fbpx
slider

Naujas
LEXUS ES - provokuojanti elegancija

Po šešerių sėkmingai išleistų „Lexus ES“ kartų vidutinio dydžio sedano kategorijoje Lexus kūrėjai  naująjai septintąjai „Lexus ES“ kartai parinko naują ambicingesnį kelią. Ilgai garsėjęs komfortu, rafinuotumu ir prabangia įranga, naujasis ES pasikliauja savo stiprybėmis ir visiškai nauja važiuokle, kuri suteikė galimybę sukurti dar dinamiškesnį eksterjerą ir dar geresnes važiavimo savybes.

Tai dar viena naujosios „Lexus“ dizaino krypties išraiška ir įsipareigojimas kurti transporto priemones, kurios suteikia daugiau įspūdžių, emocijų ir aistros, padedančios ateityje prekės ženklą pamėgti platesnei auditorijai.

Septintosios kartos ES bus pirmasis, kuris bus pristatytas Vakarų Europos rinkai. Po jau pristatytų LS flagmano ir LC kupė, ES – dar vienas modelis, sukurtas pagal naują „Lexus“ dizaino filosofiją. Akį traukiantis stilius tapo įmanomas naujos „Global Architecture – K (GA-K)“ platformos dėka, o su juo ir vairavimo patirtis bei aukštesni saugumo įsipareigojimai tapo dar įspūdingesni. Nuolatiniai pirkėjai atras erdvesnį, tylesnį ir saugesnį „Lexus ES“, o klientai, pirmą kartą įsigyję šį modelį, susidomės sedano aukštesnio lygio eksploatacinėmis savybėmis, pirmaujančiomis klasėje technologijomis ir meistriškumo lygiu, kuris retai pasireiškia šiame rinkos segmente.

ES gamą sudarys jau 2018 m. gruodžio mėn. pasirodysiantis ES 300h, taip pat ir modeliai ES 200, ES 250 ir ES 350 su benzininiais varikliais, kurie pasirodys Rusijos rinkoje nuo 2018 m. rugsėjo.

2017 m. „Lexus“ pardavimai Europoje pasiekė beveik 75 000 automobilių. Tai didžiausias augimas ketvirtus metus iš eilės. Naujasis ES sedanas bus pagrindinis modelis savo klasėje, prisidedantis prie „Lexus“ siekio iki 2020 m. pasiekti 100 000 naujų automobilių pardavimų per metus Europoje.

Nauji ES dizaino aspektai

Naujasis ES yra sukurtas pagal visuotinę “Global Architecture-K” (GA-K) platformą, suteikiančią galimybę išplėsti vidutinio dydžio prabangių sedano dizaino ribas. Automobilis yra ilgesnis (+65 mm), žemesnis (-5 mm) ir platesnis (+45 mm) nei jo pirmtakas. Ilgesnė ratų bazė (+50 mm) leidžia ratus projektuoti arčiau automobilio kampų, su platesniu priekiniu ir galiniu protektoriumi (+10 ir +37 mm). Visa tai suteikia ES patrauklią išvaizdą, priverčiančią šio modelio gerbėjus pažvelgti į automobilį dar kartą.

Yasuo Kajino, ES vyriausiasis dizaineris, naujojo automobilio išvaizdą apibūdina kaip „provokuojančią eleganciją“. ES visada buvo elegantiškas prabangus sedanas. Naujos kartos automobiliui mes pridėjome drąsių dizaino elementų, kurie meta iššūkį tradiciniams klientų lūkesčiams “, – sakė jis.

 

Lyginant su ankstesnėmis kartomis, naujas ES dizainas turi „greitą“ stogo liniją, kuri pabrėžia automobilio apatinę poziciją ir aptakią aerodinamiką. Automobilio galas yra neperkrautas detalių ir ryškus, su  LED šviesos diodų žibintais, įkomponuotais taip, kad, žiūrint iš bet kurio kampo, būtų sukurta stilinga linija . F SPORT modeliai turi galinį spoilerį ir tamsesnį apatinį žibintą. Standartiniams ES modeliams galimi trys skirtingi 17 ir 18 colių ratų dizainai, o F SPORT modeliai komplektuojami su 19 colių ratais, tokiais pat, kokie montuojami ant „Lexus LC“ modelio.

12 spalvų paletėje yra nauji smėlio ir žalios spalvos atspalviai. „Ice Ecru“ atspindi dizainą, imituojantį šviesą, atspindinčią kątik iškritusį sniegą, o „Sunlight Green“ spalva įkvėpta vandenyno saulės šviesos. Dvi išskirtines spalvas – „Heat Blue“ ir „F White“ – galima bus rasti F SPORT modeliuose.

