fbpx
slider

LEXUS revoliucija: leido mėgautis išradimais, naujovėmis bei malonumais

LEXUS švenčia 30 metų jubiliejų, kuriant nepaprastą: tai prabangios ir nuostabios patirtys, apimančios ne tik automobilių pasaulį. Pajutęs nuotykių jausmą, jis savo inžinierių, dizainerių ir meistrų įgūdžius pritaikė įvairiausiems iššūkiams. Kai kurie pritaikyti realiam gyvenimui, kiti demonstruoja ryškią vaizduotę arba tiesiog yra sukurti įdomumui.
Tai tik keletas pavyzdžių, kaip Lexus pritaikė savo kūrybiškumą, inovacijas ir prekės ženklo vertybes į naujas erdves – nuo mokslinio fakto iki mokslinės fantastikos, nuo vandenyno bangos iki filmo ekrano.

LEXUS SKLENDŽIANTI ORE LENTA

Padaryti neįmanomą įmanomu

Kadaise idėja sklęsti ore gatvėje buvo fantazija iš filmo. „Lexus“ tai tapo realaus pasaulio iššūkiu.

Įrodydamas, kad „Amazing in Motion“ buvo ne tik rinkodaros frazė, jis suprojektavo, sukonstravo ir paleido ore tvyrančią lentą. Tai produktas, išsiskiriantis iš visų „Lexus“ gaminių visais aspektais.

Bendradarbiaujant su magnetinės levitacijos mokslininkų komanda iš IFW Dresden ir Evico GmbH, prireikė 18 mėnesių kruopštaus ir kartais varginančio tyrimo, kad būtų galima sukurti sklandančią ore lentą, kuri ne tik plūduriuotų virš žemės, bet ir kurią galėtų valdyti suaugęs žmogus.

Sklendžiančios ore lentos pristatymas

Užbaigta sklendžianti ore lenta buvo pristatyta 2015 m. birželio mėnesį. Ji buvo aptakiai apdirbta, atkartojanti Lexus dizaino užuominas, tokias kaip garsiosios verpsto formos grotelės, ir pagaminta iš tų pačių aukštos kokybės medžiagų, aptinkamų Lexus automobiliuose, įskaitant bambuką.

Prisitaikant prie plonos ir glotnios formos, buvo paslėpti ilgalaikiai magnetai ir superlaidininkai, skystu azotu atšaldantys iki -197˚C – technikos burtai, leidžiantys judėti ore be jokios trinties.

Kuriant trasą

Norėdamas pademonstruoti nuostabias sklendžiančios ore lentos savybes, Lexus netoli Barselonos jai sukūrė specialią trasą. Šis parkas atrodė kaip įprasta riedlentėms skirta vieta, tačiau ši trasa slėpė 200 metrų magnetinio tako. Trasos magnetinis laukas buvo „užšaldytas“ superlaidininkų pagalba slendžiančioje lentoje, išlaikant pastovų atstumą tarp lentos ir trasos, tokiu būdu išlaikant lentą visada ore.

Žymus riedlentininkas

Įvaldyti ore slendžiančią lentą buvo reikalingi labai ypatingi įgūdžiai, todėl Lexus kreipėsi į visame pasaulyje garsų riedlentininką Rossą McGouraną, kad šis atliktų darbą. Net ir turint patirties, tai buvo didelis iššūkis: „Aš riedlenčių sporte praleido 20 metų, bet nejaučiant trinties, atrodo, kad turėjau išmokti visiškai naujų įgūdžių“, – sakė jis.

Filmo kūrimas

Ilgų testavimo savaičių kulminacija tapo tiesioginio filmo „SLIDE“ filmavimas, trumpametražis filmas, išleistas kaip kampanijos „Amazing in Motion“ dalis. Jame buvo pristatyta ore sklendžianti lenta ir „Lexus GS F“ sedanas. Buvo filmuojama, kai McGouranas valdė ore slendžiančią lentą tiek sausuma, tiek vandeniu ir kulminacija pasiekta, kai buvo padarytas šuolis per judančio automobilio stogą. Dirbdamas su partneriais, kurie dalijosi aistra kurti malonumą iš judėjimo, Lexus peržengė technologijų, dizaino ir inovacijų ribas.

