nuotrauka

UX 250h

NAUJASIS LEXUS UX

Bandomasis važiavimas

Registruokis

UX 250h

NAUJASIS LEXUS UX

ATSIVERIA NAUJI HORIZONTAI

Kompkatiškasis visureigis Lexus UX buvo pristatytas 2018 m. Ženevos automobilių parodoje. Drąsus visureigių įkvėptas dizainas ir hečbekams būdingos valdymo ypatybės leidžia UX nustatyti naujus prabangaus gyvenimo mieste standartus.

Naujasis Lexus UX, mesdamas iššūkius nusistovėjusiems standartams, derina ryškų miesto dizainą su neabejotina galia. Pažvelgus iš šono, sužavi tikslios ir dinamiškos kėbulo linijos.

 

Priekyje išskirtinės verpsto formos grotelės, pasižyminčios intriguojančio dizaino tinklelio forma, palaipsniškai pereina į centrinį Lexus ženklelį, baltos spalvos trigubus LED priekinius žibintus, įrėmintus gražiais strėlės formos dienos šviesos žibintais.

Siekdami inovacijų, UX dizaino komanda sukūrė daug naujų aerodinaminių sprendimų: aptakai ant galinių kombinuotųjų žibintų padeda stabilizuoti automobilį pučiant šoniniam vėjui, o laiptiški ratų arkų apvadai gerina valdymo ypatybes atliekant posūkius.

Video

Automobilio ypatybės

SUŽINOKITE DAUGIAU APIE UX 250h

  • IŠORĖ

    UX unikalumą savo klasėje pabrėžia jo stilingas ir išskirtinis išorės dizainas, derinantis saugią ir talpią erdvę su kompaktiška forma.

  • VIDUS

    Viduje visur juntama Lexus meistrystė ir kokybė. UX puikuojasi naujais apdailos variantais, kuriuos įkvėpė japoniško popieriaus struktūra, bei tradiciniu odos apmušalų Shashiko siūlių dygsniavimu.

    VIDUS

    Viduje visur juntama Lexus meistrystė ir kokybė. UX puikuojasi naujais apdailos variantais, kuriuos įkvėpė japoniško popieriaus struktūra, bei tradiciniu odos apmušalų Shashiko siūlių dygsniavimu.

PLATUS REGOS LAUKAS

Viduje į vairuotoją orientuota kabina dera su iškilia ir platų regėjimo lauką atveriančia vairuotojo pozicija.

HEČBEKO VAIRAVIMO YPATYBĖS

Tai pirmasis Lexus modelis, sukonstruotas ant naujos globalios architektūrinės platformos (GA-C), todėl UX pasižymi žemiausiu svorio centru savo klasėje bei išskirtiniu kėbulo tvirtumu, kartu derinant lanksčias hečbeko stiliaus vairavimo ypatybes.

SAVAIME ĮSIKRAUNANTIS HIBRIDAS

Naujoji ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti hibridinė sistema yra UX 250h širdis su efektyvesniu ir galingesniu elektriniu motoru. Pasiruoškite priimti hibridinio važiavimo iššūkį.

2,0 L BENZININIS VARIKLIS

UX 200 yra varomas naujo 2,0 l benzininio variklio, pasižyminčio aukšu šiluminiu efektyvumu ir veikiančio kartu su nauja tiesioginio perjungimo nuolatinio kintamojo veikimo transmisija.

HIBRIDINIS AR BENZININIS

Naujajame UX gali būti montuojamos dviejų skirtingų tipų važiuoklės: UX 250h yra varomas naujosios ketvirtos kartos savaime įsikraunančios hibridinės sistemos, o UX 200 yra varomas naujojo 2,0 l benzininio variklio.

SUSIPAŽINKITE SU JAPONŲ MEISTRYSTE IR DIZAINU

Dizaino komanda, kurdama naująjį Lexus UX, nustatė sau tikslą peržengti įprastas ribas tarp išorės ir vidaus dizaino.

Sėdint vairuotojo vietoje, galima matyti, kad prietaisų skydelis tęsiasi per visą panelę link variklio skyriaus dangčio. Šio sprendimo dėka vairuotojas geriau jaučia automobilio dydį, turi platesnį regos lauką ir gali lengviau manevruoti mieste.

Ši tema tęsiama Takumi meistrų sukurtoje Sashiko odos apmušalų siūlių dygsniavimo technikoje, naudojamoje siuvant dziudo ir kendo uniformas. Be to, UX apdailos variantai perteikia slankiojančių durų Shoji popieriaus dizaino ypatybes, kurios dažnai naudojamos japonų namuose.

NAUJI BŪDAI SUTEIKTI GALIOS IR SAUGOTI

Pradėdami nuo eskizo, visiškai naujos važiuoklės ir naujos pakabos, sukūrėme tvirtą UX kėbulą, pasižymintį žemu svorio centru bei išskirtinėmis visureigio vairavimo ypatybėmis. Galią gali tiekti viena iš dviejų galios sistemų: savaime įsikraunanti hibridinė sistema, montuojama UX 250h, pasižyminti mažomis emisijomis, ir gali būti varoma visais keturiais ratais, arba galingas benzininis variklis, montuojamas UX 200 modelyje.

Visuose naujuose UX modeliuose montuojama daug inovatyvių technologijų: panoraminio vaizdo monitorius, pasaulinio garso Mark Levinson® Premium Surround erdvinio garso sistema bei Lexus Safety System+ (kaip standartinė įranga), į kurią įeina Pre-Collision sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės (LKA) bei eismo juostos stebėjimo (LTA) sistemos, padedančios išlikti kelyje, adaptyvioji tolimųjų žibintų sistema (AHS), pagerinanti matomumą tamsiu paros metu, bei dinaminė pastovaus greičio palaikymo sistema (DRCC), kuri kontroliuoja automobilio greitį, prisiderindama prie priekyje važiuojančios transporto priemonės.

