Naujasis Lexus LBX – išties nepaprastas automobilis, siūlantis daugybę funkcijų. Atraskite naujos kartos įsikraunantį hibridinį galios agregatą, atnaujintą, bet prabangų dizainą, saugos bei multimedijos technologijas ir dar daugiau.
Naujojo LBX kaina prasideda nuo 36 500 eurų, o rinkoje modelis pasirodys 2024 m. pirmajame pusmetyje.
Būkite pirmieji, įsigiję naująjį Lexus LBX!
LBX – pirmasis Lexus modelis, gaminamas mažų automobilių pasaulinės architektūros platformos GA-B pagrindu. Ji buvo iš esmės pritaikyta Lexus reikalavimams. Pagrindiniai architektūros privalumai – žemas svorio centras, platesnis tarpuvėžis, trumpos iškyšos ir itin standus kėbulas. Be to, šios savybės yra automobilio vairavimo malonumo pagrindas, kuris padeda užtikrinti Lexus vairavimo potyrį iki šiol mažiausiu formatu. Architektūra padeda sukurti natūralų vairuotojo ir automobilio dialogą, užtikrina nuolatinį pasitikėjimą, kontrolę bei komfortą.
Lexus dizaineriai siekė sukurti automobilį, kuris būtų labiau atpalaiduojantis nei formalus ir pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Svarbiausias dizaino aspektas – nauja priekinė dalis, tarsi sulaužanti verpstės formos groteles (pastarąjį dešimtmetį būdingą dizaino bruožą) ir vedanti Lexus į naują erą.
Sklandžios, berėmės grotelės atkartoja LBX verpstės formos kėbulo linijas ir prisideda prie tvirtos bei dinamiškos automobilio stovėsenos. Be to, jos aerodinamiškai efektyvios, nes padeda išlyginti oro srautą aplink automobilį ir virš jo. Naujas priekinių žibintų dizainas kuria ryškų vizualinį kontūrą, o dieniniai ir posūkio žibintai yra integruoti dvifunkciuose blokuose. Šiuo nauju išdėstymu žibintams būdinga „L“ forma pakeista taip, kad jie būtų nukreipti išorėn, o ne vidun ir atitiktų kiekvieno posūkio žibinto kryptį.
Lexus dizaineriai siekė sukurti automobilį, kuris būtų labiau atpalaiduojantis nei formalus ir pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Svarbiausias dizaino aspektas – nauja priekinė dalis, tarsi sulaužanti verpstės formos groteles (pastarąjį dešimtmetį būdingą dizaino bruožą) ir vedanti Lexus į naują erą.
Sklandžios, berėmės grotelės atkartoja LBX verpstės formos kėbulo linijas ir prisideda prie tvirtos bei dinamiškos automobilio stovėsenos. Be to, jos aerodinamiškai efektyvios, nes padeda išlyginti oro srautą aplink automobilį ir virš jo. Naujas priekinių žibintų dizainas kuria ryškų vizualinį kontūrą, o dieniniai ir posūkio žibintai yra integruoti dvifunkciuose blokuose. Šiuo nauju išdėstymu žibintams būdinga „L“ forma pakeista taip, kad jie būtų nukreipti išorėn, o ne vidun ir atitiktų kiekvieno posūkio žibinto kryptį.
LBX aprūpintas naujos kartos įsikraunančia Lexus hibridine elektrine sistema su kompaktišku ir lengvu 1,5 l trijų cilindrų varikliu. Siekiant padidinti efektyvumą, sumažinti nuostolius, svorį ir dydį, buvo iš esmės pertvarkyti pagrindiniai hibridinės sistemos komponentai, įskaitant transmisiją ir galios valdymo bloką. Taip pat įrengtas naujas mažos varžos ir didelės galios dvipolis nikelio metalo hidrido (NiMH) akumuliatorius, kuris suteikia papildomą elektrinio motoro pagalbą greitėjant ir išplečia automobilio elektros režimo galimybes.
Galios agregatas sureguliuotas taip, kad mieste ir vingiuotais užmiesčio keliais būtų galima mėgautis maloniu vairavimu, o jo valdymas ir linijinis pagreičio pojūtis labiau priklauso nuo to, kaip vairuotojas spaudžia greičio pedalą. Vairavimo savybes taip pat pagerina hibridinės sistemos valdymo funkcija, kuri tiksliai suderina variklio garsą ir pagreitį. Dėl hibridinės sistemos patobulinimų, važiuojant elektros režimu galima mėgautis didesniu greičiu, nuvažiuoti ilgesnį atstumą maksimaliai padidinant LBX efektyvumą.
