Dar niekada nebuvo tokio efektingo automobilio, kuris paliktų neišdildomą įspūdį, paveikdamas visus pojūčius, kaip naujasis Lexus LC. Remdamiesi apdovanota LF-LC koncepcija, mes žingsnis po žingsnis pavertėme ją nuostabiu serijiniu automobiliu. Lexus LC nėra paprastas 2+2 tipo kupė, traukiantis akį savo įstabiu grožiu. Siekiant užtikrinti nepamirštamą vairavimo patirtį, jo kūrybos procese dalyvavo daugiau nei 4000 dizainerių, konstruktorių ir technikos specialistų.
Galinius LC 500 ratus varo 5,0 l benzininis variklis. Šis rankomis surinktas variklis sukurtas ir ištobulintas automobilių sporto varžybose, tokiose kaip Niurburgringo 24 val. trukmės lenktynės. Varomas šio variklio, kuris komplektuojamas kartu su pirmą kartą pasaulyje lengvajame automobilyje pritaikyta 10 pavarų automatine transmisija, LC 500 ypač sparčiai pagreitėja, skleisdamas įspūdingą V8 garsą.
LC 500 buvo konstruojamas „nuo nulio“, siekiant suteikti dar aštresnių potyrių ir patobulinti važiavimo charakteristikas, pritaikant jas prie vairavimo stiliaus. LC automobilyje komplektuojama 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų perjungimo sistema AI-SHIFT, kuri, įvertinusi ne tik vairuotojo ketinimus bei automobilio greitį, bet ir ankstesnį jo vairavimo stilių, visuomet parenka optimalią pavarą, kad galėtumėte mėgautis pažangesnio vairavimo malonumais. Važiavimo kokybę pagerina ir kitos technologijos, tokios kaip adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba ir tvirta kėbulo konstrukcija.
Sėdėdami už Takumi meistrų išdailinto LC vairo, galite mėgautis ergonomiško ir sumaniai įrengto salono privalumais. Patogiai išdėstyti valdikliai ir sąsajos LC salone suteikia pasitikėjimo ir leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Žemiau įrengtas variklio dangtis ir prietaisų skydelis lemia išskirtinį matomumą.
Sėdėdami už Takumi meistrų išdailinto LC vairo, galite mėgautis ergonomiško ir sumaniai įrengto salono privalumais. Patogiai išdėstyti valdikliai ir sąsajos LC salone suteikia pasitikėjimo ir leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Žemiau įrengtas variklio dangtis ir prietaisų skydelis lemia išskirtinį matomumą.
Kaip standartinę įrangą naujajame LC montuojamą novatorišką Lexus Safety System+ sudaro priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, pažangi važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema, kuri neleidžia nukrypti iš kelio, matomumą tamsiu paros metu pagerinanti automatinė tolimųjų šviesų sistema ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri pakoreguoja automobilio greitį įvertinusi priekyje važiuojančios transporto priemonės greitį.
Dar viena Lexus pasaulinė naujovė – LC 500 montuojama 10 pavarų automatinė transmisija, neįtikėtinai greitai perjungianti pavaras. Gyvybingą, sklandų ir tolygų važiavimą lemia 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistema AI-SHIFT, kuri įvertina vairuotojo norus ir ketinimus, atsižvelgdama ne tik į automobilio greitį, bet ir į ankstesnį jo vairavimo stilių, ir nustato optimalią pavarą.
20 colių lengvojo lydinio ratlankiai
Preciziškai išlieti ir mašininiu būdu apdoroti ratlankiai su penkiais keturgubais stipinais ir tamsiai pilka metalo blizgesio apdaila, mažinantys triukšmą.
20 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais ir patrauklia poliruota apdaila (siūlomi Sport modeliams).
21 colio kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai lengvi ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais (siūlomi Sport ir Sport+ modeliams).
Stiklinis stogas sukuria erdvumo pojūtį LC salone. Chromuotos juostos jo šonuose išryškina elegantiško kupė profilį, galiniai kraštai atkartoja tradicinio japoniško kardo linijas.
