fbpx
slider

„Lexus LC“ kabrioletas: tobulas minkštos dangos stogas

„Lexus“ niekada anksčiau negamino automobilio, turinčio stogą su minkšta danga, tačiau jis negailėjo pastangų sugalvodamas tobulą naujojo „LC“ kabrioleto stogą. Tai ne tik suteikia automobiliui tokį patį dailų ir intelektualų siluetą, koks yra „LC kupė“, o jo sumanios inžinerijos dėka, jis veikia tyliai ir greitai, o kai yra sulankstytas – neužima daug vietos.

Išorinis testavimas

Įprastai numatoma, kad sulankstomo stogo mechanizmas tarnaus maždaug 10 metų, kol jam reikės mechaninės priežiūros, tačiau „Lexus“ reikalauja geriausios kokybės ir patikimumo. Štai kodėl inžinieriai išbandė stogą iki lūžio taško ir nustatė, kad jis gali trukti maždaug per 18 000 atidarymo ir uždarymo ciklų, kol iškyla problema – net tada, kai ji yra nedidelė.

Tiksli programa taip pat įrodė, kad sistema veikia taip pat gerai, esant užšalimo temperatūrai ir sniegui.

Tyla ir ramybė

Ramus salonas, kuriame nėra triukšmo ir vibracijos, yra svarbi „Lexus“ omotenashi principų, susijusių su ypatingu klientų aptarnavimu, dalis. „LC” kabrioleto daugiasluoksnis drobės stogas efektyviai slopina nepageidaujamą triukšmą, o jo hidraulinis variklis veikia tyliai ir efektyviai.

Erdvės taupymas

Įprasta, kad kabrioletai paaukoja vietą kroviniui tam, kad būtų vietos stogui, kai jis nuleistas. „Lexus LC“ kabrioletas siūlo tiek pat vietos bagažo skyriuje, kaip ir kupė modelis – 172 l, nes sumani inžinerija ir dizainas leido viršutinę dalį sulankstyti tarp galinių pakabos atramų, o stogo hidraulinis variklis buvo įmontuotas tuščioje vietoje už galinių sėdynių.

Pakeltas arba nuleistas per 15 s

Stogui pakelti ar nuleisti reikia penkiolikos sekundžių, o šiuos veiksmus galima atlikti net ir važiuojant automobiliu – greičiu iki 50 km / h. Dar kartą buvo atliktas kruopštus testavimas, o kūrėjų komanda naudojo vėjo tunelį, kad įsitikintų, jog sistema gali susidoroti su skirtingu greičiu ir važiavimo sąlygomis, įskaitant priešpriešinį vėją.

Tikslas nebuvo padaryti kuo greitesnį stogo veikimą, bet suteikti jam tinkamai rafinuotą veiksmą. Prieš įvykstant pagrindinei proceso daliai, yra net nedidelė pauzė – tai detalė, atspindinti tai, kaip tradiciniai japonų kaligrafai gamina simbolį puslapyje.

Greitis ir balansas

„Lexus“ buvo nusistatęs, kad kabrioletas turėtų būti toks pats greitas, kaip ir kupė. Tam tikslui pasiekti  jis naudojo ir vėjo tunelį, ir bandymo trasą, kad pasiektų maksimalų greitį, kai stogas pakeltas ar nuleistas.

Kalbant apie veikimą, naujasis stogas iš tikrųjų teigiamai prisideda prie automobilio dinamikos. Dėka visų pagrindinių jo dalių, esančių automobilio ašies bazėje, jis iš tikrųjų turi žemesnį svorio centrą nei kupė – tai raktas į puikų balansą ir puikų vairavimo pobūdį. „Lexus“ netgi panaudojo retą magnio ir aliuminio derinį, kad išlaikytų kuo mažesnį stogo rėmo svorį, nepakenkiant eksploatacinėms savybėms.

2020-04-30


Atgal