toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Naujasis 2020 „Toyota C-HR”

Naujasis 2020 m. „Toyota C-HR“ grindžiamas įspūdinga dizaino kalba ir puikiais dinamiškais rodikliais, kurie jau suteikė bendrovės C-SUV segmento ikonos statusą „Toyota“ modelių asortimente.

Pirmasis „Toyota C-HR“ buvo pristatytas 2016 metais, derinant ekstravagantišką išvaizdą su meistriškumu, užtikrinant geriausią segmento emisijų efektyvumą – pirmasis „Toyota C-HR“ turėjo didelę įtaką C-SUV segmentui.

Pirmaisiais metais „Toyota C-HR“ Europoje buvo parduoti 120 000 vienetų ir iš karto pasiekė 10 % šio segmento pardavimų. Be to, 8 iš 10 šių transporto priemonių buvo įrengtos hibridinės jėgos pavaros. Sėkmės istorija tęsiasi ir šiandien daugiau nei 400 000 europiečių vairuoja „Toyota C-HR“.

Svarbiausia, kad naujajame „Toyota C-HR“ bus įrengta galingesnė hibridinė sistema. Jis taip pat pasižymės patobulinta vairavimo dinamika, rafinuotesniu vidaus ir eksterjero dizainu bei turės patobulintą HMI (žmogaus ir mašinos sąsaja) su naujausia multimedijos technologija.

Įdiegus papildomą hibridinę jėgos pavarą, klientams suteikiama galimybė pasirinkti du skirtingus hibridinius variantus. Išlikusi 122 AG 1,8 litro hibridinė sistema, jos ekologiškumą padidina patobulinta ličio jonų baterija, kurios CO2 emisija yra net 109 g / km (WLTP). Asortimento viršuje yra galinga 2,0 litrų hibridinės dinaminės jėgos sistema. Sukurianti 184 AG, kurios CO2 išmetimai vos nuo 118 g / km (WLTP), ši sistema suderina aukštą efektyvumą ir žekliai padidintą galią, o atnaujinta pakaba ir patobulinta NVH suteikia dar sklandesnį, tylesnį važiavimą ir naują vairavimo dinamikos lygį.

Naujasis „Toyota C-HR“ išlieka tikras dėl savo vizualinio identiteto; kupė panašios linijos sukuria drąsų stilių, kuris ir toliau išsiskiria iš viso „Toyota“ asortimento ir C-SUV segmento. Subtilūs automobilio priekinės ir galinės dalies pakeitimai suteikia paprastumo, rafinuotumo ir dinamiškumo, o priekinių žibintų ir galinių žibintų jungtys buvo pertvarkytos, naudojant naujausias LED technologijas.

Įdiegta „Toyota“ 2019 daugialypės terpės sistema dabar suteikia galimybę visiškai integruoti išmaniuosius telefonus per „Apple CarPlay“ * ir „Android Auto“. Be to, ši sistema palengvina navigacijos platformos „Over the Air“ žemėlapio atnaujinimus: „Toyota“ teikia automobiliui nemokamą 3 metų prenumeratą šiems atnaujinimams ir jie pateikiami kas 6 mėnesius.

Naujajame „Toyota C-HR“ įmontuota ryšio sistema, leidžianti pirkėjams mėgautis „MyT“ programos prijungtomis paslaugomis. „Toyota C-HR“ pristatymui, programoje bus išleista nauja funkcija: hibridinis koučingas. Tai sustiprins „Toyota Hybrid“ lyderystę pateikiant individualizuotus instruktavimų pranešimus, kurie padės vairuotojams padidinti važiavimą elektriniu EV režimu ir kasdien naudoti hibridinio vairavimo pranašumus.

„Toyota“ Europos padalinys paskatino 2020 m. „Toyota C-HR“ plėtrą ir buvo sukurtas specialiai Europos rinkai. Modelis sukurtas  „Toyota Motor Manufacturing“ Turkijoje.

Variklių pasirinkimai

Naujasis 2020 m. „Toyota C-HR“ klientams siūlo išplėstą, segmentui unikalų variklių asortimentą, kurio viršuje yra antroji 2,0 litrų hibridinės dinaminės jėgos sistema.

Ši ketvirtos kartos hibridinė pavara turi naują 2,0 litrų benzininį variklį iš visiškai naujos „Toyota“ variklių šeimos. Siūlydamas mažesnius vidinius nuostolius ir proveržio inžineriją dėl tūrio efektyvumo, jis išvysto 112 kW galią, pasiekdamas 41% šiluminį efektyvumą – galios ir efektyvumo derinį, kuris šiandien neprilygstamas masinėje gamyboje. Naujasis 2,0 litrų hibridinis variklis, sukuriantis 135 kW / 184 AG, sujungia puikias dinamines savybes ir dar didesnį efektyvumą nei 1,8 litro sistema. Išėjimo galia 50 % didesnė, o sunaudojimas padidėja tik 10 %. Tai sukuria net 118 g / km (WLTP) CO2 emisijos kiekį – tai neprilygstama šiame segmente – o bendras degalų sunaudojimas yra tik 5,3 l / 100 km. 90 kW / 122 AG 1,8 hibridinė jėgos pavara dabar aprūpinta mažesne, lengvesne ir dar galingesne ličio jonų baterija. Tai sugeba absorbuoti ir tiekti daugiau srovės, gerinant elektrinės varomosios jėgos tiekimą. Sistema yra dar natūralesnė vairuoti ir išlaiko CO2 emisijos kiekį tik 109 g / km (WLTP).

