slider

Pirmojo "Lexus" elektromobilio "UX 300e" pasaulinė premjera

Guangžou tarptautinėje automobilių parodoje Kinijoje 2019 m. lapkričio 22 d. „Lexus“ pristatė savo pirmąjį akumuliatorinį elektromobilį (BEV) „UX 300e“. Nuo tada, kai 2005 m. pristatė „RX 400h“, „Lexus“ buvo automobilių elektrifikavimo technologijos pradininkė, vaidinanti pagrindinį vaidmenį siūlant automobilius, pasižyminčius našumu ir ekologiškumu. 2019 m. Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė savo visuotinę elektrifikavimo strategiją, pavadintą „Lexus Electrified“, kurios tikslas – esminis automobilio charakteristikų, vairavimo, valdymo ir vairuotojui teikiamo malonumo šuolis.

Pirmasis produktas pagal „Lexus“ elektrifikacijos strategiją

Visų pirma, „Lexus Electrified“ technologija įgalina integruotą jėgos pavaros, vairo, pakabos ir stabdžių valdymą, realizuodama didžiausią potencialą hibridiniuose automobiliuose naudojamų technologijų. Naudojant šią technologiją galime kontroliuoti varomąją jėgą, kad būtų užtikrinta ideali automobilio stovėsena atsižvelgiant į kiekvieną vairavimo situaciją. „Lexus“ stengiasi ir toliau tiekti malonumą teikiančius ir saugesnius automobilius.

Kaip pirmasis „Lexus“ elektrifikuotas modelis, „UX 300e“ buvo sukurtas siekiant užtikrinti puikias eksploatacines savybes kelyje. „Lexus“ inžinieriai nepažeidė išskirtinio UX krosoverio dizaino ir naudingų charakteristikų ir sutelkė dėmesį į galimybes remtis išskirtiniais elektra varomo automobilio privalumais. Didelės galios „UX 300e“ variklis suteikia natūralų, tačiau staigų pagreitį, o didelės talpos akumuliatoriai, esantys tiesiai po salono grindimis, suteikia žemą svorio centrą, kas leidžia nuvažiuoti elektra 400 km atstumą (pagal NEDC). Kartu su naujausia jungiamumo technologija „UX 300e“ maksimaliai padidina elektrinio automobilio pranašumus, kartu realizuojant vairavimo efektyvumą ir patogumą.

„UX 300e“ planuojama parduoti Kinijos ir Europos rinkose 2020 m., o Japonijoje – 2021 m. pradžioje.

PAGRINDINĖS CHARAKTERISTIKOS

Pirmasis „Lexus“ elektromobilis įkūnija rafinuotą vairavimo efektyvumą

„Lexus“ visada sutelkė dėmesį į išskirtinių vairavimo savybių užtikrinimą, o baterija varomo elektromobilio (BEV) tobulinimo atvejis niekuo nesiskiria. Pradėję nuo patobulinto „UX“, „Lexus“ inžinieriai sugebėjo panaudoti naują elektrinę pavarą, kad dar labiau padidintų transporto priemonės efektyvumą kelyje. Dar daugiau, „UX 300e“ turi vieną tyliausių kabinų savo klasėje, kas tinka „Lexus“ DNR būdingam garso valdymo paveldui.

„UX 300e“ važiavimo režimo pasirinkimo funkcija leidžia klientams valdyti sklandų pagreitį ir lėtėjimą atsižvelgiant į situaciją. Vairuotojai gali pajusti galingą elektromobilio varomosios jėgos pagreitį ir momentinį sukimo momentą, kai paspaudžia greičio pedalą, ir panašiai stabdant per keturis lėtėjimo regeneracijos lygius – tuo pačiu mėgaudamiesi natūralia būsena, kai yra kelyje.

„UX 300e“ užtikrina puikų dinaminį našumą dėl žemo svorio centro, kurį lemia variklio ir akumuliatoriaus padėtis po automobilio kėbulu, kartu su optimizuotu svorio paskirstymu priekyje / gale ir inercijos momentu.

