fbpx
slider

Įspūdingiausias visureigio dizainas „Lexus“ elektromobilių eroje

Kurdami pirmąjį visiškai elektra varomą „Lexus“, dizaineriai ir inžinieriai susidūrė su dvejopu iššūkiu – greta moderniausio elektrinio funkcionalumo jis turėtų būti vizualiai patrauklus, įkūnijantis įspūdingą dizaino kalbą, kuri yra pripažintas „Lexus“ prekės ženklo požymis.

„Niekada nematėme savo pirmojo elektra varomo modelio kaip išskirtinio flagmano, saugančio labai pasiturintį pirkėją“, – komentavo Pascal‘is Ruch‘as, „Lexus Europe“ vadovas. „Tai turėjo būti patrauklus rinkai modelis, tuo pat metu jaunatviškas ir šiuolaikiškas. Atsižvelgiant į tvirtą ryšį, kurį jis užmezgė su jaunuoju miesto klientu – UX buvo šis modelis “.

„Lexus“ išsaugojo nepaprastas „UX“ dizaino ir naudingumo charakteristikas ir sutelkė dėmesį į galimybę panaudoti išskirtinius elektromobilio pranašumus. Visų pirma, buvo apgalvotas akumuliatoriaus dizainas ir išdėstymas, kas labai svarbu elektromobiliuose, ir tai buvo apjungta visureigio modeliu, kuris pirmaisiais pardavimo metais pritraukė 25 000 pirkėjų ir tapo geriausiai parduodamu „Lexus“ Europoje.

Išlaikant „UX“ modelio energingą išvaizda, skulptūrinius kontūrus ir atletišką kupė tipo stogo liniją, atidžiau apžiūrėjus „UX 300e“, išryškėja išskirtiniai ratai ir išsiskirianti „Electric“ šoninė emblema.

Ratų dizainas

Specialiai „UX 300e“ sukurti 17 ir 18 colių pilki ratai yra pirmieji vėdinami, su atvartais abiejose stipinų pusėse, panašiai kaip  „Gurney“ atvartas, kuris yra įmontuotas ant galinio F1 lenktynių automobilio sparno oro srautui reguliuoti ir padidinti jėgą.

Ši naujoviška naujo rato konstrukcija užtikrina stabilų stabdymą, padidina aušinimo efektyvumą ir sumažina turbulenciją automobilio šonuose.

Užtikrinta aerodinamika

„UX 300e“ apatinėse priekinėse grotelėse yra aerodinaminės žaliuzės, kurios, atsižvelgiant į akumuliatoriaus būklę, automatiškai atidaromos ir uždaromos. Kai važiuojant sugeneruojamas oro srautas viršija būtiną oro srautą aušinimui – žaliuzės uždaromos, kad būtų optimizuotas oro srautas, patenkantis per groteles.

Kaip ir pas „UX“ modelį, aerodinaminiai ratų bagetai ir galiniai kombinuotieji žibintai sumažina oro slėgio pokyčius maždaug 16 procentų ir prisideda prie nepriekaištingo galinio stabilumo posūkiuose ir esant šoniniam vėjui.

Unikalu „UX 300e“ modeliams tai, kad dugno apsaugos buvo išplėstos, o akumuliatoriaus apačia tapo plokščia ir lygi, taip sukuriant aerodinaminę dugno struktūrą.

Interjeras

Į vairuotoją orientuota kabina siūlo klasėje geriausią regėjimo lauką ir erdvės pojūtį, o centrinė ornamentika užtikrina sklandų ryšį tarp vairuotojo ir keleivio zonų. Visi valdikliai patogiai pritaikyti rankų valdymui, centrinėje konsolėje įrengta net atrama delnui, čia taip pat įmontuoti ir garso valdikliai. Vairavimo prietaisai specialiai sukurti su skaitmeniniu spidometru, sukuriančiu sportišką vaizdą, kuriame važiavimo diapazono indikatorius, keturių lygių lėtėjimo indikatorius, o įprastą pavarų perjungimo svirtį keičia meistriškai sukonstruotas pavaros selektorius.

„UX 300e“ galinės sėdynės sumontuotos specialiai kampu, kad puikiai tilptų abu keleiviai ir apačioje įmontuotas akumuliatorius.

Akumuliatoriaus sumontavimas – apie viską pagalvojant

Kompaktišką ličio jonų akumuliatorių, sumontavus po galinėmis sėdynėmis ir po salono grindimis, galinė erdvė, palyginti su kitais „UX“ visureigiais (16,4 mm žemiau užpakalinio aukščio), išlieka nesumažėjus, o bagažinės tūris padidėja 47 litrais ( matuojant nuo dugno iki bagažinės dangčio) ir siekia 367 litrus, palyginti su hibridiniu „UX 250h“ modeliu. Laisvų rankų įranga valdomas elektrinis bagažinės dangtis suteikia patogesnį „UX 300e“ pakrovimą.

„Lexus UX 300e“ bus pristatytas pasirinktose Europos rinkose iki metų pabaigos.

2020-06-30


Atgal