ERDVĖS JAUDULYS IR DIDYSIS EKRANAS

Fantazijų skrydžiai

Lexus dizaineriai dirbo prie pagrindinių tarptautinių filmų, kad padėtų sukurti futuristinius erdvėlaivius, kurie, nors ir buvo fantazijos vaisiai, tačiau vis tiek pasižymėjo Lexus kokybe ir inovacijomis. Erdvėlaivis „Lexus Skyjet“ filme „Valerianas ir tūkstančio planetų miestas“ ir „Lexus QZ Galactic Enforcer Jet“, įkvėptas „Vyrai juodais drabužiais: Pasaulinė grėsmė“, leido Lexus prekės ženklui peržengti kasdienybę į įsivaizduojamą pasaulį ir greitus nuotykius.

Erdvėlaivis Lexus Skyjet”

Vykdydamas kūrybinę partnerystę su kino studija „EuropaCorp“, Lexus dirbo kartu su kūrybine 2016 metų mokslinės fantastikos filmo „Valerianas ir tūkstančio planetų miestas“ komanda, kad įgyvendintų savo „Skyjet“ viziją. Tai buvo vienvietis erdvėlaivis, kurį pilotavo Valerianas – filmo herojus, kurį vaidino Holivudo žvaigždė Dane’as DeHaanas.

Nors veiksmas vyksta 700 metų ateityje, Lexus vyriausiasis inžinierius Takeaki Kato ir jo komanda erdvėlaiviui norėjo perteikti patikimas technologijas ir šiuolaikinio dizaino ypatumus.

Gautas rezultatas buvo kompaktiškas, labai aerodinaminis vienvietis erdvėlaivis su Lexus detalėmis, tokiomis, kaip verpsto formos grotelės ir priekinių žibintų dizainas, naudojamas ir LC kupė modeliui.

Lexus QZ 618 Enforcer Jet

Lexus dizaineriai vėl pasuko futuristinių skrydžio priemonių link, 2019 metais atskleidę informaciją apie pirmąjį savo naujojo reaktyvinio lėktuvų parko narį – „Lexus QZ 618 Galactic Enforcer Jet“. Kalbos atskleidė, kad reaktyvinis lėktuvas buvo galimas tik agentams, vyrams juodais drabužiais, kovai su svetimomis jėgomis.

Vieno mygtuko paspaudimas „Lexus RC F“ sportiniame kupė akimirksniu paversdavo automobilį skraidančiu aparatu, reklamuojamu kaip „galingiausias IFO (identifikuotas skraidantis objektas), kurį kada nors sukūrė Lexus.

Į technologijų sąrašą buvo įtraukta tarpgalaktinė padėties nustatymo sistema, „Amazon Alexa“ asistentas, suprantantis septynis trilijonus svetimų kalbų, Lexus sukurta „Quasar“ energijos šaltinio technologija ir 122 mpg – 112 tūkstantmečių už galoną degalų.

Žinoma, jis buvo aprūpintas „Lexus Safety System +“, įskaitant jėgos lauką, ir galėjo keliauti šviesos greičiu.

PRABANGI JACHTA „LEXUS LY 650“

 Įkvėpta kurti nepaprasta

 2018 metais „Lexus“ perkelė dėmesį nuo kelio į atvirą jūrą, paskelbdamas apie projektą sukurti vandenyne plaukiančios jachtos statybą. Prabangiai Lexus jachtai „LY 650“ reikalinga inžinerija labai skyrėsi nuo inžinerijos, skirtos automobiliams, tačiau stiliaus prasme tai yra tikroji bendrovės L-finesse dizaino kalba.

Sprendimas įeiti į jūrų rinką atitinka Lexus strategiją tyrinėti prabangą ne tik automobiliuose, kaip ir avantiūra puikioje virtuvėje, filmų kūrime ir dizaine.

