fbpx
slider

5*„Euro NCAP"

„Lexus UX“ saugumą užtikrina įdiegta naujausia „Lexus Safety System +“ versija, 8 standartinės saugos oro pagalvės ir itin tvirta „Global Architecture – C“ platforma.

Automobilis, išsiskiriantis ryškiu stiliumi ir drąsiu dizainu, šiuo metu yra ir vienas saugiausių visureigių, suaugusių keleivių apsaugos klasėje surinkęs 96%, o vaikų apsaugos klasėje – 85% balų. Pagal sugriežtintus vertinimo standartus, pėsčiųjų ir dviratininkų apsaugos sitema įvertinta 82%.

Patobulinta„Lexus Safety System +“ sistema turi keletą naujų funkcijų, padedančių išvengti ar sumažinti avarijų tikimybę. Patobulinta „Pre-Collision System” – priešavarinės saugos sistema (PCS) padeda atpažinti ir išvengti susidūrimo su šviesiu paros metu važiuojančiais dviratininkais ir šviesiu bei tamsiu paros metu einančiais pėsčiaisiais.  Adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC) palaiko nustatytą greitį ir sumažina jį, prisitaikydama prie priekyje važiuojančios transporto priemonės greičio. Nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (LDA) – padeda nenukrypti iš važiuojamosios dalies. Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB) padeda išvengti nelaimių, o kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) atpažįsta kelio ženklus ir informuoja apie juos vairuotoją.

99% Europoje parduodamų visų„Lexus“ modelių, įdiegta „Lexus Safety System +“ saugos sistema. „Lexus“ įsipareigojo naudoti pažangias saugos priemones visuose, ne tik aukščiausios klasės automobiliuose, taip užtikrinant, jog aukščiausio lygio saugos sistemos būtų prieinamos visiems.

Patobulinta „Pre-Collision System” – priešavarinės saugos sistema (PCS), aptinkanti pėsčiuosius ir dviratininkus, buvo tobulinama didinant kameros jautrumą ir matymo lauką.

 Jei sistema nustato, jog avarijos tikimtybė yra aukšta, stabdžiai suveikia automatiškai, kad būtų išvengta susidūrimo arba sumažinta žala susidūrimo su pėsčiaisiais ar dviratininkais atveju.

Adaptyvi greičio palaikymo sistemos (ACC) radaro ir kameros pagalba aptinka priekyje važiuojančią transporto priemonę ir užtikrina saugų atstumą. Jei priekyje važiuojanti transporto priemonė sulėtins greitį ar stabdys – Jūsų „UX“ prisitaikys ir darys tą patį. Kliūčiai pasišalinus, automobilis važiuos tokiu greičiu, kokiu nustatė vairuotojas. Ši sistema sumažina vairuotojui tenkančią įtampą situacijose, kuriose reikia staigiai stabdyti.

kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) atpažįsta kelio ženklus ir informuoja apie juos vairuotoją daugiafunkciniame ekrane. Tokiu būdu paprasta nustatyti reikiamą greitį vos vienu mygtuko paspaudimu. (RSA) identifikuoja visus svarbius kelio ženklus ir įspėjimus kelyje.

Nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (LDA) padeda vairuotojui išlaikyti savo „UX“ tarp kelio juostų. Nustačius, kad „UX“ gali išvažiuoti už juostos ribų, sistema automatiškai grąžins automobilį į saugią važiuojamąją dalį.

Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB) funkcija automatiškai perjungia tolimųjų šviesų žibintus į artimųjų, jei aptinka kitą transporto priemonę. (AHB) sukurta taip, kad būtų užtikrintas geresnis matomumas naktį, tuo pačiu metu kontroliuojant artėjančius automobilius.

 

2019-05-23


Atgal