2020 metų „Toyota C-HR“ taip pat galima įsigyti su 1,2 litro turbo varikliu. Pristatydamas 85 kW / 116 AG ir 185 Nm sukimo momentą, šis variklis išmeta CO2 kiekį nuo 154 g / km (WLTP), o bendras degalų sunaudojimas yra nuo 6,9 l / 100 km (WLTP). 1,2 litro turbo gali būti sujungtas su šešių bėgių mechanine greičių dėže arba su nuolat kintančia transmisija (CVT). CVT  komplektuojama tiek su priekiniais varomaisiais ratais, tiek su visais varomaisiais ratais.

Galiausiai Rytų Europos rinkose bus galima įsigyti 2,0 litrų,  turinčią 109 kW / 148 AG, 189 Nm CVT modelį.

2.0 litrų hibridinės dinaminės jėgos sistema

Kiekvienas „Toyota“ hibridinis variklis savo vartotojams siūlo tylią, intuityvią, reaguojančią ir savarankišką EV technologiją su mažomis išlaikymo sąnaudomis, nereikia papildomai įkrauti, siūlo nepriekaištingą degalų ekonomiją ir mažą anglies dvideginio išmetimą, kur net 80 % išmetimas yra lygus nuliui, kai važiuojama mieste.

Klientai džiuginami aukščiau išvardintais privalumais, tačiau 2,0 litrų hibridinės dinaminės jėgos sistema eina toliau. Visapusiškai pasinaudodama GA-C platformai būdingu važiavimo komfortu, stabilumu, valdymu ir vairavimo malonumais, bendrovė sutelkė savo pastangas, kad ši naujos kartos hibridinė pavara būtų ne tik lengva, intuityvi, bet ir labai patraukli vairuoti.

Naujoji hibridinė sistema yra kompaktiška, lengvesnė ir efektyvesnė nei ankstesnės kartos sistemos. Tai atspindi didelę pažangą akumuliatorių, elektros variklių ir benzininių variklių technologijose. Hibridinė baterija yra didesnė, jos energijos tankis yra didesnis. Buvo išlaikyta individuali bendra elementų galia, tačiau elementų skaičius buvo padidintas, kad atitiktų galingesnį elektros variklį ir sudarytų sąlygas didesnei energijos absorbcijai regeneracinio stabdymo metu.

Norint išlaikyti pusiausvyrą su 2,0 litrų „Dynamic Force“ varikliu, abu varikliai / generatoriai yra didesni ir galingesni. Jų galios ir svorio santykis yra vienas didžiausių pramonėje, kai pagrindinis elektrinis variklis sukuria 80 kW ir 202 Nm galią.

Šis visiškai naujo vidaus degimo variklio ir hibridinės sistemos elementų derinys leido paskirstyti atsakomybę už skirtingus vairavimo komponentus. Dabar sistemą galima pritaikyti kuriant natūralesnį variklio pagreitį. Į droselio pedalą reaguojama nedelsiant, o automobilio pagreitis yra glaudžiai susijęs su variklio apsisukimų per minutę greičiu. Vairuotojams tai suteiks „važiavimo energiją“, suteikiant daugiau galios dinamiškesniam ir patrauklesniam vairavimo potyriui.

Naujasis 2.0 l dinaminės jėgos benzino variklis

Naujojo „Toyota C-HR“ „Dynamic Force“ 2,0 litrų dvigubo „VVT-i“ Atkinsono ciklo benzininis variklis suprojektuotas atsižvelgiant į „Toyota New Global Architecture“ principus: nepaprastai modulinis pritaikymas, kada dalijasi kuo daugiau komponentų tarp atskirų išdėstymų ir poslinkių.

Vykdydami šį protokolą, „Toyota“ leidžia labai efektyviai naudoti aukščiausios kokybės komponentus, taip pat labai aukštųjų technologijų sprendimus.

Šis visiškai naujas variklis gali dirbti maksimaliu 41% šiluminiu efektyvumu ir vis tiek atiduoti 112 kW galią. Pakeitus bazinio variklio išdėstymą, buvo užtikrintas sukimo momento tiekimas ir efektyvumas, sutelkiant dėmesį į tris pagrindinius plėtros ramsčius – buvo įgyvendintos šios įspūdingos specifikacijos: greitas degimas, vidinių nuostolių sumažinimas ir nepriekaištinga temperatūros kontrolė.

  • Didelio greičio degimas

Sumažinęs degimo laiką, variklis daugiau šilumos ir slėgio paverčia mechanine energija. Atkinsono ciklas dar labiau padeda pasiekti šį tikslą, nes jo pagrindinis principas degimo taktą padaro dar ilgesnį, kad ciklo pabaigoje atmosfera prarastų tik mažą likutinį slėgį.  Norint pasiekti greitą degimą, oro ir degalų mišinys turi būti idealiai homogeninis, o po to sutankintas. Stūmoklio ir degimo kameros konstrukcija yra tiksliai suformuota taip, kad būtų pasiektas suspaudimo santykis 14: 1, tačiau išlaikytų stabilų degimą.