O dailus pinto anglies pluošto stogas, lemiantis žemesnį LC svorio centrą, gaminamas mūsų Motomachi gamykloje, naudojant naują greito liejamojo presavimo procesą.
Įtraukiamasis galinis aptakas automatiškai pailgėja automobiliui viršijus 80 km/h greitį, kad būtų užtikrinta didesnė prispaudžiamoji jėga ir stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Šoninės oro įsiurbimo angos mažina turbulenciją aplink galinius ratus ir pagerina valdymą.
Takumi meistrai parinko tinkamiausią LC vairo formą – elipsę, kad vairuotojo rankos idealiai priglustų prie vairo, kai atliekami posūkiai veikiant didesnėms išorės jėgoms.
Visi prietaisai ir ekranai išdėstyti taip, kad patektų į vairuotojo matomumo zoną ir jam nereikėtų atitraukti akių nuo kelio ir blaškytis.
Novatoriška klimato kontrolės sistema Climate Concierge automatiškai kontroliuoja salono, sėdynių ir vairo temperatūrą. Be to, sistemoje įdiegta novatoriška Nanoe® technologija, per kurią į saloną patenka neigiamai įkrautos jonų dalelės. Ši technologija valo salono orą ir efektyviai atgaivina sėdynių kvapą, taip pat drėkina odą ir plaukus.
Dailiai apsiūtos odinės sėdynės užtikrina nepriekaištingą atramą ir komfortą. Vyriausiasis LC inžinierius Sato pats dalyvavo kuriant šį naują dizainą, kuris buvo patikrintas atliekant 50 bandymo ciklų.
Alcantara® sportinės sėdynės ir durelių apdaila|
Prie kūno priglundančioms LC sportinėms sėdynėms būdingos išskirtinės šoninės atramos, kurios užtikrina tvirtą atramą atliekant staigius posūkius. Sėdynių apmušalus sukūrė profesionalūs Takumi meistrai, suderinę kontrastingas medžiagas – Alcantara® ir natūralią odą.
LC stogas ir durelių rėmas pagamintas iš tvirto ir lengvo anglies pluoštu sutvirtinto plastiko. Šio stulbinančio kupė durelių, bagažinės ir variklio dangčio plokštės pagamintos iš lengvo aliuminio, o jo kėbulo rėmas – iš itin tampraus tvirto plieno.
Mašininiu būdu apdoroti aliumininiai akceleratoriaus ir stabdžio pedalai, taip pat plati pakoja su anoduoto aliuminio apdaila išryškina sportinį automobilio stilių.
Matuoklių skydelio centre integruotas spalvotas daugiafunkcis ekranas, kuriame pateikiama visa naujausia pagrindinė važiavimo informacija, pavyzdžiui, saugos įrangos įspėjimai ir navigacijos sistemos nurodymai.
Mūsų naujoji projekcinio ekrano (174 x 48 mm) technologija padeda išlaikyti sukoncentruotą vairuotojo žvilgsnį į kelią: tiesiai priešais jo akis ant priekinio stiklo spalvotame fone pateikiami atitinkami ryškūs važiavimo duomenys.
Vairuodami galite maloniai atsipalaiduoti: Jūsų patogumui idealioje vietoje įrengtą ypač platų didelės raiškos 10,3 colio centrinį ekraną galima valdyti balsu arba Touch Pad valdikliu su Remote Touch sąsaja – tai labai lengva, kaip ir naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete. Padalytame ekrane vienu metu gali būti pateikiama įvairių įrenginių informacija, pavyzdžiui, Lexus Premium navigacijos ir klimato kontrolės sistemų duomenys.
MARK LEVINSON® GARSO SISTEMA SU 13 GARSIAKALBIŲ
Ši papildoma pasaulinės klasės Mark Levinson® Premium erdvinio garso sistema su 13 garsiakalbių ir GreenEdge™ technologija specialiai pritaikyta prie LC salono akustikos. Tai tikra skaitmeninė namų kino sistema, papildyta Clari-Fi™ technologija, kuri atkuria suspausto skaitmeninio MP3 failo garso kokybę.