LBX išsiskiria Lexus pasirinktine visų ratų pavaros sistema „E-Four“, kurioje ant galinės ašies montuojamas papildomas elektrinis motoras. Greitėjant, važiuojant posūkiuose ir ant prasto sukibimo dangos, sistema automatiškai nukreipia varomąją jėgą į galinius ratus, padėdama išlaikyti automobilio stabilumą ir vairuotojo pasitikėjimą.
LBX prabangos statusą liudija ir Lexus pastangos suvaldyti triukšmą bei vibraciją (NVH). Pavyzdžiui, prie variklio prijungtas balansavimo velenas, kuris padeda sumažinti vibraciją, dėl kurios salone galėtų kilti ūžesys. Ypatingas dėmesys skirtas durelėms, kuriose įmontuoti slopinimo lakštai, kad būtų slopinamas aukšto dažnio triukšmas, bet stiprinami žemo dažnio garsai. Taip gaunamas aiškus ir malonus garsas.
Galinė automobilio dalis pasižymi tvirta stovėsena. Valstybinio numerio lentelė nuleista ant buferio, kad ant bagažinės dangčio esantis LEXUS užrašas būtų geriau matomas tuščioje erdvėje. Be to, naujausia Lexus firminės „L“ formos šviesų juostos evoliucija palieka didesnį vizualinį įspūdį, o posūkių ir atbulinės eigos žibintai (kai nešviečia) atrodo santūriai.
Žemas priekinis dangtis, su kėbulu susiliejantys vidurinės linijos apvadai, vartų stiliaus galinis stogo aptakas ir preciziškas žibintų dizainas pagerina aerodinamines savybes ir prisideda prie LBX efektyvumo, stabilumo bei greitos reakcijos. Kėbulo spalvų paletėje – ryškūs atspalviai ir Lexus sodriai švytinčios „Sonic“ dangos. LBX versijas „Emotion“ ir „Cool“ galima rinktis su dvispalvio dažymo variantu, derinant bet kurią spalvą su kontrastingu juodu stogu.
Aukščiausios klasės kokybę ir dėmesį detalėms liudija siūlomi apmušalai ir komplektacijos, pasižyminčios dideliu vizualiniu bei jutiminiu patrauklumu. Be aukščiausios kokybės pusiau anilino odos galima rinktis veganišką interjerą, kurio sėdynių apmušalams, vairui, pavarų svirčiai ir durelių apdailos detalėms naudojama sintetinė oda bei medžiagos.
LBX įrengta naujausia sistema Lexus Link Connect, valdoma per 9,8 colio jutiklinį ekraną.
Sistema siūlo navigaciją debesų pagrindu, optimizuoja kelionių planavimą ir realiuoju laiku teikia informaciją apie kelių eismo įvykius bei vėlavimus. Dar daugiau patogumo suteikia automobilyje įdiegtas asistentas „Hey Lexus“, kuris reaguoja į vairuotojo ir priekinėje sėdynėje sėdinčio keleivio balso komandas.
Integruoti išmanųjį telefoną galima naudojant „Apple CarPlay“ belaidį arba laidinį ryšį, taip pat – „Android Auto“ laidinį ryšį. Dar daugiau patogumo suteikia pasirinktinis skaitmeninis raktas. Jis dera ir su „Apple“, ir su „Android“ išmaniaisiais telefonais, todėl savininkai gali išmaniuoju telefonu atrakinti ir užvesti automobilį. Jiems nebūtina išsitraukti telefono iš kišenės ar rankinės – užtenka turėti su savimi. Jie taip pat gali bendrinti skaitmeninį raktą, kai kitiems asmenims reikia patekti į automobilį arba juo naudotis.
LBX veikia visapusiškos naujausios kartos Lexus Safety System + saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos. Automobilyje įdiegtos kelios sistemos, kurios aptinka avarijos pavojų, perspėja vairuotoją ir, jei reikia, automatiškai reguliuoja vairavimą, stabdymą bei greitėjimą, kad padėtų išvengti susidūrimo arba sušvelnintų jo pasekmes. Pagrindiniai elementai – susidūrimų padedanti išvengti sistema su posūkio sankryžoje pagalba, dinaminė radarinė pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo eismo juostos viduriu pagalba ar eismo juostos laikymosi pagalba ir pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema. Papildomos priemonės, padedančios saugiau vairuoti ir manevruoti bei mažinančios vairuotojui tenkančią naštą – Lexus elektrinė durelių atleidimo sistema „e-Latch“ su saugaus išlipimo pagalba, vairuotojo stebėjimo sistema, išmanieji automobilio statymo jutikliai su automatinio stabdymo funkcija, galinė skersinio eismo perspėjimo sistema ir riboto matomumo zonų stebėjimo sistema.
