fbpx
slider

Naujoji „Lexus“ spalva - įkvėpta gamtos spindesio

„Lexus“ sukūrė naują atspalvį, kuris prabangiam kupė „Lexus LC“ leis atsiskleisti ir išsiskirti kelyje. Naujoji „Structural Blue” spalva – daug daugiau nei dar vienas pasirinkimas iš spalvų paletės. Tai kruopštaus „Lexus“ spalvų tyrinėjimo rezultatas – pažangių technologijų dėka išgautas gilesnis, blizgesnis ir labiau mėlynesnis nei iki šiol atspalvis.

Pirmą kartą naujasis atspalvis suteiktas sukėlusiam sensaciją LC modeliui, pristatytam Ženevos automobilių parodoje 2016 metais. Dabar naujoji spalva kartu su papildomais išskirtinės apdailos elementais galima ir serijinei gamybai. Įspūdinga spalva suteikta specialiai „LC Structural Blue Edition“ versijai. Šiuos riboto leidimo automobilius rinksis tikri žinovai, kurie atpažįsta ir vertina pažangių technologijų pritaikymą bei aukščiausius „Lexus“ Takumi meistriškumo standartus.

 

 

Įkvėptas gamtos ir mėlynojo Morfo drugelio

Naujojo atspalvio kūrimo siekį plėtojo dvi 15 metų bendradarbiaujančios kompanijos, „Tec“ centro bendrovė „Ann Arbor“, JAV ir Japonijoje, bei „VIAVI Solutions Inc“, pirmaujantis pluoštinių optinių dangų ir pigmentų tiekėjas JAV.

Atspalvio „Structural Blue“ atradimas – tai pasiekimas, pristatantis išskirtinius techninius iššūkius. Inžinieriai dirbo su pagrindiniais šviesos principais ir sukūrė specialios spalvos efektą – labiau mėlyną spalvą nei bet koks galimas mėlynas pigmentas.

Kūrybos procese, intensyviai ieškant variantų, komanda ėmėsi įkvėpimo iš gamtos bei Morfo drugelio. Šiaurės ir Pietų Amerikoje paplitęs, šis drugelis yra žinomas dėl sodrios, blizgančios, mėlynos spalvos sparnų. Nors iš tiesų – sparnai yra bespalviai. Mėlynumą sukuria šviesos trukdžiai ant sparnuose esančios mikroskopinės grotelių paviršiaus struktūros.

Tai buvo toks efektas, kurį „Lexus“, išrasdamas „Structural Blue“ atspalvį, ir norėjo pasiekti. Tačiau šis siekis išgauti tokį didelį šviesos ir spalvos sodrumą, t.y. sukurti naujo tipo daugiasluoksnį pigmentą, reikalavo precedento neturinčių pastangų.

 

Iš pradžių atrodė, kad iššūkis bus tiesiog per didelis: pageidaujamą kokybę būtų galima užtikrinti tik naudojant 40 atskirų sluoksnių pigmentą. Tačiau komanda nepasidavė ir nuolat tobulino procesą, iki kol efektas buvo pasiektas tik septynių sluoksnių struktūros dėka.

Gamybos procesas šiam pigmentui išgauti užtruka 8 mėnesius ir apima 12 gamybos etapų bei 20 kokybės patikrinimų. „Lexus LC“ modelis dažais dengiamas 15 mikrometrų sluoksnyje, esančiame tarp grunto ir lako. Nano struktūra, ypatingai smulkios dalelės, sukuria ryškumą ir nuolat besikeičiančios šviesos įspūdį. Tradiciniai mėlyni pigmentiniai dažai atspindi mažiau nei 50 proc. gaunamos šviesos, tačiau „Structural Blue“ technologija leidžia pasiekti beveik 100 proc. Vienam „Lexus LC“ modeliui nudažyti sunaudojama 300 g šio pigmento.

Tam, kad būtų pasiekta tobula proceso kokybė, per vieną darbo dieną „Lexus“ Motomachi gamykloje paruošiami tik du „Lexus LC“ modeliai su „Structural Blue” technologija.

Specialus „Lexus LC Structural Blue” leidimas

Rafinuota dažų kokybė yra suderinta su „LC Structural Blue Edition” aukščiausios įrangos specifikacijomis.

„Lexus LC“ galima rinktis iš dviejų versijų – V8 benzininės „LC 500“ ir pilnai hibridinės „LC 500h“. Šie modeliai komplektuojami su 21 colio kaltiniais lengvo lydinio ratlankiais bei anglies pluošto slenksčių plokštelėmis,  puikiai papildančiomis kupė kėbulo jutiminį stilių.

Išskirtinė salono apdaila apima „Breezy Blue” spalvų derinį – mėlyno atspalvio natūrali perforuota “semi-aniline” oda priekinėms sėdynėms, vairas, prietaisų skydelis ir centrinis porankis dekoruoti baltomis siūlėmis, derančiomis prie kontrastingų priekinių baltų odinių sėdynių, pavarų svirties ir drapiruota durelių apdaila dekoruotos apelsinų spalvos oda, o stogo apmušimas, statramsčiai, skydeliai nuo saulės ir bagažo skyrius puošti Alcantara apdaila.


Atgal