fbpx
slider

Pažintis su
2021 m.
„Lexus LC”

„Lexus LC“ asortimentas pasižymi visomis ypatybėmis, tinkančiomis flagmanų serijai, ir atstovauja geriausias „Lexus“ dizaino, inžinerijos ir meistriškumo savybes. Dabar galima rinktis ne tik 2017 m. debiutavusį „LC Coupe“ modelį, bet ir išskirtinį kabrioletą „LC 500 Convertible”, turintį minkštą sulankstomą stogą.

„LC Coupe“ dėmesio centre – dizainas, dinamiškumas ir našumas, persmelkti „Lexus LFA“ super automobilio paveldo. „LC 500 Convertible” kabrioletas praturtins šį modelį dar ir jusline patirtimi. Važiuodamas su atviru stogu, vairuotojas jausis dar labiau susietas su savo automobiliu, keliu ir jį supančiu pasauliu.

2021 m. „LC Coupe“ modelis, tiek hibridinė „LC 500h“, tiek benzininė „LC 500 “ versijos, turės daugybę patobulinimų, kurie neaplenks ir naujojo kabrioleto. Taip prasidės prabangių modelių vairavimo evoliucija, atsižvelgiant į važiavimą, valdymą, patogumą, komfortą ir funkcionalią multimediją.

Dar aštresni vairavimo pojūčiai

„Lexus“ valdymas yra ištikimas vairuotojo ketinimams bet kokiose vairavimo situacijose – nuo sklandaus perėjimo lėtėjant prie tinkamo pagreičio posūkiuose. Siekiant aštresnės ir rafinuotesnės „LC” filosofijos, gimė naujasis „Lexus Driving Signature“. Tai naujas standartas, kurio pažangą atspindės kiekvienas „Lexus“ modelis.

Šis bekompromisis dėmesys detalėms ir griežtas automobilių testavimas suteikė naujiems „LC“ modeliams ypatingą eksploatacinių savybių kokybę bei dinaminius patobulinimus, kuriais vairuotojai galės mėgautis įvairiose situacijose, kiekvieną dieną.

Naujasis „LC 500 Convertible“

„Dėl pirmojo pasaulyje „Lexus“ kabrioleto su minkštu stogu, mano komanda buvo pasiryžusi viskam.“, – teigė „LC” kabrioleto pagrindinis dizaineris Tadao Mori.

„LC Convertible“ dizainas išsaugo visas pagrindines „Coupe“ linijas, tuo pačiu pristatydamas visiškai naują, minkštą viršutinę dalį. „Lexus“ išradingumo dėka buvo sukurtas sulankstomas mechanizmas, kuris stogą sutalpina labai mažoje erdvėje, nesumažinant bagažinės skyriaus ir nepakenkiant elegantiškam automobilio stiliui.

Komfortas užtikrinamas reguliuojama oro kondicionavimo sistema, aerodinaminėmis savybėmis ir efektyviai slopinant vėjo srautą bei triukšmą, nepriklausomai ar važiuojama su atidarytu stogu, ar uždarytu.  

Patobulinta kėbulo konstrukcija išlaiko puikią automobilio pusiausvyrą, nepriekaištingą valdymą ir užtikrina tvirtą smūgio apsaugą.

Dizainas

Komandos, kūrusios „LC Convertible“, misija buvo sukurti gražiausią pasaulyje kabrioletą. Skamba paprastai, tačiau ši užduotis buvo nemenkas iššūkis, nes „Lexus“ nusprendė, kad naujasis modelis turėtų išsaugoti esminį „LC“ kupė stilių, kuris pelnė daugybę tarptautinių apdovanojimų už ryškų ir pažangų dizainą. Be to, kabrioletas turėjo atrodyti įspūdingai tiek su atviru, tiek su uždaru stogu.

2019 m. vasarį jų darbas pirmą kartą buvo pristatytas viešai. „Lexus“ dizainerių ryžto ir įgūdžių dėka automobilis išlaikė  koncepcijos pažadą.

Kupė stogo linijos kūrimas

Kaip aiškino vyriausiasis dizaineris Tadao Mori – stogo linija buvo raktas į tai, jog dizaineriai pasiektų užsibrėžtą tikslą: „Nors ir yra daugybė kabrioletų modelių, tačiau nedaugelis išlieka stilingais ir elegantiškais, kai stogas yra atviras ir uždaras. Visų pirma, kai stogas yra pakeltas, jo viršuje esančios raukšlėtos linijos tikrai nesuteikia rafinuoto įspūdžio. Štai kodėl „LC Convertible“ modeliui mes dėjome visas pastangas, kad įgyvendintume tokias pačias stogo linijas, kokias turi „LC Coupe“.

Norint pagaminti norimą siluetą, taškas, kuriame minkšta dalis susijungia su automobilio galinėmis dalimis, buvo perkeltas kiek įmanoma į automobilio galą, kad būtų sukurta automobilio su trumpa galine dalimi išvaizda, kai stogas yra pakeltas.

Ypatingas dėmesys buvo skiriamas minkštos viršutinės dalies įtempimui, kad būtų užtikrintas lygus paviršius, o rėmas ir kiti elementai būtų puikiai paslėpti. Todėl stogas turi nepriekaištingai elegantišką, siaurėjančią formą.