Pirmoje fazėje mišinys valdomas indukcijos sistema. Visiškai pertvarkytas įsiurbimo kolektorius pasižymi labai mažu pasipriešinimu, sukurdamas didelį oro greitį. Didesnis įsiurbimo vožtuvų kampas buvo padidintas, išdėstant juos taip, kad oras įeinant į cilindrus sukeltų galingą būgnelio efektą. Vožtuvų lizdai dabar yra sukurti naudojant 3D spausdinimo procesą, išskirtiniu tokiu mastu pagamintam varikliui.

Dideliu greičiu oras įvairiais etapais užpildomas degalais. „Dynamic Force“ varikliuose sumontuota D-4S – sistema, naudojanti tiek netiesioginį, tiek tiesioginį įpurškimą tiksliai išmatuotam kurui tiekti. Kiekvienas metodas turi pranašumų skirtinguose variklio apkrovos diapazonuose ir, atsižvelgiant į tikslias aplinkybes, sistema naudoja tiek tiesioginį, tiek netiesioginį arba abu, kad pasiektų nepriekaištingą degalų tiekimą greitam ir stabiliam degimui.

Šį puikų siekį suderina „Dual VVT-i“ sistema, kad atitiktų variklio sūkių skaičių ir galios poreikį. Dvigubas „VVT-i“ sureguliuoja įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų atidarymo ir uždarymo laiką, subalansuodamas reikiamą išėjimą optimaliu efektyvumu. Įsiurbimo pusėje tai daro VVT-iE, tai reiškia, kad vožtuvas yra reguliuojamas elektriniu varikliu, o ne hidrauline sistema, leidžiantį sistemai pasiekti platesnį reguliavimo kampą ir nedelsiant valdyti variklį.

  • Vidaus nuostolių sumažinimas

Kiekvienas šio variklio komponentas buvo sukurtas kuo mažesnis, lengvesnis, nepakenkiant kokybei.

Visų pirma, siekiant sumažinti vidinius nuostolius, visų judančių komponentų – skirstomųjų velenų, alkūninio veleno, švaistiklių, stūmoklių, paskirstymo grandinių ir krumpliaračių – svoris buvo sumažintas.

Specialių lydinių panaudojimas besisukančiose dalyse daro pakopinį poveikį visiems varomiesiems komponentams, sumažina guolių slėgį ir kontaktinius paviršius ir leidžia priimti ypač plonos rūšies (0W16) tepalinę alyvą, susijusią su nuolat kintančiu alyvos pompavimu. Viso to rezultatas – mažesni vidiniai siurbimo nuostoliai ir didesnis patikimumas.

Be to, buvo palengvinti ir bazinio variklio komponentai. Cilindrų bloko išorinė siena yra vos 2,3 mm, todėl sumažėja jo bendras svoris ir nuleidžiamas sunkio centras, kad būtų pagerinta automobilio pusiausvyra. Dėl to bendras variklio svoris yra tik 113 kg – beveik 20% mažesnis nei ankstesniame 2,0 litro variklyje.

  • Temperatūros kontrolė

Temperatūros kontrolė yra būtina norint palengvinti aukšto įrenginio efektyvumą. „Dynamic Force“ varikliai buvo suprojektuoti be mechaninio vandens siurblio korpuso pagrindiniame bloke. Aušinimo skysčio srauto kryptis kontroliuojama dviem keliais, o srauto greitis nuolat keičiamas naudojant elektrinį siurblį.

Priklausomai nuo darbo režimo ir įrenginio temperatūros, srauto reguliavimo vožtuvai nukreipia aušinimo skystį, kad būtų sukurtas tinkamas sušilimo ir atvėsimo efektas, kad variklis išlaikytų nurodytą temperatūros diapazoną.

  •  Šiluminis efektyvumas

Šiluminis efektyvumas yra matavimas, kuris parodo, kaip gerai variklis paverčia jo degalų energiją transporto priemonėje naudojama energija.

Dėl išvardytų mechaninių patobulinimų, moderniausių valdymo sistemų ir panaudojus Atkinsono ciklą, naujasis 2,0 litrų variklis pasiekia maksimalų 41% šiluminį efektyvumą – aukščiausią masinės gamybos lygį pasaulyje. Tai pranoksta net 40% 1,8 litro variklio ketvirtosios kartos „Prius“.

 

Bepakopė hibridinė greičių dėžė

Du skirtingi varikliai gali būti sujungti su skirtingomis transmisijomis. Jėgos balansas yra būtinas norint sklandžiai važiuoti hibridine sistema, o jos per daug sukelia nepageidaujamus nuostolius.

Ketvirtosios kartos 2,0 litro hibridinės dinaminės jėgos sistema turi pertvarkytą transmisiją, kuri siūlo efektyvesnį našumą bei mažesnį svorį. Pavarų dėžė su dviem elektros varikliais / generatoriais, pastatytais ant kelių ašių, buvo pritaikyta sutrumpinti bendrą transmisijos ilgį 44 mm, palyginti su ankstesnės kartos hibridine sistema.

