotiškesnis

Naujasis RC įkvėptas iššūkio ,,griežtesnis bei grakštesnis”. Idėjų išsikeltam tikslui semtasi iš LC, o įgyvendinimui pasitelktas aukščiausios kvalifikacijos TAKUMI meistriškumas.

Nuo pat pradžių  RC modelis atliko svarbų vaidmenį skatinant „Lexus“ įsipareigojimą – suteikti geresnę kokybę automobilių turėtojams, sukūrė sportinę išvaizdą ir įvairialypį vairavimo charakterį. Naujasis RC išlaiko visas dabartinio modelio savybes, tačiau priima naujausią „Lexus“ dizaino filosofiją ir aštrią vairavimo dinamiką, kurios įkvėpė pavyzdine prabanga pasižymintis Lexus LC kupė.

Išorinis atnaujinto Lexus RC stilius išlieka toks pat sportiškas, kaip ir dabartinis modelis, tačiau subtilūs detalių pokyčiai, įkvėpti Lexus LC dizaino užuominų, perteikia naują eleganciją. Salono viduje viskas apgalvota: nuo aukštos kokybės medžiagų iki tikslaus valdymo mygtukų išdėstymo.

Tobulesnė tapo RC aerodinamika, padangos,  važiuoklė, taip pat patobulintas variklio darbas – visa tai atspindi „dar griežtesnę ir grakštesnę“ vairavimo filosofiją, kurios semtasi iš Lexus LC. Naujasis RC yra stabilesnis nei bet kada, esant įvairioms vairavimo sąlygoms. Tai užtikrina vairuotojų pasitikėjimą ir patikimą  važiavimo kokybę.  Kupė yra idealus besimėgaujantiems kelionėmis automobiliu, nesvarbu, ar vingiuotu kalnų keliu ar tiesiog keliaujanties ramiu maršrutu.

Sportiška ir elegantiška Lexus RC išorė įkvėpta LC – flagmano kupė dizaino

Lexus dizaineriai stengėsi išlaikyti dinamiškas RC kupė proporcijas, tuo pačiu siekdami suteikti automobilio išorei dar daugiau elegancijos. Šiam tikslui pasiekti buvo panaudoti nauji elementai. Priekinio bamperio kampas, kuris leidžiasi žemyn nuo priekinių žibintų, grotelių tinklelis, kuris palaipsniui virsta iš viršaus į apačią ir sukuria griežtesnį automobilio įvaizdį. Kompaktiškas trijų LED žibintų ir naujų L formos LED išlydžio lempų vertikalus išdėstymas papildo automobilio išskirtinę išvaizdą.

Prie galinio bamperio kampų pridėti ortakiai, dėl kurių pagerėja stabilumas bei bendra vairavimo kokybė. Platesnė išorė ir mažesnis svorio centras, garantuoja geresnį ratų sukibimą skirtingomis kelio sąlygomis.  Naujojo Lexus RC kupė skiriamasis bruožas – ryškūs L formos galiniai žibintai.

Dviejų durų RC kupė pasižymi įspūdingu žemu profiliu, o kompaktiškas automobilio salonas puikiai dera su grakščia išore. Atsinaujinęs RC turi 11 spalvų, įskaitant „Flare Yellow“ ir „Sky Blue“, atspalvius, kurie puikiai praneša apie dinaminį automobilio proveržį.  19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, suteikia prabangos, kuri perimta iš Lexus LS ir Lexus LC.

,,Griežtesnė bei grakštesnė” vairavimo koncepcija

Įkvėpti vairavimo koncepcijos ,,Griežtesnis bei grakštesnis”, Lexus inžinieriai stengėsi, kad naująjį RC būtų smagu vairuoti, todėl sutelkė dėmesį į detales, gerinčias automobilio aerodinamiką, ir sureguliavo važiuoklės sistemą. Automobilis turi plokščią ir stabilesnę važiavimo kokybę ir ryškesnes valdymo charakteristikas, gautas iš LC. Naujasis RC tapo sportiškesnis ir saugesnis nei bet kada.

Važiuoklė

Priekinės dvigubos važiuoklės ir galinės daugiapakopės važiuoklės sistemos sujungia gerai subalansuotą, judrių valdymą ir puikų tiesaus važiavimo komfortą. Važiuoklė suprojektuota taip, kad pagerintų valdymo kokybę, užtikrintų tikslią sukimosi reakciją vairavimo metu, užtikrintų sklandų perėjimą prie posūkio kampo ir padėtų pasiekti moksimalų automobilio paklusimą vairuotojo veiksmams.

Naujojo RC važiuoklė buvo dar labiau suderinta, kad būtų patobulintas veikimas, pagerintas sukibimas ir geresnis valdymas. Taip pat buvo įdiegti nauji amortizatoriai. Norint užtikrinti norimą dinaminį veikimą, kupė buvo išbandyta , o važiuoklės inžinieriai nuolat tobulino paketą, kad pagerintų važiavimą ir valdymą. Siekiant pagerinti eksplotacines savybes, elektrinis vairo stiprintuvas buvo iš naujo sureguliuotas, kad vairuotojas gautų tikslią informaciją apie padangų ir kelio paviršiaus sąveiką.
 

