fbpx
slider

2024 m. Milano dizaino savaitėje „Lexus” pristatys „Time”

Šį pavasarį „Lexus” sugrįžta į Milano dizaino savaitę ir pristato interaktyvias instaliacijas „Time”, kuriose pristatomi nauji ir originalūs dviejų lyderiaujančių pasaulio dizainerių darbai. Abiejų tikslas – nušviesti į žmogų orientuoto dizaino ateitį didžiausio pasaulyje dizaino renginio metu.

„Lexus”, jau 35-erius metus nuo pat įkūrimo, nuolat meta iššūkį prabangių automobilių srityje peržengdamas tiek produktų, tiek teikiamų paslaugų ribas, bei siekia sukurti naują patirtį, atsižvelgiant, jog laikas – kiekvienam klientui yra labai svarbus.  

Remiantis šia mąstysena, parodoje „Time“ nagrinėjama, kaip programinės įrangos era išplės asmeniškai pritaikytų patirčių galimybes, leisdama ateities dizainui sklandžiai numatyti ir vystytis kartu su kiekvienu žmogumi.

Paroda padalinta į dvi instaliacijas. Hideki Yoshimoto („Tangent”) vidaus ekspozicija „Beyond Horizon” („Už horizonto”) išreiškia naujos kartos mobilumo pasaulį, kuris ir toliau neribotai vystosi pasitelkiant programinę įrangą. Instaliaciją papildo Keiichiro Shibuya muzika, dar labiau kviečianti lankytojus į įtraukiančią erdvę.

Lauke bus eksponuojamas Marjan van Aubel darbas „8 minutės ir 20 sekundžių”, išreiškiantis investicijas, kurias ji kartu su „Lexus” skiria naujiems dizaino ir technologijų metodams, siekiant ateityje neutralizuoti anglies dioksido išmetimą.

Abiejose parodose eksponuojamas naujos kartos „Lexus” elektromobilis „LF-ZC” – koncepcija, parodanti, kaip techninės ir programinės įrangos sinergija gali iš naujo apibrėžti automobilių patirtį.

„Lexus” jau beveik 20 metų nuolat dalyvauja Milano dizaino savaitės parodose ir bendradarbiauja su daugeliu žymiausių dizainerių ir menininkų, kad sukurtų lankytojams įtraukiančią patirtį. Tarp talentų yra tokie tarptautiniu mastu pripažinti vardai kaip Philippe’as Nigro, Sou Fujimoto, Rhizomatiks, Germane’as Barnes’as ir Suchi Reddy.

„Time” instaliacija bus viešai eksponuojama balandžio 16 – 21 d. „Art Point” ir „Art Garden” renginių erdvėse, esančiose „Superstudio Pìu”, garsiajame Milano Tortonos dizaino rajone.

Hideki Yoshimoto /Tangent”

Tarptautinio dizaino ir inovacijų prekės ženklo „Tangent“ įkūrėjas, Hideki Yoshimoto, dar studijuodamas Londono Karališkajame meno koledže, 2013 m. laimėjo pirmuosius organizuojamus „Lexus” dizaino apdovanojimus. Jo dizaino darbas „INAHO”, apšvietimo tematika, buvo kviečiamas dalyvauti parodose visame pasaulyje ir vėliau buvo sukurtas kaip komercinis produktas.

Yoshimoto specializuojasi progresyvioje dizaino ir inžinerijos sintezėje. Jis ne tik teikia pasauliniams prabangos prekių ženklams, tokiems kaip „Hermès”, dizainą ir koncepcijas, bet ir dirba įvairiose srityse – nuo technologijomis pagrįstos naujo verslo plėtros iki miestų schemų. Pastaraisiais metais jis dalyvavo plėtojant ir perduodant Japonijos kultūrą, įkūrė tarptautinę iniciatyvą „Craft x Tech”, kuria siekiama sujungti tradicinius japonų amatus ir pažangiausias technologijas.

„Tangent” yra dizaino studija, siekianti išreikšti idėją „priartinti technologijas prie žmonių gyvenimo ir laiko, o ne primesti jas jiems”. Jo bendradarbiavimo metodas atitinka ryšį, kurį „Lexus” siekia užmegzti tarp savo klientų ir mobilumo.