Transmisijoje yra keturi komponentai: du elektros variklių generatoriai (MG1 ir MG2), planetarinė pavara ir reduktorius. „MG1“ tarnauja kaip generatorius, konvertuojantis bet kokią perteklinę benzininio variklio galią į elektrą, kurią galima laikyti aukštos įtampos akumuliatoriuje. Jis taip pat tarnauja kaip variklio užvedimo variklis. „MG2“ yra elektrinis varomasis variklis, tiekiantis 80 kW ir maksimalų 202 Nm sukimo momentą, taip pat veikiantis kaip generatorius, kai automobilis veikia regeneracinio stabdymo režimu.

„MG2“ vairuoja automobilį nuo įjungimo, važiuodamas nedideliu greičiu ir veikdamas elektros režimu (EV) režimu, ir tai yra vienintelis varymo būdas, kai transporto priemonė važiuoja atbuline eiga. Jo konstrukcija skiriasi nuo ankstesnių kartų ir dabar daugiau dėmesio skiriama galiai, o ne sukimo momentui. „MG2“ turi patobulintą energijos tiekimą esant didesniam apsisukimų dažniui, o tai leidžia naujojo „Toyota C-HR“ EV pavaros galimybėms važiuoti greitkeliu iki 120 km / h greičiu.

Sumažintą sukimo momentą mažu greičiu kompensuoja variklis, kai reikia didelio pagreičio. Iš vairuotojo perspektyvos tai atrodo natūraliau ir suvokiamas kaip geresnė pusiausvyra tarp komponentų.

Visiškai naujas maitinimo valdymo blokas

Ketvirtosios kartos galios valdymo įtaisas (PCU), kuris yra 33% mažesnis už ankstesnįjį ir 20% sutaupo elektros nuostolių, yra technologinis stebuklas, pasižymintis ypač dideliu efektyvumu ir padidinantis elektros variklių įtampą iki 650 V.

PCU yra daugiafunkcinė automobilio širdis, turinti keitiklį / įtampos stiprintuvą, DC / DC keitiklį, skirtą papildomai energijai tiekti, ir elektroninį variklio generatoriaus valdymą.

Aukštos įtampos HV baterija

Tiek 1,8 litrų, tiek 2,0 litrų sistemų akumuliatoriai yra visai po galinėmis sėdynėmis, išvengiant bet kokio įsikišimo į krovinių skyrių. Jie padidino aušinimo efektyvumą ir platesnį regeneravimo diapazoną.

2,0 litro hibridinės dinaminės jėgos sistemoje yra labai kompaktiška nikelio-metalo hidrido (NiMH) baterija, kurioje iš viso yra 180 elementų, o nominali įtampa yra 216 V.

Į 1,8 litro talpyklą, į kurią įeina 56 elementai ir kurios galia yra 207,2 V, buvo patobulinta mažesnio svorio ir tūrio ličio jonų baterija. Didesnės ličio jonų galimybės priimti ir tiekti srovę padidina sistemos dinaminį pajėgumą, todėl jaučiamas natūralesnis pagreičio pojūtis.

1.2 TURBO benzino variklis

Derinant našumą ir mažas degalų sąnaudas, 1,2 litro turbo variklis naudoja pažangias technologijas, leidžiančias varikliui pereiti nuo Otto ciklo prie Atkinsono ciklo esant mažoms apkrovoms.

1,197 cm3 variklis išvysto 116 AG / 85kW, o pastovus 185 Nm sukimo momentas yra nuo 1500 iki 4000 aps / min. Tai „Toyota C-HR“ leis greitį nuo 0 iki 100 km / h pasiekti per 10,9 sekundės, o maksimalus greitis – 190 km / h. Visa tai pasiekiama nepaisant to, kad daug dėmesio skiriama degalų sąnaudoms ir išmetamų teršalų kiekiui – vidutinės kuro sąnaudos 6,1 l / 100 km, o CO2 emisija tik 138 g / km (NEDC).

Intelektuali mechaninė transmisija

„Toyota C-HR“ su 1.2 Turbo varikliu yra su intelektualia mechanine transmisija. Ši sistema automatiškai padidina variklio apsisukimus, kai pavaros perjungiamos žemyn, kad būtų užtikrintas sklandus pavarų perjungimas. Sistema taip pat veikia perjungiant pavaras, kad būtų sumažintas sankabos smūgis. Taip pat užtikrinamas sklandus stovėjimas, o užgesimo rizika yra minimali.

Visų varomųjų ratų (AWD) sistema

„Toyota C-HR“ 1.2 turbo versijose su CVT gali būti įmontuota dinaminio sukimo momento valdymo AWD sistema. Elektromagnetine jungtimi tiksliai kontroliuojama priekinės pavaros jėga, svyruojanti nuo 50:50 iki 100:0.

Sistema apima posūkio valdymą – specifinę logiką, kuri vairuotojui padeda sekti numatytą važiavimo liniją, pritaikant važiavimo jėgą priklausomai nuo sąlygų. „Pre-Torque Control“ sureguliuoja priekinės-užpakalinės pavaros sukimo momento pasiskirstymą iki 90:10, kai vairuotojas pasuka vairą, užtikrindamas greitą automobilio reakciją į vairo kampo pasukimą. „Yaw-rate Feedback Control“ sistema padeda vairuotojams ištaisyti nepakankamą ir per didelį automobilio valdymą, optimaliai reguliuodama priekinę ir galinę važiavimo jėgą kas šešias milisekundes.

