fbpx
slider

Lexus pristatė ateities elektrifikacijos viziją su pasauline LF-30 elektrifikuotos koncepcijos premjera

Tęsdamas pastangas teikti novatoriškas ir nuostabias patirtis, Lexus pristatė savo Lexus elektrifikuotą viziją apie būsimą elektrifikuotų automobilių kartą. Šią akimirką svarbiausias įvykis buvo Lexus LF-30 elektrifikuota koncepcija, kurios pasaulinė premjera įvyko 46-ojoje Tokijo automobilių parodoje.

Nuo pat prekės ženklo sukūrimo 1989 m., Lexus stengėsi klientams pristatyti novatoriškus ir nuostabius automobilius ir prekinio ženklo potyrius, stimuliuojančius penkias jusles. Nuo „RX 400h“ pasirodymo 2005 m., Lexus pirmavo pasaulyje elektrifikavimo technologijose sukūrusi dviejų pakopų reduktorių ir daugiapakopę hibridinę sistemą, užtikrinančius Lexus hibridinių automobilių puikų našumą ir tiesioginį vairavimo pojūtį.Pristatyta Lexus elektrifikavimo vizija siekia esminio automobilių eksploatacinių savybių, valdymo, kontrolės ir vairuotojų malonumo šuolio ― net ir tuo atveju, kai mūsų visuomenės mobilumas ir toliau keičiasi autonominio vairavimo ir automobilių elektrifikavimo link.

Lexus kuria naują pažangų laikysenos valdymą ir kitas elektrifikavimo technologijas, siekdamas dar labiau praplėsti vairavimo malonumą ir iš esmės pakeisti ateities prabangių automobilių esmę. Siekdamas šio tikslo, Lexus remiasi patirtimi, įgyta tobulinant pagrindines technologijas, sutinkamas populiariame Lexus benzininių ir savaime įsikraunančių hibridų asortimente, tokias kaip baterijų valdymas, galios valdymo moduliai ir elektros varikliai.

Visų pirma, Lexus elektrifikavimo technologija įgalina integruotą jėgos pavaros, vairo, pakabos ir stabdžių valdymą, realizuojant maksimalias technologijas. Naudodami šias technologijas galime kontroliuoti varomąją jėgą, kad būtų užtikrinta ideali automobilio laikysena, atsižvelgiant į kiekvieną vairavimo situaciją. Lexus stengiasi ir toliau teikti malonius ir saugesnius automobilius.

Siekdamas šio tikslo, „Lexus“ planuoja atskleisti savo pirmąjį vien elektra varomą automobilį (BEV) 2019 m. lapkričio mėn. ― praplečiant atsaką į įvairių pasaulio regionų poreikius. Vėliau Lexus planuoja išplėsti savo elektrifikuotų transporto priemonių pasirinkimą: ateinančio dešimtmečio pradžioje Lexus pristatys savo pirmąjį hibridą ir elektromobilį drauge (PHEV) ir naują specialią elektra varomo automobilio platformą. Iki 2025 m. Lexus turės prieinamas visų Lexus modelių elektrifikuotas versijas. Lexus tikslas – skatinti elektrifikuotų modelių pardavimus tam, kad jie pranoktų įprastų transporto priemonių su vidaus degimo varikliais modelius.

Lexus LF-30 elektrifikuotos koncepcijos akcentai

Dėl savo išorės stiliaus, pažangiausias elektrifikuotos koncepcijos ivaizdis buvo nukreiptas į menines savybes, suteikiančias futuristinę formą, o interjeru, kuris apsuptas autonominio vairavimo ir kitų naujausių technologijų,  siekiama parodyti savitą „Lexus“ pasaulėžiūrą. Eksploatacinės savybės grindžiamos Lexus elektrifikuotais komponentais, papildant naujausiomis technologijomis lyderiaujančią hibridinių automobilių sistemą. Tikslus elektrinio variklio valdymas suteikia galimybę akimirksniu pakoreguoti automobilio padėtį, kas įprastoms transporto priemonėms nebūtų įmanoma. Be to, LF-30 elektrifikuota koncepcija, žvelgiant į 2030 metus, naudoja daugybę pažangių technologijų, pavyzdžiui, naujos koncepcijos kabina, pagrįsta į žmogų orientuota projektavimo filosofija, ir valdymo sistema.