Galiniame buferyje montuojami radiolokaciniai įrenginiai fiksuoja gretimose eismo juostose važiuojančias transporto priemones, kurių neįmanoma pastebėti durelių veidrodėliuose. Kai vairuotojas įjungia posūkio signalą norėdamas persirikiuoti į kitą juostą ir nepastebi nematomoje zonoje važiuojančios transporto priemonės, atitinkamame durelių veidrodėlyje aktyvuojamas įspėjamasis signalas.
Ši sistema, naudodamasi nematomų zonų monitoriaus radaru, stebi, ar užnugaryje nėra nepastebėtos besiartinančios transporto priemonės važiuojant atbuline eiga, pavyzdžiui, stovėjimo aikštelėje. Užfiksavusi kliūtis, sistema įspėja vairuotoją garso ir vaizdo signalais durelių veidrodėliuose.
Naujajame LC montuojama pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) fiksuoja kelio ženklus, naudodamasi ant priekinio lango įrengta kamera. Visa informacija vairuotojui pateikiama daugiafunkciame ekrane. RSA sistema gali atpažinti tuos kelio ženklus, kurie atitinka Vienos konvencijos dėl kelio ženklų ir signalų nuostatas (įskaitant elektroliuminescencinius ir mirksinčius).
Siekiant palengvinti automobilio statymą, galiniame buferyje esantys jutikliai sujungti su garso signalizacija. Signalais vairuotojas įspėjamas apie kelyje pasirodžiusias kliūtis. Jei šios signalizacijos nereikia, ją galima išjungti. Įjungus atbulinės eigos pavarą, 10,3 colio ekrane pasirodo galinis LC automobilio vaizdas, kurį papildo orientacinės linijos, praverčiančios statant automobilį.
Priekiniame buferyje įrengtiems jutikliams užfiksavus susidūrimą su pėsčiuoju, šiek tiek pasikelia variklio dangtis, kad būtų padarytas didesnis tarpas tarp jo ir kietų variklio apatinės dalies komponentų. Tai padeda sumažinti pėsčiųjų traumų riziką.
Automobilio keleivių apsaugą užtikrina ne tik itin tvirta salono konstrukcija, bet ir aštuonios oro saugos pagalvės. Vairuotojui ir priekiniam keleiviui apsaugoti įrengtos dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, taip pat kelių ir šoninės oro saugos pagalvės. Per visą salono ilgį montuojamos užuolaidinės oro saugos pagalvės. Visi saugos diržai komplektuojami su įtempikliais.
Siekiant suteikti dar malonesnių potyrių kelyje ir užtikrinti tiesioginę dinamišką reakciją, LC 500 automobilyje pritaikytas M režimas, kuris leidžia vairuotojui lengvai perjungti bet kurią pavarą naudojantis pavarų perjungimo svirtelėmis.
Visiškai nauja LC pakaba lemia nepaprastai greitą reakciją bei ypač „aštrų“ valdymą ir kartu išskirtinį važiavimo komfortą bei didesnį stabilumą.
Dar aštresnių ir subtilesnių potyrių suteikia adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba, kuri, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio sąlygų, atitinkamai pakoreguoja visus keturis amortizatorius – ji kontroliuoja net 650 skirtingų pakabos nustatymų.
Siekiant sutvirtinti LC kėbulo rėmą, nedeformuojamos dalys pagamintos iš itin tvirto tampraus plieno. Durelių, bagažinės ir variklio dangčio plokštės pagamintos iš lengvo aliuminio, o kitos dalys, tokios kaip stogas ir durelių rėmas, – iš tvirto ir lengvo anglies pluoštu sutvirtinto plastiko (CFRP).