Žiūrint iš galo, minkšto viršaus linija pabrėžia salono kompaktiškas proporcijas, kontrastuojančias su platėjančia automobilio konstrukcija ir projektuojančias dinamišką išvaizdą.

Kabrioleto stogo dangos ir silueto tobulinimas

Dizaineriai pasinaudojo „LC” platformos specifikacijomis ir minkšto viršaus atlenkimo mechanizmu ir siekė, kad stogo danga būtų kuo žemesnė. Buvo vengiama plokščio, platforminio vaizdo, matomo daugelyje kitų kabrioletų.

Minkšto stogo projektavimas ir dizainas

„LC Convertible“ yra pirmasis „Lexus“ modelis su minkštu stogu, ir buvo dedamos visos pastangos, kad stogas atitiktų griežtus reikalavimus dėl aptakios ir išmanios išvaizdos, tylaus ir greito valdymo, bei kompaktiško talpumo, kuris nemažintų vietos bagažinės skyriuje.

Vienas pagrindinių dizaino iššūkių buvo sumažinti kėbulo tūrį už galinių sėdynių. Tai buvo pasiekta sukūrus papildomą klostę minkštoje viršutinėje dalyje, kuri lengvai susilanksto už galinių sėdynių. Šioje vietoje taip pat yra hidraulinė stogo valdymo variklio sistema. Todėl bagažo skyrius yra panašaus dydžio kaip „Coupe” – 149 litrai.

Šis išmanus dizainas taip pat leido sukurti charaktringai aštrią ir subtilią liniją, einančią nuo automobilio priekio iki galo. Norėdamas pagaminti šią liniją ir pasiekti aukštos kokybės apdailą, „Lexus“ taikė laipsnišką formavimo procesą.

Sulankstomo stogo mechanizmas įprastai tarnauja apie 10 metų, tačiau „Lexus“ žengė dar vieną žingsnį – inžinieriai atliko daug stogo ilgaamžiškumo testų ir nustatė, jog jo valdymo mechanizmas be menkiausios problemos veikia apie 18 tūkst. uždarymo ir atidarymo ciklų. Testavimų programa patvirtino tokį patį gerą sistemos veikimą esant šalčiui ir sniegui.

Stogą galima pakelti arba nuleisti per 15 sekundžių. Tai galima daryti automobiliui važiuojant net iki 50 km/h greičiu. Bandymai atlikti naudojant ir vėjo tunelį, siekta užtikrinti, kad sistema susidorotų su skirtingu greičiu ir vairavimo sąlygomis, įskaitant priešpriešinį vėją.

Tylus salonas, be išorinio triukšmo ir vibracijos, yra svarbi „Lexus“ omotenashi klientų aptarnavimo dalis. „LC Convertible“ daugiasluoksnis tekstilinis stogas efektyviai slopina nepageidaujamą triukšmą, o jo hidraulinis variklis veikia tyliai ir efektyviai.

Interjero ir eksterjero tęstinumas

Kabrioleto vidus yra glaudžiai susijęs su automobilio išorės dizainu. „Lexus“ stengėsi išgauti tobulą tęstinumo pojūtį, todėl „LC Convertible“ kabriolete naudotas naujas išorės ir vidaus spalvų derinys.

Galimos net trys stogo medžiagos spalvos: „Marine Blue“ (išskirtinė „Regatta Edition“, „Ocher“ ir „Black”). Pasirinkę šiuos variantus ir priderinę kitas interjero spalvų parinktis, savininkai turi laisvę įsigyti automobilį, kuris atspindi jų asmeninį stilių.

Ypatingas dėmesys skirtas ir sėdynių apmušalų detalėms – unikalus dygsniuotas raštas, pritaikytas priekinių sėdynių pečių daliai, suteikia elegancijos ir kokybės pojūtį.

„LC” – neįmanoma supainioti

„LC Convertible“ išorinis dizainas išsaugo visas išraiškingas, rafinuotas stiliaus detales, kurios padėjo „Coupe“ pelnyti du prestižinius „Eyes On“ dizaino apdovanojimus.

Šią „avangardinę” eleganciją galima pastebėti automobilio verpsto formos grotelėse, išsiskiriančiose chromuota apdaila bei dizainu, vizualiai kintančiu automobiliui judant. Tai skiriamasis „Lexus“ dizaino bruožas. Sukurtas išskirtinis apšvietimo su nepaprastai plonais priekiniais žibintais dizainas vaidino svarbų vaidmenį padedant dizaineriams pasiekti žemą variklio dangčio liniją ir trumpą priekinės dalies išsikišimą.

Ryškūs priekiniai ir galiniai sparnai nuo automobilio vidurio platėja ir talpina didelio skersmens ratus.

CHARAKTERISTIKOS

Patobulintas kėbulas

„LC Convertible“ kėbulo struktūra buvo patobulinta, siekiant dar labiau užtikrinti saugumą susidūrimo atveju ir garantuoti komfortišką vairavimą be vibracijos.

Viršutinėje kėbulo dalyje padaryti sutvirtinimai, siekiant išsklaidyti smūgio jėgas ir slopinti kėbulo deformacijas salone, naudotos lengvos, bet tiprios medžiagos.

Saugumas

„LC“ kabriolete sumontuoti du atskiri sutvirtinimai, kurie automatiškai išsikiša iš po galinio bagažinės dangčio, jei nustatoma didelė automobilio apsivertimo rizika.

