fbpx
slider

Naujasis „Lexus NX“ pelnė penkių žvaigždučių saugumo įvertinimą

Didelis pažangių saugos ir pagalbos vairuotojui sistemų paketas, esantis naujausiuose „Lexus NX“, padėjo vidutinio dydžio prabangiam visureigiui pelnyti aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą iš nepriklausomos Europos testavimo grupės „Euro NCAP“.

Pateiktoje bandymų ataskaitoje matyti, jog „NX“ puikiai pasirodė kiekvienoje kategorijoje. Tai pasiekti leido naujausia, trečios kartos „Lexus Safety System+“, standartiškai komplektuojama visuose „NX“ modeliuose bei garantuojanti kokybę ir efektyvumą, kartu su visapusiškomis pasyviosios saugos sistemomis ir automobilio tvirtu kėbulu, užtikrinančių apsaugą susidūrimo atveju. Gauti rezultatai vienodi tiek hibridinio modelio „NX 350h“,  tiek įkraunamo hibridinio modelio „NX 450h+”.

„Lexus NX“ surinko 83 % už suaugusių keleivių apsaugą, 87 % už keleivių vaikų apsaugą, 83 % už pažeidžiamus eismo dalyvius ir 91 % už saugos pagalbos sistemų našumą.

„Lexus“ gerokai patobulino savo aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui sistemas  bei jų funkcionalumą, kad šios galėtų aptikti įvairesnius pavojus skirtinguose vairavimo situacijose. Pavyzdžiui, prieš susidūrimą automatinio diržų pritraukimo ir automobilio stabdymo sistema (PCS)  naudingesnė dėl atnaujintų milimetrinių bangų radaro ir kamerų sistemų pėsčiųjų bei motociklų aptikimui automobilio kelyje. Ši sistema taip pat siūlo didesnę apsaugą sankryžose darant posūkius, nustatant, kada yra didelė susidūrimo su priešpriešiniu eismu judančiais objektais rizika, įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus.

„NX“ taip pat pirmasis „Lexus“ modelis, kuriame įdiegta nauja avarinio vairavimo pagalbinė sistema, kuri akimirksniu atpažįsta vairuotojo lenkimą, norint išvengti kliūties, pavyzdžiui, pėsčiojo ar stovinčios transporto priemonės, ir automatiškai suteikia vairavimo pagalbą,

išlaikant automobilį savo eismo juostoje. Šie ir kiti „Pre-Collision System“  sistemos  patobulinimai žymiai padidino avarijų rizikos aptikimo galimybes.

Visos „Euro NCAP“ išbandytos saugos pagalbos sistemos gavo aukščiausią įvertinimą.

Nors „NX“ atitinka pagrindinius „Euro NCAP“ testavimo kriterijus, jis dar labiau užtikrina saugų vairavimą ir ramybę. Pavyzdžiui, „Safe Exit Assist“ yra sistema, pirmą kartą pasaulyje susiejanti sklandžią elektrinę durų atidarymo sistemą „e-Latch“  su aklosios zonos monitoriumi: jei monitorius aptiks iš galo artėjantį eismą, jis atšauks durų atidarymą, kad išvengtų susidūrimo pavojaus. „Lexus Safety System+“ saugos pakete esanti adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema patobulinta taip, kad ji galėtų greičiau reaguoti į eismą, geriau važiuotų posūkiuose, o greitis būtų reguliuojamas taip, kad vairuotojui atrodytų kuo natūraliau.

Nors „Lexus Safety System+“ saugos paketas yra standartinėje įrangoje visose europietiškose naujojo „NX“ versijose, aukštesnės komplektacijos modelių savininkai gali papildomai aprūpinti savo automobilį pasirenkamu išplėstiniu saugos paketu: automatinė pagalba persirikiuojant į kitą eismo juostą „Lane Change Assistance“ (LCA) bei judančių objektų skaneris priekyje „Front Cross-Traffic Alert”, kuris naudoja radaro stebėjimą, kad aptiktų ir įspėtų vairuotoją apie iš bet kurios pusės artėjantį eismą.

2022-03-14


Atgal