fbpx
slider

ATEITIES VIZIJA JAPONIJOS MOBILUMO PARODOJE

Pirmojoje Japonijos mobilumo parodoje (Tokijas, spalio 26–lapkričio 5 d.) Lexus surengė naujų elektrinių koncepcinių modelių pasaulinę premjerą. Pasirinkusi temą „Plečiant elektrifikuotos patirties ribas“, bendrovė išsamiai pristatė, kaip maksimaliai išnaudos elektrifikavimo ir naujų technologijų teikiamas galimybes naujai mobilumo patirčiai pristatyti.

Lexus stende oficialiai pristatyta elektrinio sedano koncepcija LF-ZC,, kuri užsimena apie 2026 m. planuojamą išleisti naują serijinį modelį, ir LF-ZL, kuris atskleidžia elektrinio visureigio-flagmano viziją.

Nuo pat prekių ženklo įkūrimo 1989 m. Lexus yra technologijų pionierius. Mes didžiuojamės mesdami iššūkį prabangių automobilių rinkos tradicijoms ir nuolat teikdami klientams naujos vertės pasiūlymus. Įtvirtinusi pasaulinio prabangaus gyvenimo būdo prekių ženklo įvaizdį, bendrovė ir toliau siekia kurti klientų lūkesčius pranokstančius automobilius bei patirtį.

Lexus tikslas – iki 2030 m. tapti elektromobilių prekių ženklu Europoje, o iki 2035 m. – visame pasaulyje. Šiam tikslui pasiekti bus pristatyta visiškai nauja modulinė automobilio konstrukcija, įdiegtos pažangiausios naujos gamybos technologijos ir visiškai perprojektuota automobilio programinės įrangos platforma.

Abiejuose koncepciniuose automobiliuose įrengta naujos kartos visiškai skaitmeninė išmanioji vairuotojo prietaisų sistema, kuri įtraukiančioje vairavimo aplinkoje suteikia intuityvią ir greitą prieigą prie svarbiausių valdymo elementų. Naujoji Arene OS sąsajos programinė įranga leis palaipsniui atnaujinti funkcijas, kad būtų galima neatsilikti nuo saugos sistemų ir multimedijos funkcijų raidos.

VAIRAVIMO NAŠUMAS

Kurdama naujos kartos elektrinius automobilius, Lexus siekia padidinti vairavimo malonumą, kad vairuotojas jaustųsi dueto su automobiliu dalimi. Ši strategija apima elektromobiliams būdingų inercijos savybių išnaudojimą, sklandų DIRECT4 visų ratų pavaros sistemos jėgos valdymą (kaip ir dabartiniame RZ 450e) bei intuityvų, linijinį elektroninės vairavimo sistemos pojūtį.

Tobulinant Arene OS, Lexus taip pat siekia, kad vairavimo patirtis būtų suasmeninta pagal kiekvieno pageidavimus, akcentuojant idealią pagreičio, posūkių įveikimo ir stabdymo pusiausvyrą. Tikslas – naudojant techninės ir programinės įrangos sinergiją sukurti geriausią automobilį kiekvienam klientui. Norėdami susipažinti su atskiromis naujos kartos LF-ZC ir LF-ZL funkcijomis, skaitykite toliau.

LF-ZC

LF-ZC simbolizuoja Lexus elektrifikavimo kelionę – su aptakiomis proporcijomis, žemu svorio centru, erdviu salonu ir emocijų kupinu dizainu, kuriame dera funkcionalumas ir estetika bei žadama jaudinanti vairavimo patirtis.

Sužinokite daugiau >>

LF-ZL

LF-ZL koncepcija siūlo pažvelgti į ateitį, kuomet mobilumas, žmonės ir visuomenė bus sklandžiai sujungti. Vairavimo patirtis bus pritaikyta kiekvienam asmeniškai, automobilis atsižvelgs į vairuotojo įpročius ir teiks suasmenintus pasiūlymus, kad užtikrintų neprilygstamą sąveiką. Šis modelis flagmanas siekia suteikti žmonėms galimybę gyventi taip, kaip jie nori. Tuo pat metu jis gerina jų asmeninę, grupinę ir bendruomeninę aplinką.

Sužinokite daugiau >>

LF-ZC ir LF-ZL – tai novatoriško dizaino, efektyvumo ir našumo koncepciniai automobiliai, kuriais ir toliau siekiama išlikti pionieriais bei mesti iššūkį įprastoms tendencijoms. Abu šie modeliai, kuriuose vienodai diegiamos inovacijos ir pažangiausios technologijos, atspindi ateities automobilių kūrimo mąstyseną ir Lexus siekį iki 2030 m. tapti elektromobilių prekių ženklu Europoje, o iki 2035 m. – ir visame pasaulyje.

NAUJA MODULINĖ KONSTRUKCIJA

Naujos kartos Lexus elektromobiliai turės naują modulinę konstrukciją, pagal kurią automobilio kėbulas bus padalytas į tris dalis: priekinę, vidurinę ir galinę. Tai padaryti bus galima naudojant gigaliejimo procesą, kuris suteiks didesnę formos laisvę. Tuo tarpu dalių integracija padidins standumą ir prisidės prie linijinės bei natūralios automobilio dinamikos.

Baterijos vieta centrinėje dalyje užtikrina, kad ji neturės struktūrinio poveikio priekinei ir galinei daliai. Be to, tai leidžia lengvai integruoti baterijų technologijų pažangą, todėl ateityje bus galima sparčiau tobulėti.

Gamybos procese bus naudojama savaeigė surinkimo linija, kurioje automobiliai kiekviename gamybos proceso etape judės autonomiškai. Automobilis galės važiuoti pats, naudodamas tik bateriją, motorą, ratus ir belaidžio ryšio terminalo komponentus. Pašalinus iš gamybos linijos konvejerius, bus galima lanksčiau išdėstyti gamyklą, sumažės masinės gamybos trukmė ir sąnaudos.


Atgal