fbpx
slider

Naujojo
„Lexus LS“ premjera Europoje

„Lexus“ Europai atskleidžia naująjį atnaujintą „LS“ sedaną, kuriame pristatomos naujos technologijos, įranga ir dizaino ypatybės, sustiprinančios jo, kaip prekės ženklo flagmano, statusą. Pasak „Lexus“ tarptautinio prezidento, Koji Sato, kuriant naująjį „LS“, ir toliau buvo siekiama išskirtinės tylos ir komforto, kurie buvo nuolatiniai šio modelio bruožai nuo pat pirmosios jo kartos ir tai buvo „Lexus“ prekės ženklo atspirties taškas.

Daugiau galios, dar sklandesnis važiavimas

Aukščiausio lygio sklandumas, rafinuotumas ir pastangų nereikalaujanti „LS 500h“ galia buvo dar labiau padidinti atlikus techninius patobulinimus, kurie sustiprino ličio jonų aukštos įtampos baterijos indėlį.

Atlikdamas pakeitimus, „Lexus“ sutelkė dėmesį į automobilio vairavimo gerinimą didindamas pagalbos, kurią akumuliatorius teikia elektros varikliui, lygį ir praplėsdamas jo veikimo sritį. Didžiausias dėmesys buvo skiriamas „Normal“ važiavimo režimo kokybei, kai vairuotojas vidutiniškai spaudžia akceleratoriaus pedalą ir sukuria tik mažas G jėgas – tokiu būdu kelyje važiuojama apie 90 % viso kelionės laiko.

Dėl atliktų pokyčių, norint judėti greičiau, reikia mažiau pastangų: pagreitis yra tolygesnis ir linijiškesnis, išlaikomas stabilumas ir slopinamos G jėgos. Tai leidžia patogiau važiuoti mieste bei teikia privalumų, kai keliaujama vingiuotais maršrutais arba įkalnėje. Norint pasiekti sklandų ir galingą progresą, reikia tik šiek tiek spausti droselį.

Hibridinei baterijai atliekant didesnį vaidmenį, variklis gali veikti mažesniais sūkiais, todėl važiuojama dar tyliau, pavyzdžiui, kai variklis vėl įsijungia po važiavimo EV režimu.

Važiavimo komfortas

Pasiekti geriausią važiavimo komfortą – visada buvo pagrindinis „LS „kokybės bruožas. Naujausioje modelio versijoje patobulinimams pasiekti „Lexus“ atkreipė dėmesį į padangų charakteristikas, adaptyviąją kintamą pakabą (AVS), statramsčius bei sėdynių konstrukcijas.

Kalbant apie padangas, jų šonų vertikalus standumas buvo sumažintas tam, kad važiavimas būtų komfortiškesnis, nesumažinant automobilio stabilumo.

AVS sistema užtikrina geresnį valdymą važiuojant grubiais paviršiais. Nepaisant suteikto didesnio komforto, tai teikia geresnį valdymą ir automobilio stabilumą. Statramsčių standumo reguliavimas leidžia užtikrinti patogesnę  automobilio stovėseną posūkiuose, o kelio linijų sekimas tapo dar patikimesnis.

Sėdynių kokybė vairuotojo ir keleivių komfortui yra labai svarbi, todėl „Lexus“ sėdynėse pakeitė naujus uretano sėdynių paminkštinimus, buvo įsiūtas papildomas, minkštesnis sluoksnis, o siūlės tarp pagalvėlės / atlošo ir atramos tapo gilesnės. Rezultatas – didesnis komfortas, mažiau vibracijos ir geresnė kūno laikysena.

Visiškai automatizuota parkavimo sistema

„Lexus“ visiškai automatizuotai „Advanced Park“ parkavimo sistemai įgyvendinti dėjo visas pastangas ir pirmą kartą ji pasirodys su naujuoju „LS 500h“. Tai taip pat pirmoji „Lexus“ sistema ir pirmoji prabangių automobilių segmente, turinti atminties funkciją, kuri atpažins ir išsaugos vairuotojo reguliariai naudojamų vietų detales, dar labiau palengvindama automobilio statymą.

Sistema pralenkia bet kurią ankstesnę „Lexus“ pagalbos statant automobilį technologiją, nes šiai sistema valdant vairą, droselį, stabdžius ir transmisiją, galima atlikti saugius ir tikslius manevrus. Sklandžiai ir tiksliai veikdama, sistema taip pat veikia greitai – laikas, per kurį reikia atlikti parkavimo manevrą, yra greitesnis nei konkurentų sistemose.

