slider

„Lexus” grįžta į pasaulinį dizaino forumą „Design Miami“

„Lexus“ antrus metus prisijungs prie 2019 m. „Design Miami“ dizaino mugės ir bus oficialus partneris pasauliniame įtakingiausių kolekcininkų, dizainerių, kuratorių ir kritikų iš viso pasaulio forume, taip dar kartą parodydamas prekinio ženklo aistrą dizainui. „Lexus“, kuris 2005 m. sukūrė pirmąjį pasaulyje prabangų hibridą, palaikys tvarios parodos temą su hibridinių automobilių parku VIP svečiams. Kaip  2019 metų naujieną, „Lexus“ pristatys stulbinančią „LC“ kabrioleto kupė koncepciją, kaip prekės ženklo pirmąją „Design Miami“ dizaino mugės instaliaciją, kurios ekspozicija vadinsis „Saulės dušas“. Apibendrindamas savo dalyvavimą mugėje, „Lexus“ tęs sėkmingą projektą „„Lexus“ meno serijos: menas ir inovacijos“  bei diskusijas su „Whitewall“ žurnalu.

„Lexus“ instaliacija atsižvelgė į mugės temą „Elementai: vanduo“, ir kreipėsi į dizainerę Nao Tamurą sukurti svaiginančią daugialypės terpės instaliaciją, išryškinančią šio gamtos, lauko reiškinio fenomeną. „Saulės dušą“ kuravo „Design Miami“ kuratorių direktorius Aric‘as Chen‘as ir garsioji Milano kuratorė bei autorė Maria Cristina Didero. Nežemiškoje parodoje bus pristatoma „LC“ kabrioleto koncepcija ir sustiprinamas prekės ženklo įsipareigojimas omotenashi (svetingumui), takumi (amatininkystei) ir engava, uždarų ir lauko patalpų filosofijai. Svečiai bus kviečiami patirti „Saulės dušą“, atsipalaiduoti erdvėje, pasinaudoti įkrovimo stotelėmis ir išmėginti „Ooho“, naujoviškas vandens kapsules iš valgomųjų jūros dumblių ekstrakto.

„Kuriant „Lexus“ dizainą, nėra nieko atsitiktinio, ir tikimės, kad apgalvoto dizaino jausmas bus jaučiamas visos instaliacijos metu“, – sako Brian‘as Bolain‘as, „Lexus International“ generalinis direktorius. „„LC“ kabrioleto dizaino tikslas yra nepaprasto grožio išraiška, ir mes didžiuojamės, kad galime parodyti jį tokių talentingų dizainerių kontekste.“

Nuo priekinio stiklo kampo iki lygaus galinio kontūro, kuriame yra kabrioleto stogas, kiekviena „LC“ kabrioleto linija buvo nubrėžta taip, kad sukeltų emocinį atsaką. Stulbinantis dizainas stebint iš kiekvieno kampo, „LC“ kabrioletas yra „Lexus“ prekės ženklo siekiamybė.

 

„Džiaugiamės, kad „Lexus“ vėl tapo oficialus mūsų partneris ir švenčiame prekės ženklo atsidavimą naujovėms, grožiui ir tvarumui.“, – sako Jennifer Roberts, „Miami Design“ generalinė direktorė. „„Lexus“ atsidavimas išskirtiniam dizainui yra neprilygstamas. Tiek su ekspozicija „Saulės dušas“, tiek su visų hibridinių automobilių parku, „Lexus“ pasirodymas bus jaučiamas visoje mugėje. Pasauliniame dizaino forume siekiama sukurti organišką jausmą – tokia mūsų misija.“

„Notpla“ pristato „Ooho“

Tobulindamas savo įsipareigojimą diegti naujoves ir tvarumą, „Lexus“ bendradarbiauja su „Notpla“, kuri tiekia „Ooho“ – valgomuosius vandens lašelius. „Notpla“ yra įmonė, kurianti pažangius pakavimo sprendimus, kurie natūraliai dingsta. „Ooho“ valgomieji vandens lašeliai 2014 m. buvo „Lexus“ dizaino apdovanojimų finalininkai. Jie tiekė savo produkciją Londono maratone ir Londono kokteilių savaitėje. Pirmą kartą JAV jie pasirodys „Design Miami“ dizaino forume – svečiai galės išbandyti tvarų vandens tiekimo sprendimą „Lexus“ stende įvairiais savaitės laikais.

„Lexus“ meno serijos: menas ir inovacijos pagal „Whitewall“

„Lexus“ ir žurnalas „Whitewall“ drauge susibūrė ketvirtus metus iš eilės ir pristatė diskusijų serijas oficialioje „Design Miami“ programoje. Diskusijos vykso „Design Miami“ svetainėje, kaip oficiali mugės programos dalis. Unikalioje keturių pokalbių serijoje dalyvavo tarptautinė pasaulinio meno ir dizaino lyderių grupė, aptarianti pagrindines kūrybinei erdvei aktualias temas.

