slider

Naujos kartos Lexus ES sėdynės

Naujos ES sėdynės buvo kuriamos trejus metus atliekant daugybę bandymų, todėl bet kuris vairuotojas tik įsėdęs į Lexus ES jaus aukščiausio lygio patogumą, nepriklausomai nuo kūno sudėjimo.  

Takeshi Kawano, vyriausiasis Lexus ES sėdynių inžinierius teigia, jog: „Tik įsėdus į naujojo ES saloną, pastebėsite, kad jūsų laikysena taisyklinga. Įsitaisius patogiau, pajusite, jog apatinė jūsų nugaros dalis tvirtai prilaikoma ir jūs jaučiatės labai lengvai ir patogiai. Nesvarbu iš kurios pusės automobilis veikiamas išcentrinės jėgos – jūsų laikysenos tai neįtakoja.“

Sėdynės buvo kuriamos trejus metus, laikantis aukščiausių standartų. Norint tobulinti dizainą, reikėjo apmąstyti ir įgyvendinti mažiausią smulkmeną, kuri gali įtakoti didesnį patogumą vairuojant. Lexus siekė sukurti sėdynę, kuri būtų patogi visiems žmonėms, nepriklausomai nuo ūgio ar kūno sudėjimo. „Kiekvienas žmogus yra išskirtinis: skiriasi ūgis, svoris, kaulų struktūra. Todėl ES sėdynių kūrimas buvo ilgas, tačiau malonus ir kupinas iššūkių projektas“, teigia Takeshi Kawano.

Naujosios ES sėdynės struktūriškai yra gan paprastos: pagamintos iš poliuretano putų, kurios apvyniotos aplink metalinius rėmus. Visa patogumo esmė slypi sėdynės formoje. 

Ji yra plokščia, tačiau šonai – aukštesni. Tokiu būdu kūnas laikosi stabiliai, o liemuo patogiai prilaikomas, pečiai ir sprandas neįsitempia. Dėl išskirtinės savo formos sėdynė patogi tiek aukštiems, tiek žemiems vairuotojams, o subtilus Takumi meistrų meistriškumas ir papildomas medžiagos sluoksnis sėdynės viršuje sukuria išskirtinį malonumą.

Kuriant F sport sportinio tipo sėdynės versijas buvo siekiama užtikrinti išskirtinį patvarumą ir stabilumą. Kawano ir jo komanda, kaip ir klasikiniame modelyje, padidino šoninės atramos atsparumą, kuris apsaugo kūną nuo  išcentrinės jėgos veikimo automobiliui važiuojant dideliu greičiu. Jie taip pat suprojektavo sėdynes taip, kad pečiai, nugara ir liemuo būtų stabilūs.

Kawano įsitikinęs, kad vairuotojo kūną stabilizuoti būtina: „Mes išbandėme sėdynes ir galime jums pasakyti, kad net manevruojant dideliu greičiu vairuotojo padėtis beveik nesikeičia “.

2018-10-15


Atgal