Vairavimo dinamika

Patobulindamas aukštą kėbulo tvirtumą ir žemą svorio centrą, būdingą GA-C platformai, naujajame „Toyota C-HR“ įmontuota atnaujinta pakabos sistema, siekiant maksimaliai padidinti patobulintą našumą ir valdyti galimybes, kurias suteikia 2,0 litrų hibridinė jėgos pavara.

Be to, buvo įvestos naujos NVH (triukšmo, vibracijos ir atšiaurumo) mažinimo priemonės, leidžiančios keleiviams salone dar labiau naudotis būdingu „Toyota“ hibridinės pavaros technologijos tylumu.

Kėbulo tvirtumas ir sustiprinta pakaba

„Toyota C-HR“ yra sukurtas ant GA-C platformos, strategiškai pritaikytas tam, kad atitiktų specifinius stilingo ir dinamiškai naudingo C segmento krosoverio reikalavimus. GA-C platforma derinama su labai tvirtu „Toyota C-HR“ kėbulu, užtikrinančiu puikų reagavimą į vairuotojo poreikius.

„Toyota C-HR“ su 2,0 litro hibridinės dinaminės jėgos sistema naudoja naujus pakabos komponentus, įskaitant amortizatorius, kad suteiktų dar tvirtesnį ir patogesnį pojūtį važiuojant nelygiomis kelio sąlygomis, išlaikant stabilumą visą laiką.

Triukšmo sumažinimas salone

Kruopštūs kiekvieno naujojo „Toyota C-HR“ elemento, galinčio generuoti NVH, tyrimai ir apdorojimai leido patobulinti 11 skirtingų taškų, kas sąlygojo geresnes salono triukšmo panaikinimo charakteristikas. Kruopščiai uždėti sandarikliai, triukšmo izoliacija ir absorbcijos pagalvėlės dar labiau sumažina į saloną patenkančius triukšmingus garsus.

Sumontavus „Hybrid Dynamic Force“ variklį, aktyviai slopinamas variklio sūkurys, o garsai yra likę variklio skyriaus izoliacijoje. Dėmesys detalėms buvo skirtas ir padangų sukelto riedėjimo triukšmo slopinimui.

Naujasis „Toyota C-HR“ suteikia daugiau ramybės salone net ir važiuojant didesniu greičiu, leisdamas vairuotojui ir keleiviams mėgautis pokalbiais, muzika ar paprasta tyla.

Žemas svorio centras

Pagrindinis GA-C platformos dizainas teikia pirmenybę žemam svorio centrui, o žemai nustatyta vairavimo padėtis yra dar vienas tiesioginis „Toyota New Global Architecture“ pranašumas. Taigi, nepaisant C-SUV visureigio vairuotojo klubo taško, palyginti su kitais šios platformos modeliais, yra šiek tiek pakeltas, buvo pasiektas labai patrauklus važiavimas ir subalansuotas valdymas su gerokai sumažintu kėbulo riedėjimu.

Dizainas ir technologijos

Išskirtinis naujojo „Toyota C-HR“ stilius atspindi tolesnį automobilio tobulinimą, užtikrinant, kad jis išlaikys savo dinamišką ir jausmingą išvaizdą krosoverių rinkoje.

Salono apdaila buvo patobulinta taip, kad medžiagos būtų dar aukštesnės kokybės, suteikta premium išvaizda, o Toyota 2019 m. multimedijos sistema užtikrintų naują technologijų lygį.

Eksterjeras

Naujojo „Toyota C-HR“ priekis atspindi tolesnį „Toyota“ „Under Priority “ ir „Keen Look“ identiteto tobulinimą. Sukurta rafinuotesnė išvaizda, silueto linijos sušvelnėjo.

Dienos žibintai (DRL) buvo pertvarkyti taip, kad juos sudarytų atskiras elementas, esantis virš tolimųjų šviesų projektorių. Priekiniai rūko žibintai įrengti apatinio buferio kraštuose, todėl oro įsiurbimas gali būti labai platus, o tai pabrėžia galingą automobilio padėtį.

Galinių žibintų grupės, kuriose įrengta LED lempų technologija, buvo pertvarkytos taip, kad „Toyota C-HR“ galo vaizdas būtų dar išraiškingesnis – dabar juos jungia aptakus, blizgus spoileris.

Vientisos lempos sklandžiai apjungia visą transporto priemonės plotį ir tampa galingu stiliaus elementu, kuris sustiprina „Toyota C-HR“ plačią galinę laikyseną.

Nauja ratų konstrukcija pasižymi blizgiais paviršiais. Stiprios sraigto formos konstrukcija sukuria judesio pojūtį net ir stovint.

Naujasis „Toyota C-HR“ turės tris naujas spalvas: Celestite Gray – melsvai sidabrinė; labiau rafinuota ir dinamiška  raudona; ir galiausiai išsiskirianti Oranžinė.

Labiau personalizuotas dviejų spalvų bi-tone variantas: Gloss Black, kuris gali būti derinamas su daugeliu spalvų, ir ikoninė Metal Stream, kaip tobulas atitikmuo Celestite Grey and Black.