Sportinės jachtos koncepcija

Prieš keletą metų TMC prezidentas, Akio Toyoda, kelias dienas praleido išbandydamas naująsias „Ponam“ aukščiausios klasės jachtas, kurios netrukus turėjo pasirodyti Japonijoje. Kaip pagrindinį vairuotoją Akio Toyoda įkvėpė turbininių dyzelinių variklių galia ir patobulintų korpuso konstrukcijų valdymas bei stabilumas. Kaip „Lexus International“ vyriausiasis prekės ženklo atstovas, jis įvertino stilingos „premium“ klasės jachtos sukūrimo galimybes taip papildant Lexus gyvenimo būdą.

Tai paskatino Jūrų departamentą iš naujo pergalvoti, kaip aukščiausios klasės jachta gali išplėsti „Lexus“ prekės ženklą į naujas gyvenimo būdo ir poilsio sritis. 2017 m. sausio 12 d. Di Lido saloje, Biscayne įlankoje, Majamyje, Lexus pristatė šio projekto rezultatą – „Lexus Sport“ jachtos koncepciją.

Partnerystė su Marquis-Larson

Paskatintas šilto sportinės jachtos koncepcijos priėmimu, Lexus nusprendė tęsti laivo gamybos plėtros planus. Vykdomojo viceprezidento, Shigeki Tomoyama, žodžiais tariant, „pateikti į svajonę panašią prabangaus gyvenimo viziją; Lexus jachta išplečia Lexus mobilumo galimybes iki vandenyno. “

Siekdamas užtikrinti aukštus standartus, Lexus kreipėsi į „Marquis-Larson“ laivų statybos grupę tam, kad pastatytų, parduotų ir aptarnautų Lexus jachtą. Šis Viskonsino verslas turi puikų individualių laivų statybos paveldą, atkreipdamas dėmesį į detales, kurios puikiai dera su paties Lexus gamintojo „takumi“ meistriškumu.

Prabangios specifikacijos

 Lexus išlaikė keletą patraukliausių savo originalios 42 pėdų konceptinės jachtos savybių. „LY 650“ yra ilgesnė, 65 pėdų ilgio, ir 19 pėdų pločio. Tai sukuria savitą figūrą, turinčią stiprų, ryškų lanką, išlenktus denio akcentus ir paryškintą užpakalinį stogo kraštą bei aiškiai „Lexus“ slenkančią stogo liniją.

Oficialus pristatymas

Oficialus pasaulinis „Lexus LY 650“ pasirodymas įvyko 2019 m. rugsėjo mėnesį Majamyje.

FILMAS „60 000 VALANDŲ

„Takumi“ meistrų paslaptys

„Takumi“ meistrų įgūdžiai yra pagrindinė „Lexus“ prekės ženklą apibūdinanti prabanga, kurių semiamasi iš geriausių japonų meistrų tradicijų. „Lexus“ užsakė dokumentinį filmą siekiant atskleisti atsidavimą, reikalingą norint tapti takumi, apžvelgdamas savo darbuotojų patirtį ir kitose srityse dirbančių asmenų pasiekimus. Siekiama suprasti, kaip jie gali toliau egzistuoti pasaulyje, kuriame dabar tiek daug žmogaus užduočių atlieka robotai ir dirbtinis intelektas.

Vakarų kultūroje manoma, kad kas praleidžia 10 000 valandų studijuodamas, tampa savo srities ekspertu. Bet Japonijoje savo amato meistru žmogus nebus laikomas tol, kol nebus praleista 60 000 valandų tobulinant savo įgūdžius – tai atitinka aštuonias valandas per dieną, 250 dienų per metus, 30 metų.

Filmas, neturintis lygių

Clay‘ui Jeter‘iui, gerai žinomam dokumentinio maisto serialo „Chef’s Table“ režisieriui, buvo pavesta sukurti dokumentinį filmą, žvelgiantį į takumi pasaulį, daugiausia dėmesio skiriant keturiems meistrams, kurie savo gyvenimą paskyrė savo rankdarbiams: dvigubai „Michelin“ žvaigždute pažymėtas šefas, tradicinis popieriaus pjaustymo menininkas, „Lexus“ meistrų meistras ir dailidė, dirbantis vienoje seniausių pasaulio statybų bendrovių.

