slider

7 faktai, išplečiantys prabangaus automobilio suvokimą

LS prietaisų skydelio dizainas

Plūduriuojančios linijos, einančios per visą prietaisų skydelio plotį, yra viena iš įspūdingiausių naujojo LS interjero savybių. Šis unikalus dizainas yra įkvėptas „koto“ – tradicinio japoniško instrumento, dažnai vadinamo Japonijos arfa. Nors salone yra daug smulkių tradicinės japonų estetikos detalių, prietaisų skydelio dizainas yra aiškus priminimas, kad LS yra automobilis, jungiantis Japonijos tradicijas ir papročius.

“Koto stygų” prietaisų skydelio išvaizda fiksuojama  oro srauto reguliavimo dangteliais (styginiuose instrumentuose atitinka „pelekus“). Tačiau stygų linijų dizainas lieka nepakitęs, net kai oro srautas reguliuojamas aukštyn arba žemyn. Pirmasis pasaulyje „judančių pelekų“ dizainas užtikrina ne tik nepriekaištingą išvaizdą, bet ir puikų ventiliatoriaus našumą iš oro kondicionavimo sistemos.

Priekinė LS sėdynė su Shiatsu masažu

“Omotelashi” svetingumo savybės naujame LS sedane neapsiriboja tik keleivių gerove. Gamintojai taip pat atkreipė dėmesį į vairuotojų nuovargį ir budrumą, įtraukdami į vairuotojo sėdynę masažo programą. Ši funkcija padeda vairuotojui atgauti žvalumą ir išlaikyti dėmesį, taip užtikrinant saugesnę kelionę. Lexus su atsidavimu dirba, ieškodami būdų numatyti žmonių, vairuojančių ir planuojančių vairuoti Lexus automobilius, poreikius. “Shiatsu” masažas LS modelyje yra dar vienas pavyzdys, kaip LEXUS kuria nepakartojamus dalykus savo automobiliuose.
Užsisakant naują LS komplektacijoje galima pasirinkti priekinę sėdynę, kurioje yra masažo funkcija keleivio šlaunims ir nugarai. Tai yra pavyzdys, kaip “Lexus” inžinieriai gali pagerinti automobilio keleivių gerovę. Sistema siūlo penkias skirtingas masažo funkcijas, dvi iš jų apima visą kūną ir trys orientuojasi tik į konkrečias sritis. Jas galima pasirinkti automobilio informaciniame ekrane. Ši speciali funkcija padeda vairuotojui išlaikyti budrumą ir žvalumą, neatitraukiant dėmesio nuo transporto priemonės vairavimo.

LS interjero apšvietimas, įkvėptas Japonų žibintų

LS salonas tarsi kviečia užeiti, demonstruodamas “omotenashi” etiketą – svetingumą. Subtilus interjero apšvietimas yra detalė, kuri padeda sukurti prabangios erdvės įspūdį. Naujame LS interjere šviestuvai strategiškai yra išdėstyti salono apačioje, kad būtų užtikrintas švelnus apšvietimas, kuris kviečia keleivius įlipti, kai durys atidaromos.

Interjero apšvietimas atkreipia dėmesį į japonų kultūrą, primenančią, kaip Edo laikotarpiu (17-18 amžius) buvo apšviečiami tatamiai Japonijos kambariuose. Tatami – tai tradicinis japonų kilimas padarytas iš šiaudų, dažniausiai ryžių šiaudų, klojamas ant grindų kiekvieno japono namuose!  Dizainerius įkvėpė švelnus šviestuvų švytėjimas. LS salone apšvietimas padeda sukurti ramią ir atpalaiduojančią atmosferą, galinčią sumažinti stresą važiuojant naktį. Šviesos šaltiniai yra už durelių ornamentų plokščių ir porankio. “Andon” stiliaus švelnus apšvietimas, naudojamas LS interjere, taip pat padidina erdvės jausmą.

LS pneumatinė pakabos sitema

Prabangios transporto priemonės važiavimo pradžia ir sustojimas neturėtų būti nepatogu arba nemalonus. Nors daugelis prabangių sedanų yra žemesni, kad galėtų maksimaliai padidinti aerodinamines charakteristikas važiuojant greitkeliu, Lexus L” įrengta nauja pneumatinė pakaba, užtikrinanti geriausias charakteristikas. Ši reguliuojama aukščio sistema važiuojant užtikrina automobilio pažemėjimą, tačiau automobiliui sustojus – pakyla, kad žmonės galėtų lengviau įlipti į automobilį ar iš jo išlipti.

