slider

"Lexus LC 500" kabrioleto pasaulinis debiutas

„LC“ serija atspindi „Lexus“ evoliuciją tampant prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklu, teikiančiu vairavimo malonumą ir jaudulį ir taip praturtinant klientų gyvenimo būdą. Naujasis „LC 500“ kabrioletas prisijungia prie įprastinės kupė versijos kaip siekiamybė suspindėti visame „Lexus“ asortimente, suteikiant unikalių vairavimo įspūdžių, kurie stimuliuoja jusles ir išreiškia maksimalų grožį. Labai lauktas „Lexus LC 500“ kupė kabrioletas debiutavo lapkričio 19 d. Los Andžele vykstančioje automobilių parodoje ir bus eksponuojamas nuo 2019 m. lapkričio 22 d. iki gruodžio 1 d.

Naujojo LC išorė dailiai apjungia unikalią kupė stogo liniją su kabrioleto charakteriu, taip pasiekiant grožį,  nesvarbu, ar stogas atidengtas, ar uždengtas. Interjero dizainas sufokusuotas taip, kad žiūrint iš išorės derėtų stogo uždengimas su salono interjeru ir taptų dizaino įspūdžio dalimi.

Naujasis modelis seka kupė ypatingomis savybėmis pasižyminčiu vairavimu, suteikdamas vienybės su gamta pojūtį ir jaudinančią vairavimo patirtį, kuria galima mėgautis važiuojant tik su kabrioletu.

Vidinė kėbulo konstrukcija turi optimalų išdėstymą ir formą, kad užtikrintų aukštą dinaminį našumą, atitinkantį vairuotojo ketinimus. Dėl energingo ir gundančio garso V8 variklio, „LC 500“ kabrioletas įsibėgėja maloniai linijiniu būdu. Norint dar labiau pagerinti vairavimo patirtį, „LC 500“ kabrioletas aprūpintas kaklo šildytuvais ir skaidriu vėjo deflektoriumi, sukuriančiais dar didesnį komfortą ir tylą, kas yra „Lexus“ DNR.

Naujojo „LC 500“ kabrioleto pardavimai planuojami nuo 2020 m. vasaros.

Pagrindinės kabrioleto „LC 500“ savybės

Įspūdingas dizainas, vaizduojantis „Lexus“ dėmesį detalėms

Dėl išorinio stiliaus, pagrįsto LC kupė, kabrioletas išlaiko puikias aerodinamines savybes ir optimalų svorio paskirstymą, įtraukdamas į dizainą funkcinį grožį. Minkštas stogas suteikia unikalų siluetą ir sportišką charakterį, pritaikytą kabrioletui. Galinio bagažinės dangčio linija buvo pakelta ir išplėsta, kad būtų sukurtas dinamiškas vaizdas iš šono ir pabrėžta žema ir plati pozicija.

Norėdami užtikrinti, kad „LC 500“ kabrioletas išlaikytų gražų siluetą, tada, kai viršutinė dalis yra nuleista, automatinis lankstymo mechanizmas viršutinę dalį saugo po integruotu tonneau dangčiu. Kadangi dizaineriai įmontavo diržų juostą durelių gale, automobilio profiliui būdingas kėbulas, apsupantis visą kabiną ir suteikiantis  sandarią ir tvarkingą išvaizdą.

Minkštas keturių sluoksnių viršus buvo sukurtas, kad išlaikytų aptakią kupė stogo liniją be atraminio rėmo, matomo per audinį. Be to, stogo audinys buvo kruopščiai parinktas ir pagamintas taip, kad būtų užtikrintas optimalus įtempimas ir nesusidarytų raukšlės, bei būtų pagerinta garso izoliacija.

Išorės ir minkštos viršutinės dalies spalvų paletės, taip pat elegantiški interjero atspalviai buvo kruopščiai parinkti ir apjungti, kad atitiktų gilų LC kliento stiliaus jausmą, skonį ir skirtingą gyvenimo būdą.

Interjere skiriamas dėmesys detalėms: detalėms panaudotas gradacinis dygsniavimas (kada pereinama iš vieno atspalvio į kitą), perforuotas piešinys viršutinėje sėdynių dalyje, „L“ logotipas, įspaustas ant galvos atlošų galinės dalies.

