fbpx
slider

„LEXUS“ PRISTATO MENINĘ INSTALIACIJĄ „ON/“ „DESIGN MIAMI/ 2021“ PARODOJE

„Lexus“ pristato meninę instaliaciją pavadinimu „ON/“ „Design Miami/“ dizaino parodoje, pristatydamas Germane Barnes ir jo komandos Majamio universitete viziją. Įkvėpta „Lexus LF-Z“ elektrifikuotos koncepcijos, instaliacija išsiskiria elektrifikacija, technologijomis ir pagal užsakymą sukurtu dizainu. Tai buvo vaizduojama kaip pritarimas „Lexus“ prekės ženklo įsipareigojimui prabangai, kuri  atrodo asmeniška ir patraukli, su intuityviomis technologijomis, aistringu entuziazmu ir apgalvotu elektrifikacijos naudojimu, padedančiu nubrėžti kelią anglies dvideginio neutralios ateities link.

Instaliacijos pavadinime užsimenama apie įjungimo/išjungimo jungiklį, kaip į anglies atžvilgiu neutralios ateities viziją, kurią varo elektros technologija. „ON/“ sukuria aplinką, kuri skirta įtraukti įvairaus amžiaus žiūrovus, suteikiant vizualiai dinamišką ir interaktyvią patirtį bei kviečiančią erdvėje pasikrauti ir apmąstyti.

Instaliacijos centre – trimatis „LF-Z Electrified“ automobilio koncepto skulptūrinis vaizdas, pagamintas iš plieno ir apšviestas integruotu LED apšvietimu. Automobilio rėmas šviečia pakabintas tiesiai virš žemės, todėl dėmesio centre atsiduria tvaresnės ateities vizija. Vaizdą įrėmina dvi sūpynės, kurių kiekviena pakabinta apšviestose arkose, o tai reiškia klasikinę architektūrą, kuri yra pagrindinė civilinės infrastruktūros projektavimo dalis ir yra pagrindinė Majamio universiteto mokymo programoje – taip perteikiant kaip vartus tarp mūsų dabarties ir ateities galimybių.

Ši arka atsispindi balduose su integruotu LED apšvietimu, kuriuos Barnes ir jo komanda sukūrė specialiai instaliacijai, suteikiant diskretiškas poilsio, ramybės ir įsikrovimo vietas – tai atspindi prekės ženklo įsipareigojimą laikytis „omotenashi“ (išskirtinio svetingumo) principo.

Visą instaliaciją vienija unikali apšvietimo schema, sukurta taip, kad vartotojai visame pasaulyje galėtų įsitraukti per interaktyvų virtualų modelį, pristatomą internete kartu su fiziniu ekranu. Dalyviai kviečiami sukurti savo ekrano apšvietimo dizainą, keičiant įvairių elementų, įskaitant sienas, automobilį, sūpynes ir baldus, spalvas. Barnes ir jo komanda parinks

vartotojų sukurtų dizainų seriją, kuri bus pristatyta vietoje, išryškinant kūrybinę įrašų iš viso pasaulio viziją.

Virtualų modelį galima rasti: https://lexuscolorcreation.com/

„Kaip pasaulinis prekės ženklas, įsipareigojęs laikytis japoniškų dizaino principų – „takumi“ (ekspertinis meistriškumas) ir „omotenashi“ (išskirtinis svetingumas) – ir siekiantis kurti ateitį, kuri būtų neutrali anglies dioksido kiekiui, „Lexus“ įkūnija elementus, kurie šiandien yra esminiai aukštos kokybės dizaino kriterijai, kartu atkartojant ir mano asmenines vertybes. Kuriant ateitį, kuri būtų bendradarbiaujanti, tvari, teisinga ir teikianti pirmenybę unikaliai individų patirčiai, yra ir mano praktikos, ir darbo su studentais Majamio universitete varomoji jėga. Atsidarius „Design Miami“ parodai, džiaugiamės galėdami pamatyti, kaip visuomenė įsitraukia į instaliaciją tiek asmeniškai, tiek internete, o mūsų ateities vizija tampa sava.“, – komentavo Majamio architektūros universiteto mokyklos docentas Germane Barnes.

„Džiaugiamės, jog jau ketvirtus metus bendradarbiaujame su „Design Miami/“ paroda, o šiemet galime pristatyti šį neįtikėtiną Germane Barnes ir Majamio universiteto projektą.“, – komentavo Brian Bolain, „Lexus“ pasaulinis rinkodaros vadovas. „Žvelgiant į naujos kartos dizainą, šis projektas suteikė mums galimybę pabrėžti „Lexus“ įsipareigojimą elektrifikacijai, glaudžiai bendradarbiaujant su „UMiami“ studentais, kurie yra nepaprastai talentingi ir tikrai atstovauja dizaino ir naujovių ateitį.

2021-12-03


Atgal