fbpx
slider

2018 LEXUS LS - TAKUMI MEISTRIŠKUMO istorijos: sėdynių dizaino sprendimai

Įsivaizduokite, kad sėdėdate į automobilį ir atvykstate į savo paskirties vietą fiziškai ir psichologiškai atsipalaidavę, nei tuomet, kai turėjote ilgai sėdėti. Būtent to siekė naujojo “Lexus LS” prabangaus sedano dizaineriai. Jie pasitelkė “Takumi” meistriškumą bei “Omotenashi”, geriausias Japonijos svetingumo tradicijas, kad būtų sukurtos patogiausios ir prisitaikančios sėdynės, tinkančios “Lexus” automobiliui.

Pasitelkdami “Omotenashi” dvasią, “Lexus” siekė, kad žmonės, keliaujantys LS, mėgautųsi kuo didesniu komfortu ir patogumu. Tai paskatino kurti naują sėdynių dizainą, kuris leidžia turėti net 28 skirtingus sėdynės reguliavimo lygius, užtikrinančius, kad kiekvienas galėtų rasti savo idealią padėtį.

28 kryptinis elektra reguliuojama priekinė sėdynė pranoksta bet kokios kitos transporto priemonės reguliavimą, taip pat tinka įvairaus kūno sudėjimo žmonėms bei skirtingiems vairuotojų poreikiams. Šoninės atramos stabiliai laiko sėdinčiojo kūną, pagalvėlė stabilizuoja dubenį ir laikyseną, o pečių laikikliai prisideda prie puikaus vairavimo jausmo. Nauja sėdynė suteikia naują važiavimo ir komforto vertę.

Sėdynės su masažo funkcijomis buvo prieinamos ir ligšiol, tačiau “Lexus” siekė, kad ši funkcija būtų efektyvesnė nei bet kada anksčiau. Konsultuojama Japonijos Shiatsu masažo ekspertų, “Lexus” meistrai vertino, kiek reikia masažinės jėgos, kokioms keleivio kūno dalims ir kokia tvarka. Naudodamiesi šiomis įžvalgomis, į sėdynių atlošus ir pagalvę buvo integruoti oro pūstuvai, kad būtų daromas spaudimas keleivio nugarai ir apatinei klubo sričiai ir taip skatinamas fizinis ir emocinis atsipalaidavimas. Keleiviai gali pasirinkti ne mažiau kaip iš septynių skirtingų masažo programų, kurių kiekviena trunka apie 15 minučių.

Galinėje sėdynėje įmontuota šildymo funkcija yra pirmoji pasaulyje – su dviem šildytuvais, esančiais pečių ir nugaros dalyse. Taip šildant sėdynes, neužšąla žmogaus kūnas.

Lexus meistrų profesionalumo rezultatas yra precedento neturinti galimybė keliauti automobiliu išskirtinai atsipalaidavus.


Atgal