fbpx
slider

Lexus įnešė elektrizuoto jaudulio į „Goodwood“ greičio festivalį

„Lexus Electrified Sport Concept“ debiutavo Europoje Goodwood greičio festivalyje, kuris vyko birželio 23–26 d. Goodwood House Sasekse, Anglijoje.

Šis unikalus modelis atspindi „Lexus“ visiškai elektrinio, didelio našumo sportinio automobilio viziją. Tai žinutė apie ateities viziją, kai kompanija evoliucionuos į prabangų prekės ženklą, skirtą elektriniams automobiliams.

„Lexus Electrified Sport Concept“ yra pagrindinis akcentas „Electric Avenue“– demonstracinės zonos, skirtos nulinės emisijos elektrinėms transporto priemonėms, lankytojams. Gerbėjai greitai pastebėjo automobilio stiliaus elementus, kurie atkartoja garsųjį ir itin retą Lexus LFA.

Ten, kur pastarojo dešimtmečio pagamintas superautomobilis pasižymėjo galingu ir akustiniu požiūriu jaudinančiu atmosferiniu V10 varikliu, „Lexus Electrified Sport Concept“ žvelgia į naują sportinių modelių erą, kuri visiškai išnaudoja dizaino laisves, našumą ir valdymo potencialą, kurį suteikia elektrinė pavara. „Lexus“ tikisi, kad serijinė koncepcijos versija galės įsibėgėti 0–100 km/h mažame dviejų sekundžių diapazone, o naujos akumuliatoriaus technologijos naudojimas galės užtikrinti didesnį nei 700 km atstumą.

Nors „Lexus Electrified Sport Concept“ žvelgia į ateitį, festivalyje taip pat pristatomos dabartinės „Lexus EV“ transporto priemonės: naujai pristatytas vidutinio dydžio visureigis RZ 450e ir kompaktiškas krosoveris UX 300e.

 

Visiškai naujo RZ 450e pasaulinė premjera įvyko balandį, o vėliau šiais metais jis jau bus parduodamas JK ir Europoje. Prabangus visureigis – tai pirmasis Lexus elektrinis automobilis. Jame naudojama nauja „Lexus“ elektromobilių architektūra, kurią sudaro nauja EV automobiliams skirta platforma, užtikrinanti didelį kėbulo tvirtumą ir žemą svorio centrą – savybės, padedančios užtikrinti komfortą, valdymą ir pasitikėjimą, kurie yra pagrindiniai „Lexus Driving Signature“ elementai. Ji taip pat užtikrina ilgą važiuoklės bazę, kuri leidžia turėti labai erdvų saloną. Galingas ličio jonų akumuliatoriaus blokas yra visiškai integruotas į važiuoklę, po salono grindimis, jo kokybė tiksliai kontroliuojama, kad būtų užtikrintas ilgalaikis veikimas.

UX 300e yra visiškai elektrinė Lexus UX kompaktinio visureigio versija. Pristatytas 2020 m. jis buvo „Lexus Electrified“ strategijos pradininkas. Ši strategija derina nulinės emisijos efektyvumą su „takumi“ meistriškumu, kokybe ir rafinuotumu, kurie yra pagrindiniai prekės ženklo bruožai. Šio automobilio EV sistemoje naudojama ličio jonų baterija įtaisyta po automobilio grindimis, kad būtų išlaikytas žemas svorio centras. Elektrinis jėgos agregatas išvysto 204 DIN AG/150 kW ir leidžia automobiliui nuvažiuoti iki 315 km (WLTP kombinuoto ciklo rodiklis).

2022-07-04


Atgal