„Lexus“ interjero ateitis

Pažvelgus į „Lexus ES“ saloną, šio modelio kūrybinės komandos pirma mintis buvo sukurti „Lexus interjero ateities“ koncepciją, kuri sujungia vairuotojui priklausančią salono dalį su erdvia ir patogia priekinio keleivio zona. Vairuotojo dėmesys yra išlaikomas kelyje įdiegus centrinį ekraną, prietaisų skydelį ir vaizdo ekraną regos lauko lygyje. Kita vertus, priekiniai keleiviai turi atviresnę, erdvesnę ir atpalaiduojančią aplinką.

„Lexus ES“ navigacija turės 12,3 colių daugialypės terpės ekraną ir antrosios kartos „Remote Touch touchpad“ valdiklį. Taip pat įdiegtas balso atpažinimas, kuris apims ir mobilųjį telefoną, leidžiantį bekontaktinį vairuotojo išmaniojo telefono valdymą.

Galinių keleivių komfortas jau seniai yra ES „prekinis ženklas“. Naujas modelis taip pat išlaikys šį kokybinį rodiklį, nepaisant to, kad išorinė stogo linija tapo nuožulnesnė.

Interjero spalvų parinktys turės naują derinį, kuris atspindi „provokuojančios elegancijos“ dizaino temą. „Rich Cream“  derinys – tai kreminiai apmušalai su rudos spalvos deriniu, suteikiantys salonui šiuolaikiškumo, tačiau tuo pačiu metu šiltumo. Kiti spalvų deriniai turės juodos, „Chateau“ ir „Topaz Brown“ spalvas.

Norint sukurti visiškai naują išvaizdą naujam F SPORT modelio interjerui, buvo sukurta nauja metalinės kabinos apdailos rūšis, visiškai kitokia, ką „Lexus“ buvo daręs liki šiol. Įkvėptas tradicinio japonų kardų kaldinimo meno, „Hadori“ apdaila įgavo svyruojančių bangų linijas, sukuriančias trimatį vaizdą, kuris skiriasi, priklausomai nuo žiūrėjimo kampo. Poveikis yra subtilus, tačiau parodo meistriškumo lygį, investuotą į tai, kad F SPORT modeliui suteiktų unikalumo. Standartiniuose ES modeliuose ir toliau bus naudojamos tradicinės medžiagos, tokios kaip bambuko ir „Shimamoku“ mediena, primenančios apie rankų darbo detales, kurias „Lexus“ klientai vertina.

Nauja eksploatacinių savybių era

Inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, turėjo aiškų tikslą – pakeisti ES įvaizdį. Tai reiškė, kad sedanas, žinomas visų pirma dėl komforto ir ramybės, turi tapti tokiu, kuris gali tapti savo klasės lyderiu valdymo ir galingumo srityje.

Pasak Sakakibara, šis ES buvo sukurta taip, kad pasiektų iš esmės aukštesnius rezultatus nei bet kuris iš jo pirmtakų. Jis pasakė: „Mes žinojome, kad šį ES turėtų būti lengva vairuoti, nesvarbu, kokia kelio danga bebūtų.“

Pirminis sumanymas buvo nauja GA-K platforma. Tai išskirtinai standi priekinių ratų važiuoklė, kuri naudojama ir LC kupė, ir LS sedane.

Kūrėjų komanda siekė sukurti modelį, kuris greitai reaguotų į kiekvieną vairuotojo judesį. Yoshiaki Ito, pagrindinis modelio bandytojas, paaiškino: „Mes norime, kad kiekvienas vairuotojas, būdamas už ES vairo, jaustų visišką kontrolę. Tai komforto lygis, kuris neapsiriboja tik sklandžiu važiavimu.“

Norint dar aukštesnio dinaminio veikimo lygio, F SPORT modeliai bus prieinami su „Adaptive Variable Suspension“ sistema, panašia į LEXUS LC. Prie kiekvieno rato pridedami reguliuojami amortizatoriai su 650 slopinimo jėgos lygiu, kad galėtumėte kontroliuoti bet kokį kelio paviršių. Kitas F SPORT išskirtinis elementas yra „Sport +“ režimas, skirtas „Drive Mode Select“ sistemai, kuriai naudojami labiausiai jautrūs variklio, transmisijos ir pakabos parametrai. „ES 350 F SPORT“ taip pat turi variklio garso stiprinimo sistemą, papildančią variklio garsą.