Aerodinamika

RC perėmė lenktynių automobilio aerodinamiką, kėbulo paviršių, kad padidintų stabilumą didelės spartos važiavimo metu. Įdiegtos aerodinaminės priemonės, skirtos palaikyti „dar griežtesnę ir grakštesnę“ vairavimo koncepciją, užtikrino aukštesnį aptarnavimo, stabilumo ir važiavimo komforto lygį.  Priekinių ir galinių bamperių užpakalinėje dalyje esančios aliuminio juostos padeda paskirstyti oro srautą, kuris prisideda prie automobilio stabilumo. Kai transporto priemonė juda ir korpusas yra teigiamai įkrautas, panašiai įkrautas oro srautas yra atstumiamas; dėl to oro srautas yra atskiriamas nuo išorinio kėbulo paviršiaus.

Aukšto standumo korpusas

Lexus RC aukšto standumo kėbulas yra automobilio judrumo, tikslaus vairavimo ir aukšto mechaninio sukibimo pagrindas.

Daugybė specializuotų Lexus gamybos metodų yra naudojami standumui didinti, įskaitant priekinio ir galinio stiklo klijus, daugiafunkcinį suvirinimą ir lazerinio sraigto suvirinimą aplink durų angas, viršutinį stogo skydą. Šios priemonės padeda maksimaliai padidinti kėbulo sukimo standumą, taip padidinant vairo reakciją ir kėbulo,  kontrolę posūkio metu.
 

Rafinuotesnė, tylesnė, veiksmingiau įsikraunanti hibridinė pavara

Lexus RC 300h savaime įsikraunanti hibridinė sistema, leidžia transporto priemonei veikti be išorinės elektros energijos tik naudojant savąją elektros energiją. Transporto priemonėje yra benzininis variklis ir kompaktiškas, bet galingas elektros variklis. Jie veikia kartu arba atskirai, kad užtikrintų optimalų našumą pagal kelio sąlygas ir vairuotojo pageidavimus. Lexus hibridas kraunasi važiuojant, todėl automobilis visuomet pasiruošęs judėti. Be to nuvažiavus pusę kelio mieste, gali būti pasiektas nulinės emisijos EV režimas. Sistemai taip pat būdingas greitas ir linijinis pagreitis, didelis degalų efektyvumas, išskirtinai mažos emisijos ir prabangus važiavimas.„RC Lexus Hybrid Drive“ variklis yra 2494 cc „Atkinson“ ciklo, turi tiesioginį įpurškimą, keturių cilindrų bloką, kurio maksimali galia yra 181 DIN AG / 133 kW esant 6000 aps./min. Elektros variklio galia yra 143 DIN AG / 105 kW. Kombinuota sistemos galia yra 223 DIN AG / 164 kW.Galiniai varomieji ratai – RC 300h spartėja nuo 0-100 km / h 8,6 sekundės, o maksimalus greitis – 190 km / h, tačiau vidutiniškai sunaudoja 5,9 l / 100 km (WLTP¹) ir CO2 emisija tik 131,7 g / km (WLTP¹).

Pažangiausios technologijos naujajame Lexus RC

Į naująjį Lexus RC gali būti įmontuoti šeši garsiakalbiai, kurių garsas siekia 160W, arba dešimties garsiakalbių Pioneer garso sistema, kurios garsas siekia 260W. Šios garso sistemos užtikrina aiškią garso kokybę su plačiu garso atkūrimu, turtinga ir natūralia garso dinamika.RC gali būti komplektuojamas su Mark Levinson Premium Surround garso sistema, kurią sudaro septyniolika garsiakalbių. Ši sistema buvo sukurta pabrėžiant didelę skiriamąją gebą ir aukštą muzikalumą, kad būtų užtikrinta puiki dinamika ir turininga harmonija 360 laipsnių trimatėje garsinėje erdvėje.Nepaisant kompaktiško įrangos dydžio, ši 835 W sistema užtikrina gerokai didesnę galią ir aukštą garso kokybę.Priekinis centrinis, priekinis dešinysis ir kairysis garsiakalbis bei galiniai erdviniai ir kairieji garsiakalbiai užtikrina optimalią garso kokybę kiekvienam keleiviui.,,Surround System“ taip pat apima „Signal Doctor“ muzikos atkūrimo technologiją, kuri kompensuoja didelių dažnių praradimą ir aiškumo trūkumą, kuris gali atsirasti naudojant skaitmeninius muzikos grotuvus ir kitus suspausto garso šaltinius, sukurti aiškesnį, turtingesnį garsą, uždaryti pradinę įrašymo kokybę.
 

Išskirtinis dėmesys automobilio saugumui

Lexus RC turi unikalią Lexus integruotą automobilio dinaminio valdymo (VDIM) sistemą bei visas Lexus saugos sistemas, kurios apima:

  • „kliūčių aptikimo” priešavarinę sistemą (PCS)
  • automatinę greičio palaikymo sistemą (Adaptive Cruise Control)
  • ,,nematomų zonų” monitorių (BSM)

  • perspėjimo apie iš galo artėjančių automobilių sistemą (RCTA)
  • Nuokrypio iš eismo juostos perspėjimo sistemą (LDA)
  • padangų slėgio įspėjimo sistemą (AL-TPWS)
  • automatinę tolimų šviesų(AHB) priekinių žibintų sistemą.

Standartinėje komplektacijoje yra aštuonios oro pagalvės ir pakylantis variklio gaubtas , kuri optimizuoja pėsčiųjų apsaugą. 


Atgal