Dalyviai, tokie kaip menininkas Troy Simmons‘as, automobilių dizaineris Tadao Mori, kuratoriai, Aric‘as Chen‘as, DJ Eduardo Castillo, ir patarėja Claudia Paetzold, aptarė tokias temas „Koks mūsų ateities miestų dizainas?“, „Menininkas – trikdytojas?“, „Tvarumas prabangos rinkose“ ir „Transformatyviojo dizaino galia“.

„Mums malonu bendradarbiauti su „Lexus“ jau ketvirtose „Lexus“ meno serijų pašnekesiuose drauge su „Whitewall“. Mes džiaugiamės, kad vėl galime surengti šių metų diskusijas, orientuotas į dizaino, tvarumo ir kūrybinės praktikos ateitį, gerbtiname „Design Miami“ dizaino forume.“, – teigė Michael‘as Klug‘as, „Whitewall“ žurnalo įkūrėjas, leidėjas ir vyriausiasis redaktorius.

„Ši pokalbių serija suteikia mums unikalią galimybę suburti talentus iš įvairių industrijos sričių. Mes džiaugiamės galėdami pasiūlyti šiems novatoriams platformą, kurioje galime pasidalinti savo idėjomis apie naujas technologijas ir aptarti svarbiausius ateities projektavimo iššūkius“, – sakė Laurent‘as Moïsi, žurnalo „Whitewall“ vykdomasis direktorius ir leidėjas.

Apie „Design Miami”

„Design Miami“ yra pasaulinis dizaino forumas. Kiekviena mugė sukviečia įtakingiausius kolekcininkus, galerininkus, dizainerius, kuratorius ir kritikus iš viso pasaulio, švenčiant dizaino kultūrą ir komerciją. „Design Miami“, vykstantis Majamyje kasmet gruodį kartu su „Art Basel“ mugėmis ir kiekvienų metų birželio mėnesį Bazelyje, Šveicarijoje, tapo svarbiausia kolekcionavimo, eksponavimo, diskusijų ir kolekcinio dizaino vieta.

„Design Miami“ yra ne tik dizaino rinka, kur geriausios pasaulio galerijos susirenka pristatyti muziejinės kokybės XX a. ir XXI a. baldų, apšvietimo ir meno objektų parodas. Kiekvienas pasirodymas subalansuoja išskirtines komercines galimybes su progresyve kultūrine programa, sukurdamas įdomų bendradarbiavimą su dizaineriais ir dizaino institucijomis, diskusijas ir paskaitas su šviesuliais iš dizaino, architektūros, meno ir mados pasaulių bei unikalias komisijas iš geriausių kylančių ir įsitvirtinusių dizainerių ir architektų.

Apie Nao Tamura

Niujorke įsikūrusi dizainerė, Nao Tamura, yra žinoma dėl savo daugiadisciplininio darbo, kuriam būdingas subtilumas, grožis ir emocijos. Be bendradarbiavimo su „Lexus“, ji sukūrė objektus ir instaliacijas „Issey Miyake“, „Established & Sons“, „WonderGlass“ ir „Artek“, taip pat yra gavusi daugybę apdovanojimų, įskaitant „Gerojo dizaino“ apdovanojimą iš Čikagos architektūros ir dizaino muziejaus „Athenaeum“ bei ADI Compasso d’Oro tarptautinį apdovanojimą. 2014 m. Nao Tamura dalyvavo parodoje „Lexus Design Amazing“ Milano dizaino savaitės metu kaip viena iš trijų tarptautinių kūrėjų, kuriančių instaliaciją istorinėje Milano „Circolo Filologic“.

Apie „Whitewall“

„Whitewall“ yra nepriklausomas šiuolaikinio meno ir prabangaus gyvenimo būdo žurnalas. Nuo 2006 m. kovo mėn. publikuojamas kas ketvirtį, „Whitewall“ nustatė naujus standartus aukščiausios klasės leidiniams. Žurnalo tikslas – peržengti ryškias baltas dailės galerijos sienas ir atskleisti asmenybes, kurios formuoja meno pasaulį ir kitas kūrybines industrijas. 2014 m. „Whitewall“ pristatė parindinį meno mugės partnerį, „Whitewaller“ – spausdintą ir skaitmeninį leidinį, kuris siūlo įžvalgą pasauliniame meno kalendoriuje. „Whitewaller“ yra lengvai naudojamas miesto gidas, kuriame pateikiamas originalus turinys, praktinė mugių ir parodų informacija bei populiariausių restoranų, viešbučių, barų ir prekybos vietų sąrašai.

2019-11-25


Atgal