fbpx
slider

Interviu su LC kabrioleto kūrėjais

Ko reikia norint pagaminti „gražiausią pasaulyje kabrioletą“? Naujojo „Lexus LC“ kabrioleto komandai įgyvendinant šią svajonę reikėjo daug daugiau, nei tiesiog pakeisti „LC Coupe“ stogą minkšta viršutine dalimi. Neabejotina, kad tarp dviejų nuostabių modelių yra tvirtas ryšys, tačiau, pasak žmonių, vadovavusių projektui, reikšmingiausios yra mažos detalės, esančios automobilio viduje.

Vyriausiasis dizaineris Tadao Mori ir vyriausiasis inžinierius Yasushi Muto, pasidalino savo patirtimi, su kokia sudėtinga užduotimi jie susidūrė. Jų manymu, sunkiausia užduotis buvo pasiryžimas rasti stogo dangos sulankstymo būdą, suteikiant automobiliui dailų galinį siluetą.

„Mūsų didžiausias iššūkis visada buvo išlaikyti žemą bagažinės liniją, kartu paliekant vietos kroviniui ir stogo dangai“, – sako Mori. „Pas kitus automobilių gamintojus dažnai matome aukštą galinę bagažinės liniją, tačiau mes norėjome, kad tai būtų gražiausias kabrioletas, išlaikant geriausias linijas. Mes išties didžiuojamės, kad galinių sparnų viršutinę dalį išlaikėme taip žemai, tuo pačiu sukurdami žemo svorio centro jausmą. “

Tai pasiekti nebuvo paprasta užduotis. Tai reiškė, kad stogą reikėjo sulankstyti taip, kad jis tilptų į kuo mažesnę erdvę už galinių sėdynių.

„Kad tai būtų įgyvendinta, kiekvienas stogo sulenkimas turėjo būti skirtingo dydžio, o tai reiškia, kad mes turėjome suprojektuoti sudėtingą ir unikalų mechanizmą“, – aiškina Muto. Tai yra pirmasis minkštasis stogas pagamintas „Lexus“, o komanda siekdama puikių rezultatų glaudžiai bendradarbiavo su specializuotu „Magna“ tiekėju Austrijoje.

Protinga, kompaktiška struktūra nėra vienintelis ypatingas dalykas „LC Convertible“ stoge; tai, kaip jis atsidaro ir užsidaro, yra dar viena „Lexus“ kokybės išraiška. „Kai jūs naudosite stogą, kiekvieną kartą pastebėsite pauzę, sekos pradžioje ir pabaigoje“, – sako Muto. „Tai apgalvotas būdas perduoti judančių detalių eleganciją, kuri nuo pat pradžių buvo „ Lexus “ DNR dalis ir pirmosios kartos “LS” sedanas.“

Automobilis, kuris atrodo puikiai, tačiau nėra praktiškas, neturi jokios vertės, todėl grožis turėjo būti suderintas su praktiškumu. „Pats balansas nėra sunkiai suprantamas – mes jį vadiname funkciniu grožiu, tačiau jį pasiekti buvo labai sunku“, – sako Muto. „Pavyzdžiui, mes turėjome pridėti sutvirtinimus kėbului, tačiau taip pat reikėjo palikti vietos ir stogo sulankstymui. Taigi mes sukūrėme naują galinę pakabą, pagamintą iš aliuminio, kuri suteikia gerą tvirtumą ir yra kompaktiška. Ji taip pat padėjo išlaikyti gražų automobilio siluetą.“

Tiek T. Moro, tiek Y. Muto iš dievina vairavimą – Mori daugiau nei dešimtmetį vairavo klasikinį „MG“ sportinį automobilį – ir juos žavi ypatingas laisvės pojūtis, bei ryšys su supančiu gamtos pasauliu. Paklaustas apie savo mėgstamiausią naujojo :”Lexus” automobilio aspektą, Muto atsako: „Važiuojant vingiuotu keliu ir paspaudus akceleratorių arba stabdį, mane žavi variklio garsas, kuris yra tiesioginis, jaudinantis ir unikalus V8 varikliui. Aš taip pat žaviuosi vaizdu iš automobilio galo, kai tikrasis grožis atsiskleidžia matant interjero dizaino susiliejimą su eksterjeru. “

Mori džiaugsmai yra detalėse: „Pavyzdžiui, stogo atidarymo ir uždarymo mygtukas yra paslėptas automobilio porankyje, tarsi mažas perlas. Tai nėra rodoma, tai yra specialus valdymas, kurio niekas kitas nemato. Sėdynės – padengtos oda su specialia perforacija, kuri yra ne tik funkcionali, bet ir sukuria gražų raštą bei aukštos kokybės pojūtį. “

Paklaustas ar ateityje bus daugiau „Lexus“ kabrioletų? Muto atsako: „Jei jūs tik norite, tiesiog pasakykite mums!“

Vyriausiasis inžinierius Yasushi Muto

Vyriausiasis dizaineris Tadao Mori

2020 08 14


Atgal