Naujasis Lexus RZ 450e įkūnija unikalų Lexus automobilių dizainą ir vairavimo patirtį, sukurtą panaudojant pažangias elektrifikacijos technologijas. Užsiregistruokite ir gaukite išskirtines naujienas.
RZ išsiskiria įspūdingomis dinaminėmis savybėmis, kurios užtikrinamos panaudojant itin tikslią variklio sukimo momento valdymo sistemą, o optimalus baterijos ir variklio išdėstymas lemia idealų svorio paskirstymą ir juslų valdymą. Koncepcijos, vadinamos „The Natural“, pagrindas yra DIRECT4 visų varančiųjų ratų pavaros valdymo sistema, valdanti į priekinius ir galinius ratus perduodamą varomąją galią priklausomai nuo važiavimo ir kelio dangos sąlygų. Tai leidžia užtikrinti unikalias vairavimo savybes ir tiesioginį automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus, taip kultinį „Lexus Driving Signature“ potyrį pakeliant į dar aukštesnį lygį.
Pirmą kartą panaudota Lexus „One Motion Grip*“ sistema ir pažangus vairo mechanizmas leidžia sukurti glaudesnį žmogaus ir mašinos ryšį, užtikrinamą perduodant elektrinius signalus užuot naudojant mechaninę jungtį. Toks ryšys pagerina imperatyvios vairavimo informacijos kokybę ir perdavimo greitį. „One Motion Grip“ užtikrina įspūdingą automobilio manevringumą ir pasitikėjimo įkvepiančias dinamines savybes – kiekvienas judesys yra tiksliai apskaičiuojamas, o nereikalinga padangų ir stabdžių vibracija yra slopinama.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Pirmą kartą panaudota Lexus „One Motion Grip*“ sistema ir pažangus vairo mechanizmas leidžia sukurti glaudesnį žmogaus ir mašinos ryšį, užtikrinamą perduodant elektrinius signalus užuot naudojant mechaninę jungtį. Toks ryšys pagerina imperatyvios vairavimo informacijos kokybę ir perdavimo greitį. „One Motion Grip“ užtikrina įspūdingą automobilio manevringumą ir pasitikėjimo įkvepiančias dinamines savybes – kiekvienas judesys yra tiksliai apskaičiuojamas, o nereikalinga padangų ir stabdžių vibracija yra slopinama.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Pirmoji Lexus visų varančiųjų ratų pavaros valdymo sistema DIRECT4 ir naujai sukurtas didelės galios „eAxle“ variklis nuolat ir ypač tiksliai valdo varomąją galią, perduodamą į visus keturis ratus. Sistema veikia įvertindama automobilio sąlyčio su žeme apkrovą nepaisant kelio dangos ir vairavimo sąlygų, taip suteikiant jaudinančią vairavimo patirtį ir užtikrinant valdymą, visiškai atliepiantį vairuotojo ketinimus. Būtiniausia informacija, tokia kaip greitis posūkyje ir vairo pasukimo kampas, padeda optimizuoti varomosios galios paskirstymą ir pasiekti ypatingą valdymo stabilumą.
RZ 450e sukurtas panaudojant pirmąją Lexus tik elektromobiliams skirtą platformą „e-TNGA“, kuri žymiai pagerina pagrindines automobilio dinamines savybes ir suteikia jaudinantį vairavimo džiaugsmą. Dėl po grindimis sumontuotos baterijos ir žemo svorio centro bei inercijos momento, platforma užtikrina ypatingą stabilumą ir aukštą važiavimo komforto lygį.
Automobilio dizaino koncepcija išreiškia sklandų greitėjimą ir elektromobiliams būdingą unikalų sukimo momento pojūtį. Dėl konstrukcijos be vidaus degimo variklio pasikeitę funkciniai priekinės dalies reikalavimai tapo iššūkiu – sukurti naują vizualinį identitetą, verpstės pavidalą pritaikant kėbulo dizaine. Įkvėptas elektrinio automobilio dinaminių savybių, interjeras pasižymi išgryninta ir veržlia išvaizda. Rafinuotas pojūtis ir aukščiausios kokybės meistriškumas aiškiai jaučiami interjero erdvėje, kurioje siekiama užtikrinti esminį funkcionalumą.
Salone sklindantys garsai perteikia vairavimo malonumą, užmegzdami glaudų ryšį tarp automobilio ir vairuotojo. Inžinieriai užtikrino, kad garso dažniai būtų suderinti su automobilio greičiu ir garso lygiu atliekant dinamiškus veiksmus, pavyzdžiui, greitėjimo metu. Pavaros sistemos garsų tonas ir akustinės charakteristikos buvo sustyguotos teikti ypač malonų pojūtį, o puiki garso izoliacija užtikrina tylą salone ir padidina važiavimo komfortą.
