fbpx
slider

LEXUS paskelbė „Lexus UX Art Car“ konkurso nugalėtojus

Spalvingas meno kūrinys, kuris primena spindinčius žuvies žvynus, pelnė pirmąją vietą „Lexus UX Art Car“ konkurse Ispanams duo Anuñito ir Manolino . Jų sėkmė su Gyorin Kozane buvo paskelbta Chantilly Arts & Elegance Richard Mille renginyje, kur Lexus šventė savo kaip prabangos prekės ženklo įkūrimo 30-metį.

Akį traukiantis kūrinys buvo labai populiarus tarp tūkstančių lankytojų, viename iš pirmaujančių Europos prabangių automobilių, meno ir gyvenimo stilių festivalių, vykusių istoriniame Chantilly rajone, netoli Paryžiaus. Svečiai buvo kviečiami balsuoti už savo favoritą iš keturių finalininkų, kurių kiekvienas sukūrė skirtingą „Lexus UX“ įvaizdį.

Publikos balsavimo rezultatus paskelbė Prancūzijos televizijos vedėjas Denis Brogniart. Antrą vietą atiteko Prancūzijos meno kolektyvui „Leitmotiv“, kuris kūrė UX įvaizdį pačiame renginyje, Chantillyje. Laimėtojai Antoñito ir Manolín kaip „Lexus“ svečiai vyks į 2020 m. Milano dizaino savaitę, viena iš pagrindinių pasaulio dizaino parodų.

Antoñito ir Manolín – padengė UX raudonu ir mėlyna organine plėvele, vaizduojančiu žuvies odą – motyvas, kuris dažnai randamas japonų mene ir kultūroje.

Spalvinga plėvelė – tai trimatė struktūra, pagaminta iš bio-epoksidinės medžiagos, nugulusi ant automobilio kėbulo kaip ant drobės. Kontrastingų savybių konvergencija yra tokia pati kaip ir „Engawa“ koncepcija, kurią UX dizaineriai taikė, kad sukurtų sklandų ryšį tarp transporto priemonės vidaus ir išorės.

„Lexus Europe“ vadovas Pascal Ruchas sakė: „Džiaugiamės, kad UX įkvėpė šiuos talentingus menininkus ir suteikė jiems galimybę taip kūrybiškai ir originaliai išreikšti savo įspūdžius apie automobilį ir Lexus. Drąsus dizainas yra vienas iš „Lexus“ ramsčių, o šis konkursas – tai dar vienas pavyzdys, kaip mes pozicionuojame save kaip prabangių automobilių ženklą, kuris puoselėja naujus, energingus kūrybingus talentus. “

 

2019-07-01


Atgal