Futuristinis eksterjeras iš anksto nubrėžė gaires Lexus elektrifikuotiems modeliams, artėjant 2030 metams

Priimdamas iššūkį išreikšti naują dizainą, kurį būtų galima pasiekti tik elektrifikuotai transporto priemonei, kuri būtų varoma elektriniais varikliais, įmontuotais ratuose, Lexus vizualiai išryškino unikalų LF-30 elektrifikuotos koncepcijos  energijos srautą. Modelio forma yra skirta vizualiai išreikšti energijai, kurią sukuria ratai, išdėstyti automobilio kėbulo kampuose, tam, kad energija tiesiogiai tekėtų ant kelio paviršiaus.

Pasinaudojus kabrioleto platforma, kurią įmanoma pritaikyti ir elektrifikuotai transporto priemonei, Lexus verpsto forma buvo toliau tobulinama, kad apimtų visą modelio architektūrą. Nuo priekio iki pat besitęsiantis lango stiklas, išraiškingas priekinis buferis ir sparno formos priekiniai žibintai sudaro Lexus ikoninius verpsto formos kontūrus. Kėbulo forma yra modeliuojama elegantiškai tekančiu priekiu, kuris pereina į linijinę ir aštrią užpakalinę dalį. Be sparno formos priekinių žibintų, galinių žibintų ir šoninių oro įleidimo angų aštrumas suderinamas tiek užtikrinant puikią aerodinamiką, tiek atliekant aušinimą, todėl stilius susilieja su funkcija.

Novatoriškas interjeras, kuriame panaudotos autonomiškos vairavimo technologijos bei naujai suprojektuota kabina

Norėdami parodyti aukštesnę Lexus pagrindinę į žmogų orientuotą filosofiją, kabina buvo suprojektuota remiantis nauja Lexus „Tazuna“ koncepcija. Įkvėpti to, kaip pasiekti abipusį supratimą tarp žirgo ir raitelio, prie vairo valdiklio pritvirtinti jungikliai ir projekcijos stikle ekranas buvo pakelti iki aukštesnio lygio, sukuriant terpę, leidžiančią vairuotojui sutelkti dėmesį į vairavimą kontroliuojant įvairias funkcijas, tokias kaip navigacijos ir garso sistemos bei važiavimo režimo pasirinkimas – nereikia keisti regėjimo krypties ar valdyti rankinius jungiklius. Kaip būsimą „Tazuna“ kabinos įvaizdžio rodiklį, LF-30 elektrifikuota koncepcija naudoja naujos kartos sąsajas, tokias kaip gestų valdymas ir patobulintas automobilio informacijos pateikimas per AR (išplėstinę realybę). Sukurtas interjeras suteikia komfortą ir patogumą tiek vairuotojui, tiek keleiviams.

Priekinės keleivio sėdynės išdėstymas primena lėktuvo pirmosios klasės sėdynę, o salone jaučiasi atvirumo ir kartu apgaubimo jausmas. Visi jungikliai ir kiti valdikliai yra lengvai pasiekiami ir keleivių sėdynės ekranas, valdomas gestais, padidina salono komfortą ir patogumą.

Užpakalinėse sėdynėse naudojama dirbtinių raumenų technologija, prisitaikanti prie keleivio ir palaikanti įvairius režimus, tokius kaip atsilošimas, atsipalaidavimas ir perspėjimo funkcijos. „Mark Levinson®“ garso sistema sukuria naujos kartos klausymo aplinką, kurioje garsiakalbių valdymas sukuria idealias akustines erdves muzikos klausymui ir vairuotojui, ir kiekvienam keleiviui, o garsiakalbiai, įmontuoti į galvos atlošus, ne tik užtikrina optimalią garso aplinką, bet ir turi triukšmą šalinančią funkciją.

Stiklinis stogas virš galinių sėdynių yra valdomas balsu ir gestais valdomas „SkyGate“ ekrano langas, kuriame AR naudojamas įvairaus tipo informacijai rodyti, pavyzdžiui, realistiškas žvaigždžių užpildytas dangus, mėgstami vaizdo įrašai ir net naršymas.


Naudodamas ratuose esančius elektrinius variklius, vielinį vairavimą ir Lexus pažangiąją laikysenos kontrolės technologiją, LF-30 gali pasiūlyti dinamišką patirtį

Norėdamas pasiekti esminį automobilio našumo, valdymo, kontrolės ir vairuotojo malonumo šuolį, LF-30 naudoja daugybę moderniausių technologijų. Keturiuose ratuose integruoti elektriniai varikliai ir žema akumuliatoriaus padėtis leidžia geriau valdyti inerciją ir aukšto lygio vairavimo efektyvumą. Autonomiškos vairavimo technologijos ir automobiliams pritaikytos dronų technologijos žvelgia į 2030 metus ir ženkliai išplečia sukuriamą vertę, kurią gali pasiūlyti transporto priemonės.

Kaip naujos kartos elektrifikuotas automobilis LF-30 naudoja bevielio įkrovimo technologiją, kad palengvintų kasdienį įkrovimą, ir AI pagrįstą energijos valdymą, kad būtų galima optimaliai paskirstyti elektros energiją tiek automobilyje, tiek namuose, ir įkrovimo valdymą suderinti su vartotojo dienos grafiku.

Elektrifikuota koncepcija LF-30 turi „Lexus Airporter“ dronų technologiją, palaikančią automobilyje. Naudodamas autonominį valdymą, „Lexus Airporter“ gali atlikti tokias užduotis, kaip savarankiškai gabenti bagažą nuo namo durų iki automobilio bagažo skyriaus.

Remiantis naujausia „Lexus Teammate“ autonominės vairavimo technologijos idėja, elektrifikuota koncepcija LF-30 pasižymi patobulintomis vairavimo palaikymo funkcijomis – vairuotojo ir sargybinio režimai. Autonominio vairavimo metu keleiviai gali mėgautis ir komfortu, ir ramybe, naudodamiesi pažangia laikysenos kontrolės technologija. Be to, savarankiško parkavimosi ir priekinių durų pakėlimo funkcijos, kurių metu LF-30 autonomiškai juda nuo važiuojamosios dalies iki durų, užtikrina ypač aukštą patogumo lygį.

 Elektrifikuotos koncepcijos Lexus LF-30 pagrindinės specifikacijos

Bendrasis ilgis (mm) – 5,090
Bendrasis plotis (mm) – 1,995
Bendrasis aukštis (mm) – 1,600
Ratų bazė (mm) – 3,200
Svoris (kg) – 2,400
Nuvažiuojamas atstumas (km) – 500
Baterijos talpa (kWh) – 110
Pasikrovimo greitis (kW) – 150
Įsibėgėjimas 0-100 km/h (s) – 3.8
Maksimalus greitis (km/h) – 200
Maksimali galia (kW) / Maksimalus sukimo momentas (Nm) – 400 / 700

Be elektrifikuotos LF-30 koncepcijos, Tokijo automobilių parodoje Lexus stende veiks Lexus jutimų teatras – erdvė, kurioje žmonės galės patirti penkių jutimų stimuliavimą. Šią erdvę sudaro dvi patirties erdvės: garso ir vaizdo. „Theatre 1“ erdvėje jutiminis „Lexus LFA“ variklio garsas stimuliuoja klausą naudojant 360 laipsnių 3D garsą. Erdvė „Theatre 2“ siūlo vizualiai stimuliuojančią patirtį su „Lexus LC“ modeliu, naudojant projekcijų žemėlapius – čia keičiasi jo išvaizda atsižvelgiant į paros laiką ir žiūrėjimo kampą. Tokiu principu galite įvertinti Lexus filosofiją, kartu mėgaudamiesi jutimo stimuliacija per „tikrąją patirtį“.

2019-10-30


Atgal