Numatęs parkavimosi vietą, vairuotojas įjungia sistemą, kuri naudoja parkavimo daviklius ir panoraminio vaizdo kamerą – tokiu būdu išgaunamas 360° „panoraminis” automobilio aplinkos vaizdas, numatant visas kliūtis. Sistema  automatiškai apskaičiuoja efektyviausią ir saugiausią parkavimosi manevrą, slopindama automobilio greitį, jei tarpas yra mažas. Tiesioginis vaizdas ir aiški grafika centriniame ekrane informuoja vairuotoją apie transporto priemonės kelią ir visas kliūtis.

Sistema taip pat veiks nepriklausomai, ar erdvė pažymėta linijomis, ar gretimais nėra transporto priemonių.

Naujos saugos ir pagalbos vairuotojui technologijos

Kaip ir „Lexus RX” modelyje, naudojama prisitaikanti tunelinė „Blade Scan Adaptive High Beam“ automatinė tolimųjų šiesų sistema (AHS), kurioje greitai besisukantis veidrodis nukreipia šviesos diodų šviesą, tokiu būdu sklandžiai ir gerai apšviečiant platesnį plotą lyginant su dabartinėmis, standartinėmis LED sistemomis.

Taip pat pristatomas naujasis skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis, kuris vaizdus realiuoju laiku perteikia iš galinės parkavimo kameros. Tai reiškia, kad nei galvos atramos, nei gale sėdintys keleiviai netrukdo vaizdui, o važiuojant naktį ir šlapiu oru vaizdas yra aiškesnis. Vairuotojas pats gali perjungti įprasto veidrodėlio vaizdą į skaitmeninį ekraną ir koreguoti vaizdo ryškumą, pakreipti vaizdą aukštyn / žemyn, kairėn / dešinėn, naudojant apačioje esančias piktogramas.

Dar viena naujovė – 360° „panoraminio“ automobilio aplinkos vaizdo monitoriuje esanti pėsčiųjų aptikimo funkcija, kurios dėka saugos diržai yra priveržiami (be įtempiklių), kai „Pre-Collision“ sistema prieš pat neišvengiamą smūgį užtikrina avarinį stabdymą.

Naujausia multimedijos sistema bei patobulinta HMI” sąsaja

Naujajame „LS“ integruota naujausios kartos „Lexus“ multimedijos sistema, pasižyminti didesniu funkcionalumu ir patobulinta žmogaus ir automobilio sąsaja „HMI“, kad būtų paprasta ir intuityvu valdyti.

Sistema valdoma naujuoju 12,3 colių jutikliniu ekranu, esančiu prietaisų skydelio viršuje. Ekranas yra arčiau vairuotojo ir yra labiau nukreiptas į jį, todėl patogiai pasiekiamas, o jo padėtis leidžia išvengti įsibrovimo į regėjimo liniją išilgai priekinio stiklo krašto.

Naudojant automobilio multimedijos jutiklinį ekraną*2, lengvas išmaniųjų telefonų integravimas per „Apple CarPlay ™ * 1“ ir „Android Auto ™ * * 1“, suteikiant prieigą prie populiarių navigacijos, pramogų ir pranešimų programų.

Naudojant „Android Auto“, galima naudoti „Google“ asistentą ir „Google Maps“ * 1 ir, atsižvelgiant į vartotojo kalendorių, ankstesnę veiklą bei anksčiau nustatytus nustatymus, galima gauti aktualią informaciją.

Naudojant multimedijos ekraną, „Apple CarPlay“ leidžia vartotojams prieigą prie savo sąsajos naudojant savo „iPhone®“ * 1 . Prisijungus, bus gautos kelionių nuorodos, skambučių galimybė, pranešimų siuntimas ir gavimas per „Siri®“, „Spotify“, „Audible“ programų bei „Apple“ tinklalaidžių pasiekiamumas.

Jutiklinio ekrano funkcijose taip pat yra naujas mygtukas, leidžiantis greitai „iškviesti“ dažnai naudojamus valdiklius, pavyzdžiui, sėdynės ir vairo šildytuvų reguliavimą.

Pagalbiniai vairo jungikliai tapo juodos spalvos ir perdėlioti taip, kad būtų lengviau ir intuityviau naudoti. Oro kondicionieriaus skydelyje naudojama „Piano Black“ apdaila taip pat tam, kad interjero išvaizda būtų dar harmoningesnė.

Eksterjeras

„Lexus“ naujajam „LS“ išorės stiliui daugiausia dėmesio skyrė detalėms, pabrėžiančioms dizaino jėgos išraišką.

Atnaujinta priekinio buferio forma, firminių verpsto formos grotelių vidinis paviršius išsiskiria tamsaus metaliko apdaila. Priekinių žibintų blokas buvo pakeistas į plono, trigubo projektoriaus, kuriame telpa naujoji „BladeScan ™ AHS sistema bei dienos žibintai, išdėstyti „L“ motyvu. Vidutinės ir aukštesnės komplektacijos modeliams galimi nauji kontrastingi juodi šviesiai šlifuoti 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Mažosios grotelės apatiniame buferyje buvo iškeltos labiau į išorę ir tapo kvadratinės, pabrėžiančios automobilio plotį ir stovėseną. „LS F SPORT“ modelyje vaizdas dar sustiprinamas platesnėmis grotelės, kurios tęsiasi iki pat buferio kampo. Čia verpsto formos grotelės pasižymi nauja, mažai blizgia juoda apdaila, lengvojo lydinio ratlankiai – juodi su juodais centriniais dangteliais, o galiniuose kombinuotose žibintuose integruota „Piano Black“ apdaila.

Nauja pažangi dažų technologija

„Lexus“ išnagrinėjo naujas dažų technologijų galimybes tam, kad sukurtų „Lunar Silver“ – spalvą, kuri kėbulo kontūrus išstumia į ryškų reljefą su kontrastingais ryškiais akcentais bei giliu šešėliu. Ji derinama su naujuoju „Nishijin“ ir „Haku“ interjeru, kuriame vyrauja juodos ir sidabrinės spalvos rankų darbo ornamentai.

„Sonic“ technologija naudojama dažams kondensuoti vos į vieno mikrono storio sluoksnį. Tai reiškia, kad juose esančios aliuminio dalelės yra tankiau viena kitos ir tolygiau pasiskirsčiusios, taip suteikiant nepriekaištingą apdailą, kurios blizgesys primena veidrodžio teikiamą blizgesį. Norint pasiekti šį rezultatą, gruntinio dažo, dažų, ir lako sluoksniai taip pat turėjo būti padengti kuo lygiau.

Rankų darbo interjero detalės

„Lexus“ dizainas suteikia daugybę šiuolaikinių tradicinių japonų dekoratyvinių menų ir estetikos interpretacijų. Naujajam „LS“ modeliui jis sujungė du laiko patikrintus įgūdžius tam, kad sukurtų įspūdingų naujų interjero detalių.

„Nishijin“ ir „Haku“ durų apdaila pasižymi juodu ir sidabriniu organišku raštu, įkvėptu mėnulio šviesoje tviskančių bangų. Šis audimo ir metalo apdirbimo būdų pritaikymas tai „imitacija“ – japonų menas naudoti įvairias medžiagas gamtos pasaulio grožiui ir charakteriui išreikšti.

„Nishijin“ šaknys – tai medžiagos, sukurtos Japonijos bajorams. Metalinė folija ištempiama ant washi popieriaus ir supjaustoma plonomis juostelėmis, kurių dėka pagaminami plokšti siūlai. Šiuos siūlus audžiant išgaunamas organinis raštas, kuriame sidabriniai siūlai sukuria mirgančios bangos efektą. Šis raštas naudojamas naujojo „LS“ durų apdailai, kuri derinama su „Haku“ durų rankenos apvadu. „Haku“ – tai paveldo amatas, skaičiuojantis daugiau nei 400 metų, kurio metu metalinė folija suplojama iki vieno mikrono storio. Naujajame „LS“ rankiniu būdu „Takumi“ meistrų pritaikyta apdaila suteikia subtilų blizgesį, primenantį mėnulio šviesą.

Naujajai peleninės specialiai lazeriu išpjautai apdailai naudojama natūrali mediena, nudažyta juodai, kad būtų išryškintas tekstūros raštas. Tai sukuria ryškų kontrastą su sidabrine metaline apdaila, kurią pabrėžia aukštos kvalifikacijos lazerinis pjovimo procesas.

Naujojo modelio pardavimai Europoje prasidės 2020 m. pabaigoje.

* 1 „Apple“ ir „iPhone“ yra „Apple Inc.“ prekių ženklai, registruoti JAV ir kitose šalyse. „Apple CarPlay“ yra „Apple Inc.“ prekės ženklas. „Android“, „Android Auto“, „Google Maps“, „Google Assistant“ yra „Google LLC“ prekių ženklai.

* 2 „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ prieinamumas gali skirtis priklausomai nuo rinkos.

2020-09-22


Atgal