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas
Naujasis Lexus LBX – išties nepaprastas automobilis, siūlantis daugybę funkcijų. Atraskite naujos kartos įsikraunantį hibridinį galios agregatą, atnaujintą, bet prabangų dizainą, saugos bei multimedijos technologijas ir dar daugiau.
Naujojo LBX kaina prasideda nuo 36 500 eurų, o rinkoje modelis pasirodys 2024 m. pirmajame pusmetyje.
Būkite pirmieji, įsigiję naująjį Lexus LBX!
LBX – pirmasis Lexus modelis, gaminamas mažų automobilių pasaulinės architektūros platformos GA-B pagrindu. Ji buvo iš esmės pritaikyta Lexus reikalavimams. Pagrindiniai architektūros privalumai – žemas svorio centras, platesnis tarpuvėžis, trumpos iškyšos ir itin standus kėbulas. Be to, šios savybės yra automobilio vairavimo malonumo pagrindas, kuris padeda užtikrinti Lexus vairavimo potyrį iki šiol mažiausiu formatu. Architektūra padeda sukurti natūralų vairuotojo ir automobilio dialogą, užtikrina nuolatinį pasitikėjimą, kontrolę bei komfortą.
Lexus dizaineriai siekė sukurti automobilį, kuris būtų labiau atpalaiduojantis nei formalus ir pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Svarbiausias dizaino aspektas – nauja priekinė dalis, tarsi sulaužanti verpstės formos groteles (pastarąjį dešimtmetį būdingą dizaino bruožą) ir vedanti Lexus į naują erą.
Sklandžios, berėmės grotelės atkartoja LBX verpstės formos kėbulo linijas ir prisideda prie tvirtos bei dinamiškos automobilio stovėsenos. Be to, jos aerodinamiškai efektyvios, nes padeda išlyginti oro srautą aplink automobilį ir virš jo. Naujas priekinių žibintų dizainas kuria ryškų vizualinį kontūrą, o dieniniai ir posūkio žibintai yra integruoti dvifunkciuose blokuose. Šiuo nauju išdėstymu žibintams būdinga „L“ forma pakeista taip, kad jie būtų nukreipti išorėn, o ne vidun ir atitiktų kiekvieno posūkio žibinto kryptį.
Lexus dizaineriai siekė sukurti automobilį, kuris būtų labiau atpalaiduojantis nei formalus ir pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Svarbiausias dizaino aspektas – nauja priekinė dalis, tarsi sulaužanti verpstės formos groteles (pastarąjį dešimtmetį būdingą dizaino bruožą) ir vedanti Lexus į naują erą.
Sklandžios, berėmės grotelės atkartoja LBX verpstės formos kėbulo linijas ir prisideda prie tvirtos bei dinamiškos automobilio stovėsenos. Be to, jos aerodinamiškai efektyvios, nes padeda išlyginti oro srautą aplink automobilį ir virš jo. Naujas priekinių žibintų dizainas kuria ryškų vizualinį kontūrą, o dieniniai ir posūkio žibintai yra integruoti dvifunkciuose blokuose. Šiuo nauju išdėstymu žibintams būdinga „L“ forma pakeista taip, kad jie būtų nukreipti išorėn, o ne vidun ir atitiktų kiekvieno posūkio žibinto kryptį.
LBX aprūpintas naujos kartos įsikraunančia Lexus hibridine elektrine sistema su kompaktišku ir lengvu 1,5 l trijų cilindrų varikliu. Siekiant padidinti efektyvumą, sumažinti nuostolius, svorį ir dydį, buvo iš esmės pertvarkyti pagrindiniai hibridinės sistemos komponentai, įskaitant transmisiją ir galios valdymo bloką. Taip pat įrengtas naujas mažos varžos ir didelės galios dvipolis nikelio metalo hidrido (NiMH) akumuliatorius, kuris suteikia papildomą elektrinio motoro pagalbą greitėjant ir išplečia automobilio elektros režimo galimybes.
Galios agregatas sureguliuotas taip, kad mieste ir vingiuotais užmiesčio keliais būtų galima mėgautis maloniu vairavimu, o jo valdymas ir linijinis pagreičio pojūtis labiau priklauso nuo to, kaip vairuotojas spaudžia greičio pedalą. Vairavimo savybes taip pat pagerina hibridinės sistemos valdymo funkcija, kuri tiksliai suderina variklio garsą ir pagreitį. Dėl hibridinės sistemos patobulinimų, važiuojant elektros režimu galima mėgautis didesniu greičiu, nuvažiuoti ilgesnį atstumą maksimaliai padidinant LBX efektyvumą.
