fbpx
slider

„UX 300e“ Europos kelius pasitinka pilnas ryškios japoniškumo dvasios

Naujasis elektrinis „Lexus UX 300e“ – kompaktiškas visureigis, kupinas Japonijos dvasios, kuri jaučiama tiek  rafinuotame dizaine, tiek „Lexus“ meistrų, vadinamų Takumi, kuriamose detalėse.

„UX 300e“ – pirmasis japoniškas visiškai elektrinis prabangus automobilis, kuris dar labiau sustiprino „Lexus“ lyderystę kuriant alternatyvias technologijas. Šią lyderystę žymi 15 metų elektrifikacijos programa ir „Lexus“ savaime įsikraunančių modelių asortimentas, iš kurių keletas jau su 4-osios kartos hibridinėmis pavaromis.

Interjeras, įkvėptas japoniškos architektūros

Nors „UX 300e“ išoriniai matmenys yra gana kompaktiški, tačiau modelio dizaineriai norėjo užtikrinti, kad jo vidus būtų atviras ir erdvus. Tam įkvėpimo jie rado Japonijos architektūroje.

„UX 300e“ vyriausiasis dizaineris Tetsuo Miki paaiškina: „Japoniškuose namuose dažnai yra veranda, kuri nubrėžia ribą tarp vidaus ir išorės, kad lengvai būtų galima pereiti iš vienos zonos į kitą. Ši idėja buvo pritaikyta naujajam „UX 300e“ ir buvo sukurtas vientisas ryšys tarp automobilio vidaus ir išorės“.

Viduje keleiviai pastebės, jog viršutinė prietaisų skydelio dalis, atrodo, tęsiasi už priekinio stiklo iki automobilio išorės. Tai leidžia vairuotojui gerai suvokti automobilio gabaritus, todėl manevruoti uždarose vietose yra daug lengviau.

Prabangus salonas, pagamintas iš tradicinių medžiagų

Už vairo esanti prietaisų skydelio apdaila primena popieriaus, žinomo kaip washi, tekstūrą, pažįstamą iš tradicinių popierinių stumdomų durų japoniškuose namuose.

Lygų, bet patvarų odinį sėdynių apmušimą įkvėpė sashiko – 1200 metų senumo japonų dygsniavimo technika. Dygsniuota oda dekoruota perforacijos raštais, kurie puikiai suformuoja matematines kreives bei gradacijas ir pagerina sėdynių išvaizdą.

„Senovės sashiko technika turi iki 10 siūlių colyje, todėl yra labai stipri. Tai ją išpopuliarino tiek siuvant tradicines gaisrininkų uniformas, tiek aikido kovos menų aprangas. “, – aiškina „Lexus“ interjero dizaineris Keiko Shishido.

Rafinuoti dizaino bruožai apima Omotenashi svetingumą

Senoji Japonijos Omotenashi  filosofija, elgtis su klientais taip, lyg jie svečiuotųsi pas kažką namuose, yra visų „Lexus“ dizainerių ir inžinierių mintyse kuriant automobilius. „Numatyti svečio poreikius“ praktiškai išreiškiamas įvairiomis savybėmis visame „UX 300e“.

Pvz., priekinio stiklo valytuvai automatiškai sustoja atsidarius durims ir taip neaptaško svečių, norinčių įlipti ar išlipti iš „UX 300e“. Bagažinė, turinti laisvų rankų įrangą, leidžia patogiai pasikrauti ir iškrauti. „S-Flow Climate Control“ sistema išskiria nano-e® jonus, pripildydama saloną gryno oro ir sukurdama atmosferą, švelniai drėkinančią odą ir plaukus.

„UX 300e“ galima įsigyti su specialiu akustiniu stiklu, kuris apsaugo keleivius nuo išorinio triukšmo. Elektra valdomi langai užsidarant sulėtėja tam, kad būtų sumažintas triukšmas ir būtų imituojamas mandagus gestas, kaip fusuma (stumdomos durys) uždaromos rafinuotuose japonų restoranuose.

Elektromobilio „UX 300e“ vairuotojui teikiamas Omotenashi  klientų aptarnavimas per „Lexus Link“ programą, sustiprinant „Lexus Electrified“patirtį. Naudojant specialias paslaugas, tokias, kaip nuotolinis įkrovimas, nuotolinis oro kondicionavimas / langų atitirpinimas ir įkrovimo stotelės ieškiklis. Tai suteikia prieigą prie visos Europos viešųjų įkrovimo stotelių tinklo, nurodant prieinamumą, įkrovimo greitį ir kainą už kWh.

Sukurtas Takumi meistrų daugiausiai apdovanojimų pasaulyje pelniusioje gamykloje

Griežtą „Lexus“ požiūrį į kokybę demonstruoja Takumi  meistrai apdovanojimus pelniusioje Kyushu gamykloje. Šių dienų meistrai, kurių įgūdžiai tobulinami mažiausiai 15 metų, yra japonų tikslumo įkūnytojai. Jų kruopštus amatas yra kiekviename „UX 300e“ colyje, pradedant sudėtingais sėdynių susiuvimais, baigiant nuostabiais rankomis šlifuotais ir dažytais paviršiais ir atkreipiant dėmesį į detales gamyklos „Tyliajame kambaryje“, kur Takumi  naudojasi gerai išlavintomis ausimis ir pirštų galiukais tam, kad būtų nustatomas ir pašalintas menkiausias triukšmas ar vibracija salone.

2020-09-08


Atgal