fbpx
slider

TopGear titulavo LEXUS LC metų automobiliu

„TopGear“ Metų automobilio“ titulo vertas ratuotis privalo ne tik įsiteikti racionaliam protui, bet ir kaitinti širdį, sukelti geismą, priversti dėl jo dūsauti ir aikčioti. Jį turi įsimylėti, jo troškti, susitaikyti su jo užgaidomis ir silpnybėmis. Tokį automobilį šiemet sukūrė japonai. „Metų dizaino“, „Metų „Gran Turismo“ ir „Metų automobilio“ savininku tapo „Lexus LC500“.

LC yra didelė, greita, prašmatni kupė, sukurta net išrankiausių šios markės patronų įgeidžiams tenkinti ir kartu iššūkiui šiame rinkos segmente iki šiol be konkurencijos dominavusiems europiečiams mesti. Nors gali pasirodyti keista, bet net kainuodamas 120 tūkstančių eurų, šis automobilis siūlo geriausią segmente kainos bei vertės santykį. „Lexus LC“ nebūtinai yra greitesnis, galingesnis ar geriau valdomas nei pagrindiniai konkurentai iš Senojo žemyno, tačiau jis suteikia tai, dėl ko mylime automobilius. Jis gerai atrodo, smagiai važiuoja ir tai darydamas skleidžia teisingus garsus.

LC500 stiliaus elementų gausos galėtų pakakti net dviem automobiliams sukurti. Vien kėbulą puošia bene pusė tuzino skirtingų medžiagų ir tekstūrų, pradedant dažytu metalu ir baigiant anglies pluošto stogu, bet visos jos susilieja į darnią visumą, o 21 colio kaltiniai ratlankiai yra vieni įspūdingiausių, kada nors panaudotų serijiniame modelyje. LC kupė kėbulo dizaineriai idealiai atliko jiems patikėtą užduotį – automobilis nepanašus į jokį kitą, atrodo unikaliai, tikslingai, ir, svarbiausia, prabangiai.

Vertinant šiuolaikiniais standartais, LC500, po kurio ilgesniu nei karališka lova kapotu tūno 5 litrų 477 AG V8 variklis, nėra itin greitas ar galingas, tačiau pajėgumo trūkumą kompensuoja ugningu charakteriu. Kol visos kitos gamintojos užsiėmusios turbinų montavimu ir darbinio tūrio mažinimu iki šešių ar keturių cilindrų, „Lexus“ vis dar suteikia galimybę pasimėgauti aistringo, laisvai kvėpuojančio ir aukštasūkio motoro teikiamais malonumais.

Ši kupė nėra sportinis modelis ir juo labiau ne superautomobilis. Ir nors jis gana greitas visose situacijose, išskyrus lenktynių trasą, „Lexus“ šiai kupė numatė kitą paskirtį. Tai vienas geriausių šiuo metu rinkoje esančių „Gran Tour“ tipo modelių, beveik prilygsta įspūdingiausiems „Aston Martin“ ar „Bentley“ gaminiams, tačiau kainuoja triskart mažiau.

„Lexus“ pavyko sukurti svaiginančiai dailų, užburiančiai važiuojantį ir vairuotoją pamaloninantį automobilį, su kuriuo nė viena kelionė nepasirodys per ilga. 

Tekstas paimtas iš  http://www.98.lt:81/topgear-apdovanojimai-2018


Atgal