Interjeras

Erdvus ir platus interjero dizainas yra vienas iš pagrindinių „Toyota C-HR“ teigiamų klientų patirčių momentų. „Toyota“ atsižvelgė į šį veiksnį, kruopščiai pagerindama visų paviršių ir įrenginių išvaizdą ir kokybę, kad sukurtų dar geresnę salono aplinką.

Nauja, tobulesnė paviršiaus apdaila – dabar durų plokštės švelniai liečiamos visose vietose. Stiprinant ryšį tarp interjero ir eksterjero, daugelis jungiklių tapo deimantinės formos, atspindėdamos išorinio dizaino motyvą. Tą pačią deimantinę temą matome ir durų apdailoje, JBL garsiakalbių grotelėse ir daugelyje kitų vietų.

Priekinės sėdynės dizainas pasižymi liekna, sportiška viršutine dalimi ir tvirtesne apatine sritimi. Funkciniai skirtumai buvo pabrėžti naudojant skirtingus apmušalų tonus, tekstūras ir raštus.

Į vairuotoją orientuotoje kabinoje yra inovatyvių detalių ir intuityvių technologijų. Valdymo skirstomieji įrenginiai ir 8 colių jutiklinis ekranas yra šiek tiek nukreipti į vairuotoją. Kadangi jutiklinis ekranas yra virš prietaisų skydelio, o ne yra jo uždengtas, viršutinio prietaisų skydelio gylis yra žymiai mažesnis, o tai dar labiau padidina vairuotojo matomumą.

Naujajame „Toyota C-HR“ yra pertvarkytas ir patobulintas HMI (žmogaus ir mašinos sąsaja) su „Toyota“ 2019 daugialypės terpės navigacijos platforma. Jutiklinį ekraną dabar papildo fizinių mygtukų ir ratukų rinkinys, pavyzdžiui, skirtas garsumui reguliuoti, labai pagerinantis reguliavimo valdymą ir intuityvų naudojimą vairuojant. Skaitmeninis laikrodis yra integruotas į ekraną, kad skydeliui būtų suteikta dar estetiškesnė išvaizda.

Kruopščiai apgalvotas apdailos pasirinkimas yra būtinas harmoningam, darniam, vientisam interjero vaizdui. Interjero dizainas yra susijęs pasirinkimu pagal šias komplektacijas:
„C-ENTER“ turės viršutinį prietaisų skydelį su pilka dekoravimo linija. Sėdynės užbaigiamos šviesiai pilkos spalvos siūlėmis. Pasirinkus C-LUB komplektaciją, dekoravimo linija ir susiuvimas tampa rafinuotesnis pilkos Celestito spalvos. „C-ULT“ išraiškingas dizainas su mėlyna viršutine prietaisų skydelio apdaila ir dekoratyvinėmis mėlynos spalvos plokštėmis. Sėdynėse taip pat derinamos spalvos – juoda ir mėlyna su mėlynu dygsniavimu. Pagaliau C-HIC turės rudą instrumentų skydelį su sidabrine dekoracija. Sėdynės, dygsniotos rudai ir su odiniais intarpais.

Technologijos

Naujasis „Toyota C-HR“ pristato pačius naujausius sąsajų ir informacinių pramogų pokyčius. Naujojoje, 2019 m. multimedijos sistemoje yra įdiegtos „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, leidžiančios daugumai išmaniųjų telefonų ne tik sinchronizuoti, bet ir iš tikrųjų susijungti su automobilio medijos sistema.

Sistema taip pat turi el. skambučio funkciją, kad būtų galima nedelsiant išsikviesti skubią pagalbą.

Naujoji sistema leidžia per atstumą atnaujinti navigacijos sistemą, todėl „Toyota“ savininkams nereikės lankytis atstovybėse ar naudoti tarpinius įrenginius, tokius kaip atminties kortelė. Atnaujinimai atliekami naudojant interneto ryšį per išmanųjį telefoną arba įmontuotą interneto modulį.

Visose hibridinėse transporto priemonėse bus įdiegtos „MyT Connected“ paslaugos: įmontuota duomenų sistema, įgalinanti naudoti papildomas paslaugas per „MyT“ programą išmaniajame telefone.

Ši programa leidžia vartotojams susisiekti su savo automobiliu, nesvarbu, kur jie yra. Jie gali suplanuoti keliones iš namų ir nusiųsti į mašiną, surasti pastatytą „Toyota C-HR“, gauti priminimus apie techninę priežiūrą ir rezervuoti susitikimus atstovybėse.

Nauji „Toyota C-HR“ vairuotojai galės pasinaudoti nauja paslauga: hibridine treniruote. Čia pateikiama jūsų vairavimo stiliaus analizė ir individualizuotas instruktavimas, padedantis padidinti važiavimą EV režimu ir efektyviai sumažinti degalų sąnaudas. Po kiekvieno važiavimo vartotojai galės gauti atsiliepimus ir sužinoti, ką jie padarė gerai ir ką galima patobulinti siekiant padidinti jų degalų efektyvumą. Jie taip pat pamatys, kiek laiko važiavo EV, kiek degalų ir CO2 sutaupė dėl hibridinės technologijos!

