fbpx
slider

„Lexus“ su naujojo „NX“ atėjimu iš esmės keičia modelių plėtros filosofiją

Pristatydamas visiškai naują „NX“, „Lexus“ ne vien tik pristatė naują automobilį – pakeisdamas požiūrį padarė perversmą modelių kūrime.

Antroji „Lexus“ vidutinio dydžio prabangaus visureigio karta – tai pirmasis modelis, sukurtas naudojant naujas technologijas ir strategijas, siekiant dar aukštesnės kokybės ir dinamiško veikimo. Takeaki Kato, vyriausiasis inžinierius,  paaiškina: „Naujojo „Lexus NX“ kūrimo schema buvo iš esmės pakeista. Naudodami kompiuterius išmanesnei inžinerijai, mes visiškai atsidavėm skaitmeniam, modeliniam kūrimui, kas suteikė pranašumų, pavyzdžiui, atliekant kokybės užtikrinimą.

Taip pat buvo priimti nauji skaitmeniniai įrankiai, o fiziniai elementai vis dar buvo naudojami siekiant patvirtinti „NX“ jutiminius aspektus – išvaizdą, jausmą automobilyje ir garsą.

Plėtojant „NX“ dinaminį veikimą, naujas prioritetas suteiktas žmogiškajam elementui. „Lexus Shimoyama“ bandymų aikštelėje buvo pakviesti profesionalūs lenktynininkai išbandyti „NX“ ir, siekiant pagerinti automobilio reagavimą ir valdymą, buvo atsižvelgta į jų atsiliepimus.

Dar vienas svarbus aspektas – sąnaudų valdymas, t.y.  siekiant klientui pasiūlyti naujas, pažangias technologijas, bet už prieinamą kainą, daugiausia dėmesio skiriama esamų technologijų funkcijų sąnaudų mažinimui.

Šios iniciatyvos bus įtrauktos visiems būsimiems „Lexus“ modeliams, jie ir toliau tobulės, o glaudžiau bendradarbiaujantys vyriausieji inžinieriai padės dar labiau tobulinti naują „Lexus“ prekės ženklo etapą.

Tikrai „visiškai naujas“ automobilis

Iš pirmo žvilgsnio nesunku atpažinti visiškai naują „NX“,  originalaus vidutinio dydžio prabangaus „Lexus“ visureigio įpėdinį. Ir nors tarp šių dviejų modelių yra aiškus vizualinis ryšys, atsižvelgiant į dizaino ir stiliaus raidą, jie yra labai skirtingi automobiliai: daugiau nei 95 % dalių buvo sukurtos naujai. Turima omenyje visus naujojo „NX“ aspektus: našumą, važiavimą, valdymą, saugumą, komfortą, jungiamumą ir kt.

 

Atnaujinta nuo jėgos pavaros komponentų iki daugybės individualių funkcijų, tokių kaip sėdynės, vairas, „Lexus Link“ daugialypės terpės sistema, „Lexus Safety System+“ funkcijos, ratai, šoniniai veidrodėliai ir net variklis, greičiau ir tyliau valdomas bagažinės dangtis. Kiekvienu atveju tikslas buvo suteikti klientui geresnę patirtį – nuo to, kaip kažkas veikia, iki to, kaip tai atrodo, skamba ir kokį jausmą sukuria.

Nauja platforma „Lexus Driving Signature“ išpildymui

Galbūt joks naujas atnaujinimas nėra toks svarbus automobilio charakteriui ir kokybei nei naujoji „Lexus Global Architecture K“ (GA-K) platforma. Naudojant šią naują platformą, „NX“ svorio centras pažemėjo 20 mm ir padėjo pasiekti geresnį svorio balansą tarp automobilio priekio ir galo. Važiuoklė net 30 % tvirtesnė nei ankstesnio modelio. Judrus, stabilus ir jautrus valdymas bei stipresnė apsauga smūgio metu.

Visa tai yra pagrindas užtikrinti „Lexus Driving Signature“ principą. Išskirtinė naujų „Lexus modelių kokybė – tai optimalus dinaminis atsakas į vairo, droselio ir stabdžių naudojimą, suteikiantį vairuotojui pasitikėjimo, kontrolės ir ryšio su automobiliu pojūtį kiekvieną akimirką. Be naujos platformos, „Lexus“ taip pat pristatė naujas stabdžių, vairavimo ir pakabos sistemas, suderintas ir sureguliuotas taip, kad būtų užtikrintas nuoseklus ir sklandus veikimas.

Dinaminę kokybę taip pat palaiko naujas požiūris į „NX“ konstrukciją. Tam naudojamas novatoriškas plienas, kuris yra ir lengvas, ir ypač tvirtas, naujos lazeriu pagrįstos suvirinimo technologijos, pažangūs korpuso klijai ir sumani armavimo technika, naudojant svorį taupančius, specialiai suvirintus ruošinius. Dėmesys detalėms apima net naują sistemą, skirtą variklio dangčiui pritvirtinti, kuri padidina automobilio tvirtumą ir slopina vibraciją važiuojant dideliu greičiu.

„Lexus“ tikisi, kad „visiškai naujos“ „NX“ savybės padės padidinti pardavimus ir beveik padvigubinti savo segmento dalį Europoje. Prognozuojama, kad 2022 m. pirmaisiais pardavimo metais pardavimai padidės nuo 3,6 % iki 6 %.

2022-01-29


Atgal