Ketvirtos kartos hibridinės pavaros sistema

„ES 300h“ modelyje, skirtame Vakarų ir Vidurio Europai, yra įrengta nauja ketvirtos kartos savarankiškai įkraunama hibridinė pavarų dėžė, kuri užtikrina išskirtinį degalų efektyvumą ir minimalų išmetamųjų dujų kiekį. Tai prilygsta itin efektyviam 2,5 litro Atkinsono keturių cilindrų benzininiam varikliui su lengvesniu, kompaktišku ir galingesniu elektriniu varikliu. Bendra sistemos galia yra 218 PS / 160 kW, o kombinuoto ciklo degalų taupymas yra nuo 4,7 l / 100 km.

2,5 litro variklis yra visiškai naujas ir su greito degimo technologijomis. Rezultatas – daugiau galios, nepadidinant išmetamų teršalų kiekio ar degalų sąnaudų. Dėl tiesioginės įleidimo angos bei padidėjusių vožtuvų kampų pavyko pasiekti tokius įspūdingus rezultatus. Kintamojo galingumo alyvos siurblys, daugiagysliai injektoriai, VVT-iE įleidimo vožtuvai ir kintama aušinimo sistema taip pat prisideda prie įspūdingo variklio šilumos ir degimo valdymo.

Benzino varikliai ir nauja aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė

Rusijoje ir kitose Rytų rinkose ES galės įsigyti įvairių benzininių transmisijų versijų.

„ES 350“  varomas 3,5 litro V6 benzininiu varikliu, kuris suprojektuotas taip, kad užtikrintų greitėjimą. Šis įspūdingai lankstus variklis naudingas atnaujinant „D4-S“ degalų įpurškimo sistemą ir dabar sukuria 250 PS / 183 kW sukimo momentą, žymiai padidindamas ankstesnės kartos V6 variklio veikimą.

„ES 350“ modelis taip pat turi padidintą galios ir sukimo momentą, naują aštuonių greičių „Direct Shift“ automatinę pavarą. Tam naudojamas itin plonas sukimo momento keitiklis ir daugiasluoksnė fiksavimo sankaba, kad efektyviau perduotų galią priekiniams ratams.

„ES 250“ bus galima įsigyti su visai nauju, didelio efektyvumo 2,5 litrų keturių cilindrų benzininiu varikliu ir nauja aštuonių greičių „Direct Shift“ automatine pavarų dėže.

Labiausiai pasaulyje įkvepianti garso patirtis su „Mark Levinson PurePlay“

17 garsiakalbių „Mark Levinson PurePlay“ sistema debiutuoja 2019 metų „Lexus ES“ modelyje. Jo pirmoji pasaulyje architektūra buvo sukurta, kad kiekvienas žmogus galėtų pasinerti į galingiausią, tikslią ir labiausiai iki šiol išgrynintą garso patirtį.

„PurePlay“ naudoja keletą unikalių metodų, kad būtų užtikrintas nepakartojamas atlikimas automobilyje: tikslus posistemis, pasaulinio lygio garsiakalbių dizainas ir jų montavimo vieta bei neprilygstama derinimo ir dekompresijos technologija. Garsiakalbiai sumontuoti pečių lygyje visame salone, stiprina akustiką ir sukuria toninę sinergiją. Šios puikiai pritaikytos tembrui vietos atsiskleidžia ir užtikrina nuoseklią toninę spalvą tarp visų vidutinio lygio garsiakalbių ir visų garsiakalbių, sukurtų atkurti didelius dažnius, efektyviai sukurdamos du identiškus garso etapus priekyje ir gale sėdintiems. Viso to pasekmė – kiekvienas žmogus yra apsuptas garsu, todėl sėdint bet kurioje vietoje yra nuoseklios įsiklausymo galimybės.

Kitas „Lexus ES“ istorijos skirsnis

Septintosios kartos „Lexus ES“ pradės naują erą vienam iš seniausių ir populiariausių modelių. Kaip ir „Lexus LS“ flagmanas, naujasis „Lexus ES“ sedanas siekia pritraukti daugiau klientų. Šis modelis užtikrina viską, ko tikisi „Lexus“  pirkėjai; visos modelio savybės pritrauks ir tuos, kurie anksčiau neįvertino prekės ženklo. Stiprus stilius, dinamiškesnis veikimas, aukštos kokybės interjero apdaila ir naujausios saugos technologijos padės pertvarkyti „Lexus ES“ įvaizdį į naują ir netikėtą.

2018-04-25


Atgal