fbpx
slider

KETURIOS
NEPAKARTOJAMOS
LEXUS NX
DETALĖS

Lexus dizaineriai, inžinieriai ir meistrai ypatingai stengėsi kurdami Lexus NX visureigį. Turėdamas drąsų Lexus dizainą, NX tikrai išsiskiria. Tačiau pažiūrėkite atidžiau, ir jūs rasite įspūdingas funkcijas, kurios slepiasi detalėse. Sutelkime dėmesį į keturis išskirtinius Lexus NX bruožus, kurie parodo „Lexus“ dėmesį detalėms.

 

Stoglangis – inžinerinė nepriklausomybė

 

Vienas iš populiariausių variantų bet kurioje transporto priemonėje yra stoglangis, nes tai leidžia keleiviams mėgautis šviežiu oru važiuojant, neatidengiant viso stogo. „NX“ stoglangio atidarymo galimybės yra didesnės nei bet kurio jo konkurento, todėl vairavimo patirtis yra daug artimesnė tikrojo kabrioleto vairavimui, nepažeidžiant automobilio struktūrinio vientisumo.

Įprastose konstrukcijose, stoglangio atidarymo mechanizmas užima apie 30 proc. atidarymo. Tačiau, sukūrus pirmąją pasaulyje „Forward Transfer Latch“ sistemą, stoglangis atsidarydamas pajuda į priekį (ne atgal, kaip ir įprastinėse sistemose),  ir tada pakreipiamas. Lexus inžinieriams pavyko maksimaliai padidinti atidarymą (30 proc. didesnė skylė stoge).

Valytuvai – verta dėmesio forma ir funkcionalumas

 

Jei nebus lietaus, niekas nekreips dėmesio į transporto priemonės priekinio stiklo valytuvus, bet Lexus atveju, kai kalbama apie tobulumo siekimą, jokia detalė nepraleidžiama. „NX“ turi priekinio stiklo valytuvus, kurie ne tik geriau veikia lietaus metu, bet ir pagerina bendrą automobilio išvaizdą ir vairavimo charakterį.

Skirtingai nuo įprastų valytuvų šepetėlių, kurie turi keturis atraminius taškus, NX valytuvai turi vieną atramos tašką, kuris pašalina atraminių laikiklių poreikį, o tai savo ruožtu sumažina ašmenų aukštį. Dėl to važiuojant sumažėja vėjo triukšmas, o transporto priemonės išvaizda yra estetiškesnė. Be to, naujasis dizainas sumažina pakėlimą išilgai ašmenų, užtikrindamas puikų valymo greitį važiuojant dideliu greičiu.

Puodelio laikiklis – mažas, bet ypatingas

 

Lexus NX salone yra šeši puodelių laikikliai, išdėstyti erdviame salone, todėl kiekvienas NX keleivis turi vietą laikyti savo puodelius ar buteliukus. Tačiau, skirtingai nuo įprastų puodelių laikiklių, vairuotojo ir priekinio keleivio puodelių vietos yra su elastomeru – didelės trinties medžiaga, paprastai naudojama sportinių batų gamyboje.

Tokie priekiniai puodelių laikikliai yra specialiai sukurti transporto priemonei, kuri apsaugo plastikinius butelius nuo judėjimo, kai dangtelis yra atsuktas, tokiu būdu vairuotojui leidžiama nuimti dangtelį tik viena ranka. Gumos tipo medžiaga nesideformuoja, jei netyčia kažkas išsilieja ir yra atspari dulkių susikaupimui. Ją taip pat galima lengvai išimti ir išvalyti.

Medžio apdaila  – įmantri ir spalvinga detalė

 

Yra medžio apdaila ir yra „Shimamoku“ medžio apdaila – tai specialus „Lexus“ sukurtas medžio apdorojimas, kuriame susilieja tamsios ir šviesios medienos faneros, sukuriančios tikrai unikalų ir natūraliai atrodantį paviršių.

„Shimamoku“ medžio apdaila, naudojama „NX“ automobilyje, galutiniame gamybos procese yra apdorojama vadinamu „steel kenma“ metodu, kur medienos blizgesys yra šiek tiek pašalinamas ir į paviršių tyčia įrėžiami mikroskopiniai įbrėžimai. Šis metodas, naudojamas „Yamaha“, gali būti atliktas tik Takumi meistro. Anksčiau jis buvo naudojamas tik gaminant geriausius pianins.

2019-05-03

P.S. Paslėptas lobis

Nedidelės, mirgančio kniedės ant atramų iš tiesų yra tokios pat kaip ir LFA super automobiliuose.

 


Atgal