toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Aplinkosauginis tvarumas

MŪSŲ APLINKOSAUGOS MISIJOS ESMĖ

Tvarumas – Toyota veiklos pagrindas. Įmonės siekis – kurti vis geresnius automobilius, kurie leistų žmonėms švariau ir saugiau gyventi, daugiau bendrauti ir patirti mažiau įtampos. Organizacija stengiasi kurti ateities mobilumo produktus, kurie padėtų sujungti žmones, transporto priemones, miestus ir gerokai sumažintų spūstis bei taršą. Siekia užsiimti pelningu ir tvariu verslu, prie kurio žmonės noriai prisidėtų.

Tvarumas – Toyota verslo pagrindas. Jos tikslas kurti tokius gaminius ir teikti tokias paslaugas, kurios tausotų planetą ir praturtintų žmonių gyvenimą tose bendruomenėse, kuriose vykdoma veikla. Siekiant kurti bendruomenę, kurioje žmonės ir automobiliai yra harmonijoje su gamta, 2015-aisiais buvo pristatytas Toyota aplinkosaugos iššūkis 2050. Jame išsikelti šeši uždaviniai. Vadovaudamiesi šūkiu „Nulis – tik pradžia!“, tikisi ne tik sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, bet ir pagerinti jos kokybę.

Šiandien automobilių pramonei tenka didesni iššūkiai nei bet kada anksčiau. Tvarumas yra vis svarbesnė sprendimo dalis. Didėjanti miestų tarša paskatino kurti griežtesnius tarptautinius ir nacionalinius reglamentus, kuriuose reikalaujama, kad eksploatuojami automobiliai būtų ekologiškesni. Tuo pat metu bendruomenė ir reguliavimo institucijos tikisi, kad automobiliai bus saugesni, gerės jų jungiamumo technologijos ir galimybės palaikyti ryšį su aplinka. Toyota priima verslui mestus iššūkius,  kuriuos mato kaip galimybę diegti naujoves ir tobulinti savo veiklą.

MOBILUMAS VISIEMS

Teiginys „Nuolat gerėjantis mobilumas visiems“ atspindi Toyota požiūrį į tvarumą. Toyota nori pasiūlyti klientams atrasti naujų galimybių, naujų dalykų ir pagerinti savo gyvenimą. Ji tiki, kad turint judėjimo laisvę įmanoma viskas. Toyota kampanija „Start your impossible“ apima Toyota viziją – visus įtraukianti mobili visuomenė, įskaitant ir pagyvenusius bei ribotų gebėjimų asmenis. Galimybė judėti turėtų būti prieinama visiems.
Įgyvendindama Toyota mobilumo planą Europoje ir siekdama tiekti naujoviškus gaminius, kurie vis geriau tenkintų nuolat kintančius visuomenės poreikius, niekada neužmiršta savo vizijos ir ilgalaikių tikslų. Plėtoja tvaraus augimo verslo modelį, nepamiršdama savo atsidavimo regionui.

BENDRADARBIAVIMAS, BENDRAVIMAS IR BENDRUOMENĖ

Toyota Motor Europe jau daug metų remia vietinę gamybą, kuria gerovę, rūpinasi darbo vietų steigimu ir plėtoja bendruomeninius įgūdžius. Šiandien su pasididžiavimu galima teigti, kad 53 Europos valstybėse Toyota yra teisėta vietinės rinkos dalyvė – bendrovė, kurioje dirba 20 000 žmonių, veikia 9 gamyklos, vykdoma tyrimų, plėtros ir dizaino veikla, įtrauktos 29 pardavimo ir rinkodaros organizacijos.

Puoselėdama savo bendruomenės viziją, Toyota kartu supranta, kad bendruomenė turi lūkesčių įmonės atžvilgiu. Siekiant juos patenkinti ir netgi pranokti, įsiklausoma į visas nuomones, bendradarbiaujama su įvairiais žmonėmis, kad geriau suprastų jų poreikius. Su savo bendruomenėmis kuriami ilgalaikiai partnerystės ryšiai. Bendraujant su savo darbuotojais ir tiekėjais, siekiama nuolat tobulinti veiklą ir tiekimo grandinę. Grįsdami santykius abipusiu palaikymu, atviru bendravimu ir geriausios praktikos bendrinimu, siekiama užtikrinti, kad tiekėjai veiktų aukščiausiu lygiu ir išliktų konkurencingi.

TVIRTAS TVARAUS AUGIMO PAGRINDAS

TOyota tiki, kad išnaudodama savo talento potencialą tęs tvarų augimą ir prisidės prie Europos ekonomikos. Siekiama gerinti bendruomenės ir visuomenės aplinką. Žmonės – Toyota veiklos pagrindas. Norima sukurti išties tvarią visuomenę, kurioje žmonės gyventų harmonijoje su gamta.

MŪSŲ APLINKOSAUGOS ISTORIJA

Toyota savo prioritetu laiko pastangas mažinti gaminių ir veiklos poveikį aplinkai. Ištisus dešimtmečius siekė kurti ekologiškas technologijas. Tai – Toyota naujovių pagrindas. Nuo 1997-ųjų, kai pristatė pirmąjį pasaulyje masinės gamybos hibridinį automobilį Prius, sumažino CO2 emisiją daugiau nei 100 mln. tonų. Tiki, kad nėra vienintelio teisingo būdo ekologiškam automobiliui sukurti.
Štai kodėl kartu su hibridinėmis elektrinėmis transporto priemonėmis kuria įkraunamuosius hibridinius elektromobilius, akumuliatorinius elektromobilius ir elektromobilius su vandenilio degalų elementais.

Siekia sumažinti neigiamą CO2 poveikį aplinkai iki nulio kiekviename transporto priemonės gyvavimo ciklo etape. Naujoviškai žiūri į transporto priemonių eksploatacijos nutraukimą, rūpinasi, kad beveik visos jų medžiagos būtų pakartotinai panaudotos, perdirbtos ir atkurtos.

TOYOTA APLINKOSAUGOS IŠŠŪKIS 2050

Dėl savo vykdomos veiklos pobūdžio Toyota yra labai priklausoma nuo įvairių vertingų išteklių. Laiko savo pareiga juos tausoti ir valdyti poveikį aplinkai, atsižvelgdama į ateities kartų poreikius.

Siekiama maksimaliai apriboti savo veiklos poveikį aplinkai, o kur įmanoma – paversti jį nuliniu. Rengiamos priemonės, skatinančios tausoti planetą ir kurti tvarią visuomenę. Štai kodėl 2015-ųjų spalio mėnesį Toyota pristatė 2050 m. aplinkosaugos iššūkį. Tai – ilgalaikių aplinkosauginių tikslų pagrindas, paremtas ankstesnėmis aplinkosaugos iniciatyvomis.

Įvardijus šešis iššūkius, apimančius visus Toyota verslo aspektus, veikia ir už automobilių rinkos ribų. Ateinančiais dešimtmečiais drąsiai imsis ryžtingų žingsnių, siekdama ne tik nulinio CO2 poveikio aplinkai, bet ir naudos jai gyvavimo ciklo emisijos, gamyklų emisijos, vandens sąnaudų bei kitose srityse.

Atraskite Toyota aplinkosaugos iššūkį 2050