toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

TOYOTA GAZOO RACING KOMANDOS PASIEKTAS REKORDINIS POLE POZICIJOS LAIKAS LE MANE

TOYOTA GAZOO Racing komanda 85-osiose 24 val. trukmės Le Mano lenktynėse startuos iš pole pozicijos. Tai paaiškėjo po greičiausiai įveikto rato Circuit de la Sarthe trasoje per finalines kvalifikacines sesijas birželio 15-osios vakare.

 

Kamui Kobayashi tapo antruoju japonų pilotu, kuris iškovojo pole poziciją antrojo kvalifikacinio važiavimo metu 20.14 val. įveikdamas ratą per 3 min. 14,791 sek. su #7 TS050 HYBRID, pilotuojamu kartu su Mike Conway ir Stéphane Sarrazin. Vidutinis greitis siekė 251,9 km/h.

Kamui Kobayashi 2,096 sekundėmis pagerino ankstesnį rato apvažiavimo rekordą. Be to, jo pasiektas vidutinis greitis buvo didžiausias lyginant su visais ankstesniais rato apvažiavimo rezultatais per 94 metų lenktynių istoriją – jis viršijo 1985 m. užfiksuotą 251,815 km/h rekordą, kurį pasiekė Hans-Joachim Stuck su Porsche.

Le Mano lenktynėse iš pole pozicijos TOYOTA yra startavusi du kartus – 1999 m. su Martinu Brundle ir 2014 m. su Kazuki Nakajima. Tai TOYOTA komandos 12-asis pasirodymas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) nuo debiuto 2012 m.

Visą priekinę eilę užims TOYOTA komanda. Pasaulio čempionato lyderiai – Sébastien Buemi, Anthony Davidson ir Kazuki su #8 TS050 HYBRID startuos iš antrosios pozicijos. Kazuki per tris kvalifikacines sesijas greičiausią rato įveikimo laiką pasiekė trečiojo važiavimo metu.

Ekipažui Nr. 8 dienos pradžia buvo nesėkminga – važiuojant pirmąjį ratą Sébastien iškilo nesklandumų. Dėl alyvos tiekimo sutrikimų teko keisti automobilio variklį, todėl ekipažas praleido antrąjį kvalifikacinį važiavimą.

Nicolas Lapierre, Yuji Kunimoto ir José María López su #9 TS050 HYBRID startuos iš penktosios pozicijos: Nicolas pasiekė geriausią rato apvažiavimo laiką trečiojo kvalifikacinio važiavimo metu.

Penktadienį trasoje nevyks jokių renginių, kad komandos turėtų laiko tinkamai parengti savo automobilius lenktynėms. Užsiėmusios ne tik komandos, bet ir pilotai – jie dalyvaus tradiciniame parade miesto centre. Šeštadienio ryte numatytas 45 minučių trukmės apšilimo ratas – generalinė repeticija prieš lenktynes, kurios prasidės 15.00 val. vietos laiku.

TS050 HYBRID #7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, Stéphane Sarrazin)
1 kvalifikacinis važiavimas: 1-oji vieta (3 min. 18,793 sek.), 26 ratai
2 kvalifikacinis važiavimas: 1-oji vieta (3 min. 14,791 sek.), 6 ratai
3 kvalifikacinis važiavimas: 4-oji vieta (3 min. 19,928 sek.), 28 ratai
Starto pozicija: 1-oji

Mike Conway (TS050 HYBRID #7): „Tai buvo didingas Kamui ratas. Viskas vyko idealiai. Mes visi stebėjome, kaip jis spartėja, ir galėjome pamatyti, koks yra greitas. Mes buvome priblokšti, kai sužinojome, jog jis apvažiavo per 3 min. 14 sek. Tačiau Kamui skraidė visą savaitę, todėl mes buvome tikri, jog jis gali tai pasiekti.“

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID #7): „Labai dėkoju komandai už šį rezultatą. Aš įlipau į automobilį jausdamas visišką pasitikėjimą savimi. Kai esi užtikrintas, gali būti greitas. Tai buvo nuostabus ratas ir nepakartojamas automobilis. Pasitaikė tinkamas momentas iškart po pakeltos raudonos vėliavėlės, nebuvo sangrūdos. Labai didžiuojuosi šia pole pozicija. Tačiau tai 24 val. trukmės lenktynės, todėl svarbiausias dalykas yra lenktynių rezultatas, į kurį mes ir esame sutelkę visą savo dėmesį.“

Stéphane Sarrazin (TS050 HYBRID #7): „Visą sezoną Kamui buvo labai greitas. Jis ir šįkart buvo be galo greitas. Komanda padarė nuostabų darbą, parengdama automobilį naujam rato įveikimo rekordui pasiekti, todėl labai visiems dėkoju. Labai malonu startuoti iš pole pozicijos, tačiau tai tėra nedidelis uždavinys. Pagrindinis tikslas dar laukia.“

TS050 HYBRID #8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)
1 kvalifikacinis važiavimas: 2-oji vieta (3 min. 19,431 sek.), 26 ratai
2 kvalifikacinis važiavimas: nėra rezultatų, 2 ratai
3 kvalifikacinis važiavimas: 1-oji vieta (3 min. 17,128 sek.), 32 ratai
Starto pozicija: 2-oji