 

JBL garso sistema

Naujasis „Toyota“ miesto visureigis gali būti aprūpintas specialiai pritaikyta „JBL Premium Audio“ sistema.
Sistemą sudaro 8 kanalų, 800 vatų stereo stiprintuvas ir devyni garsiakalbiai, užtikrinantys aukščiausią C segmento garso atkūrimą. Šis naujos kartos JBL stiprintuvas gali tiksliau suderinti ir skleisti dar aiškesnį ir galingesnį garsą. Be to, siekiant pagerinti suspausto muzikos šaltinio, kurį šiandien klauso paprasti žmonės, garso kokybę, jis palaiko „Clari-Fi“ muzikos atkūrimo technologiją, kuri atkuria bet kurią suspaustą muziką iki beveik kompaktinio disko kokybės.

Kadangi kėbulo struktūros, supančios kiekvieną garsiakalbį, tvirtumas, taip pat įvairūs elementai, tokie kaip langai ir apmušalai, gali turėti didelę įtaką garso kokybei, sistema kurta ypač glaudžiai bendradarbiaujant JBL ir „Toyota“ inžinieriams.

Kuriant sistemą buvo atlikta nuodugni klientų analizė, todėl garsiakalbių išdėstymas atliktas remiantis tyrimo rezultatais – naudojami tiksliai integruoti garsiakalbiai, pritvirtinti prie kolonų, – JBL sistemos parašas, kad būtų aiškus ir aiškus garsas.

Be dviejų 25 mm rago garsiakalbių, sistemoje taip pat yra du 80 mm pločio dispersiniai įtaisai, du 17 cm garsiakalbiai priekyje, du 15 cm viso diapazono garsiakalbiai gale ir 19 cm žemų dažnių garsiakalbis tam skirtame, 10 litrų talpos talpykloje.

„Toyota“ ir JBL partnerystė prasidėjo 1996 m. Ir nuo to laiko sėkmingai plėtėsi. JBL garso sistemos yra naudojamos pagrindinėse koncertų salėse ir jomis pasitiki muzikos profesionalai. Abiejų kompanijų bendras dėmesys skiriamas kokybei, todėl atsirado nauja bekompromisė aukščiausios kokybės garso sistema, specialiai pritaikyta naujajam „Toyota C-HR“.

Didesnė aktyvi sauga

Aukščiausios saugos charakteristikos yra būdingos TNGA, pirmiausia taikant aukščiausius aktyvios ir pasyvios saugos standartus. Naujųjų „Toyota“ platformų ir transporto priemonių konstrukcijų tikslas – griežti standartai, (kuriuos nustato pasaulyje pirmaujančios nepriklausomos susidūrimo bandymų programos), palaikomi pažangios „Toyota Safety Sense“ sistemų funkcijų.

 „Toyota Safety Sense“ naujame „Toyota C-HR“ jau yra standartinėje įrangoje. Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema stebi kelio ženklus, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjamoji sistema išlaiko važiavimo kryptį vienoje eismo juostoje, Pre-Collision sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija numato galimus susidūrimus su kitais automobiliais ar pėsčiaisiais, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema išlaiko numatytą atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės net ir intensyvaus eismo metu, o automatinė tolimųjų šviesų sistema optimaliai pagerina matomumą tamsiu paros metu važiuojant bet kokiais keliais.

Aukščiausios komplektacijos modeliuose papildomai pridedama Adaptyvioji priekinių žibintų sistema, Intelektuali savaiminio parkavimo sistema ir Galinio eismo stebėjimo ir perspėjimo sistema su stabdymo funkcija.

Toyota Safety Sense

„Toyota Safety Sense“ padeda sumažinti susidūrimo riziką ir suteikia papildomų pranašumų, nes palengvina vairuotojo gyvenimą ir sumažina nuovargį.

  • Pre-collision sistema

Esant greičiui nuo 10 km / h iki didžiausio transporto priemonės greičio, ši sistema naudoja priekyje sumontuotas kameras ir milimetrinių bangų radaro jutiklį, kad aptiktų transporto priemones ir pėsčiuosius kelyje. Jei ji apskaičiuoja susidūrimo riziką, ji automatiškai perspėja vairuotoją garsiniu signalu ir perspėjimu miltimedijos ekrane. Tuo pačiu metu „Pre-Collision Brake Assist“ įsijungia ir suteikia papildomą stabdymo jėgą tuo metu, kai paspaudžiamas stabdžių pedalas. Jei sistema nustato, kad priekinės susidūrimo su transporto priemonėmis ir pėsčiaisiais galimybė yra ypač didelė, stabdžiai įjungiami automatiškai, kad būtų išvengta susidūrimo arba būtų galima sumažinti susidūrimo poveikį. „Toyota“ patobulinta technologija leidžia atpažinti pėsčiųjų ir transporto priemonių buvimo vietą naktį bei reaguoti į jas ir veikti esant didesniam greičio diapazonui.

  • Pastovaus greičio palaikymo sistema

 Naujasis „Toyota C-HR“ adaptyvusis pastovaus greičio palaikymo valdymas su greičio diapazono sekimo funkcija naudoja tą patį milimetrinių bangų radarą kaip ir „Pre-Collision“ sistema, kad išlaikytų saugų atstumą nuo priešais važiuojančios transporto priemonės, prireikus sulėtindamas automobilį iki sustojimo ir įsibėgėdamas sklandžiai grįžtant į iš anksto parinktą važiavimo greitį, kai tik bus laisvas kelias.

