„Lexus“ požiūris į prabangą nėra apibrėžiamas vienu elementu. Tai visapusiška patirtis, kurią patiriate būdami savo automobilyje. Būdami „Lexus“ vairuotoju ar keleiviu, viskas, ką matote, girdite, liečiate ir netgi uodžiate, harmoningai dera tarpusavyje, sukuriant tobulą daugialypę jutiminę aplinką.
Elementų reguliavimas pagal savo nuotaiką ar kelionės tipą, savijautos pagerinimas raminančio apšvietimo ir malonių garsų pagalba, kelionėje energijos pasisėmimas iš gaivinančių kvapų ir greito ritmo – tai dėmesys detalėms, reikalaujantis meistriškumo įgūdžių, gilių žinių apie žmogaus jutimus ir technologijų taikymo.
Šiandien „Lexus“ dizaineriai ir jų partneriai yra susibūrę, kad atvertų naujas daugialypės patirties ribas, atidžiai stebėdami naujausias tendencijas, siekdami tvarių sprendimų ir pakeldami prabangos automobilyje patirtį į dar aukštesnį lygį.
Privati prabanga su „Lexus LBX”
„Lexus“ siekis prabangą padaryti asmeniška. Tai reiškia, kad kiekvienam automobilio savininkui suteikiama daugiau galimybių savo automobilį paversti savo individualaus stiliaus ir vertybių išraiška.
Šis požiūris pirmą kartą pritaikytas „LBX“ – novatoriškame „Lexus“ mažame SUV automobilyje.
Tai autentiškas „Lexus“ automobilis iki smulkiausių detalių, tačiau jis atveria naujas prabangos interpretacijas. Jūsų automobilis yra ne tik priemonė keliauti iš taško A į tašką B, bet ir vieta, kurioje galite tęsti savo dieną – patogiai, būdami prisijungę, saugūs ir užtikrinti. Tai yra „Lexus“ naujosios kampanijos „Gyvenimas mano „LBX” žinia.
Užuot siūlęs tradicinę prabangą, „LBX” siūlo kažką, kas labiau atitinka šiandieninį norą jaustis labiau atsipalaidavusiam „aukščiausios kokybės kasdieniškumo” stiliumi.
Šis šiuolaikiškas posūkis reiškia drąsesnių spalvų pasirinkimą viduje ir išorėje, naujas apmušalų tekstūras, akį traukiančias detales ir malonias liesti apdailas, kurios džiugina akį ir teikia malonumą. Tačiau „LBX” vis dar yra „Lexus“ kiekvienoje detalėje, suteikiantis prabangą, viršijančią tai, ko klientai galėtų tikėtis iš tokio dydžio automobilio.
Norėdamas pabrėžti, kaip svarbu yra jūsų pojūtis automobilyje, „LBX” nesilaiko įprastos struktūros, kai kiekviename lygyje mokama daugiau už papildomą komfortą ir funkcijas.
Vietoj to, galima rinktis iš skirtingų įrangų, kuriose atskiros detalės suderintos taip, kad sukurtų skirtingą nuotaiką ir pojūtį. Galima rinktis iš „Comfort“, „Elegant“, „Relax“ ir „Cool“ įrangų, kurios kiekviena sukelia kontrastingą charakterį per stilių ir jutiminį patrauklumą.
Automobilio išvaizda yra pirmas dalykas, kurį pastebime, įskaitant ir interjero apdailą, kuri matoma kiekvienos kelionės metu. Todėl spalva, medžiaga ir apdaila – labai svarbūs veiksniai automobilių dizaineriams.
„Lexus” filosofija
„Lexus” dizainą grindžia trys pagrindiniai principai:
Laikas – pagrindas, kuriuo remiantis kuriami produktai. Noras gaminti ne tik gražius automobilius, bet daug dėmesio skiriama tam, kaip žmonės praleis laiką „Lexus” automobiliuose.
Viviana Hohenstein, „Lexus“ dizainerė, dirbanti Europos dizaino ir plėtros centre Pietų Prancūzijoje. Pasak jos, norima suteikti reikšmingą vertę klientams, visuomenei ir planetai. Tvarumas reiškia ne tik CO2 išmetimo mažinimą. Tai reiškia pagarbą „laikui“, paveldo išsaugojimą, taip pat naujovių diegimą, kad būtų sukurti produktai, kurie teiktų vertę ir būtų patrauklūs „Lexus” klientams.
„Lexus” jutiminė prabangos evoliucija
Viskas prasidėjo nuo pirmojo „Lexus”. 1989 m. „LS”, pirmasis „Lexus” limuzinas, į prabangų automobilių pasaulį įnešė autentišką japonų stilių. Aukščiausios kokybės minkšta oda, prabangios medžio apdailos ir raminančios spalvos buvo pritaikytos minimalistine estetika.
Šis požiūris evoliucionavo kartu su laiku. Spalvos, medžiagos ir apdaila buvo naudojamos siekiant suteikti automobiliams stipresnę emocinę kokybę, o pastaruoju metu – ir aštresnį pojūtį, tuo pačiu iš esmės išliekant ištikimiems japoniškai prabangos sampratai.
Koncepcija
Dizaino procesas suskirstytas į dvi pagrindines sritis: koncepciją ir įgyvendinimą.
Koncepcijos etape apibrėžiama misiją ir dizaino naratyvai, tada ieškomas įkvėpimas ir atliekami tyrimai.
Įgyvendinimo etape atrenkamos įvairios fizinės medžiagos ir spalvos, kurias norima naudoti. Prieš pradedant kurti faktinį fizinį dizainą, programinė įranga naudojama skaitmeninei vizualizacijai, o tada pereinama prie sensorinio dizaino kūrimo.
Įgyvendinimas
Įgyvendinimo etape „Lexus“ dizaino koncepcijas paverčia realybe, taikydama struktūrizuotą, daugialypį jutiminį dizaino procesą. Šiame etape įkvėpimas, tyrimai ir pasakojimas paverčiami apčiuopiamomis medžiagomis, spalvomis ir apdailos elementais, kurie apibrėžia kiekvieno automobilio išvaizdą ir pojūtį.
Inovacijos ir tradicijos
Japonijos tekstilės tradicijos vystėsi daugiau nei 1200 metų. Šiandien „Lexus“ dizaineriai tyrinėja, kaip seniai žinomas medžiagas ir technikas galima panaudoti kuriant kažką naujo šiuolaikiniame dizaino kontekste.
Tai dar vienas pavyzdys, kaip „Lexus“ taiko savo „Laiko“ principą, siekdamas išsaugoti paveldą ir kartu diegti inovacijas į amatų meną, siekiant sukurti patrauklius produktus šiuolaikiniam pasauliui.
Bambukas – tvarus pasirinkimas, įsišaknijęs kultūroje
Bambukas jau šimtmečius yra įprasta Japonijos kasdienio gyvenimo dalis, naudojama įvairiems tikslams – nuo baldų ir sandėliavimo iki įrankių ir transporto priemonių.
„Lexus“ yra bambuko, kaip universalios ir tvarios medžiagos, turinčios mažesnį poveikį aplinkai, naudojimo automobiliuose pionierius. Kaip žaliava, bambukas gali būti perdirbamas į įvairias medžiagas, nuo odos ir plastiko pakaitalų iki kompozicinių medžiagų ir kilimų tekstilės.
Bambuko naudojimas prisideda prie tvaraus dizaino principo – suteikia prabangos pojūtį ir tuo pačiu dėmesys skiriamas atsakingumui. Jo naudojimo skatinimas taip pat atspindi „Lexus“ įsipareigojimą visuomenei ir norą „atsilyginti“ Japonijos bendruomenėms, kurios augina ir renka bambuką.
„Givaudan” – pasaulinis kvapų lyderis
„Givaudan” yra pasaulinis kvapų, grožio, skonių ir gerovės lyderis, todėl yra idealus partneris „Lexus“ naujų jutimų patirčių paieškose.
„Givaudan” švenčia žmogiškosios patirties grožį, kurdama laimingesnį, sveikesnį gyvenimą su meile gamtai. Jų kvepalų ir grožio padalinys kuria įkvepiančius kvepalus, kurie papuošia gyvenimą ir prisiminimus, bei kuria novatoriškus grožio ir gerovės sprendimus, kurie padeda žmonėms visame pasaulyje atrodyti ir jaustis gerai.
Remiantis daugiau nei 250 metų kūrybiškumo, gamta yra tiek „Givaudan” atsakomybė, tiek brangiausia mūza. „Givaudan” yra taip pat įsipareigojusi tvarumui bei novatoriškų produktų, kurie tenkina vartotojų poreikius ir numato jų norus, kūrimui.
Taikydama bendradarbiavimu grindžiamą požiūrį, kuris skatina bendrą kūrybą, „Givaudan“ sukūrė įvairų asmens priežiūros, audinių priežiūros, higienos, namų priežiūros, prabangių kvepalų ir grožio produktų asortimentą, atspindintį jos daugiadisciplinę kompetenciją.
Kvapų galia
Kvapas yra svarbus mūsų jutimų patirties elementas. Tai vienas iš pirmųjų jutimų, kurį išvystome nuo gimimo, ir vienas iš jautriausių.
Mūsų nosyse yra 20 milijonų receptorių neuronų, kurie leidžia mums užuosti apie 1 trilijoną skirtingų kvapų. Kiekvieną dieną kvapas sukelia iki trijų ketvirtadalių mūsų emocinių reakcijų.
Kūrybinė partnerystė
Bendrai įsipareigoję meistriškumui, kūrybiškumui ir aistrai, „Givaudan“ ir „Lexus“ bendradarbiauja kurdami automobilių kvapų sistemas, kurios kiekvienai kelionei suteikia naują dimensiją.
Ši partnerystė orientuota į autentiškumą, tvarumą, inovacijas ir emocijas.
„Givaudan“ sukūrė naują bambuko aromatą, kuris buvo specialiai pritaikytas „Lexus“ ir tapo penkių naujų kvapų, skirtų naudoti būsimuose automobiliuose, pagrindiniu elementu. Jis sukurtas siekiant išreikšti unikalų aromatą, atspindintį Japonijos bambukų miškų atmosferą.
Bambuko kaip natūralaus šaltinio naudojimas siejasi daugybe pritaikymo galimybių – nuo automobilių apdailos iki tekstilės ir plastiko bei odos pakaitalų.
„Mark Levinson®”: garso sistemos tobulumo receptas
Geriausi pasaulio šefai pasakytų, kad sėkmingi receptai yra susiję su geriausiu ingredientų, skonių ir tekstūrų balansu. Tas pats principas gali būti taikomas ir prestižinei garso sistemai, siekiant geriausio garso atkūrimo.
Partneriai jau daugiau nei ketvirtį amžiaus
„Mark Levinson®”, priklausantis „HARMAN International Corporation”, jau daugiau nei 25 metus yra išskirtinis „Lexus“ aukščiausios klasės garso įrangos partneris. Šiandien kiekvienas naujas „Lexus“ modelis klientams suteikia galimybę mėgautis išskirtine garso kokybe automobilyje, kurią užtikrina specialiai automobilio interjero formai ir dydžiui pritaikytos sistemos.
Iš tiesų, „Mark Levinson®” akustikos specialistai dirba kartu su „Lexus” dizaineriais ir inžinieriais nuo pačių pirmųjų naujo automobilio kūrimo etapų, kad būtų užtikrinti geriausi rezultatai.
O garso kokybė turi būti nuosekli, nepriklausomai nuo to, kokį muzikos stilių mėgstate. Nesvarbu, ar tai simfonijos salės didybė, džiazo klubo intymumas ar stadiono šou jaudulys – „Mark Levinson®“ sistemos „Lexus“ automobiliams yra sukurtos taip, kad suteiktų jausmą, tarsi buvimas renginio centre.
Galingas, subalansuotas ir aiškus
Beveik begarsė „LBX” salono erdvė yra ideali vieta naujai specialiai sukurtai 13 garsiakalbių „Mark Levinson® Premium Sound” garso sistemai, įskaitant 22,4 cm žemų dažnių garsiakalbį po bagažinės grindimis.
Naudodama naują „Mark Levinson Quantum Logic Surround Technology“ su „Clari-Fi®“, ši sistema sukuria tikslų ir galingą garsą su sklandžiai subalansuotomis dažnių charakteristikomis ir dideliu aiškumu bei raiška.
2025-11-15