fbpx
slider

10 nuostabių faktų apie atnaujintą „Lexus LC“ kupė

„LC“ kupė yra vienas įspūdingiausių ir novatoriškiausių „Lexus“ pagamintų automobilių, kurio elegantiškas ir galingas stilius yra plačiai pripažintas kaip modernių transporto priemonių dizaino šedevras. Žinoma, šiame daug apdovanojimų pelniusiame modelyje yra daug daugiau nei jo įspūdinga išvaizda, kaip atskleidžia nuostabių faktų apie „LC“ kolekcija.

Nuo pažangių dažų technologijos iki durų rankenos formos ir net kniedžių, naudojamų surenkant  automobilį, „LC“ sujungia daugybę intriguojančių elementų. Kiekvienas iš jų yra kruopštaus dėmesio detalėms ir meistriškumo kokybei pavyzdys, kurį „Lexus“ investuoja į kiekvieną gaminamą modelį.

„Structural blue“ : natūrali spalva, sukurta naudojant dažų technologiją

Kai pažvelgiate į ryškiai mėlyną tropinio drugelio spalvą, ryškiai matoma spalva nėra vabzdžio sparnuose. Ji sukurta pagal tai, kaip sparnai atspindi šviesą. Taip buvo sukurta „Structural Blue“ – dažų spalva, pagaminta iš pigmento, kuriame yra mikrodalelių, imituojančių šviesos atspindį – gamtos pasaulyje aptinkamą reiškinį. Pažvelgus tiesiai į „LC“, mėlyna yra ryškiai gyvybinga. Pasukus žvilgsnį kampu, atspalvis bus pastebimai tamsesnis – tai efektas, išryškinantis kupė dramatiškas linijas. Dažymo procesas yra toks sudėtingas, kad nudažomi vos trys automobiliai per dieną, ir pagaminti yra tik 300 pavyzdžių.

Verpsto formos grotelės: „Lexus“ dizaino parašo interpretacija

Verpsto formos grotelės yra kiekvieno naujojo „Lexus“ dizaino bruožas, kurios sukurtos siekiant užfiksuoti esminius kiekvieno modelio bruožus. „LC“ kupė grotelės susideda iš šimtų atskirų blokų formų, kurios sudaro tinklelį su stipriu 3D efektu. Rašto dydis ir vizualus ištempimas keičiasi nuo apačios į viršų. Dizainas nėra atskirtas, nes iš tikrųjų jos sukuria dinamiškas linijas, kurios kėbulu teka atgal į automobilio galą. Ir, turint žvilgsnį detalėms, pastebima, kad grotelių chromuotas išorinis rėmas baigiasi ties viršumi, kas variklio dangtį įtraukia į verpsto grotelių konstrukciją.

LED priekiniai žibintai: kompaktiškas blizgesys

„Lexus“ pritaikė naują technologiją, kad sukurtų ypač kompaktiškus šviesos diodų priekinius žibintus, naudojant „Polaric Ellipsoid System“ (PES) objektyvą, kuris yra mažesnis nei pusės įprasto LED lempos skersmens dydis. Nors ir maži, jie užtikrina puikų apšvietimą bei leidžia pasiekti plonų ir elegantiškų priekinių žibintų dizainą. Kiekviename iš jų yra trys projektoriaus šviesos diodai ir dienos žibintai, išdėstyti pagal „Lexus“ parašo žibintų dizainą.

Durų apdaila: nepriekaištingas dizainas

„LC“ dizaino poveikis neapsiriboja vien dramatišku kėbulu. Daug dėmesio buvo skiriama tobulinant kupė kabiną, ypač durų apdailas. Durys turi drapiruotą efektą su tekančiomis įpjovomis, kurios sukuria patrauklų šešėlių spektaklį. Naudojant chromo detales ir kontrastingas apmušalų medžiagas, suteikiama aukšta lytėjimo kokybė ir prisidedama prie prabangios aplinkos.

