fbpx
slider

Barselonos paviljone „Lexus“ ruošė sceną naujojo „RZ“ pristatymo kampanijai

„Lexus“ atskleidė visiškai naujo „RZ“ pristatymo kampaniją, kuri buvo įgyvendinta kultinio Ludwigo Mieso van der Rohe’s Barselonos paviljono architektūros apsuptyje.

Mies‘as vadinamas vienu iš modernistinės architektūros šviesulių, sukūręs įvairiausių darbų – nuo sudėtingų biurų bokštų iki minimalistinių namų erdvių. Mies‘ui dažnai priskiriama citata „Mažiau yra daugiau“. Tačiau jo pastatai pasižymi kur kas daugiau nei griežtu minimalizmu: Mies‘as garsėjo kaip harmoningų erdvių kūrėjas, savo aistrą turtingoms tekstūroms ir medžiagoms derinant prie mažų, bet paveikių erdvės detalių. Mies‘o požiūris į dizainą atsispindi „RZ“ interjere: mažiau ornamentų sukuria ekspansyvius pojūčius, kurie išryškinami naudojant aukščiausios kokybės medžiagas.

Barselonos paviljonas, kurį Mies‘as suprojektavo 1929 m. pasaulinei parodai, buvo rami, tekanti erdvė su turtingomis marmuro sienomis ir unikaliais, pagal užsakymą suprojektuotais baldais. Įsikūręs pačioje miesto, garsėjančio įspūdinga architektūra, širdyje, paviljonas tapo puikia vieta pristatyti automobilį, kuris suteikia asmeninės prabangos galią visiems, sėdantiems prie jo vairo.

Visiškai naujas „RZ“ yra pirmasis „Lexus“ elektromobilis, sukurtas visiškai nuo nulio: jo pagrindas – technologijos ir dizainas. Kiekvienas „RZ“ elementas buvo kruopščiai apgalvotas ir optimizuotas, atsižvelgiant į „Omotenashi“ neprilygstamo svetingumo filosofiją, kad būtų užtikrinta kuo prabangesnė ir malonesnė elektromobilio patirtis.

Nors pirmasis prabangių automobilių gamintojo specialus BEV yra paremtas technologijomis, visiškai naujas „RZ“ siūlo daugiau nei tik savo meistrišką inžineriją – neprilygstamą vairavimo patirtį. Televizijos reklamoje, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas svarbiausiam – vairavimo pojūčiui

„RZ“ įkūnija pažangų meistriškumą ir apgalvotą „Lexus“ prekės ženklo dizainą ir pakelia jį iki naujo aukščiausios klasės vairavimo patirties standarto. Kiekvienas atskiras automobilio elementas buvo kruopščiai suprojektuotas ir sujungtas, kad būtų sukurtas visiškai naujas prabangos lygis, sukurtas pagal „Lexus“ vairavimo parašo filosofiją – pasitikėjimas, valdymas ir komfortas, taip nustatant naują aukščiausios klasės vairavimo patirties etaloną.

„RZ“ išlaiko visas „Lexus“ būdingas savybes, susijusias su našumu ir meistriškumu, ir pasižymi puikiu pagreičiu ir jaudinančia vairavimo patirtimi.

Panašiai kaip Barselonos paviljono architektai apgalvojo kiekvieną akmenį, siją ir audinį, kuriuos naudojo ikoniškam  statiniui sukurti, taip ir „Lexus RZ“ – tai tūkstančių mažų, bet labai svarbių technologijų, meistriškumo ir dizaino elementų sujungimas, siekiant sukurti aukščiausios klasės prabangų elektromobilį.

2023-06-12


Atgal