fbpx
slider

Lexus ES
premjera Kaune

Lapkričio 15d. kauniečiai turėjo unikalią galimybę pirmą kartą Lietuvoje dar iki serijinės gamybos pradžios išvysti provokuojančia elegancija spindintį „Lexus ES“ flagmano sedano prototipą, kuris 2019 metų pradžioje papildys “Lexus” automobilių gamą,  bei pasimėgauti premjerai skirta gurmaniška vakariene, kurta net dešimties profesionaliausių Lietuvos virtuvės šefų.

Saugus vairavimas

Septintosios kartos automobiliui „Lexus ES“ 2018 metų NCAP saugumo bandymuose buvo suteiktas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis 86,25 įvertinimo rezultatas pasiektas pagal sugriežtintus 2018 metų NCAP kriterijus, šį įvertinimą galima laikyti vienu aukščiausių rezultatų tarp premium klasės sedanų.

Kuriant naująjį „ES“ itin daug dėmesio skirta saugumui, todėl jame įdiegta pažangi saugumo sistema „Safety System+“. Ją turės 99 proc. Europoje parduodamų „Lexus“ modelių, kurie bus aprūpinti aukščiausio standarto saugumo sprendimais rinkoje.

„Safety System+“ yra skirtingų saugumo sistemų rinkinys, į kurį įtrauktos tokios funkcijos kaip dviratininkų fiksavimas dienos metu – viena iš „Pre-Collision“ (PCS) sistemos funkcijų.

Kelyje nepastebėti dviratininkai yra viena dažniausių avarijų priežasčių, atspindinti automatinio fiksavimo sistemos svarbą. Taip pat „ES“ modelyje įdiegta PCS sistema, leidžianti fiksuoti pėsčiuosius net ir tamsiuoju paros metu.

„Safety System+“ taip pat turės atstumą palaikančią adaptyvią pastovaus greičio (DRCC), priekyje važiuojančio automobilio „sekimo“ (Lexus co-drive) ir važiuojamosios eismo juostos išlaikymo sistemas. Be šių funkcijų, „Lexus ES“ dar pasižymės išskirtinėmis pasyvaus saugumo sistemomis, į kurias įeina dešimties oro pagalvių standartinė įranga.

Ekonomiškas ir erdvus

Galimos keturios naujojo priekiniais ratais varomo flagmano sedano variklio pasirinkimo galimybės su patraukliausiu hibridinio variklio variantu. „ES 300h“ modelyje įdiegta ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti „Lexus“ hibridinė sistema, kuri pasižymi ekonomišku degalų naudojimu ir minimalia CO2 emisija. Šis hibridas varomas 2,5 l keturių cilindrų benzininiu varikliu ir lengvu, bet galingu elektriniu motoru. Maksimalus bendras automobilio galingumas yra 218 AG (160kw), o degalų sunaudojimas – 4,7 l / 100 km.

Naujasis „ES“ yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas. Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė suteikia galimybę ratus pritraukti arčiau automobilio kraštų ir taip suformuoti ryškesnį modelio siluetą.

 

Maloni vairavimo patirtis

„Lexus“ inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, užsibrėžė aiškų modelio atnaujinimo tikslą – atgaivinti ir sustiprinti „ES“ įvaizdį.

Siekiant šio tikslo, „ES“ modeliui kurti buvo panaudota nauja „Global Architecture – K (GA-K)“ platforma, kuri leido peržengti vidutinio dydžio prabangaus sedano dizaino ribas. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę, kuri skiriasi nuo ankstesnės „GA-L“ platformos, naudotos kuriant naująjį „LS“ flagmaną ir „LC“ sportinį kupė.

Pasitelkę daugiasvirtės galinės pakabos konstrukciją ir elektrinį vairo stiprintuvą, inžinieriai sugebėjo pasiekti norimą preciziško vairavimo lygį.

„Dynamic Control Shocks“ pakabą „F SPORT“ modeliuose pakeitė adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (Adaptive Variable Suspension (AVS).

„F SPORT“ AVS sistema, kaip ir „LC“ bei „LS“ modeliuose, turi 650 slopinimo jėgos lygių, kad būtų galima išlaikyti kontrolę važiuojant bet kokiu kelio paviršiumi. Pakeitimai atliekami remiantis jutiklių duomenimis, kurie matuoja apkrovas, transporto priemonės greitį, ratų posūkio kampą, pagrindinio cilindro slėgį ir kt. rodiklius. Taip pat sistema apdoroja variklio siunčiamą informaciją.

Gerai apgalvotas interjeras

„ES“ interjero dizainas kurtas remiantis „Lexus Future“ interjero koncepcija, kuri sujungia vairuotojo sėdynę su plačia keleivio erdve. Vairuotojo dėmesys nukreipiamas į kelią pasitelkiant išmanų prietaisų išdėstymą automobilyje.

Šią koncepciją „Lexus“ pavadino „Valdymo sėdyne“ (Seat in Control). Jos efektyvumą vairuotojas pajus vos įsėdęs į automobilį. Visa reikiama informacija ir būtiniausi valdymo įrankiai vairuotojui yra lengvai pasiekiami. Esant poreikiui porankiai gali būti patogiai pritraukti po alkūnėmis, o norint paspausti mygtukus rankų nuo vairo patraukti nereikia.

Vidinė automobilio erdvė susieta moderniomis sistemomis. Navigacijos sistema yra aiškiai matoma dideliame 12,3 colio ekrane, o visas sistemas galima lengvai valdyti antrosios kartos „Remote Touch“ valdikliu.

„Lexus Kaunas“ atstovybėje jau priimami užsakymai naujiesiems „ES“ modeliams. Pirmuosius pirkėjus automobiliai pasieks 2019 m. sausį.


Atgal