Durų rankenos: funkcionalus grožis

„LC“ pirmasis „Lexus“ modelis, turintis įleistas durų rankenas. Kai durys uždaromos, ant durų paviršiaus niekas neiškyla, todėl kėbulo linijų vientisumui niekas netrukdo ir neturi jokios įtakos automobilio aerodinaminėms savybėms. Kai rankenėlės išlindusios, žemiau esantis durų paviršius apšviečiamas 15 sekundžių; uždarius duris, šviesa švelniai išnyksta.

Užpakaliniai oro kanalai: aerodinaminės detalės

Įprasta manyti, kad aušinimui reikalingi automobilio oro kanalai. „Lexus LC“ automobilyje jie taip pat vaidina svarbų vaidmenį, tobulinant aerodinamines savybes. Galinės įsiurbimo angos, esančios iš karto už galinių durelių, išlygina oro srautą transporto priemonės šone, kad būtų mažiau trikdžių ir triukšmo. Vairuotojui tai sustiprina galinių padangų kontakto su žeme pojūtį, o kartu padidina ir kupė puikų valdymą bei vairavimo efektyvumą.

„Manhattan Orange“: įkvėpta Niujorko miesto

2020 m. „Lexus“ pristatė įdomų ir naują „LC“ interjero spalvų variantą. „Manhattan Orange“ spalvą įkvėpė garsusis Manheteno Hengelis – puikus natūralaus apšvietimo efektas, atsirandantis du kartus per metus, kai besileidžianti saulė puikiai dera su garsiojo miesto gatvių tinkleliu. Kupė viduje sukuriamas išskirtinis ir avangardinis jausmas.

Lazerio pagalba suformuotos kniedės: inovacija gamybos linijoje

Šių kniedžių, kurios naudojamos gaminant „LC“ kupė, negalima pamatyti, tačiau jų teikiamą naudą, padarant automobilį stipresnį ir standesnį, tikrai galima įvertinti. Šios savybės yra labai svarbios norint greitai reaguoti ir geriau apsaugoti nuo smūgio. Kniedės yra novatoriškas būdas saugiai sujungti įvairius metalus, kai negalima naudoti įprastinio suvirinimo. „LC“ jos naudojamos aliuminiui ir plienui sujungti automobilio dugne, lazerio kreipikliais užtikrinant puikų tikslumą.

Valdikliai ant vairo: jausti kontaktą su kiekvienu važiavimu

„Lexus“ nori, kad kiekvienas vairuotojas, paimdamas „LC“ vairą, jaustų visumą su automobiliu, todėl kiekviena detale buvo norėta atkreipti dėmesį į žmogų. Tai apima ant vairo esančių valdiklių, leidžiančių vairuotojui valdyti pavarų perjungimą, dizainą. Jie pagaminti iš atvėsinto, lytėjimo reikalaujančio magnio ir formuojami taip, kad juos būtų instinktyvu naudoti, kai vairuotojo rankos yra skirtingose padėtyse už vairo. Aukščiausios kokybės dizainas ir konstrukcija užtikrina, kad jie išlaikys puikią apdailą ir pojūtį.

Kėbulo medžiagos: stiprinant, bet taupant svorį

„LC“ kupė nėra tik tobulai subalansuotas automobilis, jis taip pat yra pagamintas naudojant įvairius metalus ir medžiagas, kad užtikrintų tvirtumą ir taupytų svorį. Svarbu naudoti tinkamas medžiagas tinkamoje vietoje, todėl variklio dangtis ir priekiniai sparnai yra pagaminti iš aliuminio, o tai taupo svorį ir sumažina pėsčiųjų sužeidimo riziką. Duryse naudojamas medžiagų mišinys, įskaitant lakštinio anglies pluošto kompozitą (CSMC) ir aliuminį. Ši konstrukcija sutaupo maždaug pusę įprastų automobilio durų svorio, o tai prisideda prie žemo „LC“ svorio centro ir puikių valdymo savybių.

2020-07-03


Atgal