Atidarant ir uždarant minkštą viršutinę dalį, judėjimas yra kruopščiai kontroliuojamas, ypač pradžioje ir pabaigoje, kad vairuotojui būtų užtikrintas kokybės ir saugumo jausmas. Stogo ir tonneau dangčio judesiai buvo tiksliai suderinti, kad būtų užtikrintas elegantiškas ir natūralus judėjimas, kartu užtikrinant klasėje pirmaujantį atidarymo ir uždarymo greitį.

Stogą galima atidaryti arba uždaryti automobiliui važiuojant iki 50 km / h greičiu, o vaizdinis ekranas prietaisų skydelyje vairuotojui lengvai stebėti viršutinės dalies eigą.

Lexus vairavimo sintezė su kabrioleto vairavimo patyrimu

„LC 500“ kabrioleto kėbulo struktūra buvo naujai suprojektuota taip, kad būtų pasiektas tvirtumo lygis, palaikantis „Lexus“ vairavimo parašą ir kupė modeliui, tuo pat metu siūlant ir gražų stilių, ir pakankamai vietos bagažinėje.

Automobilio konstrukcinis tvirtumas buvo ženkliai padidintas dėl strateginio galinės pakabos atramos išdėstymo ir formos. Atrama yra pagaminta iš lengvo aliuminio liejinio, kad būtų sumažintas pridėtinis svoris. Aukštos kokybės važiavimo komfortui užtikrinti yra pritaikyta sklendė. Kitos atramos yra po korpusu, o medžiagos, tokios kaip magnis ir aliuminis, yra naudojamos tiek tvirtumui, tiek lengvumui pasiekti. Rezultatas – dinamiškas važiavimas, ištikimas vairuotojo ketinimams.

Natūraliai įkvėptas 5,0 litro V8, sujungtas su „DirectShift-10“ automatine transmisija, suteikia LC linijinį, tačiau teikiantį jėgos pagreitį. Variklio galia nustatoma atsižvelgiant į norimą vairavimą, sklandžiai įsibėgėjant esant normaliam važiavimui ir didinant greitį, kai vairuotojas to nori.

Kad „LC 500“ kabrioleto V8 variklio gaudesys būtų malonesnis tada, kai stogas yra suskleistas, garso generatorius per prietaisų skydelį perduoda jausmingus variklio įsiurbimo garsus, o išmetimo vožtuvas padidina galingą variklio garsą.

Apgalvota patirtis salone, atspindinti „Lexus“ į žmogų orientuotą filosofiją

Siekdami sukurti erdvę, kuri teiktų jaudulio vairuojant po atviru dangumi, netrukdant pokalbiams automobilyje, buvo sutelktas dėmesys į aerodinamiką, t.y. diržų liniją ir galinę apdailos juostą. Kartu su skaidriu polikarbonato vėjo deflektoriumi slopinamas vėjo srautas automobilio viduje ir tokiu būdu pasiekiama nepriekaištinga tyla.

Garso valdymas yra pagrindinė „Lexus“ DNR dalis, o „LC 500“ kabrioleto vidinė erdvė stimuliuoja jutimus emociniais variklio garsais. Aktyvaus triukšmo valdymo (ANC) sistema kartu su garso izoliacijos ir sugerties technika slopina nepageidaujamus triukšmus ir nemalonius garso dažnius.

Garso sistema tiksliai atkuria originalius kiekvieno instrumento garsus, vokalą ir įrašymo aplinką. Be to, akustinis dizainas automatiškai keičiasi, kai stogas yra pakeltas ar nuleistas, suteikiant akustinę erdvę, kuria galima mėgautis bet kurioje situacijoje.

„Lexus Climate Concierge“ sistema naudojama automatiškai valdyti oro kondicionavimą, sėdynių šildymą, kaklo ir vairo šildymą, atsižvelgiant į stogo padėtį, ir taip sukuriant keleiviams komfortą „LC 500“ kabrioleto salone nepaisant to, kokia temperatūra yra lauke.

„LC 500” kabrioleto matmenys ir specifikacijos:

Bendras ilgis – 4,760 mm

Bendras plotis – 1,920 mm

Bendras aukštis – 1,350 mm

Ratų bazė – 2,870 mm

Stogo operacijos: atsidarymas – 15 s; užsidarymas – 16 s.

2019-11-21


Atgal