fbpx
slider

"THE LOFT" – šeštus metus iš eilės GERIAUSIas

Briuselio oro uoste esantis THE LOFT verslo klubas, prestižiniuose „World Travel Awards™“ (WTA) apdovanojimuose buvo pripažintas geriausiu 2024 m. Europos oro linijų verslo klubu. Tai jau šeštasis THE LOFT erdvės apdovanojimas iš eilės, jį šis klubas laimi kasmet nuo 2018 m., kai „Lexus“ ir „Brussels Airlines“ pradėjo bendradarbiauti.

Oro linijų „Brussels Airlines“ ir „Lexus“ sukurtas ir valdomas THE LOFT verslo klasės keliautojams siūlo „Lexus“ prabangą, „Takumi“ meistriškumą ir „Omotenashi“ – japonišką svetingumo koncepciją, kuria siekiama numatyti svečio poreikius.

Daugiau nei 2 000 m2 ploto THE LOFT erdvė turi atskiras zonas. Jose yra pagrindinis baras, patogūs krėslai, skirti poilsiui, ir erdvė netrukdomam darbui. Atvykus svečiams įteikiamas šiltas „Oshibori“ rankšluostis. Galima naudotis „Shiatsu“ masažo krėslais, itin komfortiškais „Grohe“ dušais ir miego kambariais su žvaigždėtomis lubomis. Valgomajame siūlomi karšti ir šalti patiekalai, o „Neuhaus Maîtres Chocolatier“ dirba „Neuhaus“ šokolado meistras, kuris padeda sukurti saldžias patirtis.

„Lexus“ prekės ženklo ambasadoriai asmeniškai pasitinka THE LOFT svečius 7 dienas per savaitę nuo 05:00 iki 21:00 val. Jų aukščiausio lygio „Lexus“ bendruomenės ir oro uosto keleivių aptarnavimas sužavėjo komisiją ir užtikrino apdovanojimą.

Atsiimdamas apdovanojimą per „WTA Europe Gala“ ceremoniją „Ritz-Carlton“ viešbutyje, Berlyne, aviakompanijos „Brussels Airlines“ klientų patirties vadovas Olivier‘as Brynaert‘as sakė:

 

„Atsižvelgdami į savo svečių atsiliepimus, mes ir toliau investuojame į verslo klubo poilsio erdves, kad išliktumėme lyderių pozicijoje. Neseniai atnaujinome dušo kambarius, pagerinome bufeto erdvę, o HON zonoje pristatėme a la carte meniu ir tai tik keli pavyzdžiai. Labai džiaugiuosi, kad esame įvertinti ir apdovanojimą laimime jau šeštą kartą iš eilės.  Nuoširdžiai dėkoju visai verslo klubo komandai, taip pat partneriams ir tiekėjams už jų kasdienes pastangas, kad šis klubas būtų aukščiausio lygio“

Filip‘as Belmans‘as, „Lexus Europe“ komunikacijos ir klientų patirties vadovas, papildė:

„Šis apdovanojimas – tai puikios klientų patirties ir įkvepiančios THE LOFT dizaino formulės rezultatas. „Lexus“ siekia padėti klientams apturėti išskirtinę patirtį. Tai darome taikydami „Omotenashi“ kiekvienam jų kelionės etape. Taip galima apibūdinti tiek apie THE LOFT erdvę, tiek mūsų automobilius – nuo „Lexus LM“ iki kompaktiškojo „Lexus LBX“, kuris neseniai buvo išrinktas žurnalo „What Car?“ „Metų automobiliu 2024“.

APIE „WORLD TRAVEL AWARDS“  APDOVANOJIMUS

„World Travel Awards“ pirmą kartą surengti 1993 m. apdovanoti ir pagerbti visų pagrindinių kelionių, turizmo ir svetingumo pramonės sektorių meistriškumą. Šiandien „World Travel Awards“ prekės ženklas visame pasaulyje pripažįstamas kaip svarbiausias pramonės meistriškumo ženklas.

2024-03-08


Atgal