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID #8): „Tai puiki diena TOYOTA komandai. Sveikinimai ekipažui Nr. 7 ir Kamui! Pasiekti naują rekordą kaip šis yra labai įspūdinga. Komanda puikiai padirbėjo. Esu be galo patenkintas bendru rezultatu. Mums diena nebuvo gera, tačiau būti antriems yra gera starto pozicija lenktynėse.“

Anthony Davidson (TS050 HYBRID #8): „Per antrąjį kvalifikacinį važiavimą mes negalėjome sėkmingai startuoti dėl variklio keitimo. Buvo apmaudu, tačiau stengdamiesi palaikyti tempą mes pelnėme antrąją vietą. Nuostabus jausmas matyti komandą, startuojančią iš pole pozicijos, ir visą priekinę eilę užimančią TOYOTA. Nuoširdžiausi sveikinimai Kamui ir 7-ojo ekipažo vaikinams.“

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID #8): „Buvo puiki diena ir dar geresnės trasos sąlygos. Mums nepavyko tinkamai pasirodyti per kvalifikacinį važiavimą, tačiau mes finišavome antri ir dalijamės su komanda puikiu rezultatu. Mes džiaugiamės tokiu subalansuotu išsidėstymu. Taigi mes turime tvirtą atsparą startuodami.“

TS050 HYBRID #9 (Nicolas Lapierre, Yuji Kunimoto, José María López)
1 kvalifikacinis važiavimas: 4-oji vieta (3 min. 19,958 sek.), 27 ratai
2 kvalifikacinis važiavimas: 4-oji vieta (3 min. 19,889 sek.), 5 ratai
3 kvalifikacinis važiavimas: 3-oji vieta (3 min. 18,625 sek.), 31 ratas
Starto pozicija: 5-oji

Nicolas Lapierre (TS050 HYBRID #9): „Mums buvo šiek tiek apmaudu, nes, manau, galėjome pasiekti daugiau, tačiau aš užstrigau sangrūdoje per pirmąjį kvalifikacinį važiavimą. Tada mes susikoncentravome į pasirengimą lenktynėms. Manau, mes galėjome pasirodyti geriau, tačiau apskritai aš esu patenkintas komanda.“

Yuji Kunimoto (TS050 HYBRID #9): „Sveikinimai Kamui ir komandai pasiekus šį rezultatą. Mes patyrėme šiokių tokių sunkumų kvalifikacinio važiavimo metu, tačiau Nicolas puikiai pasirodė. Deja, važiuojant šį ratą jam trukdė didelė sangrūda, todėl mūsų automobilio galimybės iki galo neatsiskleidė. Aš sėkmingai apvažiavau ratus. Pastebiu, jog nuolat darau pažangą. Mes turime galingą automobilį.“

José María López (TS050 HYBRID #9): „Visa komanda atliko puikų darbą. Džiaugiuosi su visais pasiekta pole pozicija. Tai atpildas už sunkų darbą. Aš labiau prisijaukinau automobilį ir trasą, ypač esant sangrūdoms. Dabar svarbiausias dalykas yra lenktynės. Visas dėmesys sukoncentruotas į šeštadienį 15 val. vyksiančias lenktynes.“

Bendri kvalifikacinių sesijų rezultatai

1-oji vieta       #7 TOYOTA GAZOO Racing               3 min. 14,791 sek.

2-oji vieta       #8 TOYOTA GAZOO Racing                           +2,337 sek.

3-oji vieta        #1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy)                   +2,468 sek.

4-oji vieta        #2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley)        +3,276 sek.

5-oji vieta       #9 TOYOTA GAZOO Racing                           +3,834 sek.

6-oji vieta        #4 Bykolles (Webb/Kraihamer/Bonanomi)    +9,379 sek.

Pirmą kartą Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) TOYOTA komanda pasirodė 1983 m. Tai buvo ilgametės dalyvavimo ištvermės lenktynėse istorijos pradžia. Nuo 1985 m. TOYOTA automobiliai dalyvavo aštuoniolikoje Le Mano 24 val. trukmės lenktynių, penkis kartus užimdami antrąją vietą (pademonstruodami geriausią rezultatą). 2012 m. atgaivintame Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate TOYOTA dalyvavo pasitelkdama TOYOTA Higashi-Fuji technikos centro profesinę patirtį konstruojant hibridinį galios agregatą ir TOYOTA Motorsport GmbH pajėgumus kuriant važiuoklę. Tarptautinės komandos centras yra įkurtas Kelne (Vokietija). Komandą sudaro inžinieriai iš TOYOTA automobilių sporto ir hibridinių technologijų skyriaus, kurių ištobulintos technologijos ir praktinės žinios pritaikomos kuriant keliams skirtus automobilius.

 

 Nuo 2012 m. TOYOTA komanda yra iškovojusi 12 pole pozicijų ir laimėjusi 13 lenktynių, ant nugalėtojų pakylos užlipdama 34 kartus. 2014 m. komanda su TS040 HYBRID laimėjo Pasaulio čempionatą pilotų ir gamintojų įskaitose, o po metų TOYOTA minėjo savo pirmojo starto Le Mano lenktynėse trisdešimtmetį. TOYOTA Motorsport GmbH užsiima ne tik WEC projektu, bet ir kita veikla, pavyzdžiui, tiekia variklius TOYOTA komandai jai grįžus į Pasaulio ralio čempionatą 2017 m., taip pat teikia inžinerines paslaugas verslo ir privatiems klientams automobilių sporto srityje.

2017 m. birželio 16 d.