Aukštos kokybės GA-C platforma yra sustiprinta optimizuojant amortizatorių slopinimo jėgą, kad ji atitiktų dinaminius elektrifikacijos pokyčius.

Nors elektromobiliai yra tylūs, „UX 300e“ pagerinta garso izoliacija ne tik baterijai, bet ir slopinamas išorinis triukšmas, pvz., vėjas ar akmenukai. „Lexus“ dėmesys garso valdymui leidžia vairuotojams mėgautis jaukia ramybe salone.

Inžinieriai taip pat sutelkė dėmesį į garsą kol vairuojama, kad suteiktų natūralų jausmą. Aktyvaus garso valdymo (ASC) sistema perduoda natūralius aplinkos garsus, kad būtų galima suprasti vairavimo sąlygas, ir suteikia natūralų jausmą salono keleiviams.

Legendinis „Lexus“ patikimumas, paveldėtas iš hibrido paveldo

Kurdamas „UX 300e“, „Lexus“ panaudojo įgytas žinias kuriant prekės ženklo pirmaujančias hibridines sistemas, ir savo pirmajam elektromobiliui pritaikė tą patį kokybės ir patogaus eksploatavimo lygį, kokį visada taikė ir kitiems modeliams. „Lexus“ inžinierių komanda sukūrė nepriekaištingą akumuliatoriaus patikimumą, taip pat pritaikė naujausias ryšio technologijas, kad maksimaliai padidintų kasdienį išmaniųjų telefonų naudojimą ir jų funkcionalumą.

Panaudojant žinias, įgytas kuriant hibridines transporto priemones, variklio, keitiklio, pavarų ir didelės talpos akumuliatoriaus efektyvumai buvo pasiekti maksimalūs. Pagerinus visos sistemos našumą, „UX 300e“ važiavimo atstumas yra 400 km.

Baterijos yra aprūpintos temperatūros valdymo sistema, veikiančia žemoje ir aukštoje temperatūroje. Patikimumas taip pat buvo padidintas naudojant keletą stebėjimo sistemų, kurios reguliuoja įkrovimą ir užkerta kelią per dideliam įkrovimui.

„UX 300e“ siūlo naujausias automobilio ryšio technologijas. Susieję su išmaniuoju telefonu naudodamiesi „LexusLink“ programa, vairuotojai gali patikrinti akumuliatoriaus įkrovos būseną ir važiavimo diapazoną. Taip pat buvo pridėti įkrovimo valdikliai, tokie kaip laikmačio funkcija, skirta pranešti savininkui, kada automobilis bus visiškai įkrautas, arba suplanuoti įkrovimą pagal tai, kada automobilis vėl važiuos, ar kai energijos kaina yra žemesnė. Programa taip pat leidžia savininkui nuotoliniu būdu valdyti automobilio klimatą.

Išskirtinis originalaus UX dizainas ir didelis funkcionalumas

Išskirtinis „Lexus UX“ kompaktiško krosoverio stilius ir didelis funkcionalumas buvo perduoti „UX 300e“ modeliui, užtikrinant puikų bendrą paketą.

Be drąsios ir modernios išorės, primenančios tvirtą ir judrų vairavimą, „Lexus“ sukūrė specialius aerodinaminius ratus ir „UX 300e“ dugno dangtį.

Sistemos „perėjimo nuo laido“ išdėstymas centrinėje konsolėje prisideda prie interjero dizaino paprastumo ir funkcionalumo.

„Lexus“ teikia pirmenybę pažangiausių saugos technologijų plėtrai ir greitam jų pristatymui vairuotojams. „UX 300e“ taip pat turi „Lexus Safety System +“, nes „Lexus“ ir toliau siekia užkirsti kelią nelaimingiems atsitikimams, taip pat mažina stresą vairuotojui ir kuria pagalbines vairuotojo sistemas, kad vairavimo patirtis būtų kuo natūralesnė ir saugesnė.

2019-11-23


Atgal