“Lexus” nauja elektroniniu būdu valdoma pneumatinė pakaba turi “prieigos režimo valdiklį”, kuris automatiškai padidina automobilio aukštį, kai žmonės lipa į automobilį arba išlipa iš jo. Prieigos režimo valdiklis veikia automatiškai, kai durys atidaromos arba uždaromos, arba užrakinamos ir atrakinamos, numatant vartotojų poreikius, atitinkančius „omotenashi“ etiketą.

MARK LEVINSON audio sistema

Lexus užmezgė ilgus ir sėkmingus santykius su Marku Levinsonu, pasaulyje žinomu geriausių kokybės garso sistemų gamintoju ir garso atkūrimo kokybės pionieriumi. Ši partnerystė, unikali ir vienintelė tokia pasaulio automobilių pramonėje, leido pasiekti aukštesnį garso kokybės lygį automobilyje, naudojant naują “Mark Levinson Reference Audio” sistemą, sukurtą specialiai naujajam Lexus LS sedui. Šio projekto tikslas buvo suteikti išskirtinę klausymo patirtį, užfiksuoti visus muzikos tonus ir muzikos galią,  taip lyg klausytumeisi muzikos, sėdėdamas geriausiose koncertų salės vietose, netrukdant išorinio triukšmo ar trukdžių.

Unikalioje Lexus LS garso sistemoje “3D Surround Mark Levinson 3D QLI Reference Surround” yra ne mažiau kaip 23 garsiakalbiai. Automobilio salone jie strategiškai išdėstyti 16 vietų, o tai užtikrina aukštesnės kokybės garso atkūrimą, nei kada nors anksčiau buvote patyrę Lexus automobiliuose. Išplėstinė “Quantum Logic Immersion” technologija padalija garso šaltinius į atskirus srautus, kurie susijungę sukuria idealų garsą. Be to, taikant “Clari-Fi®” technologiją, net ir suslėgtų skaitmeninių failų kokybė yra maksimaliai padidinama.

LS klimato apibrėžimas – šiltas rūpestingumas

Naujame Lexus LS, “omotenashi” svetingumas reiškia, kad patogios salono temperatūros nustatymas nėra tik šildymas ar aušinimas. Ištobulintas “Climate Concierge” kontroliuoja kūno temperatūrą aplinką aplink kiekvieną keleivį ir automatiškai reguliuoja šilumą, vėdinimą ir oro kokybę, kad pasiektų idealų lygį.

Naujame LS sedane naudojama naujausia Lexus “Climate Concierge” versiją, siekiant tiksliau valdyti salono klimatą nei bet kada anksčiau. Infraraudonųjų spindulių jutiklių tinklas nuolat stebi 16 atskirų zonų aplink saloną, tiksliai sureguliuodamas oro temperatūros srautą ir kryptį bei derindamas su šildymo ir vėdinimo sistemomis, integruotomis į sėdynes. Šį sistema atsižvelgia net ir į išorinius veiksnius, pvz., netolygią saulės šilumą per langus.

Triukšmą mažinantys LS ratai

Ne tik naujojo LS sedano interjero dizainas sukuria itin tylią, ramią ir atpalaiduojančią aplinką. Lexus ištyrė kiekvieną detalę, kad salone vyrautų kiek įmanoma didesnė tyla. Viena iš šių detalių – naujo tipo ratai, kurie slopina padangų keliamą triukšmą. Triukšmą mažinantys ratai padeda sumažinti triukšmo lygį net ir važiuojant dideliu greičiu.

Lexus triukšmo mažinančių ratų paslaptis – tai dizainas, pašalinantis garso bangas, kurias sukelia oro vibracija padangose. Šios garso bangos nukreipiamos į rato ratlankio rezonatoriaus angą ir į tuščiavidurę struktūrą, kur trintis jas paverčia šiluma. Ratai ne tik padeda išvengti triukšmo salone, jie taip pat yra lengvi ir labai standūs,  kas prisideda prie lengvo LS valdymo ir degalų naudojimo efektyvumo.

2018-02-05


Atgal