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Dar niekada nebuvo tokio efektingo automobilio, kuris paliktų neišdildomą įspūdį, paveikdamas visus pojūčius, kaip naujasis Lexus LC. Remdamiesi apdovanota LF-LC koncepcija, mes žingsnis po žingsnis pavertėme ją nuostabiu serijiniu automobiliu. Lexus LC nėra paprastas 2+2 tipo kupė, traukiantis akį savo įstabiu grožiu. Siekiant užtikrinti nepamirštamą vairavimo patirtį, jo kūrybos procese dalyvavo daugiau nei 4000 dizainerių, konstruktorių ir technikos specialistų.
Galinius LC 500 ratus varo 5,0 l benzininis variklis. Šis rankomis surinktas variklis sukurtas ir ištobulintas automobilių sporto varžybose, tokiose kaip Niurburgringo 24 val. trukmės lenktynės. Varomas šio variklio, kuris komplektuojamas kartu su pirmą kartą pasaulyje lengvajame automobilyje pritaikyta 10 pavarų automatine transmisija, LC 500 ypač sparčiai pagreitėja, skleisdamas įspūdingą V8 garsą.
LC 500 buvo konstruojamas „nuo nulio“, siekiant suteikti dar aštresnių potyrių ir patobulinti važiavimo charakteristikas, pritaikant jas prie vairavimo stiliaus. LC automobilyje komplektuojama 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų perjungimo sistema AI-SHIFT, kuri, įvertinusi ne tik vairuotojo ketinimus bei automobilio greitį, bet ir ankstesnį jo vairavimo stilių, visuomet parenka optimalią pavarą, kad galėtumėte mėgautis pažangesnio vairavimo malonumais. Važiavimo kokybę pagerina ir kitos technologijos, tokios kaip adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba ir tvirta kėbulo konstrukcija.
Sėdėdami už Takumi meistrų išdailinto LC vairo, galite mėgautis ergonomiško ir sumaniai įrengto salono privalumais. Patogiai išdėstyti valdikliai ir sąsajos LC salone suteikia pasitikėjimo ir leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Žemiau įrengtas variklio dangtis ir prietaisų skydelis lemia išskirtinį matomumą.
Sėdėdami už Takumi meistrų išdailinto LC vairo, galite mėgautis ergonomiško ir sumaniai įrengto salono privalumais. Patogiai išdėstyti valdikliai ir sąsajos LC salone suteikia pasitikėjimo ir leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Žemiau įrengtas variklio dangtis ir prietaisų skydelis lemia išskirtinį matomumą.
Kaip standartinę įrangą naujajame LC montuojamą novatorišką Lexus Safety System+ sudaro priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, pažangi važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema, kuri neleidžia nukrypti iš kelio, matomumą tamsiu paros metu pagerinanti automatinė tolimųjų šviesų sistema ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri pakoreguoja automobilio greitį įvertinusi priekyje važiuojančios transporto priemonės greitį.
Dar viena Lexus pasaulinė naujovė – LC 500 montuojama 10 pavarų automatinė transmisija, neįtikėtinai greitai perjungianti pavaras. Gyvybingą, sklandų ir tolygų važiavimą lemia 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistema AI-SHIFT, kuri įvertina vairuotojo norus ir ketinimus, atsižvelgdama ne tik į automobilio greitį, bet ir į ankstesnį jo vairavimo stilių, ir nustato optimalią pavarą.
20 colių lengvojo lydinio ratlankiai
Preciziškai išlieti ir mašininiu būdu apdoroti ratlankiai su penkiais keturgubais stipinais ir tamsiai pilka metalo blizgesio apdaila, mažinantys triukšmą.
20 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais ir patrauklia poliruota apdaila (siūlomi Sport modeliams).
21 colio kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai lengvi ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais (siūlomi Sport ir Sport+ modeliams).
Stiklinis stogas sukuria erdvumo pojūtį LC salone. Chromuotos juostos jo šonuose išryškina elegantiško kupė profilį, galiniai kraštai atkartoja tradicinio japoniško kardo linijas.
