fbpx
slider

10 įdomių faktų
apie Lexus LS

 

Pirmasis „Lexus LS 400“ debiutavo prieš 28 metus, 1989 metais Detroite vyksiančioje automobilių parodoje. Šis didelis, novatoriškas ir rafinuotas su galiniais varomais ratais sedanas pradėjo kurti „Lexus“ brando istoriją ir tuo metu kainavo apie 35 000 JAV dolerių. Tačiau Europoje tuo metu dominavo kitų markių automobiliai.

2017 metais Detroito automobilių parodoje pristatytas jau pentos kartos „LS“ modelis, kuris dar kartą tapo „Lexus“ flagmanu.  Štai 10 dalykų apie naująjį 2018 m. „Lexus LS 500“.

Visiškai naujas automobilis

2018 metų „Lexus LS 500“ sukurtas pagal naująją pasaulinę platformą, kuri yra ir „Lexus LC” pagrindas. Lyginant su ankstesniuoju modeliu, naujasis „LS“ yra šiek tiek ilgesnis ir žemesnis, su geresne valdymo dinamika. Automobilio matmenų pokyčiai nebuvo vien dėl sklandaus važiavimo ar tylaus salono. Atstumas tarp ratų bazės yra 3125 cm ir 3,3 cm didesnis už ankstesniojo „Lexus LS L“ modelio ratų bazę, o dėka didesnio itin tampraus plieno ir aliuminio panaudojimo konstrukcijos, naujoji važiuoklė tapo 91 kg lengvesnė lyginant su ankstesniojo „LS“ kėbulu.

Turbokompresoriaus galia

Dėl kuro ekonomijos, 2018 metų „Lexus LS 500“ modelyje integruotas 3,5 litrų „V6“ variklis su dvigubais turbokompresoriais. Nepaisant to, šis prabangus sedanas su aliuminio bloko varikliu, turinčiu elektrinius išmetimo įtaisus, pasiekiančius maksimalų galingumą esant mažiems sūkiams, nepaprastai gyvibingas. Maksimali modelio galia – 417 arklio galios, o maksimalus sukimo momentas 600/1600-4800 (Nm/aps./min.), todėl modelis 100 km/h greitį pasiekia per 4,9 s. Naujasis modelis siūlo pirmąją pasaulyje 10 laipsnių tiesioginio perjungimo automatinę transmisiją, galimos trys važiavimo režimo pasirinkimo funkcijos – „Normal”, „Sport“, „Custom”.

Dizainas, artimas „kupė“

Einant iš  vien su šių dienų mados tendencijomis, „Lexus“ vengė tradicinės sedano formos ir, siekiant pasiekti jaunesnę klientų kartą, sedano dizainą sukūrė artimą kupė dizainui. Detroito automobilių parodoje naujasis „LS“ daug dėmesio susilaukė dėl savo priekinių grotelių, kurias sudaro net 5000 detalių. Automobilio techniniai duomenys rodo, jog naujasis 2018 metų „LS 500“ yra 1,52 cm trumpesnis nei ankstesnis modelis, o variklio dangtis ir bagažinė sumažėjo atitinkamai 3,05 cm ir 4,06 cm. Dėl žemesnio stogo, siekiant užtikrinti pakankamai erdvės, „Lexus“ integravo išorinio slydimo stoglangį. Naujajam modeliui 19 colių ir 20 colių lengvo lydinio ratlankius galima rinktis net iš penkių dizainų.

Intuityvi pėsčiųjų apsauga

Naujasis 2018 metų „Lexus“ flagmanas nustebino integruotomis saugos technologijomis. Be „Lexus Safety System +” paketo, naujajame „LS 500h“ integruotas „Lexus Safety System+ Advanced“ paketas – pirmoji pasaulyje saugos sistema, kurią „Lexus“ vadina „Eismo juostoje esančios kliūties + einančio pėsčiojo intuityvus  atpažinimas ir susidūrimo prevencijos sistema su aktyviu vairo stiprintuvu”. Kaip tai veikia? Jei priekyje eismo juostoje aptiktas pėsčiasis ir susidūrimas yra laikomas neišvengiamu, naujasis „LS“ automatiškai stabdys ir, galbūt, apvažiuos žmogų, laikydamasis savo juostos. Vairuotojo įsikišimo nereikia, tačiau projektorius priekiniame lange vairuotoją įspėja, jog sistema yra aktyvi.

Patobulinta integruota automobilio dinamikos valdymo sistema (VDIM)

Didysis „Lexus“ sedanas į ištaigingo važiavimo gretas įstojo nuo pat savo pristatymo 1989-aisiais metais, tačiau naujasis „LS 500“ siekia išlaikyti komfortą, tuo pačiu padidinant „įdomus vairuoti“ koeficientą. Automobilis yra mažesnis – tai padeda palaikyti sportišką dinamiką, o naujajame „LS“ modelyje įrengta naujausia integruota automobilio dinamikos valdymo sistema gali reguliuoti stabdymą, vairo mechanizmą, transmisiją ir pakabą, tam, kad būtų galima kontroliuoti „LS“ pagrindinį išilginį, šoninį ir vertikalųjį judesius, bei automobilio nuokrypį ir riedėjimą.