Papildomą apsaugą, važiuojant su atidarytu stogu, suteikia smūgį sugerianti konstrukcija, pritvirtinta prie priekinio stiklo apdailos ir rėmo, kurios dėka susidūrimo atveju sumažinama smūgio jėga į galvą.

Našumas ir balansas

„Lexus“ siekė, jog kabrioletas būtų toks pat našus kaip ir „LC 500 Coupe“. Rezultatas – nauja kėbulo forma nepakenkė automobilio greičiui. Norėdami tuo įsitikinti, „Lexus“ kabrioletą išbandė vėjo tunelyje ir praleido daugybę valandų lenktynių trasoje, kad būtų užtikrintas didžiausias greitis ir pakeltu, ir nuleistu stogu.

Į kabrioletą montuojamas 5 litrų V8 variklis ir 10 laipsnių „Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė. „LC 500” įsibėgėja iki 100 km/val. per 5,0 sek., o didžiausias greitis yra 270 km/h (ribojamas elektroniniu būdu).

Kalbant apie valdymą, naujasis stogas teigiamai prisideda prie automobilio dinamikos. Dėl lengvos konstrukcijos jis sveria mažiau nei kietas stogas, o tai kabrioletui suteikia žemesnį svorio centrą, nei turi „Coupe“. Tai, kad visi stogo komponentai yra tarp automobilio ratų ašių, yra pagrindinis veiksnys, lemiantis dinamišką kabrioleto pusiausvyrą ir valdymo charakterį. Naująjam modeliui „Lexus“ sukūrė ypač lengvą stogo konstrukciją, pagamintą iš itin retos magnio ir aliuminio kombinacijos. Tai užtikrina mažą svorio centrą ir nepakenkia kokybei ar našumui.

Komfortas ir aerodinamika

Vėjo plaukuose jausmas, suteikiantis glaudesnį ryšį su aplinkiniu pasauliu, yra vienas iš tradicinių kabrioleto vairavimo malonumų. Šį jausmą sujungus su galingu variklio gaudesiu, aplanko ypatingi potyriai.

„Lexus“ įdėjo daug pastangų kurdamas „LC Convertible“ tam, kad užtikrintų komfortą ir kokybę automobiliui važiuojant su nuleistu stogu. Pagrindinis tikslas buvo užtikrinti, kad šaltas oras neatšaldytų apatinės kūno dalies, tuo pačiu reguliuojant temperatūrą ir oro srautą aplink viršutinę kūno dalį, kad keleiviai galėtų mėgautis gaiviu vėju, nejausdami šalčio.

Oro kondicionavimas

„LC” oro kondicionavimo sistema buvo pertvarkyta ir iš naujo sukonfiguruota kabrioletui tam, kad būtų atsižvelgta į salono aplinkos pokyčius, kai stogas yra atviras.

Stogui esant atidarytam, temperatūra ir oro srauto tūris automatiškai reguliuojami atsižvelgiant į saulės spindulių kiekį, lauko temperatūrą ir transporto priemonės greitį.

Reguliuojami šildytuvai, įmontuoti į galvos atramas, nukreipia orą į keleivio kaklą tam, kad jie iš karto pajaustų malonią šilumą. Šildytuvai turi tris šilumos nustatymo parametrus ir yra pritaikyti skirtingo ūgio žmonėms. Valdymas gali būti automatiškas arba rankinis.

„Lexus“ išmanusis „Climate Concierge“ buvo pritaikytas specialiai kabrioletui, kad būtu užtikrintas optimalus veikimas, koordinuojant automatinį oro kondicionierių, sėdynių ir kaklo šildytuvų bei šildomo vairo valdymą. Ši sistema atpažįsta, kai priekinė keleivio sėdynė laisva, tuomet automatiškai išjungia kaklo ir sėdynės šildytuvus, kad taupytų energiją.

Aerodinamika

„Lexus“ siekė tobulos pusiausvyros tarp automobilio aerodinaminio stiliaus ir salono oro kondicionavimo. Inžinierių komanda laikėsi požiūrio, orientuoto į žmogų, taikant „Lexus“ omotenashi principus, t.y. užtikrinant komfortą ir svetingumą.

 

Tyrinėdami oro srautą virš automobilio, kai stogas nuleidžiamas, jie diržo liniją sumontavo išilgai automobilio šono, kuri pakyla už galinio durų krašto, kad sutaptų su bagažinės dangčio paviršiumi, esančio optimaliame aukštyje. Ši detalė užtikrina sklandesnį oro srautą, kuris nesukelia diskomforto automobilio keleiviams.

Už galinių sėdynių montuojamas skaidrus vėjo deflektorius. Jis slopina neageidaujamą oro srautą ir salone užtikrina tylą, kurios dėka galima ramiai kalbėtis, važiuojant maždaug 60 km/h greičiu.  Nors ir nėra didelis, tačiau jis gali sumažinti oro srautus aplink keleivių veidus maždaug 20 %.

Patogiam važiavimui dideliu greičiu, galima įsigyti papildomą vėjo tinklelį, kuris važiuojant 100 km/h greičiu sumažina oro srautą aplink galvą maždaug 67 %. Šis tinklelis yra patalpinamas už galinių sėdynių ir gali likti vietoje, kai stogas yra pakeltas.