Jeter‘is sukūrė ne tik 54 minučių trukmės vaidybinę versiją, bet ir specialųjį 60 000 valandų pjūvį, kuriame vėl ir vėl kartojamos takumi įgūdžių scenos, kad būtų išreikštos valandos, dienos ir metai praktikos, reikalingos tobulumui pasiekti.

Filmą galima rasti įvairiose transliacijos platformose, taip pat šioje dedikuotoje svetainėje: https://takumi-craft.com/gb/en-gb.

VAIRAVIMAS, PASITELKIANT INTUICIJĄ

Automobilis – Lexus, istorija – dirbtinio intelekto, kamera – „Oskarą“ pelniusio režisieriaus

Kiek daug gali dirbtinis intelektas, kai kalbama apie meninę kūrybą? Lexus išbandė dirbtinio intelekto galimybes įgyvendindamas unikalų projektą, skirtą sukurti pirmąjį pasaulyje reklamos filmą, kurio scenarijus buvo sukurtas visiškai „mąstančia“ mašina.

„Vedamas inturicijos” buvo nufilmuotas „Oskarą“ pelniusio režisierius Kevino MacDonaldo, kurio ankstesni darbai yra „Paskutinis Škotijos karalius“ ir Whitney Houston biografija „Whitney“. Filmo kūrimas buvo novatoriškas dirbtinio intelekto ir garsaus meistro bendradarbiavimas, kurio tikslas buvo išbandyti, kaip žmonės ir mašinos gali dirbti kartu.

Gamybos procesas

Lexus dirbo kartu su techniniu partneriu „Visual Voice“, kad sukurtų dirbtinio intelekto scenarijų. Naudojo „IBM Watson“ analizuoti įvairius garso, teksto ir vaizdo duomenis, kad įgytų supratimą apie tai, kas sukuria puikų turinį. Tada dirbtinis intelektas galėtų tai panaudoti, kurdamas originalų scenarijaus kontūrą, kuris būtų emociškai intelektualus ir linksmas žiūrėti.

Dirbtinis intelektas buvo „treniruojamas“ su automobilių ir prabangos prekių reklamomis, per pastaruosius 15 metų laimėjusiomis prestižinius tarptautinius apdovanojimus. Dirbtinis intelektas buvo taip pat užpildytas emocinio intelekto duomenimis „Unruly“ vaizdo įrašų rinkoje tam, kad sužinoti, kurios akimirkos labiausiai susiejo su žiūrovais ir kaip skirtingos kombinacijos ir sekos geriausiai perteikė reklamuotojų pagrindines žinutes. Siekiant užtikrinti originalumą ir išvengti masinės rinkos jausmo, į dirbtinį intelektą buvo įtraukti papildomi duomenys apie Lexus prekės ženklą ir naujojo ES sedano pristatymą.

Norėdami sutelkti dėmesį į intuityvų pasakojimo aspektą, dirbtinis intelektas buvo toliau treniruotas intelekto, gauto iš „MindX“ šiam projektui skirto eksperimento, kurį pritaikė Naujojo Pietų Velso universiteto mokslo skyrius. Buvo išsiaiškinta, kas daro žmogų intuityviu ir kaip žmogus, turintis aukšto lygio intuiciją, reaguoja į automobilių reklamas.

Istorija

Minutės trukmės drama pasakoja istoriją apie Lexus takumi meistrą, kuris užbaigia savo darbą su naujuoju „Lexus ES“ sedanu ir išleidžia jį į pasaulį, tik tam, kad pamatytų, kaip jis bus sumaitotas ir grės sunaikinimas. Lemiamu momentu automobilį išgelbėjo jo automatinė avarinio stabdymo sistema.

Scenariuje gausu tikrų žmogaus emocijų, todėl jis nė kiek nesiskiria nuo parašyto žmogaus.

2019-11-12


Atgal