  • Perspėjimo apie išvažiavimą iš kelio juostos sistema

Perspėjimo apie išvažiavimą iš kelio juostos sistema naudoja kamerą, esančią priekiniame stikle, kad sektų transporto priemonės eiga tarp kelio paviršiaus nubraižytų juostų ženklų. Jei sistema nuspręs, kad naujasis „Toyota C-HR“ ketina pasitraukti iš savo eismo juostos nenaudodamas posūkio signalo, pasigirsta garsinis įspėjimas ir multimedijos ekrane užsidega įspėjimas. Jei transporto priemonė vis dar juda už juostos ribų, ji imsis lengvos vairavimo jėgos, kad vairuotojui būtų lengviau grąžinti transporto priemonę į trasą.

  • Automatinės tolimosios šviesos

Automatinės tolimosios šviesos naudoja kamerą, pritvirtintą prie priekinio stiklo, kaip ir „Lane Departure Alert“ sistema. Taip atpažįstami priešais atvažiuojančių transporto priemonių ar eismo žibintai ir automatiškai perjungiami priekiniai žibintai į artimąsias šviesas, kad nebūtų apakinti kiti eismo dalyviai. Prasilenkus transporto priemonėms automatiškai grąžinamos tolimosios šviesos, maksimaliai padidinant naktinį apšvietimą ir vairuotojo regėjimo lauką.

  •  Kelio ženklų atpažinimo sistema

„Road Sign Assist“ naudoja priekinę kamerą, kad atpažintų pagrindinius kelio ženklus. Tada jie pakartojami daugialypės informacijos ekrane, taip sumažinant riziką, kad vairuotojas nežinos apie greičio apribojimus, juostos uždarymą ir kitą svarbią informaciją.

Išplėstinės saugos ir vairuotojo pagalbos sistemos

Naująjį „Toyota C-HR“ galima įsigyti su naujomis papildomomis sistemomis, kurios aktyviai padeda užtikrinti saugesnį vairavimą, suteikdamos vairuotojui geresnę realiojo laiko informaciją apie vietą, esančią aplink automobilį.

  • Adaptyvi priekinių žibintų sistema 

Naujai sukurta adaptyvioji priekinių žibintų sistema (AFS) kontroliuoja abiejų priekinių tolimųjų šviesų žibintus. Sistema leidžia šviesai judėti reikiamu kampu ta pačia posūkio kryptimi, todėl apšviesta juosta praplečiama, vairuotojui suteikiant savitą pranašumą vertinant, kas jo laukia už posūkio. Pasukamasis judesys yra susijęs su vairo judėjimu ir transporto priemonės greičiu, kad būtų užtikrinta, jog apšviesta tinkama sritis.

  • Pagalbinė automobilio statymo sistema

Pagalbinė automobilio statymo sistema su galiniais jutikliais su automatine stabdymo sistema (Intelligent Clearance Sonar), parkavimo jutiklių evoliucija, jau yra naujuose modeliuose. Ji gali aptikti visų rūšių kliūtis, sistema jungiasi su stabdžių sistema, leidžiančia sustabdyti transporto priemonę parkavimo manevrų metu. Jei gresia susidūrimas nedideliu greičiu, stabdžiai įsikiš ir nedelsiant sustabdys automobilį.

  • Nematomų zonų monitorius

 „Blind Spot Monitor“ naudoja radaro jutiklius, sumontuotus ant galinių transporto priemonės kampų, kad aptiktų šalia esančias transporto priemones gretimose juostose, kai jos juda į vairuotojo akląją vietą. Vairuotoją įspėja šviesos diodų įspėjamaisiais indikatoriais durų veidrodėlyje atitinkamoje automobilio pusėje. Šviesos diodų indikatoriai šviečia tol, kol transporto priemonė liks neregi.

 Jei vairuotojas įjungia posūkio rodiklius, ketindamas važiuoti atvažiuojančios transporto priemonės keliu, šviesos diodai greitai mirksi, kad atkreiptų tolesnį dėmesį į pavojų.

  • Galinio eismo stebėjimas

„Blind Spot Monitor“ jutikliai taip pat naudojami galinio eismo stebėjimui ir perspėjimui. Jie stebi artėjantį eismą – įskaitant automobilius, motociklus – iš abiejų pusių. Naujoji šios sistemos versija ne tik įspėja vairuotoją apie artėjančią kliūtį, bet ir stabdo bei sustabdo „Toyota C-HR“, jei transporto priemonė greičiausiai pasisuks į artėjančio eismo objekto kelią.

  • Automatinė pagalbinė parkavimo sistema

Automatinė pagalbinė parkavimo sistema (S-IPA) naudoja daugybę jutiklių, kad nustatytų tinkamas stovėjimo vietas ir aplinkinius objektus. Vairuotojas sustabdo automobilį šalia stovėjimo vietos ir paspaudžia vieną mygtuką, kad įsijungtų S-IPA, kuris nukreipia automobilį į teisingą padėtį. Ši sistema buvo sukurta panaudojant kampinius jutiklius, padedančius parkuoti automobilį.

2019-11-07