fbpx
slider

„Lexus“ ir Karališkasis menų koledžas kuria prabangų ateities judėjimą

„Lexus“ pradėjo naują dizaino projektą, kurio tikslas – ištirti, kaip prabangus transportas gali vystytis XXI amžiaus viduryje. Bendras projektas „Lexus 2040: The Soul of Future Premium“ su Karališkuoju meno koledžu Londone skirtas koledžo Pažangiojo Mobilumo Dizaino Centro magistrams.

Karališkojo meno koledžo Intelektualiojo mobilumo magistro studijų kurso studentai ištirs naujas transporto priemonių architektūras, kad išsiaiškintų visuomenės ir demografinių pokyčių Europos miestuose poreikius ir naujų transporto priemonių naudojimo galimybes.

Studentams taip pat bus iššūkis iš naujo įsivaizduoti, kokį vaidmenį „Lexus“ prekės ženklas galėtų vaidinti Europos mobilumo aplinkoje po dviejų dešimtmečių, sprendžiant tvarumo, būsimo gyvenimo būdo ir to, kaip naujos technologijos galėtų padėti suformuoti aktualią ir efektyvią prekės ženklo viziją.

Karališkasis meno koledžas yra vienas prestižiškiausių ir įtakingiausių meno ir dizaino mokslinių tyrimų ir švietimo magistratūros universitetų pasaulyje. Jo Pažangiojo mobilumo projektavimo centras (IMDC) buvo įsteigtas 2016 m. kaip tarpdisciplininis dizaino ir mokslinių tyrimų kompetencijos centras būsimam mobilumui, kurio tikslas teikti socialinę, aplinkosauginę ir ekonominę naudą.

Naujoji programa puikiai atitinka „Lexus“ tarptautinio prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklo statusą ir pagrindinį įsipareigojimą drąsiam dizainui, meistriškumui ir kūrybiškoms technologijoms. Tai taip pat atspindi prekės ženklo požiūrį į žmogų ir Omotenashi dvasią, atsižvelgiant į kiekvieno kliento, kaip asmens, prioritetus ir poreikius.

„Lexus“ tiesiogiai rems projektą vadovaudamas pirmaujantiems kūrėjams savo Europos pažangaus dizaino centre („ED2“), Pietų Prancūzijoje, suteikdamas studentams gilesnio supratimo apie realų pažangų automobilių dizaino mąstymą ir metodus. Pradiniame susitikime su studentais Karališkajame meno koledže, Battersea mieste, „ED2“ atstovai pristatė „Lexus“ prekės ženklą ir jo „L-finesse“ dizaino filosofiją, apimančią tobulinimą, laukimą, paprastumą ir sąmoningumą. Jie taip pat supažindino prekės ženklo japoniško paveldo svarbą ir į žmogų orientuotą dizaino požiūrį.

Programa turėtų būti vykdoma keturis mėnesius, o tuo metu studentai ištirs ateities scenarijus

bei sukurs pagrįstas dizaino perspektyvas apie tai, kaip ir kur galėtų vystytis „Lexus“ prekės ženklas. Tai bus atspirties taškas dizaino koncepcijos pasiūlymams: remiantis vadovėliais bei grupiniais seminarais bus sukurtos 2D vizijos kino ir skaitmeninėje laikmenoje bei 3D modeliai ir eksperimentai.

Trys geriausi projektai bus atrinkti tolesniam tobulinimui ir parodinių modelių – maketų gamybai, kurie bus pristatyti 2022 m. sausio mėn. Karališkajame meno koledže kaip baigiamieji šio projekto darbai.

Dale‘as Harrow, profesorius bei Karališkojo meno koledžo Pažangaus mobilumo projektavimo centro vadovas, pasveikino naują partnerystę: „Pažangaus mobilumo projektavimo centro  pagrindinė užduotis – pažangus mobilumo projektavimas ir tyrimai. Darbuotojai ir studentai džiaugiasi bendradarbiaudami su „Lexus“ projekte „The Soul of Future Premium“, kur galės atrasti ir pristatyti naujas mobilumo kryptis Europoje.“

Karališkojo meno koledžo Intelektualiojo mobilumo programos vadovas dr. Chris‘as Thorpe’as pridūrė: „Dabartinė magistrantų laida atspindi pasaulinės Z kartos mąstysenos interesus ir rūpesčius: suteikia neįkainojamą šio projekto perspektyvą ir pabrėžia Intelektualiojo mobilumo dizaino centro vertę, bei sujungia magistrantūros studentus ir dizaino tyrimų komandas, kad pateiktų ir įgivendintų viziją.“

Ian‘as Cartabiano, „ED2“ prezidentas, teigė: „Karališkasis meno koledžas, pasaulyje pirmaujantis naujų automobilių dizaino matymo centras, yra puikus partneris, padedantis mums ištirti prabangių aukščiausios klasės kelionių Europoje ateitį bei mūsų prekės ženklo vystymosi galimybes, ir, jo dėka, ateinančiais metais duoti realios naudos mūsų klientams ir visuomenei. Su dizaino ekspertų pagalba mes taip pat norime prisidėti prie šio projekto, kaip naujo kūrybingo talento vieneto, ir realizuoti savo galimybes įdomiam, aktualiam ir tvariam ateities mobilumui.“

2021-10-04


Atgal