Prieš išsirenkant geriausią variantą, buvo išbandyta daugybė skirtingų tinklelio raštų ir daug dėmesio skirta išvaizdai, kad viskas puikiai derėtų su kabrioleto dizainu.

Triukšmo suvaldymas

Galingas variklio ir išmetamųjų dujų vamzdžio garsas yra pagrindinė naujojo „Lexus LC“ kabrioleto vairavimo patirties dalis. Puiki akustinė kokybė buvo svarbus automobilio kūrėjų komandos tikslas, kuriam pasiekti reikėjo tikslių inžinerijos metodų.

Itin išskirtinis „LFA“ superautomobilis išryškina „Lexus“ dėmesį variklio garsui. Specialistai, dirbę prie V10 maitinimo bloko, pirmiausia nustatė atskiras savybes, kurios kartu sukuria idealią „Lexus“ garso atmosferą.

Kalbant apie „LC kabrioletą“, V8 variklis turėjo būti subalansuotas su salono tylos lygiu, kuris paneigia išankstines nuostatas važiuojant kabrioletu – šią užduotį „Lexus“ vadina „priešybių harmonija“. Norint pasiekti šį efektą, variklio garsas keičiasi kartu su jo apsisukimų dažnio kilimu ir kritimu, tampa vis galingesnis, atsižvelgiant į tai, kaip vairuotojas naudoja akceleratorių ir automatinę 10 laipsnių pavarų dėžę.

Dujų išmetimo sistema tik dar labiau sustiprina pojūčius: važiuojant švelniai, garsas yra prislopinamas, todėl, nors stogas ir yra nuleistas, galima laisvai kalbėtis.

Išskirtinis variklis

Nenutrūkstantis, pulsuojantis garsas būdingas galingam V8 varikliui, 5.0 litrų agregatui, kuris yra „LC 500“ kabriolete.

Aktyvioji triukšmo kontrolė išvalo nepageidaujamus garsus, esančius automobilyje. Tai skleidžia antiimpulsinius garsus per garso kolonėles, kurios neutralizuoja bet kokį nepageidaujamą variklio ir pavarų dėžės garsą.

„LC Coupe“ salone esantį triukšmą fiksuoja mikrofonas, sumontuotas stoge, o kabriolete jį teko perkelti į vairuotojo galvos atramą. Buvimas arčiau vairuotojo ausies reiškia, kad jis gali priimti didesnį dažnių diapazoną. Tam įgyvendinti reikėjo apskaičiuoti sudėtingą algoritmą, kad būtų įsitikinta, jog jis veikia tiksliai bet kurioje sėdėjimo padėtyje.

Išskirtinė tyla kabrioleto salone

„Lexus“ tikslas užtikrinti tokį patį salono tylumą važiuojant pakeltu stogu, kaip ir „LC Coupe“ viduje. Siekiant nustatyti, kur dominuojantys garsai patenka į erdvę, buvo sukurtos akustinės simuliacijos tam, kad būtų lengviau apskaičiuotas garso izoliacijos ir garsą sugeriančios medžiagos kiekis ir vieta.

Sulankstomo stogo talpinimas už galinių sėdynių buvo ypatingas iššūkis. Nebuvo pakankamai vietos, kad būtų galima įdėti garso izoliacinę medžiagą, todėl komanda stengėsi pritaikyti pačią apdailos medžiagą. Leidžiant orui praeiti pro konstrukciją ir naudojant garsą sugeriančią medžiagą išvirkščiai, visas triukšmas yra sugeriamas.

Kadangi ši vieta yra automobilio interjero dalis, ji turėjo išlikti vizualiai patraukli. „Lexus“ įvertino daugybę skirtingų medžiagų, ir po ilgų paieškų pasirinkto tą, kuri atitinka visus saugos standartus ir yra puikios išvaizdos.

„LEXUS LC COUPE 2021” ATNAUJINIMAI

Man prabangus kupė „LC 500h “ asocijuojasi su emocijomis. Jame yra keletas pažangiausių kada nors sukurtų automobilio technologijų, įskaitant „Lexus Multi Stage Hybrid System“ ir „Lexus Safety System +“, tačiau mane jaudina tai,  kaip žmonės įsimyli „LC“ vos tik pirmą kartą pravažiavus. “,- teigė Koji Sato, „LC“ vyriausiasis inžinierius.

„Lexus“ flagmano kupė visada siekė aštraus ir rafinuoto našumo. 2021m. pristatyti modelio pakeitimai užtikrina didesnį valdymo stabilumą ir judrumą, tokiu būdu sustiprinant vairuotojo sąsaja su automobiliu.

Siekdamas savo tikslų, taupant svorį ir gerinant važiavimo bei valdymo kokybę, „Lexus“ pakeitė „LC“ pakabos sistemą, sumažindams svorį ir pagerindamas važiavimo bei valdymo kokybę. Taip pat buvo atlikti išsamūs „LC 500h“ ir „LC 500“ 10 automatinės  pavarų perjungimo sistemos pakeitimai.

„LC 500h“  sukuria daugiau galios ir didesnį sukimo momentą, o atnaujinta „Direct Shift“ automatine pavarų dėžė pagerina našumą. 