Marjan van Aubel / „Marjan van Aubel Studio“

Marjan van Aubel – saulės energijos dizainerė iš Nyderlandų. Ji savo darbuose tyrinėja inovacijas, kuriose saulės šviesa ir technologijos derinamos siekiant tvarios ateities. Vadovaudama „Marjan van Aubel Studio“, plėtoja daugybę apdovanojimų pelniusią kūrybinę veiklą, skirtą saulės energijai įtraukti į kasdienį gyvenimą.

 

Aiškindama savo studijos kūrybinį etosą, ji sako: „Mes ir toliau kursime ateitį, kurioje derės tvarumas, dizainas ir saulės technologijos. Kursime ilgalaikius pokyčius, pasitelkdami saulės dizainą, ir priartinsime saulės energiją gyvenimui, perteikiant visa tai pastatų ir daiktų pavidale. To ir siekiu.“

Ši idėja siejasi su „Lexus“ dizaino vizija ir ji siekia, kad baterijomis varomos elektrinės transporto priemonės teiktų į žmogų orientuotą patirtį.

Dizainerė Rietveldo akademijoje dizaino srityje įgijo bakalauro laipsnį bei baigė Karališkojo meno koledžo Produktų dizaino magistro studijas. Siekiant padėti sparčiau pereiti prie saulės energijos visame pasaulyje,  bendradarbiauja su pirmaujančiais prekės ženklais – „COS“, „Timberland“ ir „Swarovski“. Žymiausi darbai – „Sunne“, „Current Table“, „Power Plant“ ir Dubajuje vykusioje parodoje „Expo 2020“ Nyderlandų paviljonui sukurtas stogo dizainas.

Kompozitorius Keiichiro Shibuya

Japonų kompozitorius, muzikantas ir menininkas, gyvenantis Tokijuje ir Paryžiuje. Baigė Tokijo menų universiteto Kompozicijos fakultetą. Jo kūryba apima pažangiausią elektroninę muziką, fortepijono solo partijas, operas, filmų partitūras ir garso instaliacijas.

2012 m. Shibuya sukūrė operą „The End“, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko Hatsune Miku. Operos premjera įvyko Paryžiaus teatre „Théâtre du Châtelet“, kostiumus sukūrė „Louis Vuitton“ ir „Marc Jacobs“ mados namai, ir nuo to laiko jis gastroliavo visame pasaulyje. 2018 m. Shibuya atliko dar vienos operos „Android Opera“ premjerą. Operoje solistas buvo dirbtiniu intelektu valdomas androidas, kuris dainuodamas dirigavo orkestrui. 2021 m. Shibuya gavo Tokijo „Naujojo nacionalinio teatro“ užsakymą sukurti operą „Super Angels“. 2022 m. jis pristatė operą „Android Opera MIRROR“ Dubajuje vykusioje parodoje „Expo 2020“.

Shibuya taip pat sulaukė pripažinimo už muziką filmams. 2020 m. ir 2021 m. jis buvo įvertintas 75-uosiuose „Mainichi“ kino apdovanojimuose ir gavo 30-ąjį Japonijos kino kritikų apdovanojimą už filmą „Vidurnakčio gulbė“.

Savo kūriniais Shibuya ir toliau plečia technologijų, gyvenimo ir mirties ribas.

Apie „Lexus“

1989 m. „Lexus“ pristatė pavyzdinį sedaną, o kartu su juo ir naują svečių patirtį, kuri padėjo apibrėžti aukščiausios klasės automobilių pramonę. 1998 m. „Lexus“, išleisdamas „RX“ modelį, pristatė prabangių visureigių kategoriją. Būdamas prabangių hibridinių automobilių pardavimų lyderis, „Lexus“ pristatė pirmąjį pasaulyje prabangų hibridinį automobilį ir nuo to laiko pardavė daugiau kaip 2,33 mln. elektrifikuotų automobilių.

Pasaulinis prabangių automobilių prekės ženklas, tvirtai įsipareigojęs drąsiam, bekompromisiam dizainui, išskirtiniam meistriškumui ir džiuginančioms eksploatacinėms savybėms, sukūrė savo modelių liniją, atitinkančią šių laikų prabangius poreikius.

„Lexus“ modelius galima įsigyti daugiau nei 90 pasaulio šalių/regionų, o visame pasaulyje dirbantys „Lexus“ darbuotojai yra pasiryžę kurti nuostabius potyrius, kurie jaudina, keičia pasaulį bei yra unikalūs.

2024-03-14


Atgal