„Lexus“ paskelbė, kad tęs sėkmingą bendradarbiavimą su ATP ir dar trejus metus liks aukščiausio lygio vyrų tarptautinio profesionalaus teniso partneriu. Nuo 2026 m. iki 2028 m. prekės ženklas vėl bus oficialus ATP turo automobilių partneris ir platininis partneris.
Vedamas naujovių dvasios ir aistros kurti įsimintinas patirtis, „Lexus“ atneša savo unikalią viziją į teniso pasaulį, kur emocijos, elegancija ir pasirodymas susilieja į tobulą harmoniją. Ši partnerystė atspindi vertybes, kurios „Lexus“ klientams yra svarbiausios: rafinuotas pasirodymas, asmeninis pasirinkimas ir įsipareigojimas siekti tobulumo – tiek kelyje, tiek teniso aikštelėje.
Andre Schmidt’as, „Lexus Europe“ vadovas, komentavo: „Lexus“ partnerystė su „ATP Tour” atspindi mūsų bendrą įsipareigojimą siekti tobulumo, tikslumo ir aistros – vertybių, kurios giliai rezonuoja su mūsų prekės ženklu. Per mūsų elektrifikuotą produktų asortimentą siūlome įvairius pasirinkimus, kurie prabangą paverčia asmenine patirtimi, puikiai atitinkančia pasaulinio lygio teniso dvasią.“
Eno Polo, ATP generalinis direktorius, sakė: „Lexus“ yra partneris, kuris tikrai prideda vertės mūsų turui. Nuo tada, kai pradėjome bendradarbiauti (nuo 2023 m.), prekės ženklas parodė nuoširdų įsipareigojimą teniso sportui – pagerindami mūsų žaidėjų ir personalo patirtį svarbiausiuose renginiuose ir padėdami mums siekti tvarumo per „ATP Serves“ programą. Šis tikslu grindžiamas požiūris yra tai, kas išskiria šią partnerystę. Mes didžiuojamės, kad galime toliau ją plėtoti.“
„Lexus“ prekės ženklas džiaugiasi sinergija su aukščiausio lygio teniso varžybų pasauliu, dalydamasis atsidavimu tobulumui ir pasiekimams, pagrįstiems dėmesiu detalėms ir nuolatiniu tobulėjimu.
„Lexus“ taip pat patvirtina, kad bus oficialus automobilių partneris ir platininis partneris „Nitto ATP Finals“ turnyre, kuris yra sezono kulminacija, kurioje varžosi aštuoni geriausi pasaulio vyrų vienetų ir dvejetų žaidėjai.
Prekės ženklas atlieka svarbų vaidmenį „Rolex Paris Masters“ turnyre kaip oficialus turnyro automobilis, stiprindamas savo buvimą ATP ture ir atsidavimą pasaulinio lygio teniso renginių rėmimui.
„Lexus“ ir toliau padės didinti teniso ir savo prekės ženklo populiarumą tarp gerbėjų, eidamas „ATP Head2Head“ pagrindinio partnerio vaidmenį. Tai internetinė serija, kurioje geriausi žaidėjai varžosi tarpusavyje įvairiose linksmose sporto varžybose už teniso aikštelės ribų.
„Lexus“ toliau teiks elektra varomų automobilių parką rėmimo renginiuose, kad padėtų pervežti žaidėjus, atstovus ir svečius. Turėdamas savaime įsikraunančių,
hibridinių, įkraunamų hibridinių ir visiškai elektrinių modelių asortimentą, prekės ženklo lyderystė elektrifikacijos srityje glaudžiai atitinka ATP turo tvarumo siekius pagal „ATP Serves“ ir „UN Sports for Climate Action“ programas, kurių tikslas – iki 2040 m. pasiekti nulines emisijas.
Pagal šį partnerystės susitarimą „Lexus“ 2026 m. rems svarbiausius ATP turnyrus, taip pat keletą WTA ir „ATP Challenger Tour” renginių, bendradarbiaujant su LTA.
Apie „Lexus“
„Lexus“, įkurtas 1989 m., yra pasaulinis prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklas, siūlantis visą asortimentą aukščiausios klasės automobilių Europoje, įskaitant visureigius „LBX”, „UX”, „NX”, „RZ”, „RX”, sedaną „ES” ir „LM” keleivinį „Luxury Mover“ automobilį.
„Lexus“ siekia „padaryti prabangą asmeniška“ naudodamas kūrybingas technologijas, kruopštų meistriškumą, rafinuotą eleganciją ir „omotenashi“ – japonų tradicija teikti geriausią svetingumą.
Iki šiol visame pasaulyje pardavus daugiau nei 3,5 milijono savaime įsikraunančių hibridinių, įkraunamų hibridinių ir visiškai elektrinių automobilių, „Lexus Electrified“ vizija grindžiama prekės ženklo patirtimi elektrifikuotų automobilių srityje ir siekia esminio šuolio automobilių našumo, valdymo, kontrolės ir vairuotojo malonumo srityse, pasitelkiant elektrifikacijos technologijas.
2024 m. „Lexus“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 850 000 automobilių, įskaitant rekordinius 88 184 automobilius Europoje, iš kurių daugiau nei 90 % buvo elektriniai.
Apie „ATP”
Kaip pasaulinė vyrų profesionalaus teniso valdymo institucija, ATP misija yra tarnauti tenisui. Mes teikiame pramogą milijardui gerbėjų visame pasaulyje, pristatome geriausius pasaulio žaidėjus prestižiniuose turnyruose ir įkvepiame naują kartą. Nuo „United Cup“ Australijoje iki Europos, Amerikos ir Azijos, teniso žvaigždės kovoja dėl titulų ir PIF ATP reitingo taškų „ATP Masters 1000, 500 ir 250” turnyruose bei „Grand Slam“ turnyruose. Visi keliai veda į „Nitto ATP Finals“ – prestižinį sezono finalą, kuris vyksta Turine, Italijoje.
Turnyre, kuriame dalyvauja tik 8 geriausi pasaulio vienetų žaidėjai ir dvejetų komandos, taip pat oficialiai paskelbiamas metų pabaigos ATP pasaulio Nr. 1, kurį pristato PIF, – tai aukščiausias pasiekimas tenise.
2025-11-15