O dailus pinto anglies pluošto stogas, lemiantis žemesnį LC svorio centrą, gaminamas mūsų Motomachi gamykloje, naudojant naują greito liejamojo presavimo procesą.
Įtraukiamasis galinis aptakas automatiškai pailgėja automobiliui viršijus 80 km/h greitį, kad būtų užtikrinta didesnė prispaudžiamoji jėga ir stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Šoninės oro įsiurbimo angos mažina turbulenciją aplink galinius ratus ir pagerina valdymą.
Takumi meistrai parinko tinkamiausią LC vairo formą – elipsę, kad vairuotojo rankos idealiai priglustų prie vairo, kai atliekami posūkiai veikiant didesnėms išorės jėgoms.
Visi prietaisai ir ekranai išdėstyti taip, kad patektų į vairuotojo matomumo zoną ir jam nereikėtų atitraukti akių nuo kelio ir blaškytis.
Novatoriška klimato kontrolės sistema Climate Concierge automatiškai kontroliuoja salono, sėdynių ir vairo temperatūrą. Be to, sistemoje įdiegta novatoriška Nanoe® technologija, per kurią į saloną patenka neigiamai įkrautos jonų dalelės. Ši technologija valo salono orą ir efektyviai atgaivina sėdynių kvapą, taip pat drėkina odą ir plaukus.
Dailiai apsiūtos odinės sėdynės užtikrina nepriekaištingą atramą ir komfortą. Vyriausiasis LC inžinierius Sato pats dalyvavo kuriant šį naują dizainą, kuris buvo patikrintas atliekant 50 bandymo ciklų.
Alcantara® sportinės sėdynės ir durelių apdaila|
Prie kūno priglundančioms LC sportinėms sėdynėms būdingos išskirtinės šoninės atramos, kurios užtikrina tvirtą atramą atliekant staigius posūkius. Sėdynių apmušalus sukūrė profesionalūs Takumi meistrai, suderinę kontrastingas medžiagas – Alcantara® ir natūralią odą.
LC stogas ir durelių rėmas pagamintas iš tvirto ir lengvo anglies pluoštu sutvirtinto plastiko. Šio stulbinančio kupė durelių, bagažinės ir variklio dangčio plokštės pagamintos iš lengvo aliuminio, o jo kėbulo rėmas – iš itin tampraus tvirto plieno.
Mašininiu būdu apdoroti aliumininiai akceleratoriaus ir stabdžio pedalai, taip pat plati pakoja su anoduoto aliuminio apdaila išryškina sportinį automobilio stilių.
Matuoklių skydelio centre integruotas spalvotas daugiafunkcis ekranas, kuriame pateikiama visa naujausia pagrindinė važiavimo informacija, pavyzdžiui, saugos įrangos įspėjimai ir navigacijos sistemos nurodymai.
Mūsų naujoji projekcinio ekrano (174 x 48 mm) technologija padeda išlaikyti sukoncentruotą vairuotojo žvilgsnį į kelią: tiesiai priešais jo akis ant priekinio stiklo spalvotame fone pateikiami atitinkami ryškūs važiavimo duomenys.
Vairuodami galite maloniai atsipalaiduoti: Jūsų patogumui idealioje vietoje įrengtą ypač platų didelės raiškos 10,3 colio centrinį ekraną galima valdyti balsu arba Touch Pad valdikliu su Remote Touch sąsaja – tai labai lengva, kaip ir naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete. Padalytame ekrane vienu metu gali būti pateikiama įvairių įrenginių informacija, pavyzdžiui, Lexus Premium navigacijos ir klimato kontrolės sistemų duomenys.
MARK LEVINSON® GARSO SISTEMA SU 13 GARSIAKALBIŲ
Ši papildoma pasaulinės klasės Mark Levinson® Premium erdvinio garso sistema su 13 garsiakalbių ir GreenEdge™ technologija specialiai pritaikyta prie LC salono akustikos. Tai tikra skaitmeninė namų kino sistema, papildyta Clari-Fi™ technologija, kuri atkuria suspausto skaitmeninio MP3 failo garso kokybę.
Galiniame buferyje montuojami radiolokaciniai įrenginiai fiksuoja gretimose eismo juostose važiuojančias transporto priemones, kurių neįmanoma pastebėti durelių veidrodėliuose. Kai vairuotojas įjungia posūkio signalą norėdamas persirikiuoti į kitą juostą ir nepastebi nematomoje zonoje važiuojančios transporto priemonės, atitinkamame durelių veidrodėlyje aktyvuojamas įspėjamasis signalas.
Ši sistema, naudodamasi nematomų zonų monitoriaus radaru, stebi, ar užnugaryje nėra nepastebėtos besiartinančios transporto priemonės važiuojant atbuline eiga, pavyzdžiui, stovėjimo aikštelėje. Užfiksavusi kliūtis, sistema įspėja vairuotoją garso ir vaizdo signalais durelių veidrodėliuose.
Naujajame LC montuojama pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) fiksuoja kelio ženklus, naudodamasi ant priekinio lango įrengta kamera. Visa informacija vairuotojui pateikiama daugiafunkciame ekrane. RSA sistema gali atpažinti tuos kelio ženklus, kurie atitinka Vienos konvencijos dėl kelio ženklų ir signalų nuostatas (įskaitant elektroliuminescencinius ir mirksinčius).
Siekiant palengvinti automobilio statymą, galiniame buferyje esantys jutikliai sujungti su garso signalizacija. Signalais vairuotojas įspėjamas apie kelyje pasirodžiusias kliūtis. Jei šios signalizacijos nereikia, ją galima išjungti. Įjungus atbulinės eigos pavarą, 10,3 colio ekrane pasirodo galinis LC automobilio vaizdas, kurį papildo orientacinės linijos, praverčiančios statant automobilį.
Priekiniame buferyje įrengtiems jutikliams užfiksavus susidūrimą su pėsčiuoju, šiek tiek pasikelia variklio dangtis, kad būtų padarytas didesnis tarpas tarp jo ir kietų variklio apatinės dalies komponentų. Tai padeda sumažinti pėsčiųjų traumų riziką.
Automobilio keleivių apsaugą užtikrina ne tik itin tvirta salono konstrukcija, bet ir aštuonios oro saugos pagalvės. Vairuotojui ir priekiniam keleiviui apsaugoti įrengtos dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, taip pat kelių ir šoninės oro saugos pagalvės. Per visą salono ilgį montuojamos užuolaidinės oro saugos pagalvės. Visi saugos diržai komplektuojami su įtempikliais.
Siekiant suteikti dar malonesnių potyrių kelyje ir užtikrinti tiesioginę dinamišką reakciją, LC 500 automobilyje pritaikytas M režimas, kuris leidžia vairuotojui lengvai perjungti bet kurią pavarą naudojantis pavarų perjungimo svirtelėmis.
Visiškai nauja LC pakaba lemia nepaprastai greitą reakciją bei ypač „aštrų“ valdymą ir kartu išskirtinį važiavimo komfortą bei didesnį stabilumą.
Dar aštresnių ir subtilesnių potyrių suteikia adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba, kuri, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio sąlygų, atitinkamai pakoreguoja visus keturis amortizatorius – ji kontroliuoja net 650 skirtingų pakabos nustatymų.
Siekiant sutvirtinti LC kėbulo rėmą, nedeformuojamos dalys pagamintos iš itin tvirto tampraus plieno. Durelių, bagažinės ir variklio dangčio plokštės pagamintos iš lengvo aliuminio, o kitos dalys, tokios kaip stogas ir durelių rėmas, – iš tvirto ir lengvo anglies pluoštu sutvirtinto plastiko (CFRP).
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
Kaina nuo:
LC PROJEKTAS BUVO VIENAS DIDŽIAUSIŲ IŠŠŪKIŲ PO LEXUS SUKURTO ORIGINALAUS LS MODELIO.
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas