fbpx
slider

Lexus pristatė
naują konceptą:
Lexus LF-1
Limitless

Kaip išlydytas metalas tapęs subtiliu Japonišku kardu, šio automoblilio įspūdingos linijos gali tapti ateities prabangių flagmanų dizaino pavyzdžiu. Naujas Lexus LF-1 Limitless konceptas debiutavo Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje.

Prieš du dešimtmečius Detroite pristatydama naują RX 300 modelį Lexus sukūrė prabangių visureigių segmentą. Nepaisant beveik 50 konkurentų, kurie nuo to laiko įėjo į šį segmentą, jis išlieka populiariausias prabangus visureigis.

Dabar Lexus „LF-1 Limitless” koncepcija pristatė naują prabangios transporto priemonės kartą – visureigio flagmaną. Lexus „LF-1 Limitless” apjungia inovacijas su neprilygstama prabanga, demonstruodama naujausias Lexus technologijas, naujoves ir dizaino linijas.

Naujas Lexus konceptas pritaikytas prie visų klientų poreikių, LF 1 gali būti benzininis, hibridinis, Plug-in Hybrid ar vien elektrinis. Lanuojama, jog 2025 visi Lexus modeliai visame pasaulyje bus elektriniai arba turės elektromobilio pasirinkimo variantą.

Novatoriškoji “LF 1” dvasia buvo sukurta “CALTY Design Research” Kalifornijoje. Dizainas pagrįstas paprasta, bet elegantiška dizaino koncepcija, vadinama išlydyta katana (Katana yra vienašmenis japoniškas kalavijas). Dizainas apjungia aštrias metalo formas su aštriais tradicinio japoniško kardo kraštais, sukurdamas vientisą, tačiau agresyvų LF 1 eksterjero vaizdą.

F 1 konceptas koncepcija žadina stiprias vairuotojo ir keleivio emocijas. Tai prasideda nuo tinkamų proporcijų. “Lexus LF 1” konceptui suteiktas sportinis profilis, agresyvūs 22 colių ratai, žema stogo linija ir padidėjęs važiavimo aukštis – tai dar labiau pabrėžia, kad tai yra praktiškas visureigis. Kaip ir visuose dabartiniuose “Lexus” modeliuose, LF-1 grotelės yra pagrindinis viso dizaino elementas.

Prabangus komfortas kiekvienam keleiviui salone buvo CALTY tikslas. LF-1 laikosi Japonijos omotenashi tradicijų ar svetingumo, sveikiname visus, kurie praveria automobilio duris. Interjeras taip, kad vairuotojas galėtų sutelkti dėmesį į vairavimą, neskiriant dėmesio analoginėms rankenėlėms ir mygtukams, judesio valdomiems valdikliams ir minimalistiniam ekranui priekyje. Priekinė keleivio erdvė yra daug atviresnė, turinti dar mažiau valdymo elementų ir platų laisvo matomumo prietaisų skydelį. Gale sėdintiems keleiviams įrengtos tokios pat sėdynės, kaip ir priekyje, su didele erdve kojomis ir individualiais ekranais, skirtais reguliuoti klimatą ar pramogų parinktis.

Technologijos išplečia vairuotojui siūlomas galimybes bei padidina prabangos jausmą. LF-1 “Vairuotojo” rėžimas leidžia važiuoti laisvų rankų rėžimu, kuris reguliuoja vairo mechanizmą, stabdymą, greitėjimą, šviesas ir signalus. Užsiimant vairavimu, visi variklio valdymo elementai ir rėžimo indikatoriai yra ant vairo, kad vairuotojas sutelktų dėmesį tik į kelią. Rezultatas yra tolygus vairavimas be rūpesčių, efektyviai sumažinant nelaimingų atsitikimų riziką.

LF1 koncepciniame modelyje įrengta keturių matmenų navigacijos sistema, kuri remiasi tradicinėmis sistemomis, pridedant naujausius patobulinimus. Ji veikia kaip keleivių asistentė, numatydama vairuotojo ir keleivių poreikius, atsižvelgdama į kelionės sąlygas, eismą ir kelių būklę, siūlanti sustojimus degalų papildymui, poilsio pertraukas ir restoranus, net siūlant rezervuoti viešbučius. Navigacijos ir maršruto informacija rodoma pagrindiniame monitoriuje, galinių sėdynių pramogų ekranuose arba belaidžiu ryšiu siunčiama į keleivių planšetes ar išmaniuosius telefonus.

Lexus LF-1 koncepcija, turinti novatoriškas technologijas ir gražų stilių, pristato nepakartojamą patirtį ir prabangą būsimiems klientams.

2018.01.24


Atgal