„Omotenashi“ filosofiją įkūnijantis RZ salonas – minimalistinė ir kartu prabanga alsuojanti erdvi aplinka. Sklandžių linijų elemente, prasidedančiame nuo priekinio stiklo apačios ir besidriekiančiame iki durelių, integruotas žemai išdėstytas prietaisų skydelis, o paprastų formų durų apdailos detalės ir centrinė konsolė sukuria atvirumo įspūdį. Neperkrautos ir modernios erdvės bei paprastų paviršių, pasižyminčių išskirtinėmis tekstūromis, derinys atspindi malonų laisvės pojūtį. Dėl ilgos ratų bazės užtikrinama daug vietos keleiviams galinėse sėdynėse, o erdvumo pojūtį dar sustiprina aukšta stogo linija. Be to, papildomai pasirenkamas panoraminis stoglangis suteikia dar stipresnį interjero atvirumo įspūdį.
Salono foninis apšvietimas dar labiau praturtina vairavimo patirtį. Rekomenduojamos 14 apšvietimo spalvų simbolizuoja emocijas ir jausmus, patiriamus stebint nuostabius gamtos reiškinius. Be to, pirmoji pasaulyje „In-ei“ foninio apšvietimo sistema keičia durelių apdailos ornamentuose projektuojamos šviesos atspalvį, kai durys atidaromos ir uždaromos, taip suteikiant interjero erdvei unikalaus žavesio.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Galima rinktis iš šešių išorės spalvų, įskaitant „Ether Metallic“ (gera elektromobilio našumo išraiška) ir „Sonic Copper“ (naujausia Lexus metalinė tekstūra). Taip pat galima užsisakyti dviejų tonų spalvų schemą: juoda spalva tęsis nuo priekinio gaubto viršaus iki stogo. Spalvų schema užtikrina modernų pojūtį ir akcentuoja RZ kėbulo išvaizdą.
Vadovaujantis įsitikinimu, kad pažangias pasaulinio lygio saugos technologijas kurti greičiau ir diegti jas į daugiau automobilių yra itin svarbu, RZ naudojama naujausia „Lexus Safety System +“ sistema. Ją papildžiusi „Proactive Driving Assist“ pagalbinė sistema padeda įvairiose vairavimo situacijose optimaliai valdyti automobilį, atsižvelgiant į nuolat stebimą vairuotojo būseną, taip dar labiau prisidedant prie saugaus ir užtikrinto vairavimo. Diegiamos funkcijos apima priešavarinės saugos sistemą, kuri nustato, jeigu vairuotojas žiūri į šoną arba užmiega prie vairo, ir perspėja jį dar prieš kilus rimtai eismo įvykio rizikai.
Prietaisų skydo centre įrengtas didelis jutiklinis ekranas, o daugelis funkcijų valdomos ekrano apačioje integruotais minkštais valdikliais. Ypač daug dėmesio skirta mygtukų dydžiui, formai, išdėstymui ir rodomai informacijai – pasiekta optimali forma ir išdėstymas, taip pat atsižvelgiant į kiekvienos funkcijos naudojimo dažnumą, užtikrinamas intuityvus valdymas.
Atnaujinimai nuotoliniu būdu leidžia visada automobilyje įdiegti naujausią programinę įrangą. Naujos funkcijos, pagerinančios veikimą ir padidinančios saugumą, tam panaudojant pažangiausias pagalbines vairavimo technologijas, yra pridedamos net po to, kai įsigyjate automobilį. Be to, išmanusis telefonas gali būti naudojamas kaip skaitmeninis raktelis automobiliuose, turinčiuose tokią funkciją. Išmaniuoju telefonu galima užrakinti ir atrakinti duris ir paleisti variklį nė nesinaudojant ekranu, o vienu įrenginiu galima valdyti kelias transporto priemones, jei jos susietos su tuo pačiu skaitmeniniu raktu.
Išskirtinai elektromobiliams skirtos didelės talpos baterijos ir silicio karbido puslaidininkinių elementai įtampos keitiklyje bei energijos nuostolius sumažinančios technologijos padeda padidinti automobilio nuvažiuojamą atstumą viena įkrova, kuris yra apie 400 km (250 mylių). Įkrovimo didelės galios srove galimybė atitinka kiekvienos šalies klientų poreikius. RZ baterijos pašildymo sistema leidžia per trumpą laiką įkrauti bateriją net žiemą ir šaltesnio klimato regionuose.