Vairavimo dinamika

Dėl priekinės ir užpakalinės automobilio pakabos pakeitimų, „LC“ svoris sumažėjo maždaug 10 kg. Tą lėmė aliuminio apatinės pakabos svirtys, plonesnės, tuščiavidurės traukės ir nauja padidinto stiprumo spyruoklių medžiaga.

Svorio sumažinimas prisideda prie šio kupė dinamiškų savybių, o papildomi pakabos atnaujinimai suteikia  švelnesnį ir sklandesnį pojūtį bei užtikrina automobilio stabilumą kelyje.

Priekinėje pakaboje elektroniniai amortizatoriai buvo perprogramuoti dar stipresnių pojūčių patyrimui, o priekinių ir užpakalinių smūgių sugėrėjų tvirtumas buvo optimizuotas tam, kad užtikrintų sklandesnį važiavimą nelygiomis kelio dangomis.

Reguliuodamas tuščiavidurių traukių standumą, „Lexus“ taip pat patobulino „LC“ manevringumą, suteikiant daugiau linijinio važiavimo atsako ir skatinant vientisumo jausmą tarp automobilio ir vairuotojo.

Stabdymas ir vairavimas

Siekiant didesnio efektyvumo ir stabilumo esant aukštai temperatūrai ir greičiui, buvo naudojamos didesnės stabdžių trinkelės, turinčios didesnį trinties koeficientą.

Stabdžių pedalo paviršius taip pat buvo patobulintas tam, kad būtų didesnis kontaktinis plotas ir vairuotojui būtų suteiktas natūralesnis pojūtis. Papildomi sutvirtinimai padidino vairo atramos tvirtumą ir padėjo pasiekti geresnį valdymo stabilumą.

Stabilių posūkių asistentas (ACA)

Gerinant automobilio valdymą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu, „LC” modelyje įmontuota stabilumo posūkiuose („Active Cornering Assist“, ACA) sistema kartu su stabilumo kontrole („Vehicle Stability Control“, VSC), pagerina valdymo savybes posūkiuose, minimaliai pristabdydama vidinius ratus ir kartu sumažindama šoninį pagreitį, kuris stumia automobilį į išorinę posūkio dalį.

„LC 500h“ su „Multi Stage Hybrid“ daugiapakope transmisija

„LC 500h“ palaiko inovacijų tradicijas: tai – automobilis, turintis pirmąją pasaulyje daugiapakopę transmisiją „Lexus Multi Stage Hybrid“. Kaip ir kitose hibridinėse „Lexus“ pavaros sistemose, čia benzininis variklis derinamas su dviem elektros varikliais-generatoriais. Optimalias degalų sąnaudas užtikrina Atkinsono ciklo, 3,5 litro, V6 tipo variklis su D-4S tiesioginio degalų įpurškimo sistema. „LC 500h Coupe“ turi 299 DIN AG / 220 kW. Bendra sistemos galia siekia 359 DIN AG / 264 kW.

Daugiapakopė hibridinė sistema, debiutavusi su „LC Coupe“, yra vienas reikšmingiausių techninių pasiekimų, kuriuos iki šiol yra sukūres „Lexus“. Iš esmės, sistema naudoja daugiapakopį perjungimo įtaisą, kad padidintų variklio ir elektros variklio galingumą. Prie visko dar pridedama keturių  laipsnių automatinė transmisija. Tai suteikia galimybę optimizuoti variklio veikimą bet kuriame greičio diapazone.

„Lexus“ padidino maksimalų variklio greitį nuo 6000 iki 6500 aps./min., o įsibegėjimo iki 100 km / h laikas – 5,0 sekundės. Daugiapakopės hibridinės sistemos perjungimo patobulinimai užtikrina sklandesnį atsaką, didesnį našumą posūkiuose su automatiniu perjungimu į antrą pavarą, kai pagreitėjama iš posūkio.

Hibridnės baterijos eksploatacinės savybės

„LC 500h Coupe“ naudojasi nauja, aukštos įtampos ličio jonų hibridine baterija, kuri padidina veikimo diapazoną ir  pagerina elektros variklio darbą, tokiu būdu užtikrindama didesnį greitėjimą tiek važiuojant miesto gatvėmis, tiek  vingiuotais keliais.

„LC 500“ su 5,0 litrų V8 varikliu

„LC 500 Coupe” ir „LC 500 Convertible“ 5,0 litro V8 benzininis variklis turi gana aukštą apsisukimų dažnį (maks. 7300 aps./min.). Šis Atkinsono ciklo blokas palaikomas pažangios D-4S tiesioginio degalų įpurškimo technologijos. Stiprią variklio trauką visame siūkių diapazone užtikrina dviguba vožtuvų valdymo sistema  VVT-i su išmania, kintamų fazių veleno pavara.

„LC 500” modelyje naudojamas V8 tipo variklis suteikia sklandų, tiesioginį pagreitį ir sukuria jaudinančias variklio garso natas. Jo galia siekia 464 AG / 351 kW,  esant 7 100 aps./min., maksimalus 530 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 4800 aps./min – o tai leidžia nuo 0 iki 100 km/val. greičiu įsibėgėti trumpiau nei per 4,7 sekundes.

