fbpx
slider

Nepamainomas kiekvieną dieną – tobulas naujojo „Lexus LS“ našumas

Klientų lūkestis – „LS“ modelio, atstovaujančio „Lexus“ flagmano vardą, užtikrinimas nepriekaištingai sklandaus valdymo ne tik važiuojant greitkeliu, bet ir važiuojant juo kasdien. „Lexus“, atsižvelgdamas į šį poreikį, patobulino „LS 500h“ daugiapakopę hibridinę sistemą ir tokiu būdu vėl iškėlė kartelę.

Tikslas buvo „LS“ modeliui pasiekti pagreitį su geresniu traukos pojūčiu esant mažam oro srautui droselyje, ir taip užtikrinti sklandesnį ir tylesnį greitėjimą, išvengiant dažnų pavarų perjungimų ar staigių variklio apsukų pokyčių. Sprendimas buvo padidinti elektrinio variklio pagalbą prailginant hibridinės sistemos aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriaus veikimą.

„Lexus“ ištyrė daugybę skirtingų pagreičio scenarijų, su kuriais susiduria milijonai vairuotojų visame pasaulyje. Išanalizavus sudarytus didelės imties duomenis, nustatyta, kad maždaug 90 procentų prie vairo praleisto laiko vairuotojai naudoja tik apie 50 procentų visos galios, paprastai generuodami ne daugiau kaip 0,3G. Tai paskatino „LS“ komandą teikti pirmenybę efektyvesniam pavaros sukimo momento naudojimui, kad būtų pasiektas geresnis mažo greičio našumas.

Vairuotojas pastebės šią greito reagavimo savybę net tada, kai stipriai nenuspaudžiamas akceleratoriaus pedalas, pavyzdžiui, pajundant automobiliui iš vietos atbuline eiga, pagreitėjant eismo spūstyje ar važiuojant vingiuotu keliu. Energijos tiekimas yra tolygus, o automobilio greičio padidėjimas tiksliau atitinka variklio sūkių skaičių.

Buvo padidintas aukštos įtampos akumuliatoriaus naudojimo diapazonas, kuris sumažina pavaros jėgos skirtumą prieš ir po perjungimo, kad būtų užtikrintas tolygus greitėjimas. Kai važiuojama maždaug 20 km / h greičiu ir naudojamas droselio oro srautas maždaug 40 procentų, tai sukimo momentui pridėjo papildomus 170 Nm. Dėl padidėjusio elektrinio variklio efektyvumo, 3,5 litro V6 hibridinis benzininis variklis gali veikti mažesnėmis apsukomis –

sumažintos maždaug 500 aps / min, kai įsibėgėja nuo 0–100 km / h, o droselio oro srautas tėra 40 procentų.

Dėl to greitėjant ir keičiant pavaras į aukštesnes, staigių sukimo momento pokyčių nėra, o veikimas yra tylesnis ir sklandesnis, kas sąlygoja geresnį automobilio sukimo momentą. Tad važiavimas mieste yra komfortiškesnis, o varikliui vėl įsijungus po važiavimo EV režimu, važiuojama tyliau.

Šie pakeitimai buvo atlikti išlaikant daugiapakopės hibridinės sistemos našumo rodiklius: bendra sistemos galia išlieka 359 DIN AG / 264 kW, o įsibėgėjimas nuo 0-100 km / h „LS 500h“ modeliui, varomam galiniais ratais, pasiekiamas per 5,4 sekundės, o modelis su visais varančiaisiais ratais pasiekia per 5,5 sekundės. Aukštos įtampos baterijos tarnavimo laikas taip pat nepakito.

Atsižvelgiant į tuos pačius poreikius, „LS 500“ modelyje taip pat buvo atlikti techniniai pakeitimai du turbokompresorius turinčioje V6 jėgainėje. Čia pagrindinis dėmesys buvo skiriamas droselio ir degimo fazių valdiklių reguliavimui, taip pat 10 pavarų „Direct Shift“ automatinės greičių dėžės pavarų perjungimo diapazono peržiūrai. Dėl atliktų pakeitimų, norint didinti greitį, reikia rečiau žeminti pavaras.

Tiek „LS 500h“, tiek „LS 500“ modelio variklio veikimas vairuotojams buvo sureguliuotas pritaikius „Active Noise Control“, kad būtų užtikrintas tylesnis variklio garsas.

2021-02-17


Atgal