fbpx
slider

Paryžiaus automobilių
parodoje atsinaujinęs Lexus ES

Tarptautinė Paryžiaus automobilių paroda yra vienas laukiamiausių automobilių mylėtojų renginių. Kasmet čia pristatomi naujausi modeliai. Šiais metais Lexus stende galėsite pamatyti atsinaujinusį Lexus ES sedaną.

Po to, kai net šešios vidutinio dydžio Lexus ES sedano kartos susilaukė sėkmės, septintasis Lexus ES modelis sukurtas siekiant ambicingesnių tikslų. Garsėjantis išskirtiniu patogumu, rafinuotumu ir prabanga, naujasis ES turi naujo tipo važiuoklę, kurios dėka automobilis yra dar lengviau valdomas.

Vienas iš Lexus kūrėjų įsipareigojimų – kurti transporto priemones, suteikiančias emocinį ryšį ir pažadinančias aistrą vairuoti. Pirkėjus nudžiugins didesnė salono erdvė, tylesnis ir saugesnis važiavimas, pirmaujančios klasės technologijos ir meistriškumas.

Septintosios kartos ES sukurtas naudojant pasaulinę “Global Architecture-K” (GA-K) platformą. Pirkėjai galės įvertinti ne tik patobulintą stilių, tačiau ir vairavimo kokybę bei saugos sistemą. Lexus ES 300h, varomas nauja savaime įkraunama hibridine sistema, kaip ir ES 200, ES 250 ir ES 350 modeliai su benzininiais varikliais, bus parduodamas nuo 2018 m. gruodžio.

2017 m. Europoje parduota beveik 75 000 Lexus automobilių. Tai didžiausias skaičius per ketverius pardavimų augimo metus iš eilės. Naujasis ES sedanas bus pagrindinis modelis, prisidedantis prie Lexus siekio iki 2020 m. Europoje parduoti 100 000 naujų automobilių.

Kadangi ES yra sukurtas pagal pasaulinę “Global Architecture-K” (GA-K) platformą, automobilis yra ilgesnis (+65 mm), žemesnis (-5 mm) ir platesnis (+45 mm) nei jo pirmtakas. Ilgesnės ratų bazės dėka (+50 mm) ratai yra arčiau automobilio kampų su platesniu priekiniu ir galiniu protektoriumi (+10 ir +37 mm). Jo proporcijos atspindi naujai sukurtus našumo pajėgumus ir daro ES dar patrauklesnį.

Yasuo Kajino, ES vyriausiasis dizaineris, naujojo automobilio išvaizdą apibūdina kaip “provokuojančią eleganciją: “ES visada buvo elegantiškas, prabangus sedanas. Šiame modelyje yra drąsių dizaino elementų, kurie meta iššūkį tradiciniams klientų lūkesčiams “, – sakė jis.

Naujoji GA-K platforma Yasuo Kajino komandai suteikė laisvę pagaminti išskirtinį siluetą su žemyn nukreiptu stogu, sukuriant dinamišką ir sklandžią formą. Priekinis ES vaizdas visuose modeliuose yra labai skirtingas. Standartinės ES versijos priekinės grotelės pasižymi elegantiškais strypais, kurie išsiskiria Lexus grotelių centre.  Pirmą kartą papildantys ES diapazoną F SPORT modeliai, išsiskiria juodomis kryžminėmis “L” formos brūkšninėmis grotelėmis, atsikartojančiomis automobilio priekiniuose kampuose.

Automobilio salonas suprojektuotas taip, kad vairuotojas visą dėmesį galėtų sutelkti į kelią: patogios atramos rankoms, aiškiai ekrane matoma informacija, o ant vairo esantys valdymo mygtukai leidžia valdyti salono funkcijas neatitraukiant rankų nuo vairo.

Šildomas vairas ir priekinės sėdynės suteikia papildomą važiavimo komfortą. 17 garsiakalbių sistema leidžia mėgautis kokybišku garsu. ES taip pat įdiegta naujausia Lexus Safety System+ sistema, apimanti tokias funkcijas, kaip pėsčiųjų atpažinimas naktį, dviratininkų atpažinimas, eismo juostos išlaikymo pagalbinė sistema (Lane Tracing Assist) ir adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema.

ES 300h, kuris bus parduodamas  Vakarų ir Vidurio Europoje, įrengta nauja ketvirtos kartos savarankiškai įkraunama hibridinė pavarų sistema – 2,5 litro Atkinsono keturių cilindrų benzininis variklis ir lengvesnis, kompaktiškas ir galingesnis elektrinis variklis. Sistema pasižyminti išskirtiniu degalų sunaudojimo efektyvumu, jautrumu ir minimaliu išmetamųjų CO2 dujų kiekiu. Bendra sistemos galia -160 kW, o kuro sąnaudos – nuo 4,7 l / 100 km.

Vienas seniausių ir populiariausių Lexus gamos modelių – atnaujintas Lexux ES sedanas sukurtas patenkinti aukščiausius klientų lūkesčius. Stiprus stilius, dinamiškesnis veikimas, aukštos kokybės interjero apdaila ir naujausios saugos technologijos padės pažinti visiškai kitokį ES.

2018-09-18


Atgal