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Naujasis Lexus RZ 450e įkūnija unikalų Lexus automobilių dizainą ir vairavimo patirtį, sukurtą panaudojant pažangias elektrifikacijos technologijas. Užsiregistruokite ir gaukite išskirtines naujienas.
RZ išsiskiria įspūdingomis dinaminėmis savybėmis, kurios užtikrinamos panaudojant itin tikslią variklio sukimo momento valdymo sistemą, o optimalus baterijos ir variklio išdėstymas lemia idealų svorio paskirstymą ir juslų valdymą. Koncepcijos, vadinamos „The Natural“, pagrindas yra DIRECT4 visų varančiųjų ratų pavaros valdymo sistema, valdanti į priekinius ir galinius ratus perduodamą varomąją galią priklausomai nuo važiavimo ir kelio dangos sąlygų. Tai leidžia užtikrinti unikalias vairavimo savybes ir tiesioginį automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus, taip kultinį „Lexus Driving Signature“ potyrį pakeliant į dar aukštesnį lygį.
Pirmą kartą panaudota Lexus „One Motion Grip*“ sistema ir pažangus vairo mechanizmas leidžia sukurti glaudesnį žmogaus ir mašinos ryšį, užtikrinamą perduodant elektrinius signalus užuot naudojant mechaninę jungtį. Toks ryšys pagerina imperatyvios vairavimo informacijos kokybę ir perdavimo greitį. „One Motion Grip“ užtikrina įspūdingą automobilio manevringumą ir pasitikėjimo įkvepiančias dinamines savybes – kiekvienas judesys yra tiksliai apskaičiuojamas, o nereikalinga padangų ir stabdžių vibracija yra slopinama.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Pirmą kartą panaudota Lexus „One Motion Grip*“ sistema ir pažangus vairo mechanizmas leidžia sukurti glaudesnį žmogaus ir mašinos ryšį, užtikrinamą perduodant elektrinius signalus užuot naudojant mechaninę jungtį. Toks ryšys pagerina imperatyvios vairavimo informacijos kokybę ir perdavimo greitį. „One Motion Grip“ užtikrina įspūdingą automobilio manevringumą ir pasitikėjimo įkvepiančias dinamines savybes – kiekvienas judesys yra tiksliai apskaičiuojamas, o nereikalinga padangų ir stabdžių vibracija yra slopinama.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Pirmoji Lexus visų varančiųjų ratų pavaros valdymo sistema DIRECT4 ir naujai sukurtas didelės galios „eAxle“ variklis nuolat ir ypač tiksliai valdo varomąją galią, perduodamą į visus keturis ratus. Sistema veikia įvertindama automobilio sąlyčio su žeme apkrovą nepaisant kelio dangos ir vairavimo sąlygų, taip suteikiant jaudinančią vairavimo patirtį ir užtikrinant valdymą, visiškai atliepiantį vairuotojo ketinimus. Būtiniausia informacija, tokia kaip greitis posūkyje ir vairo pasukimo kampas, padeda optimizuoti varomosios galios paskirstymą ir pasiekti ypatingą valdymo stabilumą.
RZ 450e sukurtas panaudojant pirmąją Lexus tik elektromobiliams skirtą platformą „e-TNGA“, kuri žymiai pagerina pagrindines automobilio dinamines savybes ir suteikia jaudinantį vairavimo džiaugsmą. Dėl po grindimis sumontuotos baterijos ir žemo svorio centro bei inercijos momento, platforma užtikrina ypatingą stabilumą ir aukštą važiavimo komforto lygį.
Automobilio dizaino koncepcija išreiškia sklandų greitėjimą ir elektromobiliams būdingą unikalų sukimo momento pojūtį. Dėl konstrukcijos be vidaus degimo variklio pasikeitę funkciniai priekinės dalies reikalavimai tapo iššūkiu – sukurti naują vizualinį identitetą, verpstės pavidalą pritaikant kėbulo dizaine. Įkvėptas elektrinio automobilio dinaminių savybių, interjeras pasižymi išgryninta ir veržlia išvaizda. Rafinuotas pojūtis ir aukščiausios kokybės meistriškumas aiškiai jaučiami interjero erdvėje, kurioje siekiama užtikrinti esminį funkcionalumą.
Salone sklindantys garsai perteikia vairavimo malonumą, užmegzdami glaudų ryšį tarp automobilio ir vairuotojo. Inžinieriai užtikrino, kad garso dažniai būtų suderinti su automobilio greičiu ir garso lygiu atliekant dinamiškus veiksmus, pavyzdžiui, greitėjimo metu. Pavaros sistemos garsų tonas ir akustinės charakteristikos buvo sustyguotos teikti ypač malonų pojūtį, o puiki garso izoliacija užtikrina tylą salone ir padidina važiavimo komfortą.
