fbpx
slider

„LEXUS“ PRISTATO „TIME“ 2024 M. MILANO DIZAINO SAVAITĖJE

„Lexus“ pristatė naują parodą „Time“ didžiausiame pasaulyje tarptautiniame dizaino renginyje „Milan Design Week“. „Time“ atspindi „Lexus“ viziją, kaip programinės įrangos ir energijos naujovių taikymas padės ateities automobiliams suteikti klientams naujų galimybių ir leis mėgautis prabanga, bet kartu ir tausoti aplinką.

Parodoje eksponuojami dviejų dizainerių darbai, kuriuos įkvėpė „Lexus LF-ZC“ – koncepcinis modelis, kuriame pristatomos naujos kartos baterijomis varomų elektromobilių (BEV) galimybės. Hideki Yoshimoto ir jo studijos „Tangent“ kūrinys „Beyond the Horizon“ („Už horizonto“) vaizduoja ateities mobilumo pasaulį, kuris vystosi pasitelkiant programinės įrangos naujoves. Bendradarbiaujant su muzikantu ir kompozitoriumi Keiichiro Shibuya sukurtas kūrinys panardina lankytoją į šviesą ir garsą. „8 minutės ir 20 sekundžių“ – naujas Marjano van Aubelio kūrinys, kuriame panaudotas saulės dizainas ir technologijos, siekiant neutralizuoto anglies dioksido kiekį ateityje.

Instaliacija „Beyond the Horizon“

Simonas Humphriesas, „Lexus“ prekės ženklo vadovas, sakė: „Lexus“ visuomet metė iššūkį prabangių automobilių tradicijoms, stengėsi plėsti savo produktų ir paslaugų horizontus, kad sukurtų klientų lūkesčius pranokstančią patirtį. „Time“ kilo iš mūsų įsitikinimo, kad patirtis ir laikas yra neatsiejamos sąvokos. Laikas nėra kažkas, kas tiesiog praeina; jis yra visų ypatingų patirčių išeities taškas. „Lexus“ filosofija tvirtai orientuota į žmogų, todėl tikime, kad unikalios patirties suteikimas žmonėms amžiuje, kai technologijos leis automobiliams numatyti ir tobulėti kartu su klientu, prasideda nuo žmonių ir paties laiko santykio tyrinėjimo.“

„Beyond the Horizon“ – tai interaktyvi instaliacija, įkvėpta ateities, kurioje asmeninė mobilumo patirtis gali būti pritaikyta prie kiekvieno, nuolat atnaujinant transporto priemonės programinę įrangą, kad ji peržengtų savo tradicinį vaidmenį ir užmegztų skaitmeninį dialogą su naudotoju.

Įtraukiančią instaliaciją sudaro dviejų metrų aukščio skulptūrų linija. Nors jos atrodo vienodos, kiekviena skleidžia unikalius šviesos efektus ir sukuria skirtingą aplinką. „LF-ZC“ stovi kūrinio centre, simbolizuodamas naujoves ir ateities mobilumą.

Dizaineris Hideki Yoshimoto sujungė naujausias technologijas su laiko patikrinta japonų meistryste ir sukūrė milžinišką (keturių metrų aukščio ir 30 metrų pločio) projekcinį ekraną, kuriame rodomi nuolat besikeičiantys horizonto vaizdai. Jo medžiaga remiasi 1500 metų senumo Ečizeno „washi“ popieriaus, pažįstamo iš tradiciniuose japonų namuose naudojamų

ekranų, paveldu. Čia jis pagamintas iš bambuko pluošto, o tai reiškia, kad ši tvari medžiaga naudojama LF-ZC interjere, taip pat garsėja „Lexus“ pagarba meistriškumui ir meistriškumo įgūdžių taikymu.

Keiichiro Shibuya sukūrė originalią garso instaliaciją „Abstrakti muzika“, kuri papildo parodos koncepciją. Garsiniai vaizdai generuojami realiuoju laiku programuojant didžiulį kiekį garso duomenų, kurie perkeliami per 31 garsiakalbį, įrengtą visoje parodos vietoje. Nėra dviejų vienodų akimirkų, nes garsai evoliucionuoja. Besikeičiantis horizontas nuo aušros iki saulėlydžio, kai LF-ZC yra ateities gidas, derinamas su skulptūromis ir muzika, kad sukurtų asmeninę ir įtraukiančią patirtį.

Instaliacija „8 minutės ir 20 sekundžių“

Šis darbas išreiškia „Lexus“ įsipareigojimą plėtoti naujoves judumo srityje, įvertinant energijos ir programinės įrangos potencialą, kartu siekiant, kad anglies dioksido emisijos neutralumas ir prabanga egzistuotų kartu. Instaliacijoje vaizduojamas LF-ZC koncepcijos mastelis ir naudojama saulės energija, kurią fiksuoja organiniai fotovoltiniai elementai (OPV) ir kuri kaupiama įmontuotuose akumuliatoriuose. Siekiama atspindėti mūsų galimą sinergiją su gamtine aplinka, kad lankytojas taptų aktyviu šios ateities vizijos dalyviu.

„8 minutės ir 20 sekundžių“ pavadintas pagal laiką, per kurį šviesa iš saulės pasiekia žemę, todėl automobilis vaizduojamas interaktyvios saulės fone. Ši saulė, sukurta iš 16 van Aubelio „Sunne“ saulės lempų, keičia spalvą, kai lankytojai paliečia jutiklį, pagamintą iš naujo „Lexus“ sukurto bambuko audinio. Jutiklis siunčia signalą, kuris kiekvienam asmeniškai sukelia asmeninį saulėtekį.

Instaliacijoje taip pat skamba natūralūs garsai, pavyzdžiui, bambuko ošimas – dar viena nuoroda į medžiagą, iš kurios pagamintas LF-ZC interjeras, įkvėpęs šį darbą.

2024-04-26


Atgal