fbpx
slider

„Lexus NX 450h+“ pripažintas „Metų įkraunamu hibridu" „What Car?“ apdovanojimuose

Tai pirmasis įvertinimas visiškai naujam vidutinio dydžio premium klasės visureigiui, pirmajam „Lexus“ įkraunamam hibridiniam modeliui, pristatytam 2021 m. pabaigoje. Taip pat „What Car?“ geriausio aukščiausios klasės kabrioleto titulą suteikė „Lexus LC 500“ kabrioletui.

Steve’as Huntingford‘as, „What Car?“ redaktorius, negailėjo šiltų žodžių „Lexus“: „Lexus NX“ – viena iš įtikinamiausių priežasčių tapti labiau draugiškais aplinkai. Juo vien elektra galima nuvažiuoti ilgą atstumą, kas leis vairuotojui sumažinti ne tik eksploatavimo išlaidas, bet, įsigijus įmonėms, sutaupyti tam tikrus mokesčius. „NX“ – malonus vairuoti, o jo interjeras – nepriekaištingas. Trumpai tariant, „Lexus“ įrodė, kad vairuoti elektrinį, kompromisų neturintį automobilį gali būti ne vien fantazija.  

Kalbėdamas apie „LC 500“ kabrioleto apdovanojimą, jis pridūrė: „„LC 500“ V8 variklio garso teikiamas malonumas jus lydės tiek važiuojant greitkeliu, tiek mieste. Kai važiuojate dideliu greičiu, „LC“ modelyje vėjo triukšmas slopinamas daug geriau nei konkurentų modeliuose. Pridėkite koncepcinio automobilio išvaizdą ir gražų interjerą, kuris sukurtas taip lyg tarnautų Žemei, ir jūs turite neapsakomai geidžiamą paketą.

„NX450h+“ – visiškai naujas „NX“ serijos modelis, atveriantis naują „Lexus“ skyrių ir pristatantis naujas dizaino kryptis, jėgos pavarų pasirinkimus ir reikšmingus dinaminių charakteristikų patobulinimus. Technologijų naujovės suteikia puikų daugialypės terpės ir ryšio paketą bei naujas ir patobulintas „Lexus Safety System+“ aktyviąsias saugos ir pagalbos vairuotojui sistemas.

„Lexus“ įgijo aukščiausios klasės lyderio pozicijas hibridinių elektrinių technologijų srityje, kad sukurtų naują „NX 450h+“ jėgos agregatą, pasižymintį pranašumu visose pagrindinėse srityse. Visa įkraunama sistema, įskaitant elektros variklius ir akumuliatorių, sukuria

maksimalią 309 DIN AG / 227 kW galią, leidžiančią įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 6,3 sekundės. Tuo pačiu metu CO2 emisija siekia 21–25 g/km, o degalų sąnaudos 0,9–1,1 l/100 km yra vienos mažiausių modelio klasėje.

Dėl savo galingos, įkraunamos ličio jonų baterijos ir visapusiško jėgos agregato efektyvumo, „NX 450h+“ taip pat užtikrina žymiai didesnį atstumą, nuvažiuojamą vien elektra: 70–74 km kombinuotu WLTP ciklu, o miesto ciklu iki 89–97 km, kas yra net du kartus toliau už šio segmento konkurentų siūlomą asortimentą.

Kuriant „LC 500“ kabrioletą, „Lexus“ siekė „maksimalaus“ grožio. Tai automobilis, kuris sėkmingai iš naujo interpretuoja apdovanojimus pelniusio flagmano „LC“ kupė dizainą. Dėl sudėtingos aerodinamikos ir specialiai sukurto sulankstomo minkšto stogo mechanizmo, automobilis pasižymi galingomis, tačiau elegantiškomis linijomis ir užtikrina visišką keleivių komfortą kelionės metu – nesvarbu, ar stogas pakeltas, ar nuleistas. Suderintos V8 variklio natos ir išmetimo sistema suteikia vairavimui ypatingą garsinį aspektą.

Chris‘as Hayes‘as, „Lexus“ direktorius Jungtinėje Karalystėje, sakė: „Visiškai naujas „NX 450h+“ yra svarbiausias mūsų prekės ženklo modelis, nustatantis gaires „Lexus“ ateities transporto priemonėms, kur atsakas vairuotojui, aplinkosaugos veiksmingumas bei visapusiška kokybė perkeliami visai į kitą lygį. Debiutuojantis mūsų pirmasis įkraunamas hibridinis modelis pelnė šį apdovanojimą – tai pasiekimas, kurį šiltai vertina visi „Lexus“ darbuotojai. O „LC 500“ kabrioletui suteiktas apdovanojimas atspindi platų dizaino ir inžinerijos meistriškumą mūsų įmonėje.

2021-01- 25


Atgal