LBX išsiskiria Lexus pasirinktine visų ratų pavaros sistema „E-Four“, kurioje ant galinės ašies montuojamas papildomas elektrinis motoras. Greitėjant, važiuojant posūkiuose ir ant prasto sukibimo dangos, sistema automatiškai nukreipia varomąją jėgą į galinius ratus, padėdama išlaikyti automobilio stabilumą ir vairuotojo pasitikėjimą.
LBX prabangos statusą liudija ir Lexus pastangos suvaldyti triukšmą bei vibraciją (NVH). Pavyzdžiui, prie variklio prijungtas balansavimo velenas, kuris padeda sumažinti vibraciją, dėl kurios salone galėtų kilti ūžesys. Ypatingas dėmesys skirtas durelėms, kuriose įmontuoti slopinimo lakštai, kad būtų slopinamas aukšto dažnio triukšmas, bet stiprinami žemo dažnio garsai. Taip gaunamas aiškus ir malonus garsas.
Galinė automobilio dalis pasižymi tvirta stovėsena. Valstybinio numerio lentelė nuleista ant buferio, kad ant bagažinės dangčio esantis LEXUS užrašas būtų geriau matomas tuščioje erdvėje. Be to, naujausia Lexus firminės „L“ formos šviesų juostos evoliucija palieka didesnį vizualinį įspūdį, o posūkių ir atbulinės eigos žibintai (kai nešviečia) atrodo santūriai.
Žemas priekinis dangtis, su kėbulu susiliejantys vidurinės linijos apvadai, vartų stiliaus galinis stogo aptakas ir preciziškas žibintų dizainas pagerina aerodinamines savybes ir prisideda prie LBX efektyvumo, stabilumo bei greitos reakcijos. Kėbulo spalvų paletėje – ryškūs atspalviai ir Lexus sodriai švytinčios „Sonic“ dangos. LBX versijas „Emotion“ ir „Cool“ galima rinktis su dvispalvio dažymo variantu, derinant bet kurią spalvą su kontrastingu juodu stogu.
Aukščiausios klasės kokybę ir dėmesį detalėms liudija siūlomi apmušalai ir komplektacijos, pasižyminčios dideliu vizualiniu bei jutiminiu patrauklumu. Be aukščiausios kokybės pusiau anilino odos galima rinktis veganišką interjerą, kurio sėdynių apmušalams, vairui, pavarų svirčiai ir durelių apdailos detalėms naudojama sintetinė oda bei medžiagos.
LBX įrengta naujausia sistema Lexus Link Connect, valdoma per 9,8 colio jutiklinį ekraną.
Sistema siūlo navigaciją debesų pagrindu, optimizuoja kelionių planavimą ir realiuoju laiku teikia informaciją apie kelių eismo įvykius bei vėlavimus. Dar daugiau patogumo suteikia automobilyje įdiegtas asistentas „Hey Lexus“, kuris reaguoja į vairuotojo ir priekinėje sėdynėje sėdinčio keleivio balso komandas.
Integruoti išmanųjį telefoną galima naudojant „Apple CarPlay“ belaidį arba laidinį ryšį, taip pat – „Android Auto“ laidinį ryšį. Dar daugiau patogumo suteikia pasirinktinis skaitmeninis raktas. Jis dera ir su „Apple“, ir su „Android“ išmaniaisiais telefonais, todėl savininkai gali išmaniuoju telefonu atrakinti ir užvesti automobilį. Jiems nebūtina išsitraukti telefono iš kišenės ar rankinės – užtenka turėti su savimi. Jie taip pat gali bendrinti skaitmeninį raktą, kai kitiems asmenims reikia patekti į automobilį arba juo naudotis.
LBX veikia visapusiškos naujausios kartos Lexus Safety System + saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos. Automobilyje įdiegtos kelios sistemos, kurios aptinka avarijos pavojų, perspėja vairuotoją ir, jei reikia, automatiškai reguliuoja vairavimą, stabdymą bei greitėjimą, kad padėtų išvengti susidūrimo arba sušvelnintų jo pasekmes. Pagrindiniai elementai – susidūrimų padedanti išvengti sistema su posūkio sankryžoje pagalba, dinaminė radarinė pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo eismo juostos viduriu pagalba ar eismo juostos laikymosi pagalba ir pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema. Papildomos priemonės, padedančios saugiau vairuoti ir manevruoti bei mažinančios vairuotojui tenkančią naštą – Lexus elektrinė durelių atleidimo sistema „e-Latch“ su saugaus išlipimo pagalba, vairuotojo stebėjimo sistema, išmanieji automobilio statymo jutikliai su automatinio stabdymo funkcija, galinė skersinio eismo perspėjimo sistema ir riboto matomumo zonų stebėjimo sistema.
Lexus pardavimo vadovas
Lexus pardavimo vadybininkas
Lexus pardavimo konsultantas