toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ žengia į ateitį kurdama antrosios kartos „Mirai“, varomą vandeniliu

 „Toyota“ pirmavo pasaulyje, pristatydama vandeniliu varomą „Mirai“ sedaną 2014 m. Dabar ji ruošiasi naujoms technologijos aukštumoms, pristatydama antrosios kartos modelį.

Mirai suformavo supratimą apie tai, kaip ateityje galima sukurti švarią ir tvarią vandenilio visuomenę. Tai automobilis, kuris yra techniškai sudėtingas, tačiau ypač praktiškas. Jo važiavimo atstumas yra apie 500 km, lengvas degalų papildymas per kelias minutes ir jokių kitų išmetamų teršalų, išskyrus gryną vandenį. Nuo Mirai pristatymo buvo parduota apie 10 000 automobilių, o „Toyota“ aktyviai rėmė vandenilio kuro infrastruktūros plėtrą pagrindinėse pasaulio rinkose.

Tai buvo tik pradžia: 2019 m. Tokijo automobilių parodoje „Toyota“ pristatė naujoves, kurias ji pritaikė naujajame „Mirai“, kalbant apie techninę kompetenciją, dinamiškumą ir pageidaujamą dizainą.

Naująjį „Mirai“ planuojama išleisti 2020 m. pabaigoje, iš pradžių Japonijoje, tuomet Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Naujasis „Mirai“ bus kur kas daugiau nei ekologiškas automobilis, parodantis, kad jo „FCEV“ technologija nėra kliūtis kuriant transporto priemonę, kurią būtų patogu vairuoti ir ji gražiai atrodytų.

Efektyvumas vis dar yra kritinė sritis, todėl „Toyota“ siekis yra 30% padidinti „Mirai“ važiavimo atstumą, patobulinant kuro elementų sistemą ir naudojant didesnius vandenilio bakus. Dabar yra trys rezervuarai – vienas ilgas ir du trumpi – jie kartu padidina degalų kiekį maždaug vienu kilogramu vandenilio, palyginti su dabartiniu modeliu.

Yoshikazu Tanaka, naujasis „Mirai“ vyriausiasis inžinierius, teigia: „Siekėme tikslo – sukurti automobilį, kurį klientai norėtų vairuoti visą laiką, automobilį, kuris būtų emocingas ir patrauklus, o dinamika vairuotojui sukeltų šypseną.“

„Noriu, kad klientai pasakytų:„ Aš pasirinkau „Mirai“ ne tik todėl, kad tai yra FCEV, bet ir todėl, kad paprasčiausiai norėjau šio automobilio; tai tiesiog bus FCEV. Mes tęsime savo tobulinimo darbus, sutelkdami dėmesį į šią emociją, ir tikimės, kad su naujuoju „Mirai“ būsime lyderiais, padedančiais kurti vandenilio energijos visuomenę.“

Naujojo „Mirai“ pirmąjį įspūdį sukuria jo dizainas: žemos linijos, elegantiškos proporcijos, aptakus, įtemptas kėbulas ir dideli, 20 colių skersmens ratai, kurie kartu sukuria galingą ir išskirtinį vaizdą.

Interjeras lig šiol buvo suprantamas kaip paprasta, moderni, šilta, jauki aplinka, kuri dar labiau sustiprina jausmą – tai automobilis, kurį tikrai malonu vairuoti ir keliauti. Pagrindiniai elementai – tai 12,3 colių centrinis ekranas ir prietaisų skydelis. Nauja platforma suteikia galimybę turėti penkias sėdimas vietas vietoje dabartinių keturių.

Laisvė kurti emocingesnę konstrukciją buvo vienas iš privalumų. Naujasis „Mirai“ buvo sukurtas ant naujausios „Toyota“ galinių ratų pavaros modulinės platformos, kuri buvo sukurta pritaikyti įvairius jėgos variklius – įskaitant vandenilio kuro elementą. Tai taip pat suteikia naujajam „Mirai“ didesnį stabilumą, o tai prisideda prie geresnio judrumo ir trumpesnio reagavimo laiko.

Degalų elementų sistemos patobulinimai ne tik praplečia nuvažiuojamą atstumą, bet ir suteikia naujajam „Mirai“ sklandų ir elegantišką vairavimo pojūtį. Važiuojant vingiuotais keliais valdyti automobilį lengva, o važiuodami greitkeliu bet kokiu greičiu jaučiate galią.

2020 01 14

.