Galerija

Susisiekite

Mindaugas Kraujutis

Lexus pardavimo vadovas

Marius Sargūnas

Lexus pardavimo konsultantas

Rimvydas Naujalis

Lexus pardavimo vadybininkas

NAUJASIS LEXUS UX

ATSIVERIA NAUJI HORIZONTAI

Kompkatiškasis visureigis Lexus UX buvo pristatytas 2018 m. Ženevos automobilių parodoje. Drąsus visureigių įkvėptas dizainas ir hečbekams būdingos valdymo ypatybės leidžia UX nustatyti naujus prabangaus gyvenimo mieste standartus.

Naujasis Lexus UX, mesdamas iššūkius nusistovėjusiems standartams, derina ryškų miesto dizainą su neabejotina galia. Pažvelgus iš šono, sužavi tikslios ir dinamiškos kėbulo linijos.

 

Priekyje išskirtinės verpsto formos grotelės, pasižyminčios intriguojančio dizaino tinklelio forma, palaipsniškai pereina į centrinį Lexus ženklelį, baltos spalvos trigubus LED priekinius žibintus, įrėmintus gražiais strėlės formos dienos šviesos žibintais.

Siekdami inovacijų, UX dizaino komanda sukūrė daug naujų aerodinaminių sprendimų: aptakai ant galinių kombinuotųjų žibintų padeda stabilizuoti automobilį pučiant šoniniam vėjui, o laiptiški ratų arkų apvadai gerina valdymo ypatybes atliekant posūkius.

Video

SUŽINOKITE DAUGIAU APIE UX 250h

PLATUS REGOS LAUKAS

Viduje į vairuotoją orientuota kabina dera su iškilia ir platų regėjimo lauką atveriančia vairuotojo pozicija.

HEČBEKO VAIRAVIMO YPATYBĖS

Tai pirmasis Lexus modelis, sukonstruotas ant naujos globalios architektūrinės platformos (GA-C), todėl UX pasižymi žemiausiu svorio centru savo klasėje bei išskirtiniu kėbulo tvirtumu, kartu derinant lanksčias hečbeko stiliaus vairavimo ypatybes.

SAVAIME ĮSIKRAUNANTIS HIBRIDAS

Naujoji ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti hibridinė sistema yra UX 250h širdis su efektyvesniu ir galingesniu elektriniu motoru. Pasiruoškite priimti hibridinio važiavimo iššūkį.

2,0 L BENZININIS VARIKLIS

UX 200 yra varomas naujo 2,0 l benzininio variklio, pasižyminčio aukšu šiluminiu efektyvumu ir veikiančio kartu su nauja tiesioginio perjungimo nuolatinio kintamojo veikimo transmisija.

HIBRIDINIS AR BENZININIS

Naujajame UX gali būti montuojamos dviejų skirtingų tipų važiuoklės: UX 250h yra varomas naujosios ketvirtos kartos savaime įsikraunančios hibridinės sistemos, o UX 200 yra varomas naujojo 2,0 l benzininio variklio.

SUSIPAŽINKITE SU JAPONŲ MEISTRYSTE IR DIZAINU

Dizaino komanda, kurdama naująjį Lexus UX, nustatė sau tikslą peržengti įprastas ribas tarp išorės ir vidaus dizaino.

Sėdint vairuotojo vietoje, galima matyti, kad prietaisų skydelis tęsiasi per visą panelę link variklio skyriaus dangčio. Šio sprendimo dėka vairuotojas geriau jaučia automobilio dydį, turi platesnį regos lauką ir gali lengviau manevruoti mieste.

Ši tema tęsiama Takumi meistrų sukurtoje Sashiko odos apmušalų siūlių dygsniavimo technikoje, naudojamoje siuvant dziudo ir kendo uniformas. Be to, UX apdailos variantai perteikia slankiojančių durų Shoji popieriaus dizaino ypatybes, kurios dažnai naudojamos japonų namuose.

NAUJI BŪDAI SUTEIKTI GALIOS IR SAUGOTI

Pradėdami nuo eskizo, visiškai naujos važiuoklės ir naujos pakabos, sukūrėme tvirtą UX kėbulą, pasižymintį žemu svorio centru bei išskirtinėmis visureigio vairavimo ypatybėmis. Galią gali tiekti viena iš dviejų galios sistemų: savaime įsikraunanti hibridinė sistema, montuojama UX 250h, pasižyminti mažomis emisijomis, ir gali būti varoma visais keturiais ratais, arba galingas benzininis variklis, montuojamas UX 200 modelyje.

Visuose naujuose UX modeliuose montuojama daug inovatyvių technologijų: panoraminio vaizdo monitorius, pasaulinio garso Mark Levinson® Premium Surround erdvinio garso sistema bei Lexus Safety System+ (kaip standartinė įranga), į kurią įeina Pre-Collision sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės (LKA) bei eismo juostos stebėjimo (LTA) sistemos, padedančios išlikti kelyje, adaptyvioji tolimųjų žibintų sistema (AHS), pagerinanti matomumą tamsiu paros metu, bei dinaminė pastovaus greičio palaikymo sistema (DRCC), kuri kontroliuoja automobilio greitį, prisiderindama prie priekyje važiuojančios transporto priemonės.

Mindaugas Kraujutis

Lexus pardavimo vadovas

Marius Sargūnas

Lexus pardavimo konsultantas

Rimvydas Naujalis

Lexus pardavimo vadybininkas