„Omotenashi“ filosofiją įkūnijantis RZ salonas – minimalistinė ir kartu prabanga alsuojanti erdvi aplinka. Sklandžių linijų elemente, prasidedančiame nuo priekinio stiklo apačios ir besidriekiančiame iki durelių, integruotas žemai išdėstytas prietaisų skydelis, o paprastų formų durų apdailos detalės ir centrinė konsolė sukuria atvirumo įspūdį. Neperkrautos ir modernios erdvės bei paprastų paviršių, pasižyminčių išskirtinėmis tekstūromis, derinys atspindi malonų laisvės pojūtį. Dėl ilgos ratų bazės užtikrinama daug vietos keleiviams galinėse sėdynėse, o erdvumo pojūtį dar sustiprina aukšta stogo linija. Be to, papildomai pasirenkamas panoraminis stoglangis suteikia dar stipresnį interjero atvirumo įspūdį.
Salono foninis apšvietimas dar labiau praturtina vairavimo patirtį. Rekomenduojamos 14 apšvietimo spalvų simbolizuoja emocijas ir jausmus, patiriamus stebint nuostabius gamtos reiškinius. Be to, pirmoji pasaulyje „In-ei“ foninio apšvietimo sistema keičia durelių apdailos ornamentuose projektuojamos šviesos atspalvį, kai durys atidaromos ir uždaromos, taip suteikiant interjero erdvei unikalaus žavesio.
*„One Motion Grip“ dizainas nėra galutinis. Pristatymas planuojamas nuo 2025 m.
Galima rinktis iš šešių išorės spalvų, įskaitant „Ether Metallic“ (gera elektromobilio našumo išraiška) ir „Sonic Copper“ (naujausia Lexus metalinė tekstūra). Taip pat galima užsisakyti dviejų tonų spalvų schemą: juoda spalva tęsis nuo priekinio gaubto viršaus iki stogo. Spalvų schema užtikrina modernų pojūtį ir akcentuoja RZ kėbulo išvaizdą.
Vadovaujantis įsitikinimu, kad pažangias pasaulinio lygio saugos technologijas kurti greičiau ir diegti jas į daugiau automobilių yra itin svarbu, RZ naudojama naujausia „Lexus Safety System +“ sistema. Ją papildžiusi „Proactive Driving Assist“ pagalbinė sistema padeda įvairiose vairavimo situacijose optimaliai valdyti automobilį, atsižvelgiant į nuolat stebimą vairuotojo būseną, taip dar labiau prisidedant prie saugaus ir užtikrinto vairavimo. Diegiamos funkcijos apima priešavarinės saugos sistemą, kuri nustato, jeigu vairuotojas žiūri į šoną arba užmiega prie vairo, ir perspėja jį dar prieš kilus rimtai eismo įvykio rizikai.
Prietaisų skydo centre įrengtas didelis jutiklinis ekranas, o daugelis funkcijų valdomos ekrano apačioje integruotais minkštais valdikliais. Ypač daug dėmesio skirta mygtukų dydžiui, formai, išdėstymui ir rodomai informacijai – pasiekta optimali forma ir išdėstymas, taip pat atsižvelgiant į kiekvienos funkcijos naudojimo dažnumą, užtikrinamas intuityvus valdymas.
Atnaujinimai nuotoliniu būdu leidžia visada automobilyje įdiegti naujausią programinę įrangą. Naujos funkcijos, pagerinančios veikimą ir padidinančios saugumą, tam panaudojant pažangiausias pagalbines vairavimo technologijas, yra pridedamos net po to, kai įsigyjate automobilį. Be to, išmanusis telefonas gali būti naudojamas kaip skaitmeninis raktelis automobiliuose, turinčiuose tokią funkciją. Išmaniuoju telefonu galima užrakinti ir atrakinti duris ir paleisti variklį nė nesinaudojant ekranu, o vienu įrenginiu galima valdyti kelias transporto priemones, jei jos susietos su tuo pačiu skaitmeniniu raktu.
Išskirtinai elektromobiliams skirtos didelės talpos baterijos ir silicio karbido puslaidininkinių elementai įtampos keitiklyje bei energijos nuostolius sumažinančios technologijos padeda padidinti automobilio nuvažiuojamą atstumą viena įkrova, kuris yra apie 400 km (250 mylių). Įkrovimo didelės galios srove galimybė atitinka kiekvienos šalies klientų poreikius. RZ baterijos pašildymo sistema leidžia per trumpą laiką įkrauti bateriją net žiemą ir šaltesnio klimato regionuose.
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas