fbpx
slider

MARK RONSON
PRISTATĖ NAUJĄJĮ
LEXUS LC

Lexus pradėjo kūrybinį bendradarbiavimą su tituluotuoju muzikos prodiuseriu Mark Ronson naujajam LC modeliui pristatyti. Naujasis Lexus flagmanas kupė simbolizuoja naują prabangaus prekės ženklo raidos etapą. Ne veltui naujo modelio reklaminė kampanija pavadinta „Palikite savo pėdsaką“ (Make Your Mark). Bendradarbiavimas su M. Ronson – dar vienas Lexus žingsnis į priekį įgyvendinant savo ambicingą siekį kurti nepaprasta muzikos, meno ir technologijų srityse. Tai naujas partnerystės projektas po 2015 m. startavusios reklaminės kampanijos „Gyvenimas kaip RX“ su Jude Law, kuri suteikė galimybę interaktyviojo šou žiūrovams atsisėsti už vairo įsijaučiant į kino žvaigždės vaidmenį.

Per kitą kampanijos „Palikite savo pėdsaką“ pusmetį klientams ir fanams bus pasiūlyta daug įdomios medžiagos ir padovanota malonių potyrių.

Mark Ronson išsakytos mintys apie šią reklaminę kampaniją: „Man visuomet patiko dirbti su partneriais, diegiančiais naujoves ir demonstruojančiais unikalumą visur ir visada. Kai buvau supažindintas su Lexus kampanijos koncepcija ir išvydau naująjį Lexus LC, buvau tiesiog pakerėtas. Mane sužavėjo idėja pasitelkti muziką, kadangi ji turi neįtikėtiną poveikį ir gali sužadinti emocijas, susijusias su šiuo automobiliu.“

Lexus Europe vadovas Alain Uyttenhoven taip pakomentavo Lexus ir Mark Ronson partnerystę: „Mark Ronson – legendinis muzikos prodiuseris, sukūręs garsiausius dešimtmečio hitus. Geresnio savo kampanijos „Palikite savo pėdsaką“ partnerio neįmanoma rasti. Lexus LC ženklina naujo Lexus etapo pradžią: mes stengsimės ieškoti darnesnio santykio tarp konstrukcinių sprendimų ir dizaino. Geresnio partnerio už Mark nėra. Šis žmogus įnešė svarų indėlį į muzikos pasaulį, pamalonindamas mus nepakartojamais pasirodymais ir bendrais darbais.“

2017 04 12


Atgal