Didingas komfortas

„Lexus“ dizaineriai, vadovaudamiesi Japonijos svetingumo tematika „Omotenashi“, sukūrė prabangų ir kviečiantį „LS 500“ interjerą, kuris „traktuoja vairuotoją kaip partnerį“. Tai apima sėdynes, kurios, pasak „Lexus“, skiriasi nuo bet kurių kitų, esančių prabangiame automobilyje. 2018 metų „Lexus LS 500“ sėdynės – su šildymo ir vėsinimo funkcijomis, masažinės, priekinės – 28 padėčių elektra valdomos. O užsakius modelį su platesnių, eletra valdomomų galinių sėdynių paketu, naujasis „LS“ gale sėdintiems keleiviams siūlo daugiau vietos kojoms nei bet kuri šio modelio versija, taip pat galima „Shiatsu“ masažo funkcija. Dar vienas šio paketo privalumas – dešinė galinė sėdynė, esanti už priekinio keleivio sėdynės, gali būti atsukta iki 48 laipsnių.

Daugiasvirtė pakaba

Kas vairuoja „Lexus LS“ nepaneigs, kokia šio modelio lanksti važiuoklė.  Naujajame 2018 metų modelyje naudojama daugiasvirtė pakaba, priekyje ir gale turinti dvigubus šarnyrinius sujungimus, žengia žingsnį į priekį. Šio tipo pakabos sistema užtikrina optimalią pakabos geometriją tam, kad būtų pagerintas ratų valdymas ir geresnė vairavimo reakcija. Visoje „LS 500“ pakaboje buvo naudojama daug aliuminio tam, kad sumažintų svorį, pagerinant važiavimo komfortą ir automobilio judrumą.

 

Sportinis išmetimas, ramus vidus

Du turbokompresoriai turi tendenciją pritildyti automobilio variklį, bet „Lexus“ teigimu, „LS“ modelio išmetimas buvo pritaikytas perteikti autoritetingesnį toną, nei anksčiau. Tačiau viduje šis naujasis modelis yra tylesnis nei bet kuris ankstesnis modelis. Įvairios garso slopinimo pastangos yra pažymėtos „Active Noise Control“ sistemos, kuri aptinka variklio garsą ir kelio triukšmą ir tada panaudoja automobilio garso sistemą tam, kad sukurti antikonfigūrinius garsus iš garso kolonėlių, ir tai padaro net ir tada, kai stereo jungtis yra išjungta. Tai ne nauja technologija, tačiau ji buvo atnaujinta naujausioje „LS“ versijoje ir numato puikią platformą, suteikiančią modeliui puikias garso sistemas.

Grandiozinės garso sistemos

Standartinėje komplektacijoje naujajame „LS 500“ yra tai, ką „Lexus“ vadina aukščiausios kokybės garso sistema. Kitais žodžiais tariant, jis, ko gero, geriau skamba nei garso sistema, esanti pas daugumą namuose. Tačiau, jeigu pasirinksime „Mark Levinson“ sistemą su 3D erdviniu garsu ir garsiakalbiais, net ir labiausiai įžvalgūs audiofilai bus sužavėti. Šis atnaujintas garso paketas turi grafinę vartotojo sąsają, kuri imituoja išmaniojo telefono operacijas ir taip pat palaiko rašytinus įvesties elementus.

Pasak vyriausiojo inžinieriaus, Toshio Asahi, įdomūs faktai apie naująjį “LS”:

  • Automobilis bus pardavinėjamas 90 šalių;
  • Interjero apšvietimą įkvėpė japonų žibintai;
  • Visų, išskyrus vieno dizaino, lengvojo lydinio ratlankių konstrukcija yra tuščiavidurė, siekiant sumažinti padangų sukeliamą garsą;
  • Naujasis „LS“ turi papildomą pneumatinę pakabą, kurios dėka „LS“ turi specialų priėjimo režimą, kuris šiek tiek pakelia automobilį, kad vairuotojui būtų patogiau atsisėsti už vairo;
  • Didelis navigacijos ekranas – 12,3 colio;
  • Interjero medžio apdaila – kryžminė ir su didesniais raštais, gilesni kontrastai tarp šviesių ir tamsių apdailų tam, kad išryškėtų medis;
  • Kad ir koks „Lexus“ būtų rimtas, apie naująjį „LS“ modelį vyriausiasis inžinierius Toshio Asahi kalba: “Klientai, kurie nori įsigyti „Lexus“ flagmaną, jau kasdien yra apsupti prabangos. Tai žmonės, kurie akivaizdžiai reaguoja į autentiškumą. Mes negalėtume pakeisti jų požiūrio su tradiciniu premium produktu.“


Atgal