fbpx
slider

Stulbinantys 8 faktai apie pirmąjį elektra varomą „Lexus“

Naujasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ visureigis, sukurtas įdomiam vairavimui mieste, demonstruoja 15 metų patirtį „Lexus“ elektrifikuotose transporto priemonėse kartu su daugybe naujų išorės ir vidaus bruožų.

„UX 300e“ modelis pasižymi atidžiu dėmesiu detalėms. Štai keletas nuostabių faktų, kurie tai iliustruoja. Kartu jie padeda įgyvendinti inovacijas, tikslią inžineriją ir puikų meistriškumą, dėl kurių šis automobilis tampa ypatingas.

Aerodinaminės detalės

„UX 300e“ gali pasigirti daugybe novatoriškų aerodinaminių savybių, kurios pagerino jo veikimą, tylumą ir nuvažiuotą diapazoną. Priekinių apatinių grotelių žaliuzės atsidaro ir užsidaro automatiškai, atsižvelgiant į aušinimo poreikius, sumažinant pasipriešinimo koeficientą iki 0,31. Galiniai kombinuoti žibintai sumažina oro slėgio pokyčius maždaug 16 procentų, o tai prisideda prie galinio stabilumo posūkiuose ir šoninių vėjų metu. Rato arkos ne tik apsaugo kėbulą nuo žvyro, bet ir pagerina valdymą dėka arkos viršuje įmontuotos apdailos, kuri posūkio metu slopina vertikalų kėbulo svyravimą. Ventiliuojamuose ratuose yra aerodinaminiai stipinų atvartai, panašios formos kaip „Gurney“ atvartas, kuris yra montuojamas F1 lenktynių automobiliuose oro srautui reguliuoti.

Didesnė bagažo vieta

Automobilio bagažinės ir salono erdvės kompromisas yra daugelio elektromobilių realybė. Dėl sumanaus išplanavimo, t.y. kompaktišką ličio jonų akumuliatorių įdėjus po galinėmis sėdynėmis ir po salono grindimis, naujojo „UX 300e“ bagažinė yra didesnė nei „UX 250h“, o galiniai keleiviai naudojasi beveik tuo pačiu aukščiu.

Šildomos galinės sėdynės, kurių dėka nuvažiuojamas ilgesnis atstumas

„UX 300e“ modelyje esančios šildomos galinės sėdynės keleiviams ne tik sukuria prabangos jausmą, bet ir daro teigiamą poveikį akumuliatoriaus nuvažiuojamam atstumui, sumažindamos oro kondicionavimo poreikį.

„Sashiko“ dygsniavimo technika ant odinių sėdynių

„UX 300e“ sportinių odinių sėdynių apmušalai, įkvėpti „sashiko“ – tradicinės japonų dygsniavimo technikos, naudojamos apsauginėms skiautėms pritaikyti dziudo ir kendo uniformose. Siekdami vizualinio efekto, atspindinčio priekines verpsto formos groteles, „Lexus“ meistrai dygsniuoja išilgai tikslių kreivių, suderintų su perforacijos raštu ir sėdynių ventiliacijos angomis. Rezultatas – sudėtingas meno ir funkcionalumo susiliejimas.

Mokslas apie durų skambesį

„Lexus“ akustikos inžinieriai bendradarbiavo su neuronų mokslininkais, kad pasiektų idealiausią automobilio durų uždarymo garsą – tai pirmasis vairuotojo su automobiliu sąlyčio taškas. Remdamiesi smegenų bangų, sukurtų uždarant automobilio duris, tyrimais, komanda atrinko pagal užsakymą pagamintas medžiagas ir durų formą pakoregavo dešimtosios milimetro tikslumu, kad būtų pasiektas teikiantis malonumą ir raminantis tonas. Prieš užtikrindami tinkamą durų uždarymo garsą, „Lexus“ „Takumi“ meistrai ramioje patalpoje klausosi ir sureguliuoja kiekvienas „UX“ duris prieš automobiliui išvykstant iš Kyushu gamyklos, kur jis yra surenkamas.

Belaidis šviečiantis orlaidės valdymas

„UX 300e“ prabangos klasės modeliuose šviečiantis orlaidės valdymas turi belaidį LED šviesos šaltinį, maitinamą elektros indukcija. Ši pažangi, tačiau elegantiška detalė padeda vairuotojui ar priekinės sėdynės keleiviui tamsoje rasti orlaidės valdiklį. Be to, tai taip pat sukuria malonų gylio pojūtį, nors ir apšviesta rankenėlė yra tik 3 mm skersmens.

Priekinio stiklo valytuvai, kurie sustoja keleiviams

„UX 300e“ valytuvų sistema yra viena novatoriškiausių tokio tipo, aprūpinta ne tik automatiniu jutikliu, bet ir galimybe pamažu sulėtinti tempą, kad nepakenktų vairuotojo susikaupimui. Remdamiesi „Lexus“ svetingumo dvasia „Omotenashi“ (japonų kalba „svetingumas ir mandagus aptarnavimas“), valytuvai automatiškai sustoja, kai durys atidaromos, kad svečiai, įlipantys ar išlipantys iš automobilio, nebūtų aptaškyti.

Preciziškai surinktas bagažinės dangtis

Norint užtikrinti sklandų jo veikimą, prieš montuojant kiekvienas „UX 300e“ bagažinės dangtis ir jo anga matuojami maždaug 200 skirtingų atskaitos taškų. Naudojama skaitmeninė matavimo įranga netgi leidžia minimalius temperatūros ir drėgmės skirtumus. Remdamiesi šiais duomenimis, kvalifikuoti „Lexus“ meistrai gali pritaikyti kiekvieną „UX“ bagažinės dangtį tiksliai, kad užtikrintų, jog jis puikiai veiks daugelį metų.

„Lexus UX 300e“ bus pristatytas pasirinktose Europos rinkose iki šių metų pabaigos.

2020-07-14


Atgal