Transmisija

„Lexus“ įdėjo daug pastangų, kad pagerintų „LC 500“ (“Coupe” ir “Convertible”) 10 laipsnių „Direct Shift“ automatinės transmisijos pavarų dėžės charakteristikas. Buvo siekiama užtikrinti tikslesnį reagavimą į vairuotojo ketinimus. Didėjant variklio greičiui, didėja pavaros jėga ir vairuotojas patiria išskirtinį nuolatinio pagreičio pojūtį.

Didžiausias dėmesys buvo skiriamas „aktyviai zonai“ – kai vairuotojas naudoja nuo 50 – 70 % akceleratoriaus diapazono, apsisukimai padidėja prieš perjungiant kitą pavarą. Poveikį sustiprina kylantis V8 variklio garsas.

„Lexus“ pakeitė „LC 500” 10-ies laipsnių automatinės pavarų dėžės veikimo algoritmus. Tiesioginio jungimo pavarų dėžė leidžia padidinti variklio sūkius šiame diapazone, taip suteikiant geresnį greitėjimo pojūtį prieš pavaros perjungimą. Taip pat buvo atnaujintas „LC 500h“ hibridinės sistemos pavaros perdavimo skaičiaus mažinimo režimas. Dabar, siekiant sklandesnio veikimo ir stipresnės traukos, staigiuose posūkiuose, ji įjungia antrąją, o ne trečiąją pavarą.

Atnaujinta multimedijos sistema

Visi „LC 2021” modeliai yra standartiškai aprūpinti „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“, leidžiančiais lengvai, belaidžiu būdu integruoti išmanųjį telefoną ir pasiekti populiarias navigacijos, pramogų ir pranešimų programas. Naudojant „Android Auto“, yra galimybė naudotis „Google Assistant“ funkcija ir gauti informaciją, kuri parenkama, atsižvelgiant į vartotojo kalendorių, ankstesnę veiklą ir nustatytas parinktis.

„Apple CarPlay“ leidžia vartotojams pasiekti žinomą sąsają iš „iPhone®“ per transporto priemonės daugialypės terpės ekraną. Prijungus „iPhone“, gaunamos kelionės nuorodos, galima skambinti, siųsti ir priimti pranešimus per „Siri®“ ir galima prieiga prie „Spotify“, „Audible“ ir „Apple“ internetinių transliacijų.

LEXUS LC” IŠSKIRTINUMAS

Išorės dizainas

„LC Coupe“ išorės dizainas iš karto atpažįstamas kaip „LF-LC” stiliaus koncepcija ir kaip „Eyes On“ dizaino apdovanojimo laureatas, pirmą kartą debiutavęs 2012 m. tarptautinėje automobilių parodoje Detroite, Š. Amerikoje.

Preciziškas išbaigtumas ir prabangiai subtili išorės estetika išskiria „LC” automobilį ir pabrėžia spinduliuojančią elegancija.

Aerodinamika

„Lexus“ stengėsi pristatyti aukšto lygio aerodinaminius rodiklius, kad pagerintų kupė valdymo stabilumą ir važiavimo kokybę bei nuslopintų vėjo keliamą triukšmą. Tikslas buvo pasiekti sklandų, nenutrūkstamą oro srautą iš priekio ir galo. Oro stabilizavimo kanalai, „Lexus LC“ automobilyje  vaidina svarbų vaidmenį. Galinės įsiurbimo angos, esančios iš

karto už galinių durelių, išlygina oro srautą  automobilio šonuose tam, kad būtų mažiau trikdžių ir triukšmo.  Tai sustiprina galinių padangų kontakto su žeme pojūtį ir kartu padidina puikų valdymą bei vairavimo efektyvumą.

Interjeras

„Lexus LC” automobilyje dominuoja itin kokybiškos medžiagos, elegancija, komfortas ir ypatingas dėmėsys  detalėms. Akį patraukia salono spalvų vientisumas.

Erdvės išplanavimas orientuotas vairuotojo perspektyvai, jo sėdėsena – žema, bet matomumas – geras dėl variklio dangčio žemos linijos.

Įlipti ir išlipti iš „LC” automobilio yra lengva ir patogu, nes po prietaisų skydeliu yra daug vietos kojoms.

Vairas ir valdikliai

Informaciniai ekranai yra išdėstyti svarbumo tvarka, svarbiausieji išdėstyti arčiausiai vairuotojo regėjimo linijos, prietaisų skydelio viršutinėje ekrano zonoje. Visi yra tame pačiame aukštyje, kad užtikrintų minimalų vairuotojo akių nukrypimą. Prietaisų skydelyje yra naujausia TFT technologija, pristatyta superautomobilyje „Lexus LFA“.

Su važiavimu susiję jungikliai ir valdikliai išdėstyti valdymo zonoje aplink vairą. Tai apima perjungimo svirtis, vairo kombinuotus jungiklius, pasirenkamus važiavimo režimo jungiklius ir starterio mygtuką, kurių kiekvienas yra ergonomiškai išdėstytas, siekiant užtikrinti lengvą valdymą ir kuo mažiau blaškant vairuotoją.

Salono apmušalų, apdailos medžiagų ir detalių kokybė atspindi takumi meistriškumą ir didelį dėmesį detalėms, kuriomis „Lexus“ garsėja visame pasaulyje. Tai liudija odinės pavarų perjungimo svirties susiuvimas rankomis, „Alcantara“ durų apdaila  ir subtilus „Lexus L“ raidės motyvo naudojimas.

Daugiapakopė automatinė transmisja

„Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė buvo sukurta „LC 500“ modeliui. 10 pavarų dėžė veikia ypač greitai ir tolygiai. Dinamiška galia sutelkiama žaibišku greičiu, vos tik paspaudus akceleratoriaus pedalą.

Sistema suteikia greitą atsaką, aštrų pojūtį ir tolygų perjungimą be „perjungimo“ efekto, suderinant variklio garsą.

Sėdynių dizainas

Kuriant „LC” vidaus saloną, pagrindinis dėmesys buvo skirtas vairuotojo komfortui.

Tikslas buvo suteikti komfortišką dizainą su puikia atrama nugarai. „Lexus“ tai įgyvendino panaudodamas naują dviejų dalių konstrukcijos techniką, kurioje pagrindinė sėdynės atlošo dalis pečių plotyje, tarsi, apgaubia nugarą. Siekiant užtikrinti geresnę šoninę atramą, vairuotojo pečių srityje yra papildomas tvirtinimas, kuris pagerina atramos nugarai efektyvumą. „Coupe“ sportinių sėdynių atramos yra ypač reikšmingos važiuojant dideliu greičiu, nes užtikrina stabilų nugaros išlaikymą.

10 laipsnių automatinė pavarų dėžė

 „Direct Shift“ automatinė pavarų dėžė su 10 laipsnių transmisja, buvo sukurta „LC 500“. Ji užtikrina tolygų santykį tarp artimų pavarų ir yra ideali visokiems vairavimo stiliams, parenkant optimalią pavarą esant tam tikroms sąlygoms.

Buvo pridėta papildoma pavara tam, kad būtų užtikrintas malonesnis ir trumpesnis antros ir trečios pavaros perjungimas.

Transmisija naudoja „AI-SHIFT“ valdiklį su važiavimo režimo perjungimo funkcija. Sistema parenka optimalią pavarą pagal vairuotojo pageidavimų ir ketinimų įvertinimą, atsižvelgiant ne tik į automobilio greitį ir akseleratoriaus naudojimą, bet ir į ankstesnę vairavimo istoriją.

AUTOMOBILIO DINAMIKA

Pasaulinė architektūra – prabangių automobilių platforma

GA-L platformos kokybė leido „Lexus“ pagaminti labai standų kėbulą, pasižymintį puikiomis triukšmo ir vibracijos savybėmis. Dinamiškasis „LC” turi žemą svorio centrą, kas užtikrina automobilio idealų svorio paskirstymą posūkiuose. O naujos kelių jungčių pakabos sistemos tik prisideda prie šios premium klasės platformos kokybiškumo.

Tvirtas kėbulas

Išskirtinis kėbulo tvirtumas ir kruopštus automobilio inercijos specifikacijų valdymas suteikė būtent tokią patrauklią važiavimo dinamiką, kurios „Lexus“ siekė savo flagmano kupė. Norint pasiekti geriausių rezultatų, skirtingose vietose buvo naudojamos skirtingos savybės turinčios medžiagos, suteikiančios tvirtumą ir lengvumą tinkamoje vietoje. Norėdami sukurti tvirtą rėmą, nedeformuojančios dalys yra pagamintos iš ypač didelio atsparumo tempimui plieno, o elementai, kurie yra skirti deformuotis smūgio metu, pasižymi geromis elastinėmis savybėmis.

Takumi meistriškumas

„Lexus“ meistrų, takumi, įgūdžiai yra išskirtinės kokybės, kurią „Lexus“ teikia kiekviename savo pagamintame automobilyje. „LC“ didžiuojasi šiuo precizišku požiūriu kiekvienai apdailos detalei bei taip kaip automobilis važiuoja.

„Motomachi“ gamykla

„LC Coupe“ ir „Convertible“ yra gaminami vienoje iš geriausių „Lexus“ gamyklų – „Motomachi“, kuri garsėja rankų darbo „LFA“ modelių gamyba. Gamyklos išdėstymas ir jos patalpos buvo pritaikytos būtent „LC“ gamybai, siekiant užtikrinti aukščiausią kokybės lygį.

Daugelis takumi ir kvalifikuotų darbuotojų, kurie prisidėjo prie „LFA“ modelio gamybos, buvo perkelti į „LC“ projektą, atnešant daug žinių ir patirties, ypač tokiose srityse kaip anglies pluošto komponentų tvarkymas ir rankų darbo apdaila.

Vidaus apdaila

Takumi įgūdžiai atsiskleidžia, kai reikalingas tikslus susiuvimas, išlaikant nepriekaištingą apdailą, kai oda reikia padengti sudėtingus paviršius. „Alcantara“ efektas durų apdailoje ir perforacijų išdėstymas odinių sėdynių apmušaluose yra dar vienas dėmesys detalėms.

Vairo forma ir pojūtis yra ypač svarbus faktorius komunikuojant apie „LC“ charakteristiką, kurią užtvirtino ilgai trunkantis bandymas su takumi meistrais. Išsami jo analizė atskleidė idealią jo formą ir dizainą, atitinkantį vairuotojo rankų padėtį vairuojant.

Takumi bandymai

Takumi įgūdžiai ir patirtis užtikrino nepriekaištingą važiavimo dinamiką.

Automobilio bandymai ir įvertinimai buvo atlikti visuose keliuose, įskaitant  Europą ir JAV. Pagrindinis siekis buvo užtikrinti, kad važiavimas ir valdymas atitiktų skirtingus vairuotojų poreikius ir skirtingas vairavimo sąlygas visame pasaulyje. Takumi meistras išskirtinai dirbo tik su „LC“, kad išlaikytų visapusišką dėmesį atliekant smulkius koregavimus ir pasiektų geriausių rezultatų.

„Lexus“ saugumo sistema LEXUS SAFETY SYSTEM +

Visose „LC Coupe“ ir „LC Convertible“ versijose standartiškai yra įdiegta saugumo sistema „Lexus Safety System +“ – tai aktyvus saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijų rinkinys, kuris gali padėti vairuotojui išvengti avarijos arba sumažinti susidūrimo pasekmes.

Aktyvios saugos funkcijų paketą sudaro „Pre-Collision“ sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija (PCS), atstumą palaikanti adaptyvioji pastovaus greičio sistema (DRCC), įspėjamoji nukrypimo iš eismo juostos sistema (LDA) su pagalbine eismo    juostų išlaikymo sistema (LTA), automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB), kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA).

„Lexus Safety System +“ padeda sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką, įspėja vairuotoją apie galimus pavojus ir gali padėti sumažinti pasekmes, jei smūgio neišvengiama.

Įspėjamoji nukrypimo iš važiuojamosios eismo juostos sistema „Advanced Lane Keep Assist“ atpažįsta, kai transporto priemonė nukrypsta iš savo eimo juostos. Automatiškos vairo įvestys, padeda vairuotojui saugiai koreguoti situaciją ir išlaikyti automobilį savo juostoje.

Eismo juostų palaikymo sistema (LDA) naudojasi priekinio stiklo kamera, kad galėtų stebėti transporto priemonės valdymą tarp kelio juostų žymėjimo.

Nuovargio atpažinimo sistema (VSW) garsiniais ir vaizdiniais signalais įspėja vairuotoją apie bet kokį nuokrypį iš užimamos eismo juostos. VSW turi skirtingus jautrumo nustatymus, tad ją galima užprogramuoti atsižvelgiant į savo vairavimo stilių.

„Pre-Colision“ sistema

„Pre-Colision“ sistema (PCS) nustato smūgio riziką. Veikiant kartu su perspėjimo ir stabdymo sistemomis, ji gali padėti sumažinti susidūrimo žalą. Naudojant priekinę kamerą ir milimetrinių bangų radarą, ši sistema gali atpažinti  ne tik transporto priemones, bet ir pėsčiuosius kelyje.

Atstumą palaikanti adaptyvioji pastovaus greičio sistema (DRCC)

Tas pats radarų blokas, kurį naudoja „Pre-Colision“ sistema, aprūpina „LC“  atstumą palaikančia adaptyviąja pastovaus greičio sistema (DRCC). Ši sistema užtikrina saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės – ji sumažina automobilio greitį ir leidžia išvengti susidūrimo. Kai kelias priekyje bus aiškus ir saugus, „LC“ automatiškai, sklandžiai įsibėgės iki prieš tai buvusio greičio. Jei automobilis buvo sustabdytas, vairuotojui tiesiog reikia spustelti akseleratoriaus pedalą, kad sistema vėl įsijungtų.

Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)

Į „Lexus Safety System +“ paketą įeina ir automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB) su  automatiniais davikliais, kurie,  aptikus automobilio priartėjimą iš priekio, automatiškai perjungia priekinius žibintus iš tolimųjų ir artimąsias šviesas.

Kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA)

RSA sistema fiksuoja visus kelio ženklus. Naudodamasi priekine kamera, atpažįsta pagrindinius įspėjimo ir komandos ženklus; tada jie pakartojami daugiainformaciniame ekrane sumažinant riziką, kad vairuotojas nežinos apie greičio apribojimus, juostų uždarymą ir kitą svarbią informaciją.

Garso sistema

„LC Coupe“ ir „Convertible“ palaiko išskirtinę „Lexus“ automobilių pramonės partnerystę su „Mark Levinson“ ir siūlo klientams papildomą įrangą – garso specialisto aukščiausio lygio etaloninį produktą.

13 garsiakalbių sistema buvo sukurta specialiai tam, kad „LC“ salone būtų pasiekti geriausi rezultatai. „Mark Levinson“ inžinieriai taip pat išpildė „Lexus“ reikalavimus ir bendrą garsiakalbių svorį sumažino 30 %, nepakenkiant jų veikimui.

Garsiakalbiams naudojamos pažangios medžiagos ir konstrukcinės technologijos, kad būtų pasiekta geriausių rezultatų, įskaitant pirmą kartą pritaikytą „Direct Drive Unity“ – garsiakalbių, esančių garsiakalbiuose, koncepciją, leidžiančią maksimaliai padidinti garso kokybę ir slėgio lygį kompaktiškame dizaine. Sistema taip pat naudoja „Clari-Fi“ muzikos atkūrimą, kuris automatiškai analizuoja ir pagerina visų tipų suspaustų, skaitmeninių